Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Mistä sait kicksit?
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kenji
Member

PostPosted: Tue Jun 01, 2004 11:53 am    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

ekana kuulin hunting high and low musavideon. siitä se taiski lähtee pikkuhiljaa. Smile pidän biisistä edellee vaikka onkin omalla kohdalla hieman loppuunasti hinkattu kipale

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rantanen
Member

PostPosted: Wed Jun 02, 2004 2:24 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Vuonna 2000 pyysin erästä kaveria kopioimaan minulle Twilight Time- ja Episode-levyt. Olin silloin vielä hörhömpi kuin nykyään, ja mielikuvitus lensi kuunnellessa niitä levyjä, elin vahvasti tunteiden vallassa. Minulla on myös absoluuttinen sävelkorva, ja luonnollisesti sain musiikista paljon irti. Se oli kai jotain elämää suurempaa, pari vuotta myöhässä tulleita teinijuttuja. Myöhemmin ostin ne muutkin levyt. Vanhemmiten mystisyys katosi.

Back to top
View user's profile Send private message
tosise8
Sr. Member

PostPosted: Thu Jun 10, 2004 4:07 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Eagleheartin suomirokkia kasilta janyt oon heavyuskovainen

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Fri Jun 11, 2004 12:11 am    Post subject: Re: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Raven wrote:
HÖPÖ HÖPÖ! Saa siitä vieläkin kicksit... Very Happy
No samasta veisusta se itselläkin se Stratoilu lähti. Kuulin jossain Jyrkin hevilähetyksessä tämän BD:n ja ihmettelin, että voiko näin vitun hienoa musiikkia olla edes olemassa... Sen biisin jälkeen ei ole yksikään biisi kolahtanut samalla tavalla.

Samanlainen "kolahdus" tapahtui joskus pikkujesenä, kun kuulin Queenin Show Must Go On -biisin. SMGO ja BD ovat edelleenkin mielestäni kaksi parasta koskaan kirjoitettua kappaletta. Tongue

En voi sille mitään että Straton tuotanto on puhki kulunut. Olen tämän sanonut varmaan ziljoona kertaa mutta ostan kyllä mahdollisesti vielä tulossa olevat levyt(tarkoitan sitä että jos levy mahdollisesti tulee, ostan sen).

Jos syö kaurapuuroa 3 päivänä viikossa 5 vuoden rupeaako se tökkimään? Niinpä

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Fri Jun 11, 2004 4:17 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Figaro1 wrote:
Jos syö kaurapuuroa 3 päivänä viikossa 5 vuoden rupeaako se tökkimään? Niinpä

Mä söin suurimman osan peruskoulusta ja koko lukion aamuisin liki aina kaurapuuroa, ei tökkinyt eikä töki vieläkään. En tosin vain jaksa sitä itse keittää ja herään aina niin myöhäänkin kouluun, etten ehis syödä.

Oli pakko. Tongue

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Jun 12, 2004 10:08 am    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum