kotipelto ja michael ulkona bändistä

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Locked
User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:
Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Stratoflier » Mon Feb 02, 2004 10:58 am

Älähän nyt Elax ylireagoi. Stratovariuksen tarina ei lopu koskaan, vaan se henki elää sydämissä ikuisesti... :D Menipä taas runolliseksi. Tuleehan sieltä vielä ne pari lättyä +ehkäpä livelevy ja kokoelma. Älä heitä pyyhettä kehään!
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Elax » Mon Feb 02, 2004 1:38 pm

No jotain on kyllä pahasti vialla jos täytyy uskottavuus todistaa verellä ja keskisormella. :buh:

Ja mitä noita klippejä kattelin, niin ei hyvältä vaikuta, olkoonkin, että biisitkin oli surkeita. Minusta Miss K:n olemus ei kertakaikkiaan vain sovi Straton imagolle, että se siitä.

Suuri yleisö alkaa kuitenkin leimaamaan tätä Nightwishin matkimiseksi (itse en ota kantaa) ja joksikin nainen-hevibändiin-pop-muoti-ilmiöksi.

Stratovarius ei koskaan kulkenut virtojen mukana, vaan on aina mennyt omia teitään? miksi nyt pitää lähteä massan mukaan?
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by StratoPummi » Mon Feb 02, 2004 1:49 pm

Elax wrote:
Stratovarius ei koskaan kulkenut virtojen mukana, vaan on aina mennyt omia teitään? miksi nyt pitää lähteä massan mukaan?
Ei vittuh.. :buh:

Onhan Stratoilla ollut aina pitkähiuksinen mies kitaristi - Kuten monilla muillakin bändeillä. Mitäs omaa siinä on..?

Miksi naislaulajan ottaminen on yhtäkkiä massan mukana kulkemista..?
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Elax » Mon Feb 02, 2004 2:11 pm

hiukset ei laula. Niillä on ainoastaan visuaalinen merkitys. Laulajan vaihtuminen on paljon isompi asia. Noh ehkä strato on kulkenut tavallaan muodin mukaan... varsinkin viimeaikoina mutta se ei ole häirinnyt itse musiikkia ja laulua. Sitäpaitsi en usko että heviletit ovat olleet muotia enää aikoihin.. straton tyyliin ne kuitenkin sopivat.
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by SirJuzzi » Mon Feb 02, 2004 2:41 pm

Ei niin ole tosiaankaan häirinnyt musiikkia. Ja suuren yleisön reaktiosta naislaulajaan voimme päätellä, ettei tässä nyt mihinkään mainstreamimpaan suuntaan ainakaan olla menty.
Play the violent strings of my symphony.

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Elax » Mon Feb 02, 2004 3:16 pm

totta tuokin. Tai sitten vaan stratovariuksen kuuntelukunta on sellaista ettei se halua muutoksia tapahtuvan.. mutta kuinkas sitten käy kun tolkki joku päivä lämäseekin hanskat tiskiin (niinkuin se puhui)?
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

sonatavarius112
Member
Posts:98
Joined:Fri Jan 02, 2004 5:51 pm

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by sonatavarius112 » Mon Feb 02, 2004 3:45 pm

No hei, ei mikään bändi kestä ikuisesti.
Meidän täytyy nyt vain toivoa että viimeiset levyt ovat jotain todella mahtavaa. :)
...like the million lightnings...

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Elax » Mon Feb 02, 2004 3:54 pm

sonatavarius112 wrote:
No hei, ei mikään bändi kestä ikuisesti.
Meidän täytyy nyt vain toivoa että viimeiset levyt ovat jotain todella mahtavaa. :)
niinpä.
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Elax » Mon Feb 02, 2004 8:19 pm

Ja minäkin muuten kannatan tuota ajatusta että tt tarttuisi itse mikkiin. Siinä on muuten oikeesti järkeä. Ihan sairaan hyvä ajatus. Tosin ei taida tt:n mielestä olla :eyes
Last edited by Elax on Mon Feb 02, 2004 6:45 pm, edited 1 time in total.
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Elax » Mon Feb 02, 2004 8:37 pm

itelle tuli sellanen ajatus mieleen, että jos tolkki haluaa yksin johtaa koko bändiä (missä ei mun mielestä ole mitään vikaa) niin muitten pitäs vaan sopeutua siihen.

Tilanne muuttuu hankalaksi sitten siinä vaiheessa kun muutkin haluavat antaa panoksensa muutenkin kuin soittemisen muodossa. Kotipellolle on varmasti liian raskasta ja tympäisevää hypätä kahdessa bändissä, joten hän ei varmaankaan itse edes vastustellut lähtemistä. Saattoi jopa ehdottaa sitä.. vaan se siitä spekuloinnista... jälleen kerran vain ajatuksen heittoa
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Stratoflier » Thu Feb 05, 2004 12:55 pm

uudet jäsenet tietävät että Tolkki tulee tekemään ns. "suuret" päätökset, joten siihen on varauduttava jos aikoo olla bändissä.
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Elax » Thu Feb 05, 2004 4:02 pm

Stratoflier wrote:
uudet jäsenet tietävät että Tolkki tulee tekemään ns. "suuret" päätökset, joten siihen on varauduttava jos aikoo olla bändissä.
juuri näin
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by tosise8 » Sat Feb 14, 2004 7:10 pm

nii ja lisään vielä että tästäkin aiheesta on jauhettu jo enemmän kuin tarpeeksi paskaa!!
Last edited by tosise8 on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
tosise8 eli Aleksi Erola.

zz-top
Jr. Member
Posts:2
Joined:Mon Feb 16, 2004 10:08 am

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by zz-top » Mon Feb 16, 2004 10:33 am

Mä en enää osta yhtään stratovariuksen levyä, jos koti pelto ja michael ei enää ole bädissä. Se ei ole enää hyvä bändi, jos nainen tulee pilaamaan sen. Että mä vihaa kun mun lempi bändi pitää hajottaa. Ei kyllä kohta enää ole mun lempi bändi, jos se akka tulee laulamaan sihen ja michael ja kotipelto ei enää ole siinä siinä. >=(
Last edited by zz-top on Mon Feb 16, 2004 8:44 am, edited 1 time in total.

primal
Sr. Member
Posts:1229
Joined:Thu Oct 10, 2002 8:47 pm

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by primal » Mon Feb 16, 2004 9:38 pm

[/quote]
Escape before the others, search for privacy, make a change, close the door, without a sound hallucinations. I have my doubts.

Burning Point>Feeding The Flames.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by tosise8 » Mon Feb 16, 2004 9:49 pm

Mä en enää osta yhtään stratovariuksen levyä, jos koti pelto ja michael ei enää ole bädissä. Se ei ole enää hyvä bändi, jos nainen tulee pilaamaan sen. Että mä vihaa kun mun lempi bändi pitää hajottaa. Ei kyllä kohta enää ole mun lempi bändi, jos se akka tulee laulamaan sihen ja michael ja kotipelto ei enää ole siinä siinä.




Toi oon just sitä saatanan ärsyttävää sovinismia!!!
tosise8 eli Aleksi Erola.

Invinoveritas
Member
Posts:123
Joined:Mon Jan 19, 2004 5:29 pm

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Invinoveritas » Tue Feb 17, 2004 10:14 am

[/quote]
In the morning, don't say you love me, cause I'll only...

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by jufoso » Tue Feb 17, 2004 8:24 pm

tosise8 wrote:
Mä en enää osta yhtään stratovariuksen levyä, jos koti pelto ja michael ei enää ole bädissä. Se ei ole enää hyvä bändi, jos nainen tulee pilaamaan sen. Että mä vihaa kun mun lempi bändi pitää hajottaa. Ei kyllä kohta enää ole mun lempi bändi, jos se akka tulee laulamaan sihen ja michael ja kotipelto ei enää ole siinä siinä.




Toi oon just sitä saatanan ärsyttävää sovinismia!!!
Plaa plaa... Nönssön nössön! Mikä vika naisissa on? Mä ainaki tykkään! =P
Vai ootko likka!?
No kuitenki aika lapsellista vinkumista tollanen! Ethän sä voi tietää miltä uus strato kuulostaa. Et kannattasko oottaa hetkinen... ???
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

zz-top
Jr. Member
Posts:2
Joined:Mon Feb 16, 2004 10:08 am

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by zz-top » Tue Feb 17, 2004 10:31 pm

no anteeksi vaan mä olen noin 20v. Ja olen kuunnellut sytatovariusta noin6v.Ja se oli minun mielestä sillä kokoon panolla hyvä. Mun mielestä stratoon einyt vaan sovi kukaan muu laulaja kun timo kotipelto ja sillä selvä. >=(

Toxic Enema
Member
Posts:147
Joined:Sat Oct 25, 2003 11:17 pm

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Toxic Enema » Tue Feb 17, 2004 11:21 pm

something that has never been heard in Metal before. After selling over 1 500 000 copies of their previous records, Stratovarius is now ready to take the next step in their career.

Niin naislaulajaahan on metallissa kylläkin kuultu jo iät ja ajat, joten sinänsä mitä uutta muka naislaulaja voi metalliin enää tuoda? Mutta miettikääpä, jos Tolkki olisi älynnyt rotuennakkoluuloja tuntemattomana ihmisenä ottaa bändiin laulamaan mustalaisen. Olisi takuulla mullistanut metallimaailmaa, mutta ei saatana, sehän olisi joutunut töihin. :D
Menee jo väsymyksen piikkiin, anteeksi.
Juo enemmän sitä viinan paskoo niin opit!

Axu
Jr. Member
Posts:40
Joined:Sat Jan 04, 2003 5:53 pm

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Axu » Wed Feb 18, 2004 1:42 am

Ssshh...:D

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by jufoso » Wed Feb 18, 2004 8:25 pm

Toxic Enema wrote:
something that has never been heard in Metal before. After selling over 1 500 000 copies of their previous records, Stratovarius is now ready to take the next step in their career.

Niin naislaulajaahan on metallissa kylläkin kuultu jo iät ja ajat, joten sinänsä mitä uutta muka naislaulaja voi metalliin enää tuoda? Mutta miettikääpä, jos Tolkki olisi älynnyt rotuennakkoluuloja tuntemattomana ihmisenä ottaa bändiin laulamaan mustalaisen. Olisi takuulla mullistanut metallimaailmaa, mutta ei saatana, sehän olisi joutunut töihin. :D
Menee jo väsymyksen piikkiin, anteeksi.
No hohhoh!! =P
Sittenhän ois juttuu alkanu lentää ainaki 10 kertaa enemmän ku nykyää!!!
Hui helvetti, ku alko pelottaa... :err:
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

69th eye
Jr. Member
Posts:1
Joined:Thu Feb 19, 2004 12:33 am

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by 69th eye » Thu Feb 19, 2004 1:21 am

Kerta ei saa uutta threadia aloittaa, niin kommentoin sitten tänne.

Mitähän tuolla yritetään todistaa, että uusi vokalisti kaapii kyykyssä verta? Mikä on homman tarkoitus? Jos tuolla yritetään todistaa, että uusi vokalisti "kicks ass", niin eipä tuota enää säälittävämmin olisi voinut tehdä.

100 kertaa paremmin asian olisi voinut hoitaa samassa asennossa vaikkapa pikkurilli ja etusormi pystyssä. Sehän on se kuuluisa hevimerkki. Kliseinen toki sekin, mutta olisi tuonut edes hiukkasen edemmän uskottavuutta touhuun.

Tuo "haastattelu" nyt oli mitä oli. Tuskin sitä tosissaan on tehty. Ja jos oli, niin kenelle se oli lopulta suunnattu ja missä tarkoituksessa, jäi ainakin minulta hämäränpeittoon. En tiedä mikä pointti siinä oli todistaa, kuinka hienoa on ajaa maastopyörällä ja juoda rokkiviskipullo päivässä. Ainakin siitä kävi ilmi millä älyllisellä tasolla tässä bändissä liikutaan.

Tolkki voi tehdä omalla bändillään mitä haluaa. Kyllä se on tullut vuosien varrella selväksi. Toisaalta, jos se uuden musiikin suunta on jotain täysin muuta kuin vuosien varrella tutuksi tullut "miekkailuhevi", niin kyllä minä siinä vaiheessa miettisin uudelleen nimen vaihtoa. Lehdistössä kyllä varmasti muistettaisiin mainita "entinen Stratovarius-kitaristi Timo Tolkki uusine yhtyeineen" kautta maailman. Ainakin Suomessa, Japanissa, Italiassa, Etelä-Amerikassa (sehän on yksi maa?) ja missä se Stratovarius nyt koskaan on ollut edes "vähän" iso bändi.

Timo, katso nyt peiliin ja katso myös Spinal Tap. "You're witnessing rebirth of Stratovarius". -Ja kuinka käy. Kerro Timo, kuinka kehtaat mennä lavalle kaiken tämän jälkeen.?
-Stratovariuksen nimellä...

Niin, ja mitä popin tappamiseen tulee, niin ei Stratovarius koskaan mitään poppia ole ollut. Lukuun ottamatta pienien 14-vuotiaiden satanistipoikien ja -tyttöjen mielipidettä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Figaro1 » Thu Feb 19, 2004 12:22 pm

Musiikki on se mikä ratkaisee. Eihän esmes jotain HammerFallin jätkiä katsoessa voi olla nauramatta mutta musiikki onkin sitten oikeasti ihan hyvää perusheviä. Jos nyt Miss K halusi "räväyttää" noilla verikuvilla niin varmasti onnistui, mutta en mitenkään jaksa uskoa että tuosta veri-hommasta tulisi kovinkaan oleellinen osa Stratoa :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Stratoflier » Thu Feb 19, 2004 2:29 pm

BTW. Onkohan tämä yksi kaikkien aikojen eniten sivuja omaava topic?
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Syncope » Thu Feb 19, 2004 3:20 pm

Vitutusketju sivulla 50!
Last edited by Syncope on Thu Feb 19, 2004 1:23 pm, edited 1 time in total.
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by jufoso » Thu Feb 19, 2004 5:06 pm

No hohhoh! :eek:
Sivu 50... ei saatana... kyllä sit vituttaa ihmisiä jos on niin paljo kirjotellu sinne... :D
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by Figaro1 » Thu Feb 19, 2004 11:46 pm

Öhöm,

Kaikkiin ketjuihin saa helposti viestejä kertymään jos sinne kirjoittaa tämän kaltaisia tekstejä :D

Eli rautalangasta väännettynä. Topicit pursuavat spammiksi luokiteltavia viestejä kuten :D, LOL jne
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by jufoso » Fri Feb 20, 2004 2:13 pm

:jump: ainiiku tällasii? :D
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

goofy
Member
Posts:129
Joined:Sat Oct 04, 2003 7:45 pm

Re: kotipelto ja michael ulkona bändistä

Post by goofy » Sun Feb 22, 2004 11:05 am

haistakaa paska koko foorumi joukko ja voisitte samal vetää vitun päähä ja ime munaa ja vaikka mitä muuta
kotOR


knights of the Old Republic

Locked