Mitä foorumi on vaikuttanut?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:
Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Malys » Sat Jul 24, 2004 7:25 pm

Tulipa tällainen itea mieleen.. Varmaan vähän listaustopicin kaltainen ja veikkaanpa että kovinkin lyhytikäinen/-pituinen.

Elikkäs miten ihmisten elämään on tämä foorumi vaikuttanut?

Itse oon mukana ollut jotain 3,5 vuotta ja sinä aikana joistakuista foorumin kautta ensimmäisen kontaktin saaneista ihmisistä on tullut ihan oikeita kavereita, tänne olen saanut purkautua kun on ollut paha olo (tai kun on tuntunut hyvälle), olen saanut tietoa uusista bändeistä ja levyistä, tavannut melkoisesti uusia ihmisiä sekä nyt viimeisimpänä löytänyt heilankin tämän kautta. :D
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Alexi » Sat Jul 24, 2004 8:22 pm

Last edited by Alexi on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Jabi » Sat Jul 24, 2004 9:36 pm

Onhan tämä ihan jees paikka ollut yleiseen paskanjauhantaan ja toisinaan vakavampiinkin asioihin, mutta enpä tiedä onko foorumi niin kamalan tärkeä minulle kuitenkaan, kun tuo kiinnostus Stratoonkin on laimenemaan päin ollut jo hyvän aikaa. En myöskään tunne ketään täältä oikein todella hyvin. Tuska-miitti oli kiva.

Vitutusketjusta on ainakin ollut hyötyä, sillä sinne olen muistaakseni kirjoitellut ahkerasti, varsinkin juovuspäiten. Positiivisuus on perseestä. :D
OMG, they fired Jari! Bastards!

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Sir. Decadence » Sat Jul 24, 2004 11:31 pm

Noh, tämä on ihan kiva paikka, siinä kaikki minun osaltani.
En ole täällä kyllä vielä vuottakaan ollut.
Eräs toinen "meidän oma-oma-pikku-foorumimme" sen sijaan on vaikuttanut jo melko paljon ja siellä kohta kaksi vuotta on tullut vietettyä.
Kolme kaveria olen nähnyt livenä ja meillä on pian kunnon miittikin tulossa, ei kele, siihen ole enää viikkoakaan.
Sinne on jonkun verran porukkaa tulossakin.
Noh, mutta Strato-foorumi on aina Strato-foorumi.
Täällä on saman henkistä porukkaa ja kyllähän sitä pitäisi tulla vaikka sitten ensi Tuskassa miittiinkin.
Juu, ja onhan täällä goofy! :D
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Strato4ever » Sun Jul 25, 2004 11:20 am

Tämä foorumi oli eka mihin rekisteröidyin..Olen muistaakseni ollut mukana ihan alusta asti, ellen sitten ole missannut jonkin aikaisemman foorumin olemassaoloa. Miten on vaikuttanut..Hmm..

Ihan ensimmäiseksi pitää sanoa että olen oppinut ymmärtämään erialaisia näkemyksiä, mieltymyksiä ja ihmisiä ihan helvetin eri tavalla kuin mitä ymmärsin ennen foorumille tuloa. Sitä ennen olin niin helvetin kriittinen kaikkea kohtaan. Tuo erilaisten asioiden ymmärtäminen ja kunnioittaminen ei tapahtunut ihan hetkessä...Kauan siihen meni, mutta tekisi mieleni sanoa että olen nyt paljon parempi ihminen, kun vertaa siihen mitä olin ennen foorumille tuloa. Tuntuu että olisin jotenkin "kasvanut" vaikka kavereiden mukaan pystyn edelleen heittämään "suht" lapsellistakin läppää =P.

Täältä olen myös löytänyt ihan HELVETISTI uusia bändejä, teidän ansiostanne :) Oli myös mahtavaa huomata silloin kun tänne tulin, että on olemassa minun lisäkseni ihmisiä, jotka ajattelevat että piratismi ja netistä kaiken musiikin lataaminen on perseestä. Luulin ihan oikeasti että olin maailman ainut ihminen joka näin ajatteli...Paljon sain tuostakin paskaa niskaani kavereideni toimesta, mutta eivät nekään enää jaksa tuosta aukoa.

Täällä on paljon hiton mukavia ihmisiä, harmi etten ole koskaan tavannut ketään täältä :( Mutta ehkä sekin hetki koittaa joskus...toivottavasti.

Tämä on ollut mahtava paikka aralle maalaispojalle jutella ihmisten kanssa, "nimettömänä", silmiin katsomatta jne. Nykyään tosin en ole enää niin arka kuin olin, uskallan jutella tuntemattomienkin ihmisten kanssa jo vähäsen..Osittain uskon että tuokin on tämän foorumin ansiota. Täällä on myös helppo avautua suruistaan & iloistaan, ilman että sataa paskaa niskaan.

Meni bändillä miten vain, niin Stratofoorumi porskuttaa aina vain eteenpäin, eiks je ! :D
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by StratoPummi » Sun Jul 25, 2004 11:24 am

Täällä on mukavia ihmisiä, jotka ovat usein jopa samaa mieltä asioista. Jotkut jopa ymmärtävät huumoria ( :eek: Ei Juma!). Monilla on samantyylinen musiikkimaku ja sitä kautta on helppo ottaa uusia bändejä korvantaakse.

Onhan niitä muitakin foorumeita, joissa meininki on monella tapaa parempi, mutta tämä on sentäs se ensimmäinen ja täällä käyn niin kauan kuin tämä vaan on pystyssä. :)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by *Elina* » Sun Jul 25, 2004 11:56 am

Hmm... Millonkahan mie liityin? On siitä jo vuosia,koska muistan olleeni jonkun aikaa sillä vanhallakin foorumilla. En tosin muista millainen se oli. Oma Strato-innostus on ollut jonkun aikaa laskusuunnasa (ei,siihen eivät liity nämä loppuunasti jauhetut bändiriidat),mutta silti tulee täällä pyörittyä. Kun työ olette niin mukavia =P. En kyllä ole ketään tavannut livenä...
Joka päivä tulee käytyä katsastamassa,mitä täällä tapahtuu. Joskus useammankin kerran,jos on muutakin asiaa nettiin tai täällä jotain mielenkiintoista meneillään. Tämän foorumin ansiosta olen myös ymmärtänyt foorumien viehätyksen :D. Nykyisin olenkin jo sitten osallisena täällä,Kotipellon, ZenCafen ja Egotripin foorumeilla...
Täällä on myös hyvä purkaa vitutusta ja kertoilla iloja :). Ja hyvyysketjun viestejä lukiessa tulee itsekin hyvälle tuululle,kun jollakin muulla menee hyvin.
Eipä taida tämän kummempia vaikutuksia olla...?Kai.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Malva » Sun Jul 25, 2004 4:20 pm

Mä olen täällä pyörinyt myös aika pitkään jo ja saatanpa olla ihminen joka ärsyttävyydellään ja suorapuheisuudellaan on saattanut jäädä monenkin mieleen lähinnä "pain in the ass"inä. ;)

Kyllä täältä kavereita olen saanut (Malys, Misty, Katja <3, stratowiruz, Dethroned (tosin taisin häneen tutustua Sonatan foorumissa... tottakai pitää mainita!!!!).

Tämä paikka on aikalailla täynnä mukavaa sakkia ja vaikken Stratosta edes tällä hetkellä pidä (milloinkas viimeks olen edes stratokeskustelua vilkaissut???), aion täällä käydä vastedeskin. :)

Olenko oppinut mitään? Ei aavistustakaan. :D

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by NightOwl » Sun Jul 25, 2004 5:10 pm

Mä olen ollut rekisteröityneenä tänne reilun vuoden, sitä ennen luin keskusteluja melko pitkään itse osallistumatta. Melko laiskanlaisesti olen ottanut osaa rekisteröitymiseni jälkeenkin. Ihan kiva paikka tämä on, mutta muutama muu foorumi on mulle tärkeämpiä paikkoja, joissa otan aktiivisesti osaa. Tämä on vaan lähinnä sellainen pistäytymispaikka, jossa käyn sen jälkeen, kun kaikki muut foorumit on jo koluttu läpi. :) Mutta mukavaa porukkaa täällä on, ja keskustelujen yleisilmapiiri (yleensä) mukava.
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Katja » Sun Jul 25, 2004 5:20 pm

hmmm oikeestaan ku miettii niin tämä foorumi on vaikuttanu mun elämään aika todellakin paljon jopa...noh tärkein ja ihanin asia on että uusiin ihaniin ihmisiin tutustunu (Malva, Malys, Pxi) näin niinku keistä on tullu ihan "tosielämän" kavereita ja ystäviä <3 ja noh siitä sitten lähtiki se kierre kun lähinnä malvaan ja malykseen tutustuin sitten malvan kans vähä paremminki tutustuin ja malva ittessää mut tutustutti irkkiin jonka kautta sitten taas tuhottomasti lisää tuttuja jne.. ja ittessää eipä ilman tätä foorumia olis mulla ollu tässä viime syksystä asti ihanaa suhdetta, mikä tosin enään ole elossa mutta eipä olis sitäkää ollu ilman tätä pientä kierrettä mikä tästä tullu :D ja ompa se muutenkin todella vaikuttanu näin ku miettii niin todellakin hirveen paljon mun elämään kerta tänne sillon joskus aikoinaan rekkasi ittensä...ja en tiiä mikä se todellakin on täällä niin ihanaa että täällä tulee vakituisesti käytyä joka päivä, ku mulla on vähä paha tapa unohtaa käyä foorumit kattoon ja kyllästyn kirjotteleen mutta täällä en kyllästy:)
Image

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by SirJuzzi » Sun Jul 25, 2004 6:13 pm

Aikanaan tämä oli mukava keskustelupaikka, ja muutama mehevä väittelykin syntyi, olivat silloin vaihtelevasti vittumaisia tai vitun huvittavia. Sitten kun Strato romahti, kiinnostus bändin musiikkiin muutenkin väheni ja laudalle ilmestyi kasa peeloja paskahousuja, väheni vierailut ja kirjoittelut aika tavalla. Aina silloin tällöin tulee jotain tänne heitettyä.

Lautalaisista en ole tavannut IRL oikeastaan muita, kuin ne jotka jo ennestään olivat muualta tuttuja. Muutama henkilö täällä on osoittautunut kyllä mukavan oloisiksi tyypeiksi, eli pääasiassa kaikki aktiivisimmat ja fiksuimmat käyttäjät ;)
Play the violent strings of my symphony.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Jonna » Sun Jul 25, 2004 6:17 pm

Täällä saa olla sitä mieltä asioista kuin on ilman että joku "hyökkää kimppuun" jos sanoo jotain mikä on hänen mielestään tyhmää tai väärin.
Sanan ja mielipiteen vapaus on täällä mielestäni toteutunut hyvin. Kaikki eivät voi olla joka asiasta samaa mieltä, eikä tarvitsekaan olla. Mutta että keskustelun taso on silti pysynyt suhteellisen asiallisena. Nightwishin foorumi on myös suhteellisen asiallinen paikka keskustella. :)

Imperiumin laudalla oli juuri sellaista v-mäistä meininkiä. Sinne en halua enää takaisin kun ärsytti aina niin paljon sitä foorumia lukiessa. Jos oli eri mieltä johtohahmojen kanssa niin niskaan saattoi tulla mitä vaan vähemmän asiallista ja yleensä täyttä sontaa.
:buh:
Fani-78

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Mare » Sun Jul 25, 2004 7:04 pm

Kyllä tämä foorumi on mulle yhäkin se rakkain, ja aina kun netissä pyörin niin tulee täälläkin käytyä. Yllättävän paljon olen täältä saanut apua erilaisiin ongelmiin, ja tietenkin tutustunut uusiin bändeihin ja ihmisiin. Joitakin käyttäjiä olen tavannutkin, esim. just noissa miiteissä, ja osasta porukkaa on tullut tosi hyvä ystäviä (eritoten rakkaista hevilehmistäni Piiuskasta, Venuksesta ja Cliffistä). :)
This is the Arockalypse!

User avatar
ThePKH
Sr. Member
Posts:767
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:39 am
Location:Kangaslampi, Jyväskylä, Finland
Contact:

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by ThePKH » Sun Jul 25, 2004 8:43 pm

Aika vaihtelevalla innostuksella ja aktiviteetilla olen ollut täällä mukana, mutta jo pari vuotta kuitenkin. -Ezboard foorumin päivistä asti. Ihan mukaviin ihmisiin täällä olen tutustunut ja mielenkiintoisia keskustelujakin on ollut. Nyt tosin tuntuu vähän pystyyn-kuolleelta, jotenkin. Tietenkin inside-kööri jauhaa omaa inside-läppäänsä vaikka maailman tappiin asti mutta itse olen hieman kyllästynyt. Tulee täällä silti vierailtua, aina silloin tällöin.
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by stratowiruz » Mon Jul 26, 2004 1:51 pm

Lisäys -- niin, onhan sitä tullut joitakin lautalaisia nähtyä, jopa tutustutta hieman paremminkin. Ei siis vain pelkkää mielestäni turhauttavaa nettielämää. Elämää sen ulkopuolellakin, huh... töitä.
Last edited by stratowiruz on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Figaro1 » Tue Jul 27, 2004 11:19 am

On tämä ollut vuosien varrella aika kiva paikka. Hassuinta on se että vaikka en enää ole mikään Überfani Stratoille niin pidän tästä forumista edelleen paljon. Hauskimmat ja myös tylsimmät muistot forumeista liittyvät tänne
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Sleeper7135 » Tue Jul 27, 2004 12:05 pm

Kai tämä on ihan hauska paikka pyöriä kun en oikeastaan ole pahemmin Stratosta perustanut sitten Destinyn ja siltikin täällä päivittäin tulee käytyä. Tosin jos ottaisin tämän tuolta bookmarkeista pois niin voisi käynnit jäädä vähän vähemmälle.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Piiuska » Fri Jul 30, 2004 9:30 am

..joskus yksi viesti voi muuttaa elämäsi..
Last edited by Piiuska on Fri Jul 30, 2004 6:31 am, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by cliff » Fri Jul 30, 2004 10:17 am

sometimes, foorumi on tapaaminen toimisto !
Last edited by cliff on Fri Jul 30, 2004 7:23 am, edited 1 time in total.
<b>This is wrong</b>

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Piiuska » Fri Jul 30, 2004 10:25 am

No, we are just friends :D
Last edited by Piiuska on Fri Jul 30, 2004 7:26 am, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Re: Re: Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by cliff » Fri Jul 30, 2004 10:27 am

[/quote]Ja...Ja... ;)
Last edited by cliff on Fri Jul 30, 2004 7:28 am, edited 1 time in total.
<b>This is wrong</b>

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Cinda » Fri Jul 30, 2004 2:40 pm

Minulle tämä oli eka foorumi missä aloin käymään, vaikken ole koskaan erityisemmin Stratoa kuunnellutkaan.
Onhan täällä tietenkin joskus ihan kivaa ollut, mutta enpä ole ollut täällä kuin vajaan vuoden.
Mutta olen sentään tavannut muutaman todella mukavan ihmisen [kiitokset jälleen Tuska-miittiläisille] muuten kun en pahemmin metallisti-ihmisiä tunne.
Ja täytyyhän tämä, aina kun mahdollista, tulla tarkistamaan josko joku olisi jotain kirjoitellut :)
Don't ask who's to blame, I don't know.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Misty » Mon Aug 02, 2004 1:11 pm

Tämä on kyllä itselleni se kaikkein rakkain foorumi. Siitäkin syystä, että Stratovarius on minulle se rakkain bändi. Lisäksi täällä on mukavaa porukkaa ja aiemmin varsinkin tosi mielenkiintoisia keskusteluja.

Foorumin kautta olen saanut ihan hirveästi tietoa eri bändeistä ja törmännyt samanhenkisiin ihmisiin. Muutamaan tosi mahtavaan ihmiseen (terkut vaan Malvalle ja Scandalille) on tullut tutustuttua lähemminkin ja tavattuakin. :) Muutama muukin lautalainen on tullut jossain joskus bongattua.

Ei minua täältä pois saa mikään. :)
~Still waters run deep~

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Mitä foorumi on vaikuttanut?

Post by Eini » Mon Aug 02, 2004 3:58 pm

Mullekkin tämä oli eka foorumi mihin rekisteröidyin. Kirjoitin muutaman viestin joskus aikoinaan vanhaan Strato-foorumiin ja tässä uudessa olen ollut mukana reilut 2 vuotta. Suurin osa tyypeistä täällä on tosi kivoja ja yllättävää on ollut se, että mua on tultu moikkaamaankin keikoilla (joku tunnistaa minut! :D ). Miitit mihin olen osallistunut ovat olleet hauskoja ja toivottavasti niitä tulee lisää! Lempipalstani taitaa olla vitutus-palsta... :D Ihmiset täällä ovat saman henkisiä. Mulla ei ole kauheasti hevareita kaveripiirissä ja ne harvat kuuntelevat death- ja blackmetallia, joten teidän kanssanne on ilo keskustella! :)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Locked