"Hyvyysketju"
Parempaakaan nimeä en tälle keksinyt
Olkoon tämä ketju vitutusketjun vastakohta: mitä hyvää sinulle on tapahtunut viime aikoina?
Itse olen voittanut pelikoneista viimeisen viikon aikana kolme päävoittoa ja yhteensä 80 euroa!!
(OK, raha ei tuo "lopullista onnea" mutta siitä on hyötyä!)
Olkoon tämä ketju vitutusketjun vastakohta: mitä hyvää sinulle on tapahtunut viime aikoina?
Itse olen voittanut pelikoneista viimeisen viikon aikana kolme päävoittoa ja yhteensä 80 euroa!!
(OK, raha ei tuo "lopullista onnea" mutta siitä on hyötyä!)
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"
- StratoPummi
- Sr. Member
Re: "Hyvyysketju"
nyt menee hienosti aikoihin..
Last edited by StratoPummi on Tue Aug 12, 2003 11:45 am, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!
Koulu alkoi ! Kiva nähdä kavereita ja päästä oikeaan rytmiin.
Pääsen huomenna kampaajalle ja aion varata vanhojenpäiväksi ajan.
Tänään on ollut kiva päivä muutenkin . Jee. Elämä on kivaa!
Pääsen huomenna kampaajalle ja aion varata vanhojenpäiväksi ajan.
Tänään on ollut kiva päivä muutenkin . Jee. Elämä on kivaa!
mitä hyvää...oih noh yksi aivan yli-ihana asia on se, että ensi viikolla matka Kyprokselle parhaan ystäväni kanssa on edessä..tänään juuri kävimme ostamassa junaliput helsinkiin ja nytten vain matkaa oottaa
ja no okei on se ihan kiva, että koulu alkaa ku näkee taas porukkaa ketä ei kesällä nähny ja taas "rytmittyy" päivä sillee kivasti:)
ja no okei on se ihan kiva, että koulu alkaa ku näkee taas porukkaa ketä ei kesällä nähny ja taas "rytmittyy" päivä sillee kivasti:)
- Strato4ever
- Sr. Member
uuuuu...Lukioon tuli muulta paikkakunnalta yks hevari...Ja vielä muija ! :O omg. Kattoo nyt..
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.
us realize, that life's
Koulu tosiaan alkoi, joka periaatteessa vituttaa mutta kuitenkaan ei vituta, koska nyt ei ainakaan tarvi alkaa valittamaan että olisi tylsää Ja sitäpaitsi pääsen jo nyt ensimmäisessä jaksossa aloittamaan saksan opiskelun, joka on aivan mahtavaa!
This is the Arockalypse!
Hmm.. KOulun alkamisessa oli se hyvä juttu tosiaan että on tekemistä.
Jeeh, kohta alkaa taas pianotunnit:) Musiikkiopisto on kyllä mahtava paikka..
Jeeh, kohta alkaa taas pianotunnit:) Musiikkiopisto on kyllä mahtava paikka..
Live for now, like there's no tomorrow.
Kaverini pääsi samaan kouluun jossa minä olen ollut jo vuoden, saanpahan ainakin seuraa Tornioon. Toisaalta odotan että koulu alkaa kolmen viikon päästä, toisaalta taas en. Pitää toivoa että vuosi menee yhtä nopeasti kuin viimeksikin.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
- Strato4ever
- Sr. Member
Re: Re: "Hyvyysketju"
Hih ! Itse olen jo 2 vuotta opiskellut saksaa, ja voin sanoa että hilpeitä tunteja tulee Lähinnä sen takia, että kaikki on alussa aivan pihalla ja kaikki heittää vaan jotain aivan kuivaa läppääMare wrote:
Koulu tosiaan alkoi, joka periaatteessa vituttaa mutta kuitenkaan ei vituta, koska nyt ei ainakaan tarvi alkaa valittamaan että olisi tylsää Ja sitäpaitsi pääsen jo nyt ensimmäisessä jaksossa aloittamaan saksan opiskelun, joka on aivan mahtavaa!
Each funeral just makes
us realize, that life's
us realize, that life's
Re: Re: Re: "Hyvyysketju"
Tuosta tuleekin mieleen elävästi ylästeen ruotsintunnit.. *köh köh*Strato4ever wrote:
Hih ! Itse olen jo 2 vuotta opiskellut saksaa, ja voin sanoa että hilpeitä tunteja tulee Lähinnä sen takia, että kaikki on alussa aivan pihalla ja kaikki heittää vaan jotain aivan kuivaa läppää
Niin ja pääsenhän mä lukemaan filosofiaakin jo ekassa jaksossa! Kuulin eräältä tyypiltä että meidän koulun filosofian opettaja on niin kohtelias mies, että kerran kun oli kävellyt roskakoriin pahki, hän sanoi automaattisesti roskakorille "Anteeksi!"
This is the Arockalypse!
Et kai ole tosissasiMare wrote:
Ja sitäpaitsi pääsen jo nyt ensimmäisessä jaksossa aloittamaan saksan opiskelun, joka on aivan mahtavaa!
No ei kai, kyllä sitä saa saksasta pitää jos tahtoo, mutta itse sitä kolmannelta luokalta asti lukeneena en voi sanoa muuta kuin että kyllä nyt suoraan sanoen v**uttaa valintani...
Mutta tämähän ei ole vitutusketju vaan hyvyysketju, ja voisinkin tähän sanoa (näin kun kielistä puhutaan), että minullakin alkaa huomenna taas latina, ja se on mukavaa se.
- ThePKH
- Sr. Member
Jotain hyvää... hmh.. Olen vielä elossa?
Njaah, Perjantaina tulee päivärahat. WHEE-HEE-JA-HUU!!! *jänisräikän rätinää*
Elämän pienistä asioista lienee hyvä iloita mikäli muuta ei ole.
Njaah, Perjantaina tulee päivärahat. WHEE-HEE-JA-HUU!!! *jänisräikän rätinää*
Elämän pienistä asioista lienee hyvä iloita mikäli muuta ei ole.
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home
ThePKH's home
- Wishmaster
- Sr. Member
Öhöm? Tota kenelläkäs se olikaan se "valkotakkisten miesten" numero? Kun oma on päässy häviimään.*Elina* wrote:
Koulu alkoi ! Kiva nähdä kavereita ja päästä oikeaan rytmiin.
Think 3 times before you wish.
-
- Sr. Member
Tänään oli kivaa käydä kattoo leffa kahden kaverin kanssa ja oli mukavaa tiskata(ihan oikeesti!).Keittiötä kattoo taas ihan eri silmällä
Stripes Of The Tiger Don't Wash Away...
jaa että mitä hyvää on tapahtunut... hmmm...
koko kesä on mennyt loistavasti oman kullan kainalossa...
eipä tässä muuta hyvää kuulu... eli en voi kutsua tätä miksikään ketjuksi...
.. ja se perhanan koulukin alkoi...
koko kesä on mennyt loistavasti oman kullan kainalossa...
eipä tässä muuta hyvää kuulu... eli en voi kutsua tätä miksikään ketjuksi...
.. ja se perhanan koulukin alkoi...
Pistäs tyttö pari pulloo algerialaista että jaksaa hymyillä.
-Tapio Rautavaara-
-Tapio Rautavaara-
eikaitsiin. koulu alkoi sentään näkee kavereita koulussa jooja pepsi on hyvää.....
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.
Hmm..no ilma näyttää vielä lämpenevän, vaikka alkuviikko on ollu yhtä pakkasta, ja tänään oli ensimmäinen musiikin tunti niistä viidestä, joita mulla on pitkin viikkoa Niin ja sain kuin sainkin vielä paikan musiikkiopistossa, vaikken edes mennyt pääsykokeisiin Muuta hyvää? öö...niin joo..löyty sitten sellanenkin ihminen joka ei ainakaan inhoo mua
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!
Ihanin asia viime aikoina on kai se, että löysin vihdoin ja viimein ukon kainalooni. Toivottavasti tätä jaksaa katella vähä pitempään kuin edellisiä... Ja olen viime aikoina tutustunu paljon uusiin ihmisiin. Piristystä tässä onkin jo kaivattu!
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.
Wishmaster! Älä nyt viitsi,koulussa ON kivaa ! Ehkä minun pitäisi kuitenkin varmuuden vuoksi tarkastuttaa pääni...
-
- Sr. Member
gmm no onkai sitä jotain positiivista itellenikin tapahtunut pitää vaa miettiä mitä... no koulun alkamista nyt en laske positiiviseksi, ku tommosella tappojaksolla kehtas alkaa vielä, mutta kyllähän siellä kavereita (ja muutakin ) näkee...
ja pääsee taas tavalliseen rytmiin, itseasiassa pitäs olla jo nyt nukkumassa Ja onpa tässä muutakin hyvää tapahtunu jota ei nyt tähän jaksa kirjottaa
ja pääsee taas tavalliseen rytmiin, itseasiassa pitäs olla jo nyt nukkumassa Ja onpa tässä muutakin hyvää tapahtunu jota ei nyt tähän jaksa kirjottaa
I`m kissing the shadows you surround me with,
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.
you with,
Ja tietysti loma lopetetaan hienosti heilumalla ensi lauantaina Poisonblackin keikalla Tavastialla
Last edited by Figaro1 on Thu Aug 14, 2003 10:23 am, edited 1 time in total.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.
Mä joskus perustin tuolle vitutustopikille vastatopikin, mutta enpä jaksa sitä enää kaivaa.
Ihanaa, enää muutama päivä ja pääsen reissuun -taas...
Ihanaa, enää muutama päivä ja pääsen reissuun -taas...
Tänään on selvinnyt paljon hyviä juttuja. Sain kämpän Tampereelta ja tiedon myönnetystä opintotuesta. Nyt kun edessä on vielä kahvia ja mustikkapiirakkaa, niin eipä voisi asiat paremmin olla
Play the violent strings of my symphony.
juuri ajattelin kyseisen topicin aloittaa.
no, sain vihdoinkin sen Visions:in hankittua...
no, sain vihdoinkin sen Visions:in hankittua...
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM.
No koulu alko ja pääsin pitkän musan ryhmään. Ja mun luokalle tuli yks uusi muija joka ihan sika kiva ja kaunis !!!!(pyörryttää jo pelkkä sen ajatteleminen)
Last edited by Zeke89 on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...
-
- Sr. Member
joo ja jörgin tekstiin viitaten pepsiähän maailmassa riittää se onki ehkä ainut piristys näin syksymmällä ja sitte talvella (ainaki näillä näkymin)
I`m kissing the shadows you surround me with,
you with,
you with,
Mutta kunhan tästä nyt edes herään eikä tarvitse tekstiä tiirailla silmät ristissä.
Last edited by Malys on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot
Tänään Jalometalliin Ouluun ja huomenna Helsinkiin!
Last edited by Malva on Sat Aug 16, 2003 8:40 am, edited 1 time in total.