Nightwish- Once

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Re: Re: Nightwish- Once

Post by Eini » Sun May 16, 2004 3:51 pm

Stratosfear wrote:
Ei kiinnosta imutella levyjä verkosta. Teinien puuhastelua sellainen.
Ja mikähän siitä tekee juuri teinien hommaa? Tästäkin asiasta oli keskustelua muutama viikko sitten...
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Nightwish- Once

Post by Sir. Decadence » Sun May 16, 2004 5:20 pm

Figaro1 wrote:
"Planet Hell":in olen daunannut, tunnustan. Ei voi tietenkään yhden biisin perusteella arvostella levyä mutta jos loput levystä on yhtä hyvä, on kyseessä kylä aivan masterpiece
Planet Hell ei ole mitään verrattuna Creek Mary's Bloodiin! :)

Tuosta warettamisesta on tosiaan ollut keskustelua aika lailla.
Itse en ainakaan Oncea ole warettanut, kun en halua pilata iloa sitten kun se tulee kauppoihin.
Minusta warettamisessa ei ole mitään väärää kunhan sitten myös ostaa levyn, jos pitää ja on rahaa.
Siinä vaiheessa tulee etenkin raja vastaan, kun ruvetaan tekemään levyistä laittomia kopioita ja myymään niitä!
Ja miksihän luet signatureani?

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Re: Re: Nightwish- Once

Post by SirJuzzi » Sun May 16, 2004 5:41 pm

Sir. Decadence wrote:
Planet Hell ei ole mitään verrattuna Creek Mary's Bloodiin! :)
Eikä Creek Mary's Blood ole mitään verrattuna Dark Chest of Wondersiin, joka on Nightwishin parhaita biisejä koskaan.

Century Child oli aluksi aika vaikea tapaus, siksi päätin imuroida Oncea netistä ennen ostopäätöksen tekemistä. Koko levyä en ole kuullut, mutta kylläkin suurimman osan, ja sen verran on soinut että en enää malta lainkaan odottaa levyn julkaisua, ja voin kertoa että kyseessä on todellakin aika loistava paketti. Hieman tylsempiä biisejä on pari, mutta kyllä tämä silti vähintään Wishmasterin tasolle nousee. Aika erilaista menoa on taas, mutta niin hienoa, niin hienoa.

Mapen arvostelu ampui kyllä yli. Ei Once nyt mikään ihme sentään ole.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Nightwish- Once

Post by Eini » Sun May 16, 2004 10:44 pm

Mitäs muuten tykkäsitte Nemo-videosta? Minusta se on aika tyylikäs. Ei mitenkään kauhean erikoinen, mutta hienosti tehty. :ola:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by ElDiablo » Mon May 17, 2004 5:06 am

Erittäin komeata katsottavaa Nemo video. Efektitiimi ainakin Lotrinsa katsonut. Muutama liian nopea leikkaus tosin pilaa katselunautinnon.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Re: Re: Nightwish- Once

Post by Stratoflier » Mon May 17, 2004 9:39 am

Eini wrote:
Stratosfear wrote:
Ei kiinnosta imutella levyjä verkosta. Teinien puuhastelua sellainen.
Ja mikähän siitä tekee juuri teinien hommaa? Tästäkin asiasta oli keskustelua muutama viikko sitten...
Ei mikään! Jos haluaa vaikka ladata joitain biisejä netistä kuullakseen että onko joku bändi hyvä......ei se tyhmän hommaa ole...tai en tiiä, mutta jokaisen oma asia!
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Nightwish- Once

Post by Jonna » Sat May 22, 2004 3:11 pm

Arvostelut lupaavat hyvää, kunhan nyt ei vaan olisi liiallista hypetystä.
Fani-78

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwish- Once

Post by Figaro1 » Sat May 22, 2004 3:50 pm

Veikkaan että on, siis tuo Mapen teksti ainakin. Odotan toki levyä mutta en aseta sille mitään Mapen arvostelusta pääteltävissä olevia odotuksia. Silloin ei ainakaan pety.

Ja vaikka Planet Hellin olenkin daunannut, ei se kuitenkaan kerro koko levystä mitään. . Levyjen imuttamisessa on mielestäni se hyvä puoli että piraatin kuultuaan voi päättää ostaako levyjä vai ei. Olen itse myönnettävästi ottanut ison kasan levyjä netistä free of charge ja jos bändi on vähääkään kolahtanut, olen marssinut suoraan kauppaan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by ElDiablo » Sun May 23, 2004 11:35 pm

Aika loistavilta kuulostivat uudet biisit ainakin livenä!
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Lötjönen
Jr. Member
Posts:11
Joined:Wed May 19, 2004 2:10 pm

Re: Nightwish- Once

Post by Lötjönen » Mon May 24, 2004 1:26 am

Vielä siitä Nemo-videosta, että Tarja näyttää siinä videossa kyllä todella kauniilta.. harmi vaan kun sekin on ottanu apinan itelleen.
Last edited by Lötjönen on Sun May 23, 2004 10:28 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Re: Nightwish- Once

Post by Figaro1 » Mon May 24, 2004 10:46 am

Lötjönen wrote:
Hain Oncen promon netistä ja voin sanoa, että ihan ok-levy.

No kiitos tiedosta. Toivottavasti vaan ostamani levy Once on myös minun mielestä ok.
Lötjönen wrote:
Mielestäni Oceanborn ja Wishmaster ovat kyllä edelleen ne kovimmat levyt. Molemmat löytyvät ostettuina hyllystä.

Itselläni kaikki levyt löytyvät ostettuna hyllystä ja niin hullulta kuin se kuullostaakin, on jokainen NW:n levy mielestäni hyvä ja uusi on ollut aina edeltäjäänsä parempi.
Lötjönen wrote:
CC oli taas jotenkin..plääh..paska kuvaa hyvin.

Anteeeksi nyt vain, mutta saisiko tuohon hieman backupia? Jos vaan sanot että CC oli "paska" niin uskon että kyseessä on vain mielipide mutta sen ymmärtäisi pienillä perusteluilla helpommin
Lötjönen wrote:
Toi promokin on sellanen, että biisien päälle on puhuttu, että mikä biisi on kyseessä jne, joten mikään levyn pölliminen ei ole kyseessä.

Siis, jos otat netistä promon jonka päälle on puhuttu, ei kyseessä ole pölliminen? Vaikka monet niin luulevatkin niin "promo" ei tarkoita sitä että "ottakaa tästä meidän uusi levy, säästytte maksamastakin". Promojen perimmäin tarkoitus on joutua esim. radiosoittoon ja toimittajille jotta he voivat ennakkoon kuulla minkälainen levy on tulossa. Valitettavasti aina löytyy niitä" Toimittajia" jotka paukauttavat levyn nettiin heti kun ovat sen saaneet käsiinsä.
Lötjönen wrote:
Ite ainakin kuuntelen ensin levyn netin kautta ja jos kolahtaa niin pitää käydä se ostamassa.

Tämä on hiukan ristiriitainen asia imo. Jos levy kolahtaa heti kättelyssä, niin tottakai sen sitten menee heti ostamaankin. Itse olen kuitenkin ostanut varmaan sata sellaista levyä jotka ovat aluksi kuullostaneet "vain" "hyvältä". Sitten kun niitä on kuunnellut enemmän, ovat ne muuttuneetkin melkein aina "erinomaisiksi".
Lötjönen wrote:
Nimittäin idiottihan on se joka ostaa paskan levyn ja maksaa siitä kiskurihinnan.

Tätä varten kaikissa itseään levykaupaksi nimittävissä puljuissa onkin kuuntelumahdollisuus. Itse hyödynnän sitä hyvinkin usein, hyvin tuloksin. Levyjen hinnoista olen samaa mieltä, 20 euroa yhdestä levystä on liikaa. Eräs aiemmin Suomessa metallibändissä mainetta niittänyt tuttavani sanoi että pelkällä ALVin laskulla saataisiin levyjen hinnasta 4-5 euroa pois.

Lötjönen wrote:
Mulla on kohta Straton Elemetsikin kahtena kappaleena.. hienoa toimintaa rahastaa yhellä biisillä tuplahinta.. vituttaa tollanen meininki.

Kyseessä ei ole mikään tarkoituksellinen rahastus. Bonusraitoja tulee esim. Japanin levyille siksi että siellä levyt maksavat hunajaa Eurooppaan verrattuna ja kansa haluaa ylimääräisille jeneilleen ylimääräistä vastinetta. Ja siitä olen varma että yksi biisi ei tuplaa levyn hintaa. Jos olet maksanut tuplahinnan Elementsistä ja siinä on yksi biisi bonusta, on kyse japanin versiosta jotka maksavatkin yleisesti Suomessa hunajaa(25-35 euroa)
Lötjönen wrote:
Oncen käyn ehkä ostamassa.

Suosittelen. Ainakin tuet bändiä enemmän kuin sillä että lataat levyn netistä. Ja jos levy ei sitten miellytä niin myy se eteenpäin. Saat ainakin suuren osan rahastasi takaisin.
Lötjönen wrote:
Vielä siitä Nemo-videosta, että Tarja näyttää siinä videossa kyllä todella kauniilta.. harmi vaan kun sekin on ottanu apinan itelleen.

En ole nähnyt videota mutta kuvia videon teosta kylläkin. Enköhän minä videonkin näe jossain välissä. Ja mitä tulee siihen että nimität Marceloa apinaksi niin kyseessä on niin lapsellinen ja rasistinen kommentti että minä ainakin suutun. Mitähän se sinullekin kuuluu kenen kanssa Tarja seurustelee? Ja kaikki Suomen rajojen ulkopuolelta tulevat ovat tietysti apinoita?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Nightwish- Once

Post by Eini » Mon May 24, 2004 11:25 am

Lötjönen wrote:
Vielä siitä Nemo-videosta, että Tarja näyttää siinä videossa kyllä todella kauniilta.. harmi vaan kun sekin on ottanu apinan itelleen.
Mitähän tuohon nyt sanoisi... Olisiko aika kasvaa aikuiseksi?
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by Sir. Decadence » Mon May 24, 2004 1:47 pm

Tilasinpa nyt Oncen tuolta Nightwish -shopista, josko tulisi edes vähän ennakkoon.
Ja samaan syssyyn otin myös Once-seinälipun. :)
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by Stratoflier » Mon May 24, 2004 2:09 pm

Älä Figaro viitti quotea pistää noin paljon...tollasta pitkää schaissee on aika vittumaista rollata alaspäin...
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwish- Once

Post by Figaro1 » Mon May 24, 2004 3:07 pm

Joo,sorry. Pitää vältellä moista jatkossa, huomasin nimittäin itsekin että on aika ikävän näköinen
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Nightwish- Once

Post by SirJuzzi » Mon May 24, 2004 6:50 pm

Pistä väliin parit [ /quote]-tagit, niin homma toimii. (Jätä väli pois, se piti laittaa että palsta näyttäisi tuon oikein eikä "käyttäisi" sitä tagia.)
Last edited by SirJuzzi on Mon May 24, 2004 3:51 pm, edited 1 time in total.
Play the violent strings of my symphony.

Lötjönen
Jr. Member
Posts:11
Joined:Wed May 19, 2004 2:10 pm

Re: Re: Re: Nightwish- Once

Post by Lötjönen » Tue May 25, 2004 1:41 pm

Eini wrote:
Lötjönen wrote:
Vielä siitä Nemo-videosta, että Tarja näyttää siinä videossa kyllä todella kauniilta.. harmi vaan kun sekin on ottanu apinan itelleen.
Mitähän tuohon nyt sanoisi... Olisiko aika kasvaa aikuiseksi?
Tai teidän ottaa asioista vähän selvää, että missä mennään? Tämä nyt on kuitenkin Stratolauta joten puhutaan vaan musiikista.

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Re: Re: Re: Nightwish- Once

Post by Sacce » Tue May 25, 2004 2:19 pm

Lötjönen wrote:

Tai teidän ottaa asioista vähän selvää, että missä mennään? Tämä nyt on kuitenkin Stratolauta joten puhutaan vaan musiikista.
Sanotaanko jossain, että täällä pitäisi puhua vain musiikista? Tämän osion nimi on "Ei Stratovarius aiheinen keskustelu." Voit kerrata sääntöjä tuolla: http://www.stratovarius.com/forum/viewt ... picID=4029
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Re: Re: Re: Nightwish- Once

Post by SirJuzzi » Tue May 25, 2004 5:19 pm

Lötjönen wrote:
Tai teidän ottaa asioista vähän selvää, että missä mennään? Tämä nyt on kuitenkin Stratolauta joten puhutaan vaan musiikista.
Tokihan me tiedämme mistä päin maailmaa Tarjan mies on. Yhtä lailla ne madot sinuakin syö kun tätä "apinaa" kun kuolema korjaa, että harkitse tuota asenteesi korjausta kun vielä kerkiät.
Play the violent strings of my symphony.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Nightwish- Once

Post by SirJuzzi » Tue May 25, 2004 5:22 pm

Tai imuttelijan asenteista riippuen vähemmän teinien hommia. Itse en edes imuttanut uusia biisejä millään p2p-softalla, ei siihen semmoisia tarvita (eikä niistä ole aina edes hyötyä). Halusin kuulla, onko uusi levy ostamisen arvoista kamaa. Olihan se, joten ämpyt lähtivät ja minä odottelemaan kaupan aukeamista sinä päivänä kun levy julkaistaan.
Play the violent strings of my symphony.

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Re: Re: Re: Nightwish- Once

Post by Hatebreeder86 » Tue May 25, 2004 7:49 pm

SirJuzzi wrote:

Eikä Creek Mary's Blood ole mitään verrattuna Dark Chest of Wondersiin, joka on Nightwishin parhaita biisejä koskaan
Dark Chest on kyllä levyn parhaita mutta ei niin hyvä kuin loistava Ghost love score ;)
I`m kissing the shadows you surround me with,
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by Stratoflier » Wed May 26, 2004 8:40 am

Eikä tuokaan niin hyvä kuin Kuolema Tekee Taiteilijan.... :D Kuka jatkaa? :)
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

User avatar
Late-x
Jr. Member
Posts:48
Joined:Sun Apr 11, 2004 4:05 pm

Re: Nightwish- Once

Post by Late-x » Wed May 26, 2004 3:21 pm

Eihän tohon enää mitää keksi kun kaikki biisit on kun taivaan porteilta tulleita.
Whatta fuck, an apple

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Re: Re: Re: Re: Nightwish- Once

Post by SirJuzzi » Wed May 26, 2004 3:50 pm

Hatebreeder86 wrote:
Dark Chest on kyllä levyn parhaita mutta ei niin hyvä kuin loistava Ghost love score ;)
Minusta DCoW vie ykkössijan kyllä heittämällä. Ghost Love Score oli toki massiivinen ja hieno tekele, mutta jotenkin se vaan ei tunnu alusta loppuun täydelliseltä. Varsinkin loppua vierastin, siellä oltiin päädytty aivan liian helppoon ratkaisuun.

Vaan mikäs minä olen toisten mielipiteitä tai kappaleita kommentoimaan... ;)
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by Moikko » Thu Jun 03, 2004 3:54 pm

Ite olen kuullut muutaman biisin radiosta ja ne ovat olleet aivan loistavia...heti kun raha politiikka antaa sen verran myöden niin kilahtaa Once- albumi meikäläisen levyhyllyyn.....

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by Pentelesh » Thu Jun 03, 2004 5:08 pm

EDIT: Painoin yhen kerran entteriä tuolla.
Last edited by Pentelesh on Thu Jun 03, 2004 2:11 pm, edited 1 time in total.

J_Crane
Member
Posts:154
Joined:Fri Jan 31, 2003 10:20 am

Re: Nightwish- Once

Post by J_Crane » Thu Jun 03, 2004 5:43 pm

Menin kauppaan, hypistelin levyä, kuolasin hetken, ja ostin. Perkeleen kova levy, ja omasta mielestäni todnäk Nightwishin paras. (Tosin ei maailman paras levy kuitenkaan)

Ainut vitutus tän levyn suhteen tulee kun ajattelee keikkoja: Levyllä on sen verran paljon tavaraa jota ei pysty toteuttamaan keikoilla muuten kuin taustanauhoilla. Perkele.

Enska
Sr. Member
Posts:524
Joined:Sun Mar 10, 2002 7:49 pm

Re: Nightwish- Once

Post by Enska » Thu Jun 03, 2004 6:10 pm

No nyt kun on levyä kuunneltu varsin paljon, niin voisi heittää vähän syvempää arviota. Näin kärkeen voi todeta sen mitä aikaisemminkin: Levy on todella loistava, Nightwishin paras.

Mulla oli aluksi hiukan epäilyksiä, koska pidin kovasti Century Childista enkä uskonut että siitä paljoa voisi enää parantaa mutta niin siinä sitten vaan kävi... Pari ekaa huomiota, mahtipontisuutta on orkesterin ja kuoron myötä tullut lisää eikä haittaa ollenkaan, koska se kuuluu Nightwishin musaan. Raskaat ja junttamaiset kitarariffit on nostettu esiin, joka tietysti on helvetin hyvä juttu! Olen aina diggaillut Empun soitosta, mutta tällä levyllä kaveri ylittää itsensä! Soolotkin ovat perkeleen hyviä. Tarja ja Marco laulavat tapansa mukaan upeasti ja tyylikkäästi. Marcon bassokin kuuluu useimmiten todella hyvin, ja siitäkin isot plussat!

En nyt juuri sellaisia heikompia biisejä levyltä ole löytänyt, kaikki puolustavat paikkaansa tavalla tai toisella. Omat suosikit ovat,

Dark Chest Of Wonders
- Aloitusriffi tappaa ja kertosäe on aivan uskomaton! Täydellinen aloitus levylle.

Wish I Had An Angel
- Rammstein ja discobiitti rulaa! Toimii Nightwishillakin! Marco revittelee hyvin kertsissä.

Planet Hell
- Tämä on yksinkertaisesti niin hyvä! Kunnon riffittelyä ja vauhtia piisaa.

Creek Mary's Blood
- Todella kaunis biisi, josta tulee ajoittain mieleen Walking In The Air. John Two-Hawksin huilunsoitto, laulu ja lakotankielinen runo ovat upeita!

Ghost Love Score
- Sanattomaksi vetää... Kyllähän tämä on tällainen minisoundtrack. Teemana on minun käsittääkseni jonkinlainen "elämää suurempi rakkaus tms." Orkestraatiot ovat upeita, ja etenkin alun laulusäkeet ovat mahtavia...

Ja suomeksi laulettu Kuolema Tekee Taiteilijan toimii aika hyvin myös. Tosin itse olen pähkäillyt miten kappale olisi toiminut esim. akustisen kitaran ja pianon säestyksellä... Mutta summa summarum: Upea levy, ei tässä juuri muuta ole kuunneltukaan.
Vesku Loiri Nasse-Sedälle tappiollisen biljardipelin jälkeen:
- Golfissa et pärjää ainakaan!
Nasse-Setä:
- Juu ihan mikä laji vaan käy kuule... jos sä oot tota tasoa!! =D

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Nightwish- Once

Post by Sir. Decadence » Thu Jun 03, 2004 6:40 pm

J_Crane wrote:
Ainut vitutus tän levyn suhteen tulee kun ajattelee keikkoja: Levyllä on sen verran paljon tavaraa jota ei pysty toteuttamaan keikoilla muuten kuin taustanauhoilla. Perkele.
Kuuntelin taannoin Holopaisen haastattelua Radio Cityltä.
Sanoi, että siellä on biisejä joita ei koskaan tulla todennäköisesti soittamaan livenä.
Muistaakseeni mainitsi ainakin Ghost Love Scoren, Creek Mary's Bloodin ja Kuolema tekee taiteilijan.
Noh, noista nyt ainakin viimeisen voisi tosiaan soittaa vaikka akustisena, mutta kuulemma taustanauhoilla eivät ole aikoneet ruveta niin paljon räveltämään, että koko biisi tulisi pelkästään taustanauhalta.
Tai niin ymmärsin.
Sääli sinänsä.
Ja miksihän luet signatureani?

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Nightwish- Once

Post by Jonna » Thu Jun 03, 2004 7:19 pm

Olen nyt sitten itsekin saanut tuon levyn ja kuunnellut sitä pari kertaa läpi.
Parhaiksi biiseiksi ovat nousseet tässä vaiheessa (löytyy tässä järjestyksessä levyltä, ei ole siis missään paremmuusjärjestyksessä):

Dark Chest of Wonders
Planet hell
Creek Mary´s Blood
Romanticide
Ghost Love Score

Ei niin hyvät:

Wish I Had An Angel (Biisin nimi sopisi paremmin balladille kuin tällaiselle Rammstein-tyyliselle biisille)
Nemo (Kulunut radiosoitossa)

Muut ovat jotain siltä väliltä.
Fani-78

Locked