Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Nummirock 2004

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
alpha&omega
Member

PostPosted: Sat Jun 26, 2004 12:06 pm    Post subject: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Kukaan kuka oli kyseisessä paikassa ja näki straton keikan? Itse ei päässy vaikka olisin halunnut Sad
Myös raumamerelle olleet kertokaa millanen/millaset oli keikat ja keikka setit? Eyes

Back to top
View user's profile Send private message
hevi_man
Member

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 1:12 am    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Tokkopa kukaan vielä kotona Eyes ...

Back to top
Endera
Jr. Member

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 2:58 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Itse olin paikalla. (En olisi edes lähtenyt sinne, jos Strato ei siellä olisi ollut.)

Oli kyllä hyvä keikka, tosin vain tunnin mittainen. Soittivat ainakin omasta mielestäni kappaleet oikein hyvin.

Reign of Terror kuulosti ihan kivalta Kotipellon laulamana ja Forever toimi tosi hyvin livenä. Tunnelma oli koko keikan ajan korkealla :)

Tässä vielä jonkinlainen kappalelista, ei missään järjestyksessä. (Varmaan unohdan jonkun, oli sen verran tullut otettua vettä väkevämpää siellä)

I Walk to My Own Song
Forever Free
Forever
Speed of Light
Reign of Terror
Phoenix
Eternity
Kiss of Judas
Black Diamond

Niin ja kiitokset tietenkin Stratovariukselle hienosta keikasta!

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 6:10 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Itse olin paikalla... Prkleen hyvä keikka. Jätkät ovat ammattilaisia, ja vetivät keikan erittäin hyvin... Smile Keikkaa häiritsi vain se että basarit olivat niin kovalla että laulu ei meinannut kuulua... Mutta silti keikka oli aivan loistava. Kumpa bändi jatkaisi vielä että saisi nähdä lisää tälläisiä mahtavia keikkoja.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 6:46 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Jooh, tarkoitus oli mennä, mutta kustannukset nousivat liian suuriksi (yli 100 euroa), kun kukaan ei päässyt paikalle kuskaamaan.
Toivottavasti Strato nyt vielä heittäisi keikkoja jatkossakin täällä Suomessa.
Tai muuten jää Strato kyllä näkemättä. Sad

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 12:22 am    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Paikalla olin minäkin. Ihan hyvä keikka oli, juu, mutta hieman liian lyhyt. Kohokohta oli varmaan se kun soittivat Eternityn, se kun sattuu olemaan yks mun ehdottomista Strato-suosikeista. Smile

Kuvia tuli napsittua jonkin verran, pitää katsoa jos jollakin lailla sais ne nettiin laitettua.

Back to top
SilverTongue
Jr. Member

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 12:36 am    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Harmi etten päässyt. Juuri kustannus syistä. Mieli olisi tehnyt Crying.

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 4:12 pm    Post subject: Re: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Mare wrote:
Paikalla olin minäkin.

Oisinkohan minä nähnyt sut siellä? Wink En oo nyt ihan varma.. Mä olin siinä ku oli se puuaita aika lähellä lavaa. Nojailin siihen ja katselin keikkaa. En muista sua nähneeni... Näitkö sä mut? Mul oli semmonen valkonen gollege paita päällä... Auttoi varmaan paljon Laughing

Back to top
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 4:43 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Zeke: Puuaidan kyllä muistan, ja muistan että aina välillä kattelin siihen nojailevia ihmisiä samalla kun odottelin keikan alkua.... Mutta valkoista collegepaitaa en muista ikävä kyllä. Very Happy Perhana, ois pitäny varmaan etukäteen antaa tuntomerkit niin ois voinut morjenstaa. Smile

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 5:17 pm    Post subject: Re: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Mare wrote:
Zeke: Puuaidan kyllä muistan, ja muistan että aina välillä kattelin siihen nojailevia ihmisiä samalla kun odottelin keikan alkua.... Mutta valkoista collegepaitaa en muista ikävä kyllä. Very Happy Perhana, ois pitäny varmaan etukäteen antaa tuntomerkit niin ois voinut morjenstaa. Smile

Mä olin siinä aika keskellä. Mut ei kai sillä enää mitään väliä ole.... Smile Kumma ku et sitten mua huomannut sieltä... Erotuin ainakin joukosta! Tongue

Back to top
Moony
Sr. Member

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 5:19 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Kuvia Nummesta:

www.nummirock.fi/2004/kuvasarjat/ perjantai/stratovarius
www.nummirock.fi/2004/kuvasarjat/ perjantai/stratovarius2

Back to top
IceTear1
Sr. Member

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 7:00 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Aivan mahtava keikka oli. Suur kiitos bändille!!!

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 7:29 pm    Post subject: Re: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Moony wrote:
www.nummirock.fi/2004/kuvasarjat/ perjantai/stratovarius
www.nummirock.fi/2004/kuvasarjat/ perjantai/stratovarius2
Haa, meikäläisen pärstävärkkikin on parissa kuvassa näkyvillä. Very Happy

Dämet kun sais ne omatkin Stratokuvat nettiin. Mahtaiskohan Jippii Photo sen verran toimia että edes muutaman sais näytille..

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 7:33 pm    Post subject: Re: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

@Mare: Minunkin pärstäni näkyy siellä yhdessä kuvassa... Tongue mut vaan pää... mun kaveri näkyy huomattavasti paremmin.

Back to top
Moony
Sr. Member

PostPosted: Tue Jun 29, 2004 10:14 am    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Mare wrote: Dämet kun sais ne omatkin Stratokuvat nettiin. Mahtaiskohan Jippii Photo sen verran toimia että edes muutaman sais näytille..
No minä voin vaikka laittaa ne jonnekin, jos se siitä on kiinni. Tongue

Back to top
Piiuska
Sr. Member

PostPosted: Tue Jun 29, 2004 11:34 am    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Straton tilanne kuitenkin muuttui aika äkkiä, olisi tehnyt mieli mennä, mutta ei sitä joka paikaan..

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Moony
Sr. Member

PostPosted: Tue Jun 29, 2004 9:04 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Maren ottamat kuvat seuraavassa osoitteessa:

koti.mbnet.fi/mlahde/nummi04

Back to top
IceTear1
Sr. Member

PostPosted: Tue Jun 29, 2004 9:50 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Moony ja Mare: Kiitoksia hyvistä kuvista.

Back to top
Drummer 91
Jr. Member

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 8:41 am    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Tulipa munki siellä oltua ja jätkät kyllä mun mielestä soitti vähän väsyneesti... Sad jos muuten haluutte niitä kuvianne nettiin menkää irc-galleriaan laittamaaan. Oisko ircissä omaa #stratovarius kanavaa???! Confused

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 02, 2004 3:27 pm    Post subject: Re: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Drummer 91 wrote:
Tulipa munki siellä oltua ja jätkät kyllä mun mielestä soitti vähän väsyneesti... Sad jos muuten haluutte niitä kuvianne nettiin menkää irc-galleriaan laittamaaan. Oisko ircissä omaa #stratovarius kanavaa???! Confused

Irc-galleria EI ole paikka jonne pistetään muita kuvia kuin omasta naamasta jakoon. Perkele. Eli sinne ei keikkakuvia, netissä on muitakin paikkoja. Irkkaajillehan tuo galleria on tarkoitettu. IRCnetissä on ainakin #stratovarius.fi, #stratovarius ja Quakenetissä #stratovarius.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Jul 03, 2004 10:00 am    Post subject: Re: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Drummer 91 wrote:
Tulipa munki siellä oltua ja jätkät kyllä mun mielestä soitti vähän väsyneesti... Sad

Itsehän en tuota keikkaa nähnyt mutta off-topicoin sen verran että Metallican stadikan keikka näytti jotenkin hieman samalta. Kyllä sen pystyy yleisö aistimaan jos bändi vetää sellaisen rutiiniesityksen. Se näkyy omasta mielestäni kliseisissä spiikeissä ja kyllä myös siinä miten paljon bändi esiintymiseen panostaa. En minä sano että Metallica olisi huonoa keikkaa heittänyt mutta sellainen hoidetaan-homma-alta-pois meininkin näkyi ainakin minun mielestäni. Tosin on myös sanottava että jos takanasi on tuhansia keikkoja, ei jokaiseen jaksa niin hirveästi panostaakaan välttämättä.

Back to top
p.c.l
Jr. Member

PostPosted: Sat Jul 10, 2004 7:23 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Smile Ja itsehän olin paikalla ja heilutin
semmosta Keep the Flame Alive lippua
lavan edessä!!! Ihan Vitun hyvä keikka oli kyllä vaikka joku sanoi, et soundit oli kuulemma ollu vähän syvältä... Wink

Back to top
p.c.l
Jr. Member

PostPosted: Sat Jul 10, 2004 7:32 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
kävin Nummirockin sivuilla ja Minut voi bongata lippuni kanssa sieltä
strato2 kuvista
ROCK! Tongue

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 4:44 pm    Post subject: Re: Nummirock 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Pisti vaan silmään että loppukumarruksessa TK ja Jörg ovat taas kahdestaan hieman erillään muusta bändistä. Samoin oli ilmeisesti Granadassa. Ovat siis kuitenkin ilmeisesti vielä bändissä...

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum