Elämäntilanteesi?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm
Re: Elämäntilanteesi?

Post by Rantanen » Wed May 26, 2004 8:44 pm

Joo-o, I'm still alive. Lujaa on mennyt, mutta olen pyrkinyt myös kasaamaan itseäni. Ehkä se on se juttu mikä iskee minun ikäisiini, että "miksi olen täällä, miksi sekin juttu silloin tapahtui?". Maailma on vain paikkoja minne mennä. "I've been sailing across the oceans, flying across the blue sky, never without finding the answer, the answer to question why" -Stratovarius:Chasing Shadows. Ideana on yrittää ymmärtää todellisuus, vaikka meidän pienillä aivoillamme se voi olla aika vaikeaa.

Minä en tiedä kuka olen tai minne olen menossa, ettekä tekään tiedä, vaikka ehkä luulettekin tietävänne. Se on vain arvailua. Olen edelleen vitun skarppi jätkä vaikka olenkin tietyllä tavalla pihalla. Syynä on luonteeni, joka on arvaamaton, itsetuhoisa ja positiivisesti anarkistinen, ja menneisyyteni, joka on ollut melkoinen seikkailu. Ihmettelen tässä että olen selvinnyt näinkin pitkälle.
One by one we all give in.

IceTear1
Sr. Member
Posts:311
Joined:Mon Mar 04, 2002 1:17 pm
Contact:

Re: Elämäntilanteesi?

Post by IceTear1 » Wed May 26, 2004 10:53 pm

Valmistun huomenna tradenomiksi. Töistä ei ole tietoakaan ja kämppä lähtee kesän jälkeen alta.
Make the best out of your dreams...

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Elämäntilanteesi?

Post by Rantanen » Thu May 27, 2004 7:16 am

Huomenna on sukulaisen hautajaiset. Tilanne kiusaa minua, mutta pakko sinne on kuitenkin mennä. Olen ollut kerran aikaisemmin hautajaisissa, kun isoäitini kuoli v.1996. Olin silloin vielä nuori poika, alle kaksikymppinen. Silloin oli synkkä fiilis olla siellä.

Kaikkihan joskus kuolevat, itse en tykkää yhtään ajatella kuolemista, haluan elää elämääni tässä ja nyt, ja minulla on perusasiat ihan hyvin.
One by one we all give in.

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Elämäntilanteesi?

Post by Rantanen » Thu May 27, 2004 11:03 am

Olen ylienerginen ja villi luonnonlapsi. Minulla on vain liikaa ajatuksia, en pysty rauhoittumaan. Pystyn samaistumaan hirveän moniin lyriikkoihin, joita olen kuullut sekä englanniksi että suomeksi, ja minulla on hyvä ymmärrys. Tämä on tällaista vuoristorataa, en osaa pysähtyä, en saa jalkojani maahan. Olen koko ajan romahduksen partaalla! Olen niin omapäinen ja fyysisesti terve. Haluan murtaa rajoja. En halua elää normien mukaan, perkele, fuck it all, elämme avaruusaikaa, vittu kun maapallo on vankila! Pitäisi päästä avaruuteen! Saaaaaaaaaatanaaaaaaaaa!!!
One by one we all give in.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Re: Elämäntilanteesi?

Post by Raven » Thu May 27, 2004 6:28 pm

Rantanen wrote:
Olen ylienerginen ja villi luonnonlapsi. Minulla on vain liikaa ajatuksia, en pysty rauhoittumaan. Pystyn samaistumaan hirveän moniin lyriikkoihin, joita olen kuullut sekä englanniksi että suomeksi, ja minulla on hyvä ymmärrys. Tämä on tällaista vuoristorataa, en osaa pysähtyä, en saa jalkojani maahan. Olen koko ajan romahduksen partaalla! Olen niin omapäinen ja fyysisesti terve. Haluan murtaa rajoja. En halua elää normien mukaan, perkele, fuck it all, elämme avaruusaikaa, vittu kun maapallo on vankila! Pitäisi päästä avaruuteen! Saaaaaaaaaatanaaaaaaaaa!!!
Kannattaisi ehkä oikeasti harkita ammatiauttajaa... Itse en ainakaan enää ole varma voiko noita sinun kaikkia kirjoituksiasi ottaa aivan todesta... Ei millään pahalla...
...Tell me why
No heart to cry
Hang me high...

Nightwish - Romanticide

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Elämäntilanteesi?

Post by Eini » Thu May 27, 2004 6:59 pm

IceTear1 wrote:
Valmistun huomenna tradenomiksi. Töistä ei ole tietoakaan ja kämppä lähtee kesän jälkeen alta.
Onnea nyt kuitenkin valmistumisen johdosta! Toivottavasti asiat järjestyvät. :)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

StratoMerja
Member
Posts:247
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:35 pm
Location:Helsinki

Re: Elämäntilanteesi?

Post by StratoMerja » Sun May 30, 2004 6:49 pm

Työelämässä (vakituinen työ) ja työhön liittyvää opiskelua. Nettiä enempi vain omassa kodissa silloin kuin huvittaa.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Elämäntilanteesi?

Post by Figaro1 » Mon May 31, 2004 11:12 am

Töitä ei ole löytynyt, ei siis edes sellaisia paikkoja joita olisi kannattanut hakea! Joko duuni on jossain h-vetin Viialassa tai sitten vaaditaan jotain tyyliin " puhut suomen lisäksi ainakin ruotsia, englantia ja saksaa, sinulla on ajokortti, kokemusta alan tehtävistä ja voit tehdä töitä liukuvasti". Joo-o.

Onko tosiaan niin että pk-seudulta ei löydy 24 vuotiaalle merkonomille mitään sopivaa työtä? Ja se on mielestäni aika surkuhupaisa yhtälö että ei työkemusta= ei työpaikkaa, ei työpaikkaa=ei työkokemusta.

Pitää varmaan mennä kohta jollekin Kelan kurssille. mulla rupeaa hajoamaan pää tähän sisällä istumiseen.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

JSM
Member
Posts:159
Joined:Sun Feb 16, 2003 3:23 pm
Location:Graveyard City Turku

Re: Elämäntilanteesi?

Post by JSM » Tue Jun 01, 2004 12:21 pm

Meni tämä kevät puoli suht hyvin, syksyllä oli vähän motivaatio välillä hakusessa ja uusittavia tuli mutta ei enää keväällä. Ruotsin viimisestä kursista sain tosin vitosen johtuen varmaan huonoista kuuntelukokeiden tuloksista ja huonosta koeaineesta. Itse koe meni OK:sti. :|
Last edited by JSM on Tue Jun 01, 2004 9:23 am, edited 1 time in total.
this is not music
and we're not a band
we're five middlefingers
in a motherfuckin' hand

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: Elämäntilanteesi?

Post by Moikko » Wed Jun 09, 2004 3:11 pm

IceTear1 wrote:
Valmistun huomenna tradenomiksi. Töistä ei ole tietoakaan ja kämppä lähtee kesän jälkeen alta.
Tsemppiä kauheesti...Maailma olisi kauhea paikka ilman sua :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Elämäntilanteesi?

Post by Figaro1 » Wed Jun 09, 2004 7:15 pm

Sain juuri kuulla että minulle on kuin onkin myönnetty asumistukea. Huimat 49 euroa kuussa :D
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked