Tatuoinnit ja lävistykset

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki
Re: Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Gallowspole » Mon Apr 26, 2004 8:45 am

*Elina* wrote:
By the way: Jos jollain on nenälävistys ja semmoinen nappikoru,niin miut kannattaa kiertää kaukaa :D! Yhdellä kaverillani oli tämmöinen ja mie löin sitä vahingossa nenään. Mie en ole varmaan nähnyt missään ikinä niin paljon verta,kuin sillon :eek: . Ja sattui kuulemma ihan sanoin kuvaamattoman paljon.
Juu niin sattuu siks mäki poistin, koru kun oli ensin suora, töksähti mukavasti osuessa johonki, sit ku taitoin sen L:n muotoseks, ni se jäi joka paikkaan kiinni, ja sit se repis sen reiän auki :) Sitä paitsi, niistäminen oli sillä normaalilla korulla vähän hankalaa, ei tarvinu kenenkää ees lyödä ku tuli verta :)
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Eini » Mon Apr 26, 2004 10:31 am

Mulla kans oli nenäkoru ja muutaman kerran kyllä tuli verta aika paljon sählätessäni. Eipä sitä ole ikävä ollut.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

kahli
Jr. Member
Posts:39
Joined:Wed May 07, 2003 12:05 am

Re: Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by kahli » Mon Apr 26, 2004 11:06 am

StratoPummi wrote:
Tälläistä olen vähän ajatellut:

Sonatalogo vasempaan olkapäähän ja CoB-kirjaimet oikeaan.. :evilgrin:
Minulla on juurikin tuo Sonatan logo (AA) tuossa kyynerpään yläpuolella. =P
Toisessa korvassa on tuolla ylhäällä rustossa kolme reikää, joissa renkaat. Mutta ne on reikiä, ei lävistyksiä. :D

Minkäänlaista lävistystä tuskin tulen koskaan ottamaan, mutta joku toinen tatuointi toiseen käteen (samaan kohtaan kun toisessa) olisi kiva. Pitäisi vaan keksiä kiva idea ja ruveta rikkaaksi. :)
Parempi kolme sammakkoa ojassa,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

Celtica
Jr. Member
Posts:18
Joined:Fri May 21, 2004 8:10 pm

Re: Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Celtica » Sun May 23, 2004 12:20 pm

Lävistykset ja tatskat ovat ok kummallakin sukupuolella :) Itselle voisin ottaa jonkun pienen tatuoinnin, itsesuunnitellun sellaisen. Ja lävistyksistä, kolme korvareikää mutta niitä ei kai lasketa :)
*grin*

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Wed May 26, 2004 5:18 pm

ei oo lävistyksiä ja tuskin hankinkaan, joskus saatan hankkia jonkun pienen tatskan tai sitten en :err:
ei oo mun juttu
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Mare » Wed May 26, 2004 5:35 pm

Tossa maanantaina kävin ottamassa toisen tatuoinnin tuohon lonkkaluun kohdalle. =P Nyt harkinnassa on lävistys silmäkulmaan, mutta en todellakaan ole varma uskallanko sitä ottaa. En pelkää kipua tms, mutta satuin näkemään millaiseen kuntoon entisellä luokkakaverillani meni kulmakoru kun se tulehtui.... Vähän mietityttää. Toisaalta toisella kaverilla on kulmakoru myös ja se on tosi nätti. Tiedä sitä sitten.
This is the Arockalypse!

emppu
Member
Posts:268
Joined:Fri Nov 22, 2002 8:44 am
Location:Iisalmi

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by emppu » Thu May 27, 2004 3:38 pm

Minun serkulla on monta tatskaa... ja koruja vaikka missä... ja muutama niistäkin on tulehtunut., Mutta silti ne on ihan nättinä pysynyt. Että kannattaa sinunkin tehdä ihan sillälailla miten ekana mietit. Harvoin se niin huonoon kuntoon menee että sitä ei vois "korjata" ..ei sulla niin huonoo tuuria voi olla... :D =P
Jätä se tänään tekemättä minkä huomenna voit teettää toisella!

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Mare » Fri Jun 04, 2004 10:13 pm

Eeehh.. Tänään satuin huvin vuoksi käymään yhdessä lävistysliikkeessä katselemassa, ja huomasin ilmoituksen että kulmakorut 25 euroa.... Mulla sattu just tasan 25 euroa oleen lompakossa, joten päätin sitten ottaa sen lävistyksen. :D
This is the Arockalypse!

Locked