yay
No niinno...pari iltakaljaa otin jotta saa unta, mutta kattellaan, josko onnistuis..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
Re: Re: Re: yay
Muahhah...Warrior wrote:
Kannattaa ennen sitä inssiä siemaista muutama pullo kaljaa, niin johan tulee rennompi fiilis.
Mun isän yksi kaveri nuoruusvuosilta kävi aikoinaan autokoulussa omalla autolla. Eli se ajoi aina melkein koko matkan ilman korttia, pysäytti parin korttelin päähän autokoulusta ja käveli loput.
Sitten inssiajoon mentäessä kaveri jännitti niin paljon, että pojat veivät hänet kapakkaan. Tarvittiin kolme paukkua, ennen kuin hermostuneisuus lakkasi. Ja inssistähän kaveri meni tietenkin läpi kertalaakista.
OMG, they fired Jari! Bastards!
Re: yay
Kiitos kiitos Nyt safka naamaan, auton tankkiin bensaa, ja baanalle
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
FREEEDOOOM!!!!
Piti tulla kattoon et juoks sami vitutuksene vai juoks sami juhliakseen, mutta näemmä toi vapauden kutsu oli liikaa ja pitänyt pysyä selvänä ajaakseen...oikein!
Sitten kannattaa varoa mitä autossa kuuntelee, varsinkin talvella. Hevi kun tekee ilkeitä asioita kaasupolkimelle...en oikein tie mistä johtuu, mutta raskas musa = raskas kaasupoljin. Eli ekaa kertaa kun mullakin oli kaara poikittain tiellä, luukutin maidenia...olisiko gamma ray soinut tokalla kerralla...
Niiettä kuuntele sinä vain vaikka anna erikssonia, se rauhoittaa ainakin minua
Piti tulla kattoon et juoks sami vitutuksene vai juoks sami juhliakseen, mutta näemmä toi vapauden kutsu oli liikaa ja pitänyt pysyä selvänä ajaakseen...oikein!
Sitten kannattaa varoa mitä autossa kuuntelee, varsinkin talvella. Hevi kun tekee ilkeitä asioita kaasupolkimelle...en oikein tie mistä johtuu, mutta raskas musa = raskas kaasupoljin. Eli ekaa kertaa kun mullakin oli kaara poikittain tiellä, luukutin maidenia...olisiko gamma ray soinut tokalla kerralla...
Niiettä kuuntele sinä vain vaikka anna erikssonia, se rauhoittaa ainakin minua
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it
Re: Re: yay
Koska pointtihan oli siis, että minähän juon, eiks je? Joo, kyllä tässä maljoja kilistelläänRD* wrote:
Piti tulla kattoon et juoks sami vitutuksene vai juoks sami juhliakseen
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
Joo Minä heitin auton katolleen ja lunariin kun kuuntelin Straton Vision of Europea....Onneex itelle ei käynyt yhtään mitäänRD* wrote:
Haaaiveen!! Vilases tänne, jatketaan tosta mihin jäi työ/opiskeluthreadissa!
Tohon pyörähommaan, mummielestä kannattaa leikkiä vähän joillain muillakin ennenkuin heti hyppää uuteen supersporttiin, ainakin oon ite viihtynyt vanhempien pärrine kanssa ihan kivasti. GPZ600R on nyt, ja se tuo tiettyä itseluottamusta kun saa ensin tällä radalla jalkatapit(ja äänenvaimentimen, hyvähyvähyvähyvä ) radanpintaan...tekee mieli harjoitella tällä vieläkin, saada polvi maahan jne. ennen sirtymistä melkein tuplasti tehokkaampiin. Tämä kun sopii vielä nahkapuvun väreihinkin...oikeestaan ei oo mitään järkisyytä vaihtaa tätä mihinkään. Paitsi se, että on kasivitonen, ja vaikka nyt toimiikin hienosti(210 kun väänsin kaasusta...ja kiihtyi ) niin vikoja näin vanhassa on ja tulee...ja ohan tää väärän merkkinenkin
Vaan tosiaan kokemuksia kannattaa tässäkin asiassa hankkia, ennenkuin siirtyy pyöriin joiden tehorajat ovat jossain kaukaisuudessa...oma fiiliksensä kaikissa pyörissä, ja kun on jotain vertailukohtaa, on helpompi arvostaa parempaa. Ja tietysti, vanhempi pyörä on halvempi
Mut joo, sääli ettei taideta nähä. Kerro silti jos saat kyydin lauantaiks, ohan täs viel aikaa!
Tohon pyörähommaan, mummielestä kannattaa leikkiä vähän joillain muillakin ennenkuin heti hyppää uuteen supersporttiin, ainakin oon ite viihtynyt vanhempien pärrine kanssa ihan kivasti. GPZ600R on nyt, ja se tuo tiettyä itseluottamusta kun saa ensin tällä radalla jalkatapit(ja äänenvaimentimen, hyvähyvähyvähyvä ) radanpintaan...tekee mieli harjoitella tällä vieläkin, saada polvi maahan jne. ennen sirtymistä melkein tuplasti tehokkaampiin. Tämä kun sopii vielä nahkapuvun väreihinkin...oikeestaan ei oo mitään järkisyytä vaihtaa tätä mihinkään. Paitsi se, että on kasivitonen, ja vaikka nyt toimiikin hienosti(210 kun väänsin kaasusta...ja kiihtyi ) niin vikoja näin vanhassa on ja tulee...ja ohan tää väärän merkkinenkin
Vaan tosiaan kokemuksia kannattaa tässäkin asiassa hankkia, ennenkuin siirtyy pyöriin joiden tehorajat ovat jossain kaukaisuudessa...oma fiiliksensä kaikissa pyörissä, ja kun on jotain vertailukohtaa, on helpompi arvostaa parempaa. Ja tietysti, vanhempi pyörä on halvempi
Mut joo, sääli ettei taideta nähä. Kerro silti jos saat kyydin lauantaiks, ohan täs viel aikaa!
Nojoo, ei mulla ihan aikomuksena ole hypätä sinne R1:n selkään pelkän katsekontaktin perusteella. Puhe oli että joskus hamassa tulevaisuudessa. CBR600RR -03 on ollut tossa harkinnassa, mutta rahat ja pyörä taitaa vaan jäädä unelmaksi. Katsotaan katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Onhan ne 600cc pyörätkin ihan tarpeeksi tehokkaita. Hyvin pärjää suomen teillä, ja radallakin. Radalle ois kyllä tarkotus ens kesänä mennä, jos toi Aprilia vaan toimii sen aikaa, ei oikeen luota siihen viime kesän jälkeen. Toi -85 on jo kyllä aika vanha, ja melkeen tarttis tehdä täyshuolto että sen saa pelamaan muutaman vuoden. Mutta tehoa löytyy varmaan!
Selevä, mä ilmottelen jos jostain syystä kyyti löytyy lauantaiksi! Siellä ois hyvä nähdä.
Onhan ne 600cc pyörätkin ihan tarpeeksi tehokkaita. Hyvin pärjää suomen teillä, ja radallakin. Radalle ois kyllä tarkotus ens kesänä mennä, jos toi Aprilia vaan toimii sen aikaa, ei oikeen luota siihen viime kesän jälkeen. Toi -85 on jo kyllä aika vanha, ja melkeen tarttis tehdä täyshuolto että sen saa pelamaan muutaman vuoden. Mutta tehoa löytyy varmaan!
Selevä, mä ilmottelen jos jostain syystä kyyti löytyy lauantaiksi! Siellä ois hyvä nähdä.
Aya!
Ja tästä tulikin sitten prätkäviestiketju, mikä sopii kyllä minulle, mutta ehkä tänne jotain muutakin sopisi. En ole stratokeskustelua seurannut, mutta mummielestä tää naislaulaja on yltiömielenkiintoinen ratkaisu, ootan innolla miltä kuulostaa...
Last edited by RD* on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Onpas ihana olla ylitöissä ja painaa töitä niin sikana taitaa olla vielä flunssa tulossa on sen verran heikko olo perskeles sentään taidan painaa vielä tunnin verran ja mennä sitten himaan ja tehdä mitä lystää. Ei muutaku hihhulihei ja hihat heilumaan
Mikä piru on viklo?
Moikkotus, mikä on noin kiva duni jossa saa ylitöidenkin lomassa pistää vaikka viestiä foorumille? Tahtoo kans semmosen
Moikkotus, mikä on noin kiva duni jossa saa ylitöidenkin lomassa pistää vaikka viestiä foorumille? Tahtoo kans semmosen
No mut mites se punanen jalka siihen liittys...
Mua pelottaa viikonloppu. Eka viikonlopu kolmeen kuukauteen jonka vietän kotosalla ja vieläpä ihan selvinpäin...toisaalta, ainut mikä estää ryyppäämästä on minä itse...olutta kun olis...mutta päätös kun tuli tehtyä, kai se pitää? Eiksje?
Hitto, kokonainen viikonloppu...
Mua pelottaa viikonloppu. Eka viikonlopu kolmeen kuukauteen jonka vietän kotosalla ja vieläpä ihan selvinpäin...toisaalta, ainut mikä estää ryyppäämästä on minä itse...olutta kun olis...mutta päätös kun tuli tehtyä, kai se pitää? Eiksje?
Punajalkaviklo on kyllä lintu. Katso kuva.
Viittaako tämä nyt siihen että Nokikana on hurahtanut lintubongaukseen Jos tällä kelillä väittää Viklon nähneensä muuten kuin kuolleena, niin kusettaa.
Viittaako tämä nyt siihen että Nokikana on hurahtanut lintubongaukseen Jos tällä kelillä väittää Viklon nähneensä muuten kuin kuolleena, niin kusettaa.
Näinhän se on...
-
- Member
Minusta on tullut viimeinkin Member. Enkä oo muuten pahemmin spämmäilly...
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!
Ei yks kalja pahaa teeRD* wrote:
No mut mites se punanen jalka siihen liittys...
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-
RD: Korjaa päätöstä niin että YKSI olut ja sekin ruoan kanssa. Jos tekee mieli useampia niin joudut sitten aina syömäänkin. Yksi nakki tahi lihapulla ei sitten käy ruoka-annoksesta.
Saattaa käydä niin että on miehellä paha ähky maanantaina.
Saattaa käydä niin että on miehellä paha ähky maanantaina.
Näinhän se on...
No lipesin...sen verran että maistoin veriappelsiininmakuista otto-lonkeroa. Onneksi pikkusisko pitää hulen ettei sitä tarvitse juoda enempää, pullo kun on hyvää tahtia tyhjenemässä. Enkä minä sitä olutta nyt ota. On migreeniä ja bisse ei auta siihen vaivaan. Tequila ehkä, tai jekkupatterit, mutta ei bisse
Kokis on hyvää.
Seuraavana viikonloppuna mä varmaan sammun jonnekkin...heti sen jälkeen kun oon tanssinut pöydällä ilman paitaa(ellei muutakin) ja lentänyt ulos baarista...toivottavasti kaikilla on kamerakännykät mukana...
Kokis on hyvää.
Seuraavana viikonloppuna mä varmaan sammun jonnekkin...heti sen jälkeen kun oon tanssinut pöydällä ilman paitaa(ellei muutakin) ja lentänyt ulos baarista...toivottavasti kaikilla on kamerakännykät mukana...