Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
typhus
Jr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 1:15 pm    Post subject: Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
elimination-q wrote:
Vanha Strato on poltettu tuhkaksi,
(ja katkerasti hyvästelty) MUTTA... Uusi ja entistä ehompi Stratovarius nousee tuhkasta ja tomusta...(toivottavasti) Cool
Kyllä varmasti nousee jos Timo tekee yhtä juttua hän tekee sen loppuun Smile

Back to top
View user's profile Send private message
Bizarref
Jr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 7:55 pm    Post subject: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Mulla on ainakin ihan hyviä odotuksia seuraavan albumin suhteen, saa kattoa mitä tulee Smile

Back to top
jufoso
Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 8:21 pm    Post subject: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Niinno... Lukekaapa vaan tämä topic ja sanokaa sitten mitä odotatte uudelta levyltä... Piorno Rock 28.2. Tolkki sikakännissä- Jens kusee Tolkin päälle!
Taitaapi tulla sekavanlainen levy... ellei tolkki sitten terästäydy levyä varten...

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 8:31 pm    Post subject: Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
jufoso wrote:
Niinno... Lukekaapa vaan tämä topic ja sanokaa sitten mitä odotatte uudelta levyltä... Piorno Rock 28.2. Tolkki sikakännissä- Jens kusee Tolkin päälle!
Taitaapi tulla sekavanlainen levy... ellei tolkki sitten terästäydy levyä varten...

No, tuskin nuo sekoilut vaikuttavat tulevaan levyyn.
Mutta etenkin kaikkien näiden sekoilujen jälkeen Tolkin pitää lyödä mahtilevy pöytään, että saa epäilijöitä näpäytettyä.
Uuden levyn jälkeen minä vasta pääsen henkilökohtaiseen mielipiteeseeni siitä onko Straton päivät kulutettu loppuun.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Skelethos
Member

PostPosted: Thu Mar 04, 2004 10:10 pm    Post subject: Re: Re: Keskustelua mielipiteiden jakajasta, eli Destinystä Add User to Ignore List Reply with quote

Kyllä tämä kova pala on sikäli, että vanha-strato on tehnyt paljon hyvää materiaalia. Kuitenkin on muistettava, että KEHITYS ja MUUTOKSET pitävät aina mielenkiinnon yllä. Lopputulos ei tietenkään kaikkia miellytä (koskaan, missään), mutta ennakkoon pettyneellekin saattaa tulla positiivinen ylläri. Musa ei ehkä kuulosta samanlaiselta kuin ennen - se voi olla jotakin vielä uskomattomampaa.

Todellinen Heart Of Steel ei koskaan ajaudu epätoivoon.
HEADING FOR TOMORROW! Cool Cool

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Fri Mar 05, 2004 2:21 pm    Post subject: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Strato on yksi niistä bändeistä joiden vanhoihin levyihin olen vain totaalisen kyllästynyt eli minulla on siis vieläkin hyllyssä monelta bändiltä vain tuoreimmat levyt kun olen niitä vanhimpia veivannut läkähdyksiin asti.

Vanhan Straton materiaali oli toki hyvää minunkin mielestäni mutta eikö ole aika fakta että jos syöt kaurapuuroa joka päivä vuoden ajan, se ei oikein mene alas enää vaivatta?

Uutta levyä odotan silkasta mielenkiinnosta Miss K:n takia ja olen myös jo päättänyt että mitään vertailuja en tule uuden levyn kohdalla vanhoihin tekemään, koska niin isosta vaihdoksesta on kuitenkin kyse.

Back to top
Elax
Jr. Member

PostPosted: Thu Mar 11, 2004 7:14 pm    Post subject: Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Figaro1 wrote:
Strato on yksi niistä bändeistä joiden vanhoihin levyihin olen vain totaalisen kyllästynyt eli minulla on siis vieläkin hyllyssä monelta bändiltä vain tuoreimmat levyt kun olen niitä vanhimpia veivannut läkähdyksiin asti.

Vanhan Straton materiaali oli toki hyvää minunkin mielestäni mutta eikö ole aika fakta että jos syöt kaurapuuroa joka päivä vuoden ajan, se ei oikein mene alas enää vaivatta?

Uutta levyä odotan silkasta mielenkiinnosta Miss K:n takia ja olen myös jo päättänyt että mitään vertailuja en tule uuden levyn kohdalla vanhoihin tekemään, koska niin isosta vaihdoksesta on kuitenkin kyse.

joten miksei samantien vaihdettaisi koko bändin nimeä?

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Thu Mar 11, 2004 8:42 pm    Post subject: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Ihan vaan siksi että Tolkki on edelleen bändissä. Jos Tolkki olisi lähtenyt, olisi tilanne mielestäni eri.

Back to top
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Fri Mar 12, 2004 5:49 pm    Post subject: Re: Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Elax wrote:
joten miksei samantien vaihdettaisi koko bändin nimeä?

Ja miksi vitussa se nimi nyt niin kovasti pitäisi vaihtaa?

Back to top
Gallowspole
Member

PostPosted: Fri Mar 12, 2004 8:00 pm    Post subject: Re: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Ps. Tuos lainaamassani tekstissä luki ettei miss koo sovi stratoon, ei pitäny siihen yhtyä (muutenhan oma teksti menis ristiin sen sen kanssa Smile )

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Mar 13, 2004 10:13 am    Post subject: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

En minä ainakaan halua sanoa mitää MissK:sta ennen kuin olen uutta levyä kuullut. Eli mun mielestä aika huono sanoa että mimmi ei Stratoon sovi, kun kukaan ei hänen ääntään Tolkin biiseissä ole vielä kuullut. Katsotaan uudemman kerran sitten kun levy on kaupoissa

Back to top
jufoso
Member

PostPosted: Sat Mar 13, 2004 11:31 am    Post subject: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

AIVAN!
Ei se tarkota sitä, että jos Miss k:n edellinen bändi oli tuolta alapäästä eikä hänen laulu siinä kauheen hyvältä kuulosta, niin tarviiko sitä heti alkaa epäilemään! Tolkkihan voi vielä tehä ihmeitä tämän naisen kanssa! Kärsivällisyyttä hyvät ihmiset!

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat May 15, 2004 4:31 pm    Post subject: Re: Hyvästi UusiStrato...Tolkki ja muut Add User to Ignore List Reply with quote

Aika heikolta näyttää tuo bändin jatko

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum