Nightwish- Once

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Re: Nightwish- Once

Post by Eini » Fri Aug 06, 2004 4:17 pm

fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa? :? Nightwishillä oli.
Ei voi olla totta, Aku Ankassa! Jo on aikoihin eletty! :shock:

fenkku
Jr. Member
Posts:20
Joined:Sun Jul 11, 2004 7:27 pm

Re: Nightwish- Once

Post by fenkku » Fri Aug 06, 2004 4:55 pm

Eini wrote:
fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa? :? Nightwishillä oli.
Ei voi olla totta, Aku Ankassa! Jo on aikoihin eletty! :shock:
Tuo on täyttä totta! Numerokin löytyy!

User avatar
Sleeper7135
Sr. Member
Posts:695
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:15 pm
Location:Oulu

Re: Nightwish- Once

Post by Sleeper7135 » Fri Aug 06, 2004 5:04 pm

No mitä pahaa siinä on jos Aku Ankassa mainostetaan... Onhan se Once nyt hitto vie ollut albumilistan kärjessä ties kuinka kauan niin on minusta ihan normaalia että sitä mainostetaan Suomen luetuimmassa maksullisessa aikakauslehdessä suuremmalle yleisölle. Kyllä sitä Stratoakin siellä mainostettaisiin jos sillä jotain markkina-arvoa koettaisiin olevan.
The point of a journey is not to arrive
Rush - Prime Mover

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Nightwish- Once

Post by Mare » Fri Aug 06, 2004 11:54 pm

Mormegil wrote:Taidan sitten minä jäädä ainoaksi ihmiseksi maailmassa joka ei pidä Oncea täydellisenä mestariteoksena. :err:
Etpäs jääkään ainoaksi, bruahahah.

Pariin kertaan olen Oncen kuunnellut, enkä mä oikeen tykännyt. Wish I Had an Angel on ihan hyvä (joku sitä Rammstein-tyyliseksi sanoi ja mä tykkään Rammsteinista, ehkä siinä syy). Romanticide oli OK, loput oli joko jollain tavalla ärsyttäviä (?) tai tylsiä. Ja se levyn ylimainostaminen otti päähän.

Höhöö. Ja Naitvissin Tuska-keikkakin oli suht tylsä. :roll:

Mulle ei näköjään taas mikään kelpaa.
This is the Arockalypse!

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Re: Nightwish- Once

Post by Cinda » Sat Aug 07, 2004 7:43 pm

Mare wrote:
Höhöö. Ja Naitvissin Tuska-keikkakin oli suht tylsä. :roll:
Tuo on kyllä totta. Minä toivoin loppuvaiheessa että "Pääsis jo pois." Mutta Once on hieno :)

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by StratoPummi » Sat Aug 07, 2004 8:43 pm

Tuskan keikassa oli sitä vikaa, että siellä ei soitettu The Sireniä, Romanticidea (varmasti mahtava livenä) saatika Oceanbornin kappaleita. Daven koverikin oli ihan kiva, mutta ei olisi tarvinnut tuhlata aikaa siihen, mielummin omia kappaleita.

Tuskassa soitettiin myös Wishmaster, jota en voi sietää. No, en minä noita settilistoja saa päättää. Olisin ehdottomasti jättänyt myös Over the hills:in ja Phantom of the Operan väliin.

Dark Chest of Wonders
Deep silent Complete
Kinslayer
The Siren
Swanheart
Elvenpath
Nemo (pakollinen :? )
Romanticide
Wish I had an Angel
Kuolema tekee taitelijan (? joku muu hempeä)

Muutamilla lisäyksillä ja muutoksilla, tuollainen settilista räjäyttäisi ainakin minun tajunnan joka kerta. Ei ole pahoja biisejä soittaa livenä, vaan kovinkin sopivia siihen. Ymmärrettävää että esim. Ghost Love Scorea ei voi livenä oikein esittää, vaikka hieno biisi onkin. Myös Creek Mary's Blood on aika vaikea tapaus.

Mutta sitä tässä hain, että Nightwish pystyisi tekemään erittäin paljon nautittavamman keikkasetin, kuin tuskassa. Eikä vaadi edes paljon miettimistä.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Nightwish- Once

Post by Cinda » Sat Aug 07, 2004 8:48 pm

Niinpä, sitä materiaalia alkaa kuitenkin jo olemaan sen verran.
Mäkään en tykkää Wishmasterista levyllä, mutta livenä se oli kiva.

Gethsemane ois voinu kans olla aika ihku.. Meikäläisen lemppari nimittäin. Know Why The Nightingale Sings... aah..

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Nightwish- Once

Post by Stratosfear » Sun Aug 08, 2004 7:12 pm

fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa? :? Nightwishillä oli.
Mitä ihmeellistä siinä on? Herra Holopainen on suuri Disney fani ja oli todella otettu siitä, että Nightwishin Oncea manostettiin Aku Ankassa. Sitä paitsi Nightwishilla on kuun lopussa konsertti Anaheimissa (Disneylandissa).

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Nightwish- Once

Post by Jonna » Sun Aug 08, 2004 7:55 pm

Nyt on tuostakin sitten ilmestynyt eräänlainen paketti jota myydään Nightwish-shopissa (hinta oli muistaakseni jotain 50 €:n luokkaa).
Levyn lisäksi siinä oli ainakin seinälippu ja lumisadepallo sekä todistus jossa on ko. paketin järjestysluku (rajoitettu erä). Rahastusta tuo on.
Ehkä on kuitenkin ymmärrettävissä lahjapakettina (esim. syntymäpäiväksi) jollekin jolla tuota Once -levyä ei vielä ole.

fenkku
Jr. Member
Posts:20
Joined:Sun Jul 11, 2004 7:27 pm

Re: Nightwish- Once

Post by fenkku » Mon Aug 09, 2004 10:14 am

Stratosfear wrote:
fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa? :? Nightwishillä oli.
Mitä ihmeellistä siinä on? Herra Holopainen on suuri Disney fani ja oli todella otettu siitä, että Nightwishin Oncea manostettiin Aku Ankassa. Sitä paitsi Nightwishilla on kuun lopussa konsertti Anaheimissa (Disneylandissa).
No niin. Olihan tuossa naitviss dvd:llä Holopaisen huone täynnä kaikkea Disney tavaraa. No saahan sitä heviä mainostaa tälle nuoremmallekkin
väelle.:)

PS: Luen Itse Akun joka viikko. :wink:

Blackbird
Member
Posts:275
Joined:Wed Dec 11, 2002 6:56 pm

Re: Nightwish- Once

Post by Blackbird » Sun Aug 22, 2004 2:18 pm

Perkele..! Onkin aikaa kun viimeksi vierailin täällä.. Ei vaan ole ollut mitään mielenkiintoista puhuttavaa.. :?
Tuosta Once:sta sen verran, että ihan helposti paras Nightwishin levy ja on tällä hetkellä mun TOP5-listalla parhaista levyistä! :D Esim. The Siren on aivan loistava tekele! Se ja Ghost love score on levyn parhaimmat biisit ja rohkeasti voin sanoa että ne kiipesi mun top10-biisi listaan.. Kuten myös Creek Mary's blood ja kuolema tekee taiteilijan.. Äh, vittu ne kaikki on ihan helvetin hyviä!! 8) Paitti Nemosta en niin tykkää, luultavasti sen takia ku se raiskattiin loppuun radiossa niin sitä ei oikeen jaksa enää kuunnella.. :? Mutta onnea ja menestystä bändille ja saa nähdä milloin tulen uudestaan käymään! BTW: Vanha foorumi oli parempi kuin nykyinen.. :wink:
Imagination is the one weapon in the war against reality.

User avatar
StratoÄijä
Sr. Member
Posts:3624
Joined:Wed Jul 14, 2004 8:32 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Nightwish- Once

Post by StratoÄijä » Fri Aug 27, 2004 7:32 pm

Minä oon sitä mieltä että Once on mahtava levy!!!

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Nightwish- Once

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sat Aug 28, 2004 8:27 am

StratoÄijä wrote:Minä oon sitä mieltä että Once on mahtava levy!!!
mahtava on muttei paras :) parasta en oikeen voi minä sonatalta enkä nightwishiltä nimetä koska ne kaikki kappaleet ovat nii hienoja ettei mitää määrää, mutta ainahan joka levyltä löytyy pari sellaista jotka ovat vähän niin ja näin..mutta loistavaa toimintaa Nightwish :D
ei tule varmaan koskaan olemaan noin hienoa metalbändiä noin kauniilla naissolistilla höystettynä kuin Nightwish :wink:

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Nightwish- Once

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sat Aug 28, 2004 8:31 am

fenkku wrote:
Stratosfear wrote:
fenkku wrote:Mainostus omalta kannaltani meni jo yli, vaiko onko joku nähnyt Straton levyjen mainoksia Aku Ankan takakannessa? :? Nightwishillä oli.
Mitä ihmeellistä siinä on? Herra Holopainen on suuri Disney fani ja oli todella otettu siitä, että Nightwishin Oncea manostettiin Aku Ankassa. Sitä paitsi Nightwishilla on kuun lopussa konsertti Anaheimissa (Disneylandissa).
No niin. Olihan tuossa naitviss dvd:llä Holopaisen huone täynnä kaikkea Disney tavaraa. No saahan sitä heviä mainostaa tälle nuoremmallekkin
väelle.:)

PS: Luen Itse Akun joka viikko. :wink:
Akua tuetaan :D mutta ei muakaan häirinny pahasti että Aku Ankan takakannessa oli Oncen mainos, meinaan onhan sitä mainostilaa nyk. vaikka missä :D ja koska nightwish on koko suomen tuntema bändi sitä ei pidetä minään "saatana-hevinä" kuten moni äiti sanoo bodomista tai sellaisista. ymmärtääköhän kaikki ny kuitenkaa mitä tarkotin.. :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nightwish- Once

Post by Figaro1 » Wed Sep 01, 2004 11:33 am

Ymmärrän. Nightwish on Akun kannessa ihan jees, jo pelkästään siksi että se ei tosiaan ole "pahaa" heviä. Mutta jos jonkun Akun kannessa on mainos "Bodomin uusi nyt kaupoissa" ja Reaperi seurana kuvassa niin eihän siitä mitään kivaa jälkeä tule lapselle mieleen

Eli asiassa(Nightwish Akun kannessa)ei ole mitään outoa

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Nightwish- Once

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Wed Sep 01, 2004 8:02 pm

Figaro1 wrote:Ymmärrän. Nightwish on Akun kannessa ihan jees, jo pelkästään siksi että se ei tosiaan ole "pahaa" heviä. Mutta jos jonkun Akun kannessa on mainos "Bodomin uusi nyt kaupoissa" ja Reaperi seurana kuvassa niin eihän siitä mitään kivaa jälkeä tule lapselle mieleen

Eli asiassa(Nightwish Akun kannessa)ei ole mitään outoa
ei niin, ja kun vielä Oncen kansi ei tuo mieleen mitään pahaa kun siinä on enkeli ja kaikki :D eikä mitään kiteen hurjia :D

Locked