Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Kainulaisen soittamat biisit Dreamspace-levyllä?

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
topinyg12
Sr. Member

PostPosted: Mon Sep 13, 2004 9:16 pm    Post subject: Kainulaisen soittamat biisit Dreamspace-levyllä? Add User to Ignore List Reply with quote

Minulle tuli mieleen millä biiseillä Jari soitti Dreamspace-levyllä? Kun Stratovariuksen historiansivulla mainitaan, että Jari tuli mukaan kuvioihin, kun 70% Dreamspacesta oli nauhoitettu. Muistelisin, että Jari ilmoitti joskus täällä mitkä biisit ne olivat, mutta ei vain muistu mieleen mitkä ne 5 biisiä Dreamspasella oli.

Back to top
View user's profile Send private message
Stratoflier
Sr. Member

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 8:31 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ööööh.....mitä väliä sillä on?

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 11:54 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Niin, ei sillä tietysti Sinulle mitään väliä olekaan...(puistattava asenne tuo että "kun se ei minua kiinnosta niin miksi siitä muutkaan puhuvat)!
Jos sinulta katoaisi 1000 euroa lompakosta ja minä toteaisin että "mitä väliä sillä on?" niin Sinusta tuntuisi varmasti kivalta

Yritin itseä Jartsan postausta mutta en sitä löytänyt. Käytin search toimintoa mutta jostain syystä postia ei löytynyt Jartsan tekemien postausten joukosta.

Back to top
topinyg12
Sr. Member

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 12:07 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro1 wrote:

Yritin itseä Jartsan postausta mutta en sitä löytänyt. Käytin search toimintoa mutta jostain syystä postia ei löytynyt Jartsan tekemien postausten joukosta.

Johtuiskohan, että Jarin vanhemmat postitukset ovat poistuneet? Sen takia juuri kysyin jos joku sattuisi muistamaan tai jos Jari lukee ja jaksaa kirjoittaa mitkä biisit ne oli.

Back to top
Stratosfear
Sr. Member

PostPosted: Tue Sep 14, 2004 2:07 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Japanilaisilta Stratovarius sivuilta kavoin nämä:
1. Chasing Shadows
3. Eyes of the World
4. Hold on to Your Dream
7. Tears of Ice

Back to top
JariKainulainen
Moderator

PostPosted: Wed Sep 15, 2004 6:26 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Stratosfear wrote:
Japanilaisilta Stratovarius sivuilta kavoin nämä:
1. Chasing Shadows
3. Eyes of the World
4. Hold on to Your Dream
7. Tears of Ice

Ja Shattered.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Thu Sep 16, 2004 1:48 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Tolkki taisi soittaa loput biiseistä ellen väärin muista?

Johtuuko muuten se että Dreamspacella osassa biisejä rummuissa on aivan eri soundit siitä että Kuoppamäki soittaa eri setillä kuin Lassila?

Back to top
topinyg12
Sr. Member

PostPosted: Thu Sep 16, 2004 6:14 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro1 wrote:
Tolkki taisi soittaa loput biiseistä ellen väärin muista?

Johtuuko muuten se että Dreamspacella osassa biisejä rummuissa on aivan eri soundit siitä että Kuoppamäki soittaa eri setillä kuin Lassila?

Saattaapi soittaa samalla setillä, mutta veikkaan, että Kuoppamäki soittaa erilaisella tyylillä tai niissä biiseissä missä Kuoppamäki soittaa on miksattu eri tavalla kuin niissä missä Lassila soittaa. Tuo on vain arvaus minulta. Ja en ole varma soittaako Tolkki bassot loppuihin biiseihin, mutta uskoisin asian olevan näin.

Back to top
Stratoflier
Sr. Member

PostPosted: Thu Sep 16, 2004 6:25 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

mua alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa nuo pilkun nussijat jotka tarttuu jokaiseeen kielioppivirheeseen ja muuhun! Tuo "mitä väliä sillä on" on mun yleinen mielipide....MUN! ja muut saa olla mitä mieltä haluaa! uskomattomia tiukkapipoja täällä... Mad

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 7:44 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ja kun minä sanon että Mikko Karmilan miksaukset kuullostavat ihan vitun paskalta omissa korvissani, saan kuulla että "se tekee hyvää jälkeä. Piste. Sulla on vaan vääränmuotoinen pää". Jos MINUN MIELESTÄNI Mikko vääntää vitun paskaa jälkeä, se on minun mielipiteeni mutta ilmeisesti se ei ole sallittu. Viittaan tällä jo kertaalleen sanomaani:

Tämän forumin tauti on se että täällä saa kyllä olla mitä mieltä vaan kunhan on enemmistön kanssa samaa mieltä!

Back to top
Lapazeus
Member

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 8:17 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro1 wrote:
Ja kun minä sanon että Mikko Karmilan miksaukset kuullostavat ihan vitun paskalta omissa korvissani, saan kuulla että "se tekee hyvää jälkeä. Piste. Sulla on vaan vääränmuotoinen pää". Jos MINUN MIELESTÄNI Mikko vääntää vitun paskaa jälkeä, se on minun mielipiteeni mutta ilmeisesti se ei ole sallittu. Viittaan tällä jo kertaalleen sanomaani:

Etpä ole ennen tuota maininnutkaan Rolling Eyes
Topicin aihe on Kainulaisen soittamat biisit Dreamspace-levyllä? Kerrohan miksi sinun täytyi taas päästä vinkumaan Karmilasta?
Laita se vaikka signatureesi, niin muut säästyvät. Saat olla tuota mieltä ja monet jopa ovat kanssasi samaa mieltä, mutta tuo julistaminen kyllästyttää. Karmilasta keskustellaan Karmila-topikissa, jookosta?

Back to top
Sleeper7135
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 9:04 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Lapazeus wrote:
Kerrohan miksi sinun täytyi taas päästä vinkumaan Karmilasta?
Laita se vaikka signatureesi, niin muut säästyvät. Saat olla tuota mieltä ja monet jopa ovat kanssasi samaa mieltä, mutta tuo julistaminen kyllästyttää. Karmilasta keskustellaan Karmila-topikissa, jookosta?
Samaa mieltä... Mennyt jo melkoiseksi trollaamiseksi tuo homma figarolta. Jos on pakko päästä inttämään niin tee se oma topicci sille äläkä kirjoita sitä jokaiseen.

Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 1:53 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ei Karmila ansaitse omaa topiccia Smile

No joo, olenhan mie tosiaan kurannut miestä moneen otteeseen, joten loppukoon se tässä ja nyt.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 2:14 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro1 wrote:
Ei Karmila ansaitse omaa topiccia Smile

No joo, olenhan mie tosiaan kurannut miestä moneen otteeseen, joten loppukoon se tässä ja nyt.

Kuinkahan monta kertaa oot sanonut tuon ennenkin.

Yksinkertaisesti, LOPETA jo tuo hiton Karmilasta jauhaminen.

Back to top
Sleeper7135
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 4:06 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

siellähän se toisessa topicissa taas alkoi...

Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
topinyg12
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 6:11 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Dreamspace-levyllä Mikko Karmila miksasi nämä biisit: 2. 4th Reich, 8. Dreamspace, 9. Reign Of Terror ja 12. Shatterd. Tolkki miksasi itse Dreamspace-levyn loput biisit itse ja Karmila nuo 4-biisiä. Tolkki miksasi ne biisit, missä Kuoppamäki soitti rumpuja.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 7:45 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

topinyg12 wrote:
. Tolkki miksasi ne biisit, missä Kuoppamäki soitti rumpuja.

Ja jostain syystä ko. biisit ovat soundeiltaan levyn parhaita

Back to top
KarMar666
Member

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 11:20 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro1 wrote:
topinyg12 wrote:
. Tolkki miksasi ne biisit, missä Kuoppamäki soitti rumpuja.

Mun bändin rumpali otti pari vuotta sitten rumputunteja Lassilan Tuomolta ja hän sanoi että "Kuoppamäki ei soita niillä biiseillä mitkä on merkitty kansiin, vaan joillakin muilla biiseillä ko. levyllä". En tiedä miks noin ja tarkempaa selitystä ei muista! En edes ymmärrä miks pitää olla tollain et joku muu vetää osan kannuista jos on bändilevy kyseessä!

En tiedä yksityiskohtia, joten paha mennä tuomitsee lopullisesti!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Eini
Sr. Member

PostPosted: Sun Sep 19, 2004 11:25 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

[quote="Malys] Yksinkertaisesti, LOPETA jo tuo hiton Karmilasta jauhaminen.[/quote]

Täysin samaa mieltä! Mad

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sun Sep 19, 2004 11:52 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

KarMar666 wrote:

Mun bändin rumpali otti pari vuotta sitten rumputunteja Lassilan Tuomolta ja hän sanoi että "Kuoppamäki ei soita niillä biiseillä mitkä on merkitty kansiin, vaan joillakin muilla biiseillä ko. levyllä". En tiedä miks noin ja tarkempaa selitystä ei muista! En edes ymmärrä miks pitää olla tollain et joku muu vetää osan kannuista jos on bändilevy kyseessä!

En tiedä yksityiskohtia, joten paha mennä tuomitsee lopullisesti![/quote]

Tuomon kädet olivat levytysten aikana yllättäen niin huonossa kunnossa(stressivamma)että hän ei pystynyt kaikkia biisejä soittamaan. Siksi Sami palkattiin hoitamaan hommaa

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 10:50 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Dreamspace-levyn kannessahan on lyriikatkin eri järjestyksessä kuin biisit joten en ihmettele tuotakaan kämmäystä.

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 3:48 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro1 wrote:
Dreamspace-levyn kannessahan on lyriikatkin eri järjestyksessä kuin biisit joten en ihmettele tuotakaan kämmäystä.

Heh, vähän off-topicia, sori.
Kun tuli vaan mieleen, että noissa Straton levyjen kansilehtisissä/cd:n päällä on useissakin paljon erilaisia virheitä.
Pahin on kuitenkin se, kun Twilight Timen levyn päällä lukee biisin nimet, niin "Lead Us Into The Light" onkin "Lead Us Into The Night".
Oon repeilly tolle joskus, tarkottaa niin päinvastaista asiaa. Very Happy

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
shaz
Sr. Member

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 8:46 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Sir. Decadence wrote:
Heh, vähän off-topicia, sori.
Kun tuli vaan mieleen, että noissa Straton levyjen kansilehtisissä/cd:n päällä on useissakin paljon erilaisia virheitä.
Pahin on kuitenkin se, kun Twilight Timen levyn päällä lukee biisin nimet, niin "Lead Us Into The Light" onkin "Lead Us Into The Night".
Oon repeilly tolle joskus, tarkottaa niin päinvastaista asiaa. Very Happy

Ehheh, mun (täysin aidon, Free Recordista ostetun, ei piraatin) Visionsin kannessa lukee kyllä visions, mutta sivulla pelkkä vision Very HappyVery Happy

*sry viel revitin offtopikkia, antakaa anteeks.*

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Wed Sep 22, 2004 1:44 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Kuten myös minun Visionsissani luki

Ja vielä levitetään offtopiccia.

Sentencedin North From Heren uusintapainoksen nimi on Nothern Lights
ja levyn sisäkannessa "Music by Northernmost Killers" on muodossa "Nothernmost"

Ja kun täällä sanottiin että ne biisit jotka Jari soitti ovat aivan eri kuin mitä lukee, ihmettelen kahta asiaa. Jari varmaan itse tietää mitkä biisit soitti kun kerran ne jo sanoi. Ja eikö tämän saman "ei tuo ole totta" logiikan mukaan voi väittää että Kuoppamäki soitti levyn rummut puoliksi Tommi Lillmanin kanssa ja Tuomo ei soita missään biisissä?

Back to top
KarMar666
Member

PostPosted: Fri Sep 24, 2004 1:48 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro1 wrote:
Kuten myös minun Visionsissani luki

Ja vielä levitetään offtopiccia.

Sentencedin North From Heren uusintapainoksen nimi on Nothern Lights
ja levyn sisäkannessa "Music by Northernmost Killers" on muodossa "Nothernmost"

Ja kun täällä sanottiin että ne biisit jotka Jari soitti ovat aivan eri kuin mitä lukee, ihmettelen kahta asiaa. Jari varmaan itse tietää mitkä biisit soitti kun kerran ne jo sanoi. Ja eikö tämän saman "ei tuo ole totta" logiikan mukaan voi väittää että Kuoppamäki soitti levyn rummut puoliksi Tommi Lillmanin kanssa ja Tuomo ei soita missään biisissä?
No mut jos Tuomo itse on sanonut että soittaa levyllä ja niissä biiseissä (tai ainakin osassa niistä) mitkä on merkattu Kuoppamäen soittamiks niin kai se silloin soittaa levyllä. Luonnollisesti /epäluonnollisesti?!!?!?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Jabi
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 08, 2004 2:59 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Stratoflier wrote:
mua alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa nuo pilkun nussijat jotka tarttuu jokaiseeen kielioppivirheeseen ja muuhun!

"Pilkunnussijat" kirjoitetaan yhteen. Wink

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Oct 09, 2004 1:04 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Välimerkin sukupuoliyhteyttämistä Very Happy

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum