Straton keikat????

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:
Re: Straton keikat????

Post by Curry » Wed Apr 14, 2004 6:10 pm

Turboman: tottakai on muitakin bändejä, sekä parempia, yhtä hyviä että huonompia, mutta on varmaankin loogisen ajattelun mukaista, että Stratovariuksen keskustelupalstan Stratovarius-keskustelu -osiossa puhutaan Stratovariuksesta.

En jaksa uskoa että Tolkki puhuu nyt paskaa. Timo on kyllä puhunut paskaa täällä palstalla, sitä en kiellä. Olen joskus puhunut Timon kanssa muutaman kerran, ja oma mielikuvani Timosta aika lailla erilainen kuin jotkut haastattelut antavat ymmärtää. Pidän Timoa älykkäänä, huumorintajuisena ja rehellisenä miehenä, minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa miehestä näiden parin lyhyen keskustelun pohjalta. Toimittajilla on mahdollisuus julkaista teksti lehdessä lähes oman mielensä mukaisena eli totuutta vääristelevänä, tästä jopa minulla on vähän omakohtaista kokemusta.
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Straton keikat????

Post by Eini » Wed Apr 14, 2004 11:41 pm

Curry wrote:
Toimittajilla on mahdollisuus julkaista teksti lehdessä lähes oman mielensä mukaisena eli totuutta vääristelevänä, tästä jopa minulla on vähän omakohtaista kokemusta.
Myös minulla on kummallisia kokemuksia toimittajista. Mua on haastateltu lehtiin neljä kertaa ja aina ei teksti ole sen mukaista mitä olen sanonut. Ärsyttää semmonen!
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Re: Straton keikat????

Post by Raven » Thu Apr 15, 2004 10:50 pm

[/quote]
...Tell me why
No heart to cry
Hang me high...

Nightwish - Romanticide

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Re: Straton keikat????

Post by Stratosfear » Thu Apr 15, 2004 11:11 pm

Raven wrote:
Meni vitun apina helvettiin "mielipiteittesi" kanssa! Millä vitun verukkeella SINÄ voit sanoa STRATO-forumin porukalle, että maailmassa on monta parempaakin bändiä kuin Strato? Kerro vitun idiootti se ja perustele väitöksesi... Todennäköisesti tuon "miehekkään" nimimerkkisi takana on joku 16-vuotias liimatukkainen elämäänsä kyllästynyt räkää syövä paskakasa, joka luulee, että maailmassa ei ole mitään muita mielipiteitä kuin omansa. Ainoa asia missä olit oikeassa oli se, että Tolkki on nyt jättää rauhaan...

Olenko muuten minä käynyt Peer Güntin sivuilla kertomassa, että unohtakaa koko paska. Eihän se ole tehnyt levyjä kymmeneen vuoteen. Mitä vittua te sitä vielä kuuntelette. Vittu mitä fossiiliporukkaa. Kuunnelkaapa vaikka Stratoa. Toinen toistaan mahtavampia biisejä tulee liukuhihnalta.

PS. Ihmettelen muuten yhtä asiaa. Miksi vastaan itseäni vähä-älyisemmän ihmisen vähä-älyisiin kirjoituksiin...
Hah! Menit 'Turboterminaattorin' provoon. Sama heppu sai bannit Tarotin forumilta ja kaiketi myös Nightwishin. Ei kannata ottaa kovin vakavasti 'Turboterminaattorin' viestejä.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Straton keikat????

Post by Moikko » Fri Apr 16, 2004 7:18 am

Hienoa huomata että ei täällä ole yhtään off-topicia :D

p.c.l
Jr. Member
Posts:29
Joined:Sat Aug 02, 2003 1:17 pm

Re: Straton keikat????

Post by p.c.l » Thu Apr 22, 2004 6:25 am

Peer gynt on mielestäni paras suomalainen ROCK-bändi :) ,
eikös strato kuiteski paini eri kehässä?
(käytän välimerkkejä vähän ja huonosti)
kyllä mies kivun kestää mutta ei häpeää

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Straton keikat????

Post by thejanne84 » Thu Apr 22, 2004 7:24 am

Last edited by thejanne84 on Thu Apr 22, 2004 4:27 am, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Straton keikat????

Post by Figaro1 » Sat Apr 24, 2004 12:46 pm

Minua vituttaa kun aina jaksetaan jauhaa siitä mikä on "paras bändi", oli kyseessä mielipide tai ei! Se että pidän Lacuna Coilista(varmaan 99,99 % teistä ei bändiä tiedä)ei tee bändistä maailman parasta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Re: Straton keikat????

Post by Gallowspole » Mon Apr 26, 2004 6:17 pm

Figaro1 wrote:
Minua vituttaa kun aina jaksetaan jauhaa siitä mikä on "paras bändi", oli kyseessä mielipide tai ei! Se että pidän Lacuna Coilista(varmaan 99,99 % teistä ei bändiä tiedä)ei tee bändistä maailman parasta.
Näinpä. Tuo on yksi asia josta ei jaksa jauhaa.
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Straton keikat????

Post by Raven » Tue Apr 27, 2004 4:34 pm

Huomasin tossa juuri, että ainakin 2004 vuoden "kiertueen" T-Paitoja on tullut Stratoshoppiin myyntiin...

Tekstit ovat aika kovia "I Eat metal and shit chains" ja "What the fuck is going on..."

Löytyy täältä:
https://www.stratoshop.net/index.cfm?te ... ucts&cid=1
...Tell me why
No heart to cry
Hang me high...

Nightwish - Romanticide

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Straton keikat????

Post by Malys » Tue Apr 27, 2004 8:19 pm

Olisi vallan mukavaa saada vihdoinkin tietää pidetäänkö niitä keikkoja vai ei. Helsingin keikkaan on enää noin 3 viikkoa. Olisi ihan kiva saada 100% varmuus onko vai eikö ole, tietäisi ainakin asiat järjestellä sen mukaan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

dwarflander
Member
Posts:193
Joined:Thu Jan 09, 2003 5:25 pm

Re: Re: Straton keikat????

Post by dwarflander » Tue Apr 27, 2004 8:49 pm

Malys wrote:
Olisi vallan mukavaa saada vihdoinkin tietää pidetäänkö niitä keikkoja vai ei. Helsingin keikkaan on enää noin 3 viikkoa. Olisi ihan kiva saada 100% varmuus onko vai eikö ole, tietäisi ainakin asiat järjestellä sen mukaan.
Veit jalat suustani :( Mutta ei tässä oikeen tiedä keneltä kehtaisi/osaisi alkaa kyselemään, kun ei tiedä yhtään missä kunnossa Tolkki on :err:
Pimeys, tästä eteenpäin olet minulle valoa.
(André Gide)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Straton keikat????

Post by Figaro1 » Wed Apr 28, 2004 11:35 am

Jos haluatte Tavastian keikan tilasta tietoa niin meilatkaapas osoitteeseen

pekka.gorman@tavastiaklubi.fi


Keikka lukee vieläkin niiden vastikään päivitetyllä nettisivulla joten kai se sitten järjestetään. Onhan Kotipelto sanonut että hän ainakin on valmis ne pari keikkaa bändin riveissä vielä tekemään
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Straton keikat????

Post by Stratosfear » Wed Apr 28, 2004 11:50 am

Malys wrote:
Olisi vallan mukavaa saada vihdoinkin tietää pidetäänkö niitä keikkoja vai ei. Helsingin keikkaan on enää noin 3 viikkoa. Olisi ihan kiva saada 100% varmuus onko vai eikö ole, tietäisi ainakin asiat järjestellä sen mukaan.
Mitään tietoa ei ole, mutta uskon, että Tavastian konsertti pidetään. Mielestäni konsertti olisi jo peruttu, jos niin olisi haluttu.
Raven wrote:
Huomasin tossa juuri, että ainakin 2004 vuoden "kiertueen" T-Paitoja on tullut Stratoshoppiin myyntiin...

Tekstit ovat aika kovia "I Eat metal and shit chains" ja "What the fuck is going on..."
Paitoihin lienee piilotettu sanoma, joka selviää toivottavasti aikanaan.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Re: Re: Straton keikat????

Post by Raven » Wed Apr 28, 2004 5:55 pm

Raven wrote:
Huomasin tossa juuri, että ainakin 2004 vuoden "kiertueen" T-Paitoja on tullut Stratoshoppiin myyntiin...

Tekstit ovat aika kovia "I Eat metal and shit chains" ja "What the fuck is going on..."
Paitoihin lienee piilotettu sanoma, joka selviää toivottavasti aikanaan.

[/quote]
Kävi muuten aivan sama mielessä... Tällä hetkellä varmasti jokainen joka vähänkin melodisen metallin rintamaa seuraa, ajattelee että: "Mitähän vittua tuolla Stratoleirissä tapahtuu"
...Tell me why
No heart to cry
Hang me high...

Nightwish - Romanticide

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Straton keikat????

Post by classic » Wed Apr 28, 2004 9:27 pm

Hmm, kukahan tuommosen "What the fuck is going on" paidan ostaa. Enhän mä pitäis tuota vaikka mulle maksettais =) Siis lähinnä siksi etten todella pidä tästä tilanteesta missä strato nyt on...vielä alkaa mainostaa sitä, no way.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Straton keikat????

Post by Stratosfear » Thu Apr 29, 2004 8:09 am

classic wrote:
Hmm, kukahan tuommosen "What the fuck is going on" paidan ostaa. Enhän mä pitäis tuota vaikka mulle maksettais =) Siis lähinnä siksi etten todella pidä tästä tilanteesta missä strato nyt on...vielä alkaa mainostaa sitä, no way.
En minäkään, koska ne hirvet (tai oikeammin hirvi) ovat mielettömän tyhmän näköisiä. Mitä tekstiin tulee niin siinä piilee sanoma. Vastauksen kysymykseen toivottavasti saamme aikanaan. Vastauksen saatttaa hyvinkin tietää eräs Stratovariukseen kuulumaton henkilö.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Straton keikat????

Post by Figaro1 » Thu Apr 29, 2004 11:18 am

Päivän pläjäys seuraa tässä:

Minä satun tietämään tuon henkilön(journo joka on läheisissä väleisissä bändin kanssa), luulen puhuvani samasta tyypistä. Häneltä olen itsekin saanut tietoa ja hän kertoi minulle seuraavaa:

Kotipelto ei ole virallisesti bändin jäsen kuten ei myöskään Jörg(siis enää). On aivan totta että vanhan line-upin keikat tulee vetää sillä line-upilla joka oli kasassa kun keikat lyötiin lukkoon. Näin ollen Tavastian ja festari-

keikalla on Jörgin ja Kotipellon pakko esiintyä. Timo Tolkki on kuitenkin puukotuksensa jälkeen ollut(ei mitenkään kummallista)haluton tekemään keikkoja ja Kotipelto ei ole halunnut treenata Tolkin kanssa samassa huoneessa. Straton tulevalla levyllä(julkaistiin se koska tahansa)soittaa Jörg rumpuja ollakseen avulias Timo Tolkkia kohtaan. Miss K hoitaa laulut, aivan kuin voi olettaakin. Aivan kuten Jens kirjoitti enkkupuolella, Jörg on soittanut yksin rumpujaan nauhalle ja tämän jälkeen on sitten Jarin vuoro hoitaa bassot narulle. Tätä tapaa levyttää käyttää tosiaan ainakin Diablo myös eli mahdollistahan tuo on hyvinkin.

Tämä(kunnioitan häntä enkä sano nimeä siksi)journo sanoi myös että kaikki "salaliittoteoriat"( "Tolkki sekaisin kuin seinäkello", "Mitään vaihdoksia ei bändissä ole tapahtunut)voi vetää vessasta alas

Varsinaisia uutisia tämä ei sisältänyt mutta todistipas sen että Stratosfearin "alien x-files theory" on roskaa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Straton keikat????

Post by Stratosfear » Thu Apr 29, 2004 1:02 pm

"What the fuck is going on..."´, kuten uudessa Stratovarius paidassa lukee...
Last edited by Stratosfear on Thu Apr 29, 2004 10:33 am, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Straton keikat????

Post by Figaro1 » Thu Apr 29, 2004 9:05 pm

Oolrait, ei sitten ole sama henkilö :)

Ja koska itse kysyt "what the fuck is going on?" älä sitten esitä omia näkemyksiäsi asiasta
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Re: Straton keikat????

Post by Gallowspole » Sat May 01, 2004 4:18 pm

Last edited by Gallowspole on Sun May 02, 2004 4:55 am, edited 1 time in total.
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Straton keikat????

Post by classic » Sat May 01, 2004 6:56 pm

Onhan tässä fani itse kukin vielä.. ja just siks en hommais tuota paitaa =)

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Straton keikat????

Post by Gallowspole » Sun May 02, 2004 8:05 am

outoa faneutta etten sanois. Mitäköhän tuossa on sillaista jota FANI ei siedä? Mua ei kiinnosta onko siinä sanoma vai liittyykö se siihen että bändi on hajonnut, ostin sen sen takia että yksin kertasesti nuo hirvet on jotenkin lutusia ja toiseks, mulla on kaapissa jo monta straton paitaa, ja haluan niitä lisää. Siks ku ne on Straton.
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Straton keikat????

Post by classic » Sun May 02, 2004 12:11 pm

Mitäkö siinä paidassa on semmoista mitä tämä fani ei siedä? Katsotaanpas. Minulle tulee siitä lauseesta "What the fuck is going on" seuraavaa: Tolkin puukotus, Jensin kuseminen Tolkin kintuille kesken keikan, Tolkin sairaalaan joutuminen, epävarmuus tuleeko seuraavaa levyä.
Mitään edellämainuttua asiaa en koe YHTÄÄN positiivisessa mielessä. Ja koska kyseinen lausahdus muistuttaa minulle noista kaikista, paitaa en pitäisi päällä. Bändin musiikista sen sijaan pidän edelleen paljon, se ei ole muuttunut mihinkään eikä se voikaan muuttua.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Straton keikat????

Post by Gallowspole » Sun May 02, 2004 2:33 pm

No, jokainen kokee asian erillä tapaa. Ja ainoo mikä tossa oli ei siedettävää, oli tuo kusemis juttu, muihin asioihin vois sanoa että kannustamistahan tuo on tolkille ostaa se paita. Vai pitäskö olla ostamati ja näyttää tolkille että ei ketään välitä enää?
Last edited by Gallowspole on Sun May 02, 2004 11:37 am, edited 1 time in total.
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Straton keikat????

Post by Eini » Mon May 03, 2004 9:52 pm

Kaikki voivat nyt huokaista helpotuksesta sillä loput keikat tullaan pitämään. Tolkin lausunto löytyy Strato-sivuilta. :)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Straton keikat????

Post by Gallowspole » Thu May 06, 2004 12:01 pm

Niin että jiiiihaa :D
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Straton keikat????

Post by Figaro1 » Fri May 07, 2004 6:01 pm

Jos tuo seuraava levy edes ilmestyy niin mahtaakohan bändi tehdä MissK:n kanssa keikkoja ollenkaan?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked