Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
typhus
Jr. Member
Posts:15
Joined:Sat Feb 28, 2004 11:41 pm
Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by typhus » Sun Feb 29, 2004 1:15 pm

elimination-q wrote:
Vanha Strato on poltettu tuhkaksi,
(ja katkerasti hyvästelty) MUTTA... Uusi ja entistä ehompi Stratovarius nousee tuhkasta ja tomusta...(toivottavasti) 8)
Kyllä varmasti nousee jos Timo tekee yhtä juttua hän tekee sen loppuun :)

Bizarref
Jr. Member
Posts:26
Joined:Thu Feb 19, 2004 11:00 pm

Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Bizarref » Sun Feb 29, 2004 7:55 pm

Mulla on ainakin ihan hyviä odotuksia seuraavan albumin suhteen, saa kattoa mitä tulee :)
The world is a stage,
but the play is badly cast

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by jufoso » Sun Feb 29, 2004 8:21 pm

Niinno... Lukekaapa vaan tämä topic ja sanokaa sitten mitä odotatte uudelta levyltä... Piorno Rock 28.2. Tolkki sikakännissä- Jens kusee Tolkin päälle!
Taitaapi tulla sekavanlainen levy... ellei tolkki sitten terästäydy levyä varten...
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Sir. Decadence » Sun Feb 29, 2004 8:31 pm

jufoso wrote:
Niinno... Lukekaapa vaan tämä topic ja sanokaa sitten mitä odotatte uudelta levyltä... Piorno Rock 28.2. Tolkki sikakännissä- Jens kusee Tolkin päälle!
Taitaapi tulla sekavanlainen levy... ellei tolkki sitten terästäydy levyä varten...
No, tuskin nuo sekoilut vaikuttavat tulevaan levyyn.
Mutta etenkin kaikkien näiden sekoilujen jälkeen Tolkin pitää lyödä mahtilevy pöytään, että saa epäilijöitä näpäytettyä.
Uuden levyn jälkeen minä vasta pääsen henkilökohtaiseen mielipiteeseeni siitä onko Straton päivät kulutettu loppuun.
Ja miksihän luet signatureani?

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Re: Keskustelua mielipiteiden jakajasta, eli Destinystä

Post by Skelethos » Thu Mar 04, 2004 10:10 pm

Kyllä tämä kova pala on sikäli, että vanha-strato on tehnyt paljon hyvää materiaalia. Kuitenkin on muistettava, että KEHITYS ja MUUTOKSET pitävät aina mielenkiinnon yllä. Lopputulos ei tietenkään kaikkia miellytä (koskaan, missään), mutta ennakkoon pettyneellekin saattaa tulla positiivinen ylläri. Musa ei ehkä kuulosta samanlaiselta kuin ennen - se voi olla jotakin vielä uskomattomampaa.

Todellinen Heart Of Steel ei koskaan ajaudu epätoivoon.
HEADING FOR TOMORROW! 8) 8)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Figaro1 » Fri Mar 05, 2004 2:21 pm

Strato on yksi niistä bändeistä joiden vanhoihin levyihin olen vain totaalisen kyllästynyt eli minulla on siis vieläkin hyllyssä monelta bändiltä vain tuoreimmat levyt kun olen niitä vanhimpia veivannut läkähdyksiin asti.

Vanhan Straton materiaali oli toki hyvää minunkin mielestäni mutta eikö ole aika fakta että jos syöt kaurapuuroa joka päivä vuoden ajan, se ei oikein mene alas enää vaivatta?

Uutta levyä odotan silkasta mielenkiinnosta Miss K:n takia ja olen myös jo päättänyt että mitään vertailuja en tule uuden levyn kohdalla vanhoihin tekemään, koska niin isosta vaihdoksesta on kuitenkin kyse.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Elax
Jr. Member
Posts:36
Joined:Mon Feb 02, 2004 1:13 am
Contact:

Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Elax » Thu Mar 11, 2004 7:14 pm

Figaro1 wrote:
Strato on yksi niistä bändeistä joiden vanhoihin levyihin olen vain totaalisen kyllästynyt eli minulla on siis vieläkin hyllyssä monelta bändiltä vain tuoreimmat levyt kun olen niitä vanhimpia veivannut läkähdyksiin asti.

Vanhan Straton materiaali oli toki hyvää minunkin mielestäni mutta eikö ole aika fakta että jos syöt kaurapuuroa joka päivä vuoden ajan, se ei oikein mene alas enää vaivatta?

Uutta levyä odotan silkasta mielenkiinnosta Miss K:n takia ja olen myös jo päättänyt että mitään vertailuja en tule uuden levyn kohdalla vanhoihin tekemään, koska niin isosta vaihdoksesta on kuitenkin kyse.
joten miksei samantien vaihdettaisi koko bändin nimeä?
Stratovarius - Best Finnish Metal Band Ever.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Figaro1 » Thu Mar 11, 2004 8:42 pm

Ihan vaan siksi että Tolkki on edelleen bändissä. Jos Tolkki olisi lähtenyt, olisi tilanne mielestäni eri.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by SirJuzzi » Fri Mar 12, 2004 5:49 pm

Elax wrote:
joten miksei samantien vaihdettaisi koko bändin nimeä?
Ja miksi vitussa se nimi nyt niin kovasti pitäisi vaihtaa?
Play the violent strings of my symphony.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Gallowspole » Fri Mar 12, 2004 8:00 pm

Ps. Tuos lainaamassani tekstissä luki ettei miss koo sovi stratoon, ei pitäny siihen yhtyä (muutenhan oma teksti menis ristiin sen sen kanssa :) )
Last edited by Gallowspole on Sat Mar 13, 2004 8:51 am, edited 1 time in total.
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Figaro1 » Sat Mar 13, 2004 10:13 am

En minä ainakaan halua sanoa mitää MissK:sta ennen kuin olen uutta levyä kuullut. Eli mun mielestä aika huono sanoa että mimmi ei Stratoon sovi, kun kukaan ei hänen ääntään Tolkin biiseissä ole vielä kuullut. Katsotaan uudemman kerran sitten kun levy on kaupoissa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
jufoso
Member
Posts:174
Joined:Sun Jan 18, 2004 9:29 pm
Location:Hollola, Finland

Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by jufoso » Sat Mar 13, 2004 11:31 am

AIVAN!
Ei se tarkota sitä, että jos Miss k:n edellinen bändi oli tuolta alapäästä eikä hänen laulu siinä kauheen hyvältä kuulosta, niin tarviiko sitä heti alkaa epäilemään! Tolkkihan voi vielä tehä ihmeitä tämän naisen kanssa! Kärsivällisyyttä hyvät ihmiset!
Jos keksisin jotain hauskaa ja samalla älykästä, niin se luultavasti lukisi tässä.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut

Post by Figaro1 » Sat May 15, 2004 4:31 pm

Aika heikolta näyttää tuo bändin jatko
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked