Tuska 2005

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland
Re: Tuska 2005

Post by Warrior » Sat Feb 05, 2005 7:59 pm

Onnistuihan se miitti viime vuonna ihan hyvin, vaikka Rax nyt saikin hiukan kyytiä :D.

Tähän mennessä ei ole vielä hirveästi minua kiinostavi bändejä. Noh, Accept ja ehkä Testament ihan mielenkiinnosta voisi mennä katsastamaan. Niin ja Teräsbetoni täytyy ainakin nähdä.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Curry » Sun Feb 06, 2005 1:31 pm

Tässä vaiheessa on vielä paha sanoa mitään satavarmaa festareille tulosta, mutta voin tulla miittiin, jos pääsen paikalle.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Tuska 2005

Post by Cinda » Wed Feb 09, 2005 10:46 am

Warrior wrote:Onnistuihan se miitti viime vuonna ihan hyvin, vaikka Rax nyt saikin hiukan kyytiä :D.
Totta, mukavaa oli :)
Minä voisin vääntäytyä paikalle jo pelkästään miitin takia, nyt kun voin tulla teidän vanhusten kanssa kaljottelemaankin, viimeksi kun minut jätettiin kylmästi ulkopuolelle :P

Pitää nyt katsoa mitenkä on kesällä vapaata, jos pääsisi töistä vapaalle sen verran että ehtisi pikaisesti Tuskailemassa käydä ja siinä samalla porukoita moikkaamassa.
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska 2005

Post by Eini » Wed Feb 09, 2005 7:29 pm

Cinda wrote: Minä voisin vääntäytyä paikalle jo pelkästään miitin takia, nyt kun voin tulla teidän vanhusten kanssa kaljottelemaankin, viimeksi kun minut jätettiin kylmästi ulkopuolelle :P
No nyt alkoi omatunto kolkuttamaan... :( Mielellään me ois sut mukaan otettu, mutta kun siellä oli ne isot pahat setät portilla vastassa.. :lol:

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Tuska 2005

Post by shaz » Wed Feb 09, 2005 8:20 pm

Tänä vuonna pitää kyllä lähteä tuskaan örisemään. Viime vuonna festarit meni sivu suun muiden menojen takia, mutta tällä kertaa minua ei pidättele mikään. :> Kattoo nyt vaan, että pääseekö tällänen nassikka edes sisään.
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Tuska 2005

Post by Kenji » Fri Feb 11, 2005 2:30 pm

Itelläki jäi tuska väliin viimevuonna. tosin sen takia et lompakossa oli pelkkää pölyä :? nyt näyttää tuo esiintyjä listaki iha mukavalta. vaikka siel viel montaa olekkaa.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Sir. Decadence » Thu Mar 03, 2005 5:35 pm

Uusia esiintyjiä julkistettu:
http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=1793

Ei taida Tuskalla olla mitään jakoa Saunan kanssa.
Olen jopa miettinyt, että jospa en edes menisi Tuskaan.
Ja jos menen, niin menen ehkä vain yhdeksi päiväksi.
Riippuu nyt siitä mitä esiintyjiä vielä julkistetaan.
Ei tuossa nyt oikeastaan ole sellaisia "must see-bändejä" kuin Bodom eikä sekään nyt NIIN "must see" ole.
Testament ja Accept kiinnostavat myös hieman sekä Wintersun että Rotten Sound.
Mutta todellakaan ei ole yhtään mahdollisuuksia Saunalle, kun Saunassa lähes kaikki tähän asti julkistetut esiintyjät ovat meikäläisen mieleen - kaikki paitsi Teräsbetoni. :P

User avatar
Pummiii
Member
Posts:183
Joined:Thu Jan 09, 2003 8:45 pm
Location:Helsinki

Re: Tuska 2005

Post by Pummiii » Thu Mar 03, 2005 5:38 pm

Ehkäpä hieman raskaampaa musiikkia tänävuonna luvassa. Tai kuvittelenkohan vain :crazy2:

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Sir. Decadence » Thu Mar 03, 2005 6:23 pm

Pummiii wrote:Ehkäpä hieman raskaampaa musiikkia tänävuonna luvassa. Tai kuvittelenkohan vain :crazy2:
Näyttäisi olevan, mutta eivät ole vain sellaisia joista ainakaan minä pitäisin.
Muutama on minulle myös täysin tuntematon, joten voisihan niihin tutustua ennen kuin rupeaa liikaa valittamaan.
Unohtui tuosta vielä äsken mainitakin, että tottahan vain Sentenced kiinnostaa.
Se vaan, että se on myös Saunassa, joten aika sama kummassa käy katsomassa.
Niin, ja Finntrollikin on nyt nähty FME:ssä - vaikka ei se nyt ihan lempibändieni kärkeen lukeudu.
Joten: Sauna on ihan pakollinen, Tuskan tulevia esiintyjiä täytyy vielä tarkkailla.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska 2005

Post by Mare » Thu Mar 03, 2005 7:53 pm

Warrior wrote:Onnistuihan se miitti viime vuonna ihan hyvin, vaikka Rax nyt saikin hiukan kyytiä :D
No saihan se kun te pojat rellestitte menemään! :D

Jos sinne miittiin tänä vuonna raahaudun niin mullakin ois nyt ikää jatkoille asti. Bwahaa. :twisted:
This is the Arockalypse!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Malys » Thu Mar 03, 2005 8:05 pm

Vää. Onhan tuolla kyllä kiintoisia nimiä, jotka uteliaisuudesta voisin käydä katsomassa, mutta tahtoo enemmän kiljukaulameteliä! Joku iso melometallipumppu voisi olla oikein jees. Nyt ei ole sellaista.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Tuska 2005

Post by Alexi » Fri Mar 04, 2005 12:05 pm

mm.Dimmu borgir, monster magnet, wintersun ja lake of tears on myös ilmeisesti tulossa. Lippujenmyynti alkaa 1.4.
http://www.tuska-festival.fi/

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Tuska 2005

Post by Alexi » Fri Mar 04, 2005 12:16 pm

mm.Dimmu borgir, monster magnet, wintersun ja lake of tears on myös ilmeisesti tulossa. Lippujenmyynti alkaa 1.4.
http://www.tuska-festival.fi/

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Curry » Fri Mar 04, 2005 3:54 pm

Wintersunin kyllä haluaisin nähdä. Sitä kun ei meikäläisen rahasäkki riitä joka paikkaan minne pitäisi, niin taitaa Tuska jäädä väliin tänäkin vuonna. Onneksi kesä on joka tapauksessa täynnä hyviä keikkoja...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Fri Mar 04, 2005 4:09 pm

Dimmu on aika kiva lisä. Viimeksi Nosturissa näin ja hyvä maku jäi suuhun. Bändin kuuntelu kotioloissa on jäänyt aika vähiin viime aikoina mutta sen verran hyvästä livebändistä on kyse että tuota keikkaa katsoo varmasti mielellään. Onkohan muuten Reno Killerich rumpalina?

Arvasin myös jotenkin sen että Sentencedin hautajaiskeikoista yksi osuu Tuskaan. Sekin bändi on parhaimpina päivinään erinomainen livebändi
(SirJuzzi taatusti kommentoi jotain tyyliin "ei tod.ole" mutta kaksi aivan loistavaa itse todistettua keikkaa tukevat mielipidettäni) ja on hienoa että yksi viimeisistä bändin keikoista sattuu omallekin kohdalle varmasti(jos bändi ei esim. klubirundia tee).

Bodomien tulo oli myös aika positiivinen yllätys. Saisivat vaan soittaa vähän eri biisejä kuin ennen. Uusien biisien soittaminen ei välttämättä ole kovin järkevää(eihän niitä kukaan tunne) mutta jo levytetyistä ralleista saisi aikaan kivan setin jos vähän sitä viitsisivät muokata.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Tuska 2005

Post by Nightwarrior » Sat Mar 05, 2005 9:30 pm

Taitaapa jäädä Tuska tänä kesänä väliin ellei se vahvistu huomattavasti. Tähän asti nimetyistä Sentenced, Dimmu Borgir ja Children of Bodom olisivat ne jotka tuolla eniten kiinnostavat. Muitakin mielenkiintoisia bändejä siellä toki olisi, muttei itselle niin isoja nimiä

Eiköhän tie vie ensi kesänä Tampereelle ja Sauna Open Airiin....DIO!!!
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Sat Mar 05, 2005 9:36 pm

Olen aivan varma että kun nimiä varmistuu lisää, niistä myös useampi kiinnostaa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska 2005

Post by Eini » Sun Mar 06, 2005 8:45 pm

Varasin äsken majoituksen Tuskan ajaksi Eurohostellista siltä varalta, että kaikki menee nappiin ja Tuskaan pääsen. Mä vihaan hostellien yhteismajoitushuoneita ja niihin jouduin viime vuonna kun varasin huoneen viime tipassa, mutta nyt on varattuna yhden hengen huone. :)

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska 2005

Post by Piiuska » Thu Mar 10, 2005 5:30 am

Warrior wrote:Onnistuihan se miitti viime vuonna ihan hyvin, vaikka Rax nyt saikin hiukan kyytiä :D.
Kattelaan nyt sitten seuraavaksi, tippuuko se lamppu sieltä katosta kun monesti sitä päätämme siihen lyödään (Sacce oli aikas haka viime kesänä!), ja montako lautasta tällä kertaa särkyy.. 8)
Live for now, like there's no tomorrow.

Xeemu
Member
Posts:179
Joined:Wed Nov 27, 2002 2:14 pm

Re: Tuska 2005

Post by Xeemu » Thu Mar 10, 2005 4:42 pm

Raxin lamput taitaa olla joka paikassa sijoitettu päin persettä. Täällä Turun Raxissakin hakkaan päätäni lamppuihin joka kerta kun yritän nousta pöydästä. Täytynee lähettää palautetta.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska 2005

Post by Eini » Thu Mar 10, 2005 9:14 pm

Xeemu wrote:Raxin lamput taitaa olla joka paikassa sijoitettu päin persettä. Täällä Turun Raxissakin hakkaan päätäni lamppuihin joka kerta kun yritän nousta pöydästä. Täytynee lähettää palautetta.
Jopa minä olen onnistunut lyömään RAXissa pääni lamppuun. Minähän olen semmonen hujoppi, 160 cm... :lol:

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Tuska 2005

Post by Warrior » Sun Mar 13, 2005 8:14 pm

Mare wrote:No saihan se kun te pojat rellestitte menemään! :D

Jos sinne miittiin tänä vuonna raahaudun niin mullakin ois nyt ikää jatkoille asti. Bwahaa. :twisted:
Olin vähän pettynyt, kun kukaan ei lähtenyt mukaan mun lautasenhajotuskilpailuun. Ja tulihan siihen lattialle nätti väritys, sitä et voi kieltää. :D
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska 2005

Post by Mare » Mon Mar 14, 2005 1:27 am

Warrior wrote:Olin vähän pettynyt, kun kukaan ei lähtenyt mukaan mun lautasenhajotuskilpailuun. Ja tulihan siihen lattialle nätti väritys, sitä et voi kieltää. :D
En ole kieltämässäkään, kyllähän sellaiset pienet väriläiskät tuo kummasti piristystä muuten niin tylsän näköiseen lattiaan! Öh.... Seuraavassa miitissä mä lupaan kyllä hajottaa kans jotain. :D
This is the Arockalypse!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska 2005

Post by Piiuska » Tue Mar 22, 2005 6:55 am

Joo, joo, rikotaan vaan kaikki! Heh, olihan ne Warriorin "väriläiskät" aikas komeita. Herneitä lattia täyteen vaan 8) Pahoin pelkään että ensi miitin jälkeen on kyllä kaikilla kengän kuvat persuuksissa :D
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by ozzie » Tue Mar 22, 2005 8:44 am

Minun täytyy näköjään alkaa vakavasti harkitsemaan, haluanko tuollaisten häiriköiden kanssa yhtään minnekään :lol:

Mutta asiasta toiseen, jos oikein ymmärrän niin aika moni aikoo Saunassakin poiketa, joten eiköhän voitaisi hajottaa paikkoja Tampereellakin?
Näinhän se on...

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska 2005

Post by Mare » Tue Mar 22, 2005 10:04 am

ozzie wrote:Mutta asiasta toiseen, jos oikein ymmärrän niin aika moni aikoo Saunassakin poiketa, joten eiköhän voitaisi hajottaa paikkoja Tampereellakin?
Itse olen tulossa Saunaan vain perjantaina, mutta ilmeisesti jo aiemmin Tampereen seuduille saavun joten kyllä se miitti mulle vaan sopii. Nyt kun tuo Tuskakin on vähän kiikun kaakun että lähdenkö ollenkaan, ja kuitenkin haluaisin porukkaa moikata taas (ja terrorisoida jonkin syömäpaikan).

Kattoo nyt ensin minkä verran porukkaa tuohon suostuu. :)
This is the Arockalypse!

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by ForceMajeure1 » Tue Mar 22, 2005 11:25 am

Megadethin boardin (http://forums.megadeth.com) suomenkielisellä keskustelualueella puuhataan myös saunamiittiä. Vai onko tämä nyt sitten vain strato-faneille mitä järkkäätte?
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by ozzie » Tue Mar 22, 2005 11:52 am

Täällä keskustelun aiheena oleva miitti on suunnattu lähinnä tämän foorumin porukalle.
Näinhän se on...

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Tuska 2005

Post by Sacce » Tue Mar 22, 2005 12:17 pm

Piiuska wrote:Kattelaan nyt sitten seuraavaksi, tippuuko se lamppu sieltä katosta kun monesti sitä päätämme siihen lyödään (Sacce oli aikas haka viime kesänä!), ja montako lautasta tällä kertaa särkyy.. 8)

Just ton takia mun täytyy tänä vuonna harkita vakavasti tulenko mihinkään miittiin vai en. :D

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Malys » Tue Mar 22, 2005 3:27 pm

GAMMA RAY!!!!!!!!! :shock: :ola: :banana1:
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Locked