Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm
Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by King of Loss » Tue Jan 20, 2004 8:33 am

Kenji wrote:
joo tämä on kyllä käsittämätöntä.. nyt sitten itketään siitä että MissK ei esiinny oikealla nimellänsä.. "Nimi MissK ärsyttää jo valmiiksi. Toivottavasti kehtaa tulevaisuudessa esiintyä omalla nimellään, niin voisi ottaa tyypin vakavasti" onnee sulle.
Onko siinä jotain väärää, jos mieluummin haluaisi nähdä artistin esiintyvän omalla nimellään? Joku asia miellyttää toista ja joku toinen asia miellyttää toista. Enpä minäkään ole toisten mieltymyksiä täällä teilaamassa. Onnea vaan sinulle valitsemallasi tiellä.

Lopultahan musiikki ratkaisee, ja sitä saamme odottaa vielä pienen tovin. Ennen sitä musiikillinen arviointi ja kirveen kaivoon heittäminen on aivan turhaa.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Stratoflier » Tue Jan 20, 2004 9:47 am

Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Turbonorsu
Sr. Member
Posts:406
Joined:Thu Dec 19, 2002 1:26 pm

Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Turbonorsu » Tue Jan 20, 2004 1:46 pm

anaboli wrote:
Olen uusi käyttäjä ja seurannut pitkään jo noita teidän "inhimillisiä" keskusteluja...voi voi....täällä taitaa 75% käyttäjistä puhua ihan mitä sattuu.En ois ikinä halunnut työtää lusikkaani soppaan,ja saan varmasti vihamiehiä heti,mutta ei kiinnosta.Mut miettikää ny vähän mitä kirjotatte tänne,kaikkihan ollaan vaan ihmisiä,ja Stratovarius hajooakin jonain päivänä. Vihaatteko te sitten taas Tolkkia ja että kaikki on sen syytä. Ja uuden laulajan,Miss K:n huorittelu,ym....ettehän te ees tunne koko ihmistä!!Miettikää ny itekkin kun vittuilette Tolkille,että miltä tuntuu,kun teet 20 vuotta duunia bändin eteen,myyt keikkoja,myyt bändiä,ym ja sit kun haluaa kehittää bändiä eteenpäin niin sit vihataan!!Vihataan ja vihataan!Mä olen kunnioittanut Timon tekemisiä jo 12 vuotta ja sitä työsarkaa,mitä se on tehny stratojen eteen että säälittää oikein lukee teidän anonyymejä vittuiluja.... >=( .No onneks täällä on ilmeisesti vanhempaa sakkia ja AITOJA musadiggareita jotka antaa äänensä ja tukensa bändille....

Minä sanon että omasta puolestani Stratovariukselle loistavaa tulevaisuutta ja tervetuloa bändiin Miss K!!! Hyvä Timo,sulla oli munaa näyttää että mies uskaltaa tehdä radikaaleja päätöksiä ja viedä hommaa eteenpäin!!Tuskin maltan odottaa PopKilleriä!!
No musta et ainakaan saa vihamiestä...Just tollasia fiksumpia viestejä täälllä tarvitaan.! Homma alkaa muuten mennä ihan kakaroiden peliksi...itketään ja erotaan jne...Järki käteen ja tsemppiä Timo Tolkille! Mä oon ollut stratojen fani 11 vuotta ja sellasena pysyn!!
perkele, täällä tarvittais selkärankoja ihmisille useempikin kappale...
Hooray, a nice forest! let's holiday! I wonder why coffee tastes so good when you are naked with your family?

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Stratoflier » Tue Jan 20, 2004 2:11 pm

Strato4ever, mene jo vittu ittees. Mikä sinä olet huorittelemaan Miss K:ta? Tuo oli jo kaikista typerintä ja vittumaisinta luettavaa tälllä laudalla. Ottaa enemmän päähän kuin goofyn vittuilut. Lopettakaa tuo pään aukominen!!!
Ps: Mitä eroa on noiden viisaiden kommenttien jakajilla ja ämpärisellä paskaa?......se ämpäri!
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Stratoflier » Tue Jan 20, 2004 2:14 pm

Strato4ever. Mene ittees!!! Tuo on typerintä mitä mä olen ikinä nähnyt tällä foorumilla! Tuo oli jo goofyn kommentejakin vittumaisempaa.
Millä oikeudella sä huorittelet Miss K:tä? HÄ?!
Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!!!

Latuman
Member
Posts:198
Joined:Sat Apr 27, 2002 7:14 pm
Contact:

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Latuman » Tue Jan 20, 2004 2:29 pm

Kaikki unohtaa taas sananvapauden. Ei teidän ole pakko tykätä siitä että joku vihaa MissK:n tyyliä tai Timon asenteita. Ne on niitten mielipiteitä ja jos ootte erimieltä, ni olkaa. Ei se silti tarkota että toinen olis väärässä.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Strato4ever » Tue Jan 20, 2004 3:32 pm

Stratoflier wrote:
Strato4ever. Mene ittees!!! Tuo on typerintä mitä mä olen ikinä nähnyt tällä foorumilla! Tuo oli jo goofyn kommentejakin vittumaisempaa.
Millä oikeudella sä huorittelet Miss K:tä? HÄ?!
Ehkä on sitten paree että muokkaan viestini.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Zeke89 » Tue Jan 20, 2004 3:51 pm

Turbonorsu wrote:
anaboli wrote:
Olen uusi käyttäjä ja seurannut pitkään jo noita teidän "inhimillisiä" keskusteluja...voi voi....täällä taitaa 75% käyttäjistä puhua ihan mitä sattuu.En ois ikinä halunnut työtää lusikkaani soppaan,ja saan varmasti vihamiehiä heti,mutta ei kiinnosta.Mut miettikää ny vähän mitä kirjotatte tänne,kaikkihan ollaan vaan ihmisiä,ja Stratovarius hajooakin jonain päivänä. Vihaatteko te sitten taas Tolkkia ja että kaikki on sen syytä. Ja uuden laulajan,Miss K:n huorittelu,ym....ettehän te ees tunne koko ihmistä!!Miettikää ny itekkin kun vittuilette Tolkille,että miltä tuntuu,kun teet 20 vuotta duunia bändin eteen,myyt keikkoja,myyt bändiä,ym ja sit kun haluaa kehittää bändiä eteenpäin niin sit vihataan!!Vihataan ja vihataan!Mä olen kunnioittanut Timon tekemisiä jo 12 vuotta ja sitä työsarkaa,mitä se on tehny stratojen eteen että säälittää oikein lukee teidän anonyymejä vittuiluja.... >=( .No onneks täällä on ilmeisesti vanhempaa sakkia ja AITOJA musadiggareita jotka antaa äänensä ja tukensa bändille....

Minä sanon että omasta puolestani Stratovariukselle loistavaa tulevaisuutta ja tervetuloa bändiin Miss K!!! Hyvä Timo,sulla oli munaa näyttää että mies uskaltaa tehdä radikaaleja päätöksiä ja viedä hommaa eteenpäin!!Tuskin maltan odottaa PopKilleriä!!
No musta et ainakaan saa vihamiestä...Just tollasia fiksumpia viestejä täälllä tarvitaan.! Homma alkaa muuten mennä ihan kakaroiden peliksi...itketään ja erotaan jne...Järki käteen ja tsemppiä Timo Tolkille! Mä oon ollut stratojen fani 11 vuotta ja sellasena pysyn!!
perkele, täällä tarvittais selkärankoja ihmisille useempikin kappale...
Etkä minusta todellakaan... Olen teidän kahden kanssa aivan samalla aaltopituudella... Timo ja Miss K saavat minun täyden tukeni tässä asiassa. Miten jotkut voivat olla typeriä että haukkuvat Miss K:ta huoraksi?!! Siis kun eivät ole koskaan edes tavanneet häntä! Ja sitä paitsi minusta naista EI koskaan, EI missään tilanteessa sanota huoraksi!! >=( Tai sitten haukutaan Tolkkia! Siis helvetti! Tolkki on vain ihminen niinkuin me muutkin. Eikä hän ole tehnyt mitään että ansaitsisi teidän "fanien" (joksi te jotkut itseänne kutsutte) vihan.

Oli laulamassa sitten kuka tahansa, STRATOVARIUS FOREVER!!!
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Hatebreeder86 » Tue Jan 20, 2004 4:07 pm

Zeke89 wrote:
Etkä minusta todellakaan... Olen teidän kahden kanssa aivan samalla aaltopituudella... Timo ja Miss K saavat minun täyden tukeni tässä asiassa. Miten jotkut voivat olla typeriä että haukkuvat Miss K:ta huoraksi?!! Siis kun eivät ole koskaan edes tavanneet häntä! Ja sitä paitsi minusta naista EI koskaan, EI missään tilanteessa sanota huoraksi!! >=( Tai sitten haukutaan Tolkkia! Siis helvetti! Tolkki on vain ihminen niinkuin me muutkin. Eikä hän ole tehnyt mitään että ansaitsisi teidän "fanien" (joksi te jotkut itseänne kutsutte) vihan.
Samaa mieltä.
... mutta...

Tolkilla on oikeus sitten haukkua muita homoiksi jne?
I`m kissing the shadows you surround me with,
to feel my pain vanishing away from me.
Your touching the shadows I`m surrounding
you with,
so together in pease we shall be.

jörggi
Sr. Member
Posts:452
Joined:Wed Nov 20, 2002 4:13 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastatt

Post by jörggi » Tue Jan 20, 2004 4:22 pm

Hatebreeder86 wrote:
Zeke89 wrote:
Etkä minusta todellakaan... Olen teidän kahden kanssa aivan samalla aaltopituudella... Timo ja Miss K saavat minun täyden tukeni tässä asiassa. Miten jotkut voivat olla typeriä että haukkuvat Miss K:ta huoraksi?!! Siis kun eivät ole koskaan edes tavanneet häntä! Ja sitä paitsi minusta naista EI koskaan, EI missään tilanteessa sanota huoraksi!! >=( Tai sitten haukutaan Tolkkia! Siis helvetti! Tolkki on vain ihminen niinkuin me muutkin. Eikä hän ole tehnyt mitään että ansaitsisi teidän "fanien" (joksi te jotkut itseänne kutsutte) vihan.
Samaa mieltä.
... mutta...

Tolkilla on oikeus sitten haukkua muita homoiksi jne?
samaa mieltä, mut tolkilla ei todellakaan oo oikeutta haukkua ketään homoksi tms.
Before the summer turns to winter, before the dreams will turn to snow.

Realism
Member
Posts:212
Joined:Sat Nov 08, 2003 10:08 pm

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Realism » Tue Jan 20, 2004 5:02 pm

Niinpä, minun mielestä Kotipelto ei ole homoa nähnytkään(tai no, voi ollakkin, mutta ei se ole). Tuo on todella typerää mennä sanomaan tyyliin 5-7. luokkalaiset. Muuten olet Timo asiallinen tyyppi, mutta ilmaise asiat, kuin aikuiset ilmaisee. Tai perustele ainakin miksi hän on homo.

Lopuksi vielä kaikille sivistävä sananparsi:
Elä tappele idiootin kanssa - He vetävät sinut tasolleen ja voittavat kokemuksellaan.

Mitenköhän tuokin taas tähän liittyi? :buh:
Ee saatana...

Punapiraija
Sr. Member
Posts:418
Joined:Tue Nov 12, 2002 3:49 pm

Re: Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Punapiraija » Tue Jan 20, 2004 5:53 pm

Olen täysin samaa mieltä. Kyllä oman mielipiteensä saa esittää Miss K:sta järkevästi, mutta se menee jo yli, kun aletaan haukkua Miss K:ta huoraksi nimimerkin suojissa. Jos joltain bändiltä vaihtuu vaikka yksi jäsen, niin aina joku on huutamassa että "R.I.P. [laita tähän jonkun bändin nimi]".
Last edited by Punapiraija on Tue Jan 20, 2004 4:10 pm, edited 1 time in total.
"Lahti on mesta paikka." - Matti Nykänen

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by ElDiablo » Tue Jan 20, 2004 6:34 pm

Latuman wrote:
Kaikki unohtaa taas sananvapauden.
Ja tästäkin näemme ettei sananvapauden tulisi kuulua perusoikeuksiin. Jonkinlainen karsinta sopisi siihenkin.

Niin ja kyllä ylläpito saa "sananvapautta" tälläisellä foorumilla rajoittaa oman mielensä mukaan.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

sonatavarius112
Member
Posts:98
Joined:Fri Jan 02, 2004 5:51 pm

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by sonatavarius112 » Tue Jan 20, 2004 7:49 pm

Täytyypä tässä vetää hermosavut...
Last edited by sonatavarius112 on Tue Jan 20, 2004 5:51 pm, edited 1 time in total.
...like the million lightnings...

Metal Lifter
Jr. Member
Posts:2
Joined:Tue Jan 20, 2004 11:24 pm

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Metal Lifter » Tue Jan 20, 2004 11:31 pm

Ja milenkiintoista oli haatattelussa se, että Miss K kertoi pystyvänsä helposti laulamaan esim. Father Timen....

Odotan mielenkiinnolla tulevaa...
Metal is heavy

lordofthemetall
Jr. Member
Posts:1
Joined:Mon Mar 08, 2004 9:06 pm
Contact:

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by lordofthemetall » Mon Mar 08, 2004 9:34 pm

No kun täällä on käyty niin hirveästi keskustelua Miss K:n oikeasta nimestä niin päätin vähän valaista asiaa. Eli hänen oikea nimensä on Katriina Wiiala. Nyt kun se sitten on kaikkien tiedossa voidaan lopettaa Miss K:n panettelu. Itse en kyllä usko, että uudesta kokoonpanosta tulee mitään, mutta katsellaan nyt ensin.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Haven » Mon Mar 08, 2004 9:49 pm

lordofthemetall, luulen että aika moni kuitenki tuon tiesi. Onhan sitä jo radiossakin monessa paikkaa sanottu.
Aya!

Celtica
Jr. Member
Posts:18
Joined:Fri May 21, 2004 8:10 pm

Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Celtica » Sat May 22, 2004 12:50 pm

Täytyy rehellisesti sanoa että tuon haastattelun jälkeen se kuva mikä minulle jäi MissK:sta ei ole erityisen positiivinen, mutta toivon mukaan hänen äänensä on luonnetta parempi (näytteitä en ole kuullut). Kukaties hän vielä yllättää. Verikuvat eivät mielestäni ole erityisen fiksuja, vaan lähinnä huomionkipeää "olen iso ja paha" uhmaa.
Innolla odotan näkeväni miten uudessa Stratossa käy.
*grin*

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Figaro1 » Sat May 22, 2004 7:09 pm

Samat sanat

Toisaalta(Mr Sceptic iskee) ei voi olla nykyään varma kuinka paljon toimittajat laittavat juttuihin omiaan...
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by tosise8 » Sat May 22, 2004 9:16 pm

Figaro1 wrote:
Samat sanat

Toisaalta(Mr Sceptic iskee) ei voi olla nykyään varma kuinka paljon toimittajat laittavat juttuihin omiaan...
[=off-topic] Jätkhän kuulostaa aivan rakkaalta ystävältäsi Stratosfearilta :D
tosise8 eli Aleksi Erola.

STRATOJUHA
Member
Posts:240
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:51 am
Location:Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by STRATOJUHA » Tue May 25, 2004 9:57 pm

Celtica wrote:
Täytyy rehellisesti sanoa että tuon haastattelun jälkeen se kuva mikä minulle jäi MissK:sta ei ole erityisen positiivinen, mutta toivon mukaan hänen äänensä on luonnetta parempi (näytteitä en ole kuullut). Kukaties hän vielä yllättää. Verikuvat eivät mielestäni ole erityisen fiksuja, vaan lähinnä huomionkipeää "olen iso ja paha" uhmaa.
Innolla odotan näkeväni miten uudessa Stratossa käy.
Eikös se ole ihan selkeästi ilmotettu tossa Tolkin viimeisessä statmentissa että, STRATO JATKAA VAIN VANHALLA KOKOON PANOLLA. JOS SAA VANHAT RIITANSA SOVITTUA! Elikkäs MissK ei tule laulamaan bändissä.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by SirJuzzi » Wed May 26, 2004 3:55 pm

STRATOJUHA wrote:
STRATO JATKAA VAIN VANHALLA KOKOON PANOLLA.
Vai että kokoon panolla. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäs pano sellainen on? =P
Play the violent strings of my symphony.

zaqy4ciz
Jr. Member
Posts:2
Joined:Mon Mar 08, 2004 7:10 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastatt

Post by zaqy4ciz » Wed May 26, 2004 6:28 pm

SirJuzzi wrote:
STRATOJUHA wrote:
STRATO JATKAA VAIN VANHALLA KOKOON PANOLLA.
Vai että kokoon panolla. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäs pano sellainen on? =P
Tuo ainaki on pilkun panoo

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastatt

Post by VariuS » Wed May 26, 2004 9:35 pm

SirJuzzi wrote:
STRATOJUHA wrote:
STRATO JATKAA VAIN VANHALLA KOKOON PANOLLA.
Vai että kokoon panolla. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikäs pano sellainen on? =P
no LOL :D :D

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haas

Post by SirJuzzi » Wed May 26, 2004 10:29 pm

zaqy4ciz wrote:
Tuo ainaki on pilkun panoo
No shit, dear Sherlock. ;) Jostain syystä capsilla esitetyt asiat, joissa on alkeellisia kielioppivirheitä tuppaavat huvittamaan.
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Figaro1 » Wed May 26, 2004 10:51 pm

Kieltämättä NÄIN KIRJOITETTU TEKSTI näyttää typerältä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by *Elina* » Thu May 27, 2004 12:07 pm

ISOSTA TEKSTISTÄ TULEE IHAN MIELEEN JOKU ANGSTINEN TEINI,JOKA KIRJOITTAA KOULUN SEINÄÄN ETTÄ "FAK YHE WÖRLD!" :D

STRATOJUHA
Member
Posts:240
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:51 am
Location:Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by STRATOJUHA » Thu May 27, 2004 3:15 pm

Seuraavaksi puututte varmaankin minun nimimerkkiin koska, se on kirjoitettu ISOLLA 8)
Last edited by STRATOJUHA on Thu May 27, 2004 12:19 pm, edited 1 time in total.

emppu
Member
Posts:268
Joined:Fri Nov 22, 2002 8:44 am
Location:Iisalmi

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by emppu » Thu May 27, 2004 3:30 pm

Jaa´a. Ihan Ok. muuten paitsi että Jarikin olis kyllä saanu osallistua vähä enempi haastatteluun. Tai ainaki sen olis pitäny osata kommentoida asioita paremmin.. :buh: mut en tiiä..
Jätä se tänään tekemättä minkä huomenna voit teettää toisella!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Miss K:n, Tolkin ja Kainulaisen haastattelu

Post by Figaro1 » Tue Jun 15, 2004 11:50 am

Jari Kainulainen on koko Strato-uransa aikana ollut se joka ei asetu kummankaan puolelle ja pitää suunsa mieluiten kiinni. Hommat hoidetaan vähintään muiden tasoisesti mutta siitä ei liiemmin ellostella
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked