Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:
Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Pentelesh » Mon Oct 18, 2004 6:51 pm

*Elina* wrote:
Figaro1 wrote:Kummastelen kahta asiaa:

Täällä tiedetään Straton tulevat tapahtumat varmoina asioina vaikka kukaan bändistä, eikä levy-yhtiö ole mihinkään ilmoittanut mitään...
Se on katsos Figge tätä netin ihmeellistä voimaa :).
Siis niinQ hei, jos se on kirjoitettu internetin ihmeelliseen maailmaan, niin sen on pakko olla totta, eiks jeh? :roll:

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Figaro1 » Tue Oct 19, 2004 8:33 pm

No eipä niin.

Kai se on pakko taas kertaalleen(olisiko 10s kerta)kirjoittaa:

Minä olen vilpittömän hämmästynyt siitä että bändin sivuille ei ole uutisoitu yhtään mitään, vaikka täällä ainakin Stratosfear tuntuu tietävän yhtä ja toista. Alankin jo epäillä että Stratosfear oikeasti tietää mitä on tekeillä ja bändi ei sitä uskalla kertoa. On puhuttu "näyttävästä reunionista jonka ajankohtaa ei vain kukaan voi vielä sanoa".
Lisäksi on sanottu että "Stratovarius on studiossa". Bändin omilla sivuilla
molemmat "tiedot" loistavat poissaolollaan ja vaikka esim. Jartsa ja Jens täällä näyttävätkin heiluvan ei kummankaan "suusta" ole kumpaankaan väitteeseen kuulunut mitään.

Minä henk. koht en usko siihen mitä netissä puhutaan, vaan siihen mitä luen virallisilta eri bändien sivuilta. Ja jos virallsilla sivuilla kusetetaan ihan vaan teatterin merkeissä, ihmettelen suuresti. Mikä hiton hyöty Stratolle tulisi siitä että(näinhän se Stratosfear paasaa)ensin "hajotaan" ja sitten kuitenkin tehdään levyä piilossa journalisteilta, ja tädää, pläjäytetään levyn valmistuttua että tässä se uusi Stratovarius-levy on, olkaapa hyvät?

Stratovariuksen sivuillahan bändi ei ole virallisesti ilmoitettu hajonneeksi ja Soundin Timon studiota käsitelleessä jutussa hän sanoi että "kaikki on auki". Uusi levy on kuitenkin tulossa, eri lähteiden mukaan, varmasti
Joko siis Timo valehtelee tietoisesti tai sitten nämä Stratosfearin puheet voi jättää omaan arvoonsa. Mutta kumpi?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Hatebreeder86 » Tue Oct 19, 2004 8:44 pm

Stratosfear = TT salanimellä?

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Strato4ever » Tue Oct 19, 2004 10:15 pm

Hatebreeder86 wrote:Stratosfear = TT salanimellä?
Hmm..Luulin olevani ainoa jolla kävi tuo mielessä. Mutta ei kai ny.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Figaro1 » Wed Oct 20, 2004 4:44 pm

"stratovarius.com wrote:
Stratovarius on studiossa. "

Tuo on Stratosfearin postauksesta joka esiintyy edellisellä sivulla.

Minä en itse tuollaista tietoa bändin sivuilta löytänyt kirveelläkään ja on hyvin mielenkiintoista että suoran sivun linkittämisen sijaan(eli esim. www.stratovarius.com/news) Stratosfear kirjoittaa "uutisensa" aina muotoon "quote: sejase wrote..."

Eli jos tämä Stratovarius on Studiossa juttu pitää paikkansa niin vosiko joku ystävällinen sielu kaivaa suoran nettiosoitteen sille sivulle jolta tuo uutinen löytyy. Mikäli se ei onnistu, en minä tuota usko

Mitä tulee tähän Stratosfear=Timo Tolkki salanimellä spekulointiin niin olen aivan sata siitä että Timo Tolkki ei alentuisi moiseen, kirjoiteltuaan täällä vuoden pari omalla nimellään. Tosin on kyllä(kuten sanoin)aika hauskaa myös se että esim Jari Kainulainen hyörii täällä aina silloin tällöin mutta ei ole kommentuinut Stratosfearin "uutisia" yskäisemälläkään.
Eikä ole muuten Tolkkikaan. Ja kuten jo sanoin, voi asia olla myös niin että bändi ei halua tunnustaa Stratosfearin olevan oikeassa. Tosin jos Stratosfear olisi oikeassa ja kertoilisi bändin suunnitelmia täällä reilusti etukäteen, bändin haluamatta, olen aika varma että hänet olisi bännitty varsinkin jos ottaa huomioon sen että Stratosfear itse on puhunut näyttävästä bändin paluusta. Eihän siinä olisi mitään näyttävää jos sen kaikki jo nyt tietäisivät.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by skar » Thu Oct 21, 2004 3:52 pm

Vaikka ton stratofearin jutut joskus on melko lennokkaita ja melodisia = vähän kuten TT:n sanoitukset niin "hell no".

Pitäis olla melko sairas tyyppi jos sanoo esim. Että Timo Tolkkihan on sanonut jne. Tosin aika hauska ton stratosfearin postauksia on lueskella esim alkuvuoden osalta! :crazy2:
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Moony
Sr. Member
Posts:2073
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:55 am
Location:Finland

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Moony » Thu Oct 21, 2004 7:25 pm

Figaro1 wrote:"stratovarius.com wrote: Stratovarius on studiossa."

Tuo on Stratosfearin postauksesta joka esiintyy edellisellä sivulla. Minä en itse tuollaista tietoa bändin sivuilta löytänyt kirveelläkään
Luepas se pätkä uudestaan. Stratosfear tarkoitti, että kumpi on uskottavampaa: a) Joku anonyymi henkilö (tässä tapauksessa siis hän) sanoo Stratovariuksen olevan studiossa, vai b) Stratovarius.comissa lukee Stratovariuksen olevan studiossa.
You know where you are? You're in the jungle, baby. You're gonna DIE!

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Jaakko » Thu Oct 21, 2004 8:05 pm

"...ottaa huomioon sen että Stratosfear itse on puhunut näyttävästä bändin paluusta. Eihän siinä olisi mitään näyttävää jos sen kaikki jo nyt tietäisivät."

Paitsi että tämä forum on vain sisäsiittoinen lauma, kooltaan täysin marginaalinen verrattuna suureen yleisöön joka levyjä ostelee ja seurailee uutisia lähinnä kun valtamedioista niitä putkahtelee. Ei lähimainkaan "kaikki".

ploughman
Member
Posts:251
Joined:Wed Dec 03, 2003 10:22 pm

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by ploughman » Thu Oct 21, 2004 8:40 pm

Figaro1 wrote: Eli jos tämä Stratovarius on Studiossa juttu pitää paikkansa niin vosiko joku ystävällinen sielu kaivaa suoran nettiosoitteen sille sivulle jolta tuo uutinen löytyy. Mikäli se ei onnistu, en minä tuota usko
Jos se ei oo netissä, sitä ei oo olemassa?

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Breaking Silence-uudessa Soundissa Stratovarius-artikkeli

Post by Figaro1 » Fri Oct 22, 2004 10:42 am

Moony wrote: Luepas se pätkä uudestaan. Stratosfear tarkoitti, että kumpi on uskottavampaa: a) Joku anonyymi henkilö (tässä tapauksessa siis hän) sanoo Stratovariuksen olevan studiossa, vai b) Stratovarius.comissa lukee Stratovariuksen olevan studiossa.

En tosiaankaan tajunnut asiaa noin, mielenkiintoisia muotoja käytetty :)
Kiitos selvityksestä Moony.

Mutta nythän ei ainakaan ole sivuilla mitään varmaa tietoa mistään studiossa olosta ja silti Stratosfear sanoo että levyä tehdään ja se tulee 2005 alkuvuodesta. Hän siis tietää asioita joita ei ole kerrottu(haluttu kertoa)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Locked