Lopettaako Stratovarius?

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
Rekko
Jr. Member
Posts:7
Joined:Tue Oct 19, 2004 2:21 pm
Location:Turku
Lopettaako Stratovarius?

Post by Rekko » Thu Oct 21, 2004 2:10 pm

Toivottavasti!
Open your blue eyes, tell me that you love me whore... (Sonata Arctica: Don't Say a Word)

I HATE TWILIGHTNING!

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by skar » Thu Oct 21, 2004 3:43 pm

OMG. Eiks sitä ikää pitäny olla vähän enemmän kun tää pentumainen 12v. Get the hell out of here!
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Sir. Decadence » Thu Oct 21, 2004 3:44 pm

Mikähän nyt on herran musiikkimaku?
Olet tainnut eksyä vähän väärälle foorumille.
Koska olen auttavaisella päällä, voin yhtä hyvin auttaa sinua hieman.
Painahan, poika, tästä.
Tuolla sun ei edes tarvitse pohtia lopettaakohan ne nyt vai ei. :wink:

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Mormegil » Thu Oct 21, 2004 3:54 pm

Noo, Rekkohan on Turusta. :D

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by skar » Thu Oct 21, 2004 3:55 pm

Sir. Decadence wrote:.
Koska olen auttavaisella päällä, voin yhtä hyvin auttaa sinua hieman.
Painahan, poika, tästä
Loistavaa!
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Moony
Sr. Member
Posts:2073
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:55 am
Location:Finland

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Moony » Thu Oct 21, 2004 7:17 pm

Jaaha, Rekko tullut tännekin trollaamaan. Älkää noteeratko.
You know where you are? You're in the jungle, baby. You're gonna DIE!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Malys » Thu Oct 21, 2004 7:38 pm

Moony wrote:Jaaha, Rekko tullut tännekin trollaamaan. Älkää noteeratko.
Ja tyyppi voisi lopettaa mulle uhkaavien viestien lähettämisen. Olen ilmoittanut asiasta eteenpäin.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Haven » Thu Oct 21, 2004 10:56 pm

Luulen että tämä paikka on parempi.
Menikö se 50 postauksen raja, ettei ennen voi topiccia aloittaa, tämän foorumin vaihdon takia? Sitä nimittäin tarvittaisiin kyllä nyt.

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Kenji » Fri Oct 22, 2004 3:39 pm

no jooh.. kaveri alottanu jo 2 turhaa pollia ja sitten tälläisen... luulis et on jo moderaattorin aika puuttua tilanteesee. :(

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Figaro1 » Fri Oct 22, 2004 10:40 pm

Minkä moden? Onko täällä ihan sellainenkin?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by shaz » Sat Oct 23, 2004 1:18 pm

Rekko wrote:Toivottavasti!
Juntteja on joka lähtöön. Jotkut niistä valitettavasti eksyy foorumeille asti. :)
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
Faxon
Member
Posts:116
Joined:Tue Oct 15, 2002 11:15 am

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Faxon » Sat Oct 23, 2004 2:58 pm

Tällaisia me turkulaiset olemme. Kusipäitä kaikki.
:uzi: :splat:

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Strato4ever » Sat Oct 23, 2004 8:40 pm

Aika näyttää lopettaako vai ei. Itte toivon ainakin että sama vanha sakki jatkaisi ja rykäisisi vielä pari kiekkoa.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Stratoflier » Mon Nov 01, 2004 2:00 pm

Samat sanat!!! vaikka on tääkin mielipide sanottu jo tuhat ja sata kertaa...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by StratoPummi » Mon Nov 01, 2004 7:29 pm

Ei tuossa trollaamisessa mitään vielä, mutta että ahdistelee esim. Malysia tuolla tavoin, vaikka hän ei varmasti mitään pahaa ole Rekolle tarkoittanut. Vituttaa.

En ole väkivaltainen, saatika fyysisesti vahva ihminen, mutta kyllä kyseinen herra saisi aika nätisti nokkiinsa kohdattaessa.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by stratowiruz » Mon Nov 01, 2004 8:38 pm

Sanokaa minun sanoneen, että Stratovarius lopettaa eilen. Tai sitten lopetti huomenna? %)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Malys » Wed Nov 03, 2004 9:15 pm

StratoPummi wrote:Ei tuossa trollaamisessa mitään vielä, mutta että ahdistelee esim. Malysia tuolla tavoin, vaikka hän ei varmasti mitään pahaa ole Rekolle tarkoittanut. Vituttaa.

En ole väkivaltainen, saatika fyysisesti vahva ihminen, mutta kyllä kyseinen herra saisi aika nätisti nokkiinsa kohdattaessa.
Enter ei toimi jostain syystä tässä vaikka irkissä toimii. Mutta. Onneksi tyyppi on jättänyt mut nyt rauhaan ja sai bannit Sonatan foorumilta.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by shaz » Wed Nov 03, 2004 10:19 pm

Mua vaan aina mietityttää että mistä pirusta nää trollit repii mielenkiintoa typerään toimintaansa aivan sen alun jälkeen..
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Figaro1 » Fri Nov 05, 2004 12:28 pm

stratowiruz wrote:Sanokaa minun sanoneen, että Stratovarius lopettaa eilen. Tai sitten lopetti huomenna? %)
Itse olin ajatellut että itse bändi on jo lopettanut ja Stratovariukselta tulee sitten se uusi levy tussa ensi vuoden alussa.

shaz wrote:Mua vaan aina mietityttää että mistä pirusta nää trollit repii mielenkiintoa typerään toimintaansa aivan sen alun jälkeen..

Ruoki Trollia, tartu hänen postauksiinsa
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

p.c.l
Jr. Member
Posts:29
Joined:Sat Aug 02, 2003 1:17 pm

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by p.c.l » Fri Dec 31, 2004 10:12 pm

No joo...
Itse "uskon" että uuden levyn basso ja rumpuraidat ovat valmiina...
ja "uskon" että jenssi vetää kohta synat....
ja "uskon" että kotipelto vetää laulut ja sitten tuo (figarolta lainaamani) "TÄDÄÄ" teatteri loppuu???
mutta olenkin hullu ja "uskon" joutavuuksiin...
:D
Mutta "terve" krittiikki on aina tervetullutta
(in silence I scream- hiljaisuudessa jäätelö)
kyllä mies kivun kestää mutta ei häpeää

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Stratosfear » Tue Jan 04, 2005 2:57 pm

Rekko wrote:Toivottavasti!
Samaa melkein itsekin toivon ellei löydy uutta kipinää. Turha jatkaa väkinäisesti. Parempi lopettaa ajoissa, kuin liian myöhään. Toivottavasti tuleva uusi levy tuo uudistumista Stratovarius soundiin ja sävellyksiin. Mielestäni vanhalla konseptilla ei kannata jatkaa. Toivottavasti kappaleisiin saataisiin taas yllätyksellisyyttä (ettei taas etukäteen arvaa miten kappale menee), Kotipelto laulamaan Coldnessin tyyliin matalammalta (toimii huomattavasti paremmin, kuin ylärekisterin rääkkääminen) ja hard rock vaikutteita (ilmeisesti tulossa) Sonata Arctican Reckoning Night tyyliin.

Olen melko varma, että homma olisi jo loppunut Elements levyjen jälkeen ellei olisi saatu rahallisesti niin hyvää sopimusta aikaan Sanctuaryn kanssa. Minun mielestäni Timo Tolkista on jo pidempään näkynyt kiinnostuksen kohdistuminen enemmän levyjen tuottamiseen, kuin Stratovariuksen johtamiseen. Toisaalta Kotipeltokin tuntuisi kaipaavan jotain uutta juttua Stratovariuksen ja soololevyjen lisäksi.

Itse olen pitänyt Timo Kotipellon soololevyistä, mutta pakko sanoa, että levyt kaipaisivat kunnon tuottajaa. Kotipellolla on kyllä paljon erinomaisia ideoita, mutta jonkun henkilön pitäisi kasata Timon kanssa niistä ideoista ne kappaleet. Coldnessillakin on monta todella hyvää ideaa, mutta useasti tulee mieleen, että kumpa joku olisi ollut Kotipellon apuna työstämässä näitä sävellyksiä.

Timo Kotipellon pitäisi saada kaveriksi joku motivoitunut säveltämisen & sovittamisen hallitseva osaava kitaristi tyyliin Adrian Smith ja ympärille sitoutuneet soittajat eli perustaa kunnon oikea yhtye. Voisi syntyä todella kovaa materiaalia, koska Kotipelto on jo omilla soololevyillään osoittanut omaavansa hyviä ideoita.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Figaro1 » Tue Jan 04, 2005 4:15 pm

Stratosfear wrote: Samaa melkein itsekin toivon ellei löydy uutta kipinää. Turha jatkaa väkinäisesti. Parempi lopettaa ajoissa, kuin liian myöhään. Toivottavasti tuleva uusi levy tuo uudistumista Stratovarius soundiin ja sävellyksiin. Mielestäni vanhalla konseptilla ei kannata jatkaa. Toivottavasti kappaleisiin saataisiin taas yllätyksellisyyttä (ettei taas etukäteen arvaa miten kappale menee), Kotipelto laulamaan Coldnessin tyyliin matalammalta (toimii huomattavasti paremmin, kuin ylärekisterin rääkkääminen) ja hard rock vaikutteita (ilmeisesti tulossa) Sonata Arctican Reckoning Night tyyliin.
Uskoisin että Tolkki ei tästä kommentista turpakarvojani hivele mutta allekirjoitan ihan rehellisesti sanottuna kaiken tästä mitä olen quotannut.
Itselläni suuri syy bändin vanhempiin levyihin kyllästymisessä oli juuri se että ne olivat kovin ennalta arvattavia ja toistensa kaltaisia. Tarkoitan nyt lähinnä Destiny-Elements akselin levyjä. Ja vaikka olenkin sitä mieltä että Kotipelto on aivan mahtava ihminen ja luonnolisesti taitava mikin varressa, niin kyllä minuakin se falsetto aika paljon rasitti parilla viimeisellä levyllä. Ja jos bändistä todella tuntuu siltä että "this is the end of road" niin on mielestäni huomattavasti fiksumpaa tosiaan poistua takavasemmalle kuin lämmittää vanhaa kahvia siksi että ei jaksa keittää uutta.
Stratosfear wrote:
Olen melko varma, että homma olisi jo loppunut Elements levyjen jälkeen ellei olisi saatu rahallisesti niin hyvää sopimusta aikaan Sanctuaryn kanssa. Minun mielestäni Timo Tolkista on jo pidempään näkynyt kiinnostuksen kohdistuminen enemmän levyjen tuottamiseen, kuin Stratovariuksen johtamiseen. Toisaalta Kotipeltokin tuntuisi kaipaavan jotain uutta juttua Stratovariuksen ja soololevyjen lisäksi.
Itse muotoilisin asian niin että bändi on mitä luultavammin jo saavuttanut kaiken mitä voi, ja jos ei ole enää mahdollisesti saavutettavia tavoitteita, on jatkaminenkin aika turhaa(ainakin näin moni bändi ajattelee). Eikä siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä. Kyllä ikäkin jo on sellainen asia joka vaikuttaa. Bändi Tolkin harteilla vuodesta 1989, ja bändin tämännhetkisten jäsenten ikä lähellä neljääkymppiä. Ja olen itsekin ollut aistivinani Tolkista jonkinasteista kyllästymistä bänditouhuihin. Nythän varmaan kukaan ei tiedä mille ladulle mies suuntaa mutta veikkaanpa että siitä kuullaan jossain vaiheessa, tavalla tai toisella. Kotipelto ei ainakaan minun silmiini osuneissa haastatetteluissa ole kovin selkeästi sanonut haluavansa jotain muuta, tietääkseni mies on kovin tyytyväinen omaan soolouraansa ja bändiinsä tällä hetkellä.
Stratosfear wrote:
Itse olen pitänyt Timo Kotipellon soololevyistä, mutta pakko sanoa, että levyt kaipaisivat kunnon tuottajaa. Kotipellolla on kyllä paljon erinomaisia ideoita, mutta jonkun henkilön pitäisi kasata Timon kanssa niistä ideoista ne kappaleet. Coldnessillakin on monta todella hyvää ideaa, mutta useasti tulee mieleen, että kumpa joku olisi ollut Kotipellon apuna työstämässä näitä sävellyksiä.
Olen osittain samaa mieltä, mutta en täysin. Soololevyn ideanahan on juuri se että muut eivät tule siihen sanomaan mitä pitää mihinkin laittaa.
Mutta vaikka molemmat levyt sisältävätkin ehdottoman hyviä biisejä, olen itsekin sitämieltä että jonkinasteinen "roiskaisun" maku niissä on. Straton levyillähän on Tolkki ollut enemmän kuin paljon tuottajan roolissa mutta vaikka välit Kotipeltoon olisivat kuinka hyvät, ajatuskin Tolkista Kotipellon soolon tuottajana saa minut puistamaan päätäni. Mutta jos muusikko itse on tyytyväinen tekemäänsä levyyn, se riittää perusteeksi julkaista se.
Stratosfear wrote:
Timo Kotipellon pitäisi saada kaveriksi joku motivoitunut säveltämisen & sovittamisen hallitseva osaava kitaristi tyyliin Adrian Smith ja ympärille sitoutuneet soittajat eli perustaa kunnon oikea yhtye. Voisi syntyä todella kovaa materiaalia, koska Kotipelto on jo omilla soololevyillään osoittanut omaavansa hyviä ideoita.
Silloinhan ei voisi enää puhua mistään soolo-urasta, ainakaan omasta mielestäni jos näin kävisi(TK perustaisi oman bändin joka soittaa joka levyllä).
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Stratosfear » Tue Jan 04, 2005 5:16 pm

Figaro1 wrote:Uskoisin että Tolkki ei tästä kommentista turpakarvojani hivele mutta allekirjoitan ihan rehellisesti sanottuna kaiken tästä mitä olen quotannut. Itselläni suuri syy bändin vanhempiin levyihin kyllästymisessä oli juuri se että ne olivat kovin ennalta arvattavia ja toistensa kaltaisia. Tarkoitan nyt lähinnä Destiny-Elements akselin levyjä.
Nimenomaan. Destinyltä nyt löytyy vielä mielestäni muutama erittäin hyvä hetki. Olkoon 4000 Rainy Nights kuinka Queensryche rip-offia tahansa niin mielestäni kappale toimii. Tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä Destinyn hyvistä hetkistä. Huonoista hetkistä mainittakoon keskinkertaisen turhanpäiväinen Rebel. Täällä on aikaisemminkin kritisoitu Destiny-Elements aikakautta, joten siitä ei sen enempää. Toisia se miellyttää ja toisia ei. Olen havainnut, että vanhemmat fanit eivät pidä niin paljon uudesta aikakaudesta ja sen sijaan Dreamspace-Visions kausi miellyttää huomattavasti enemmän. Kyllä niitä henkilöitä löytyy joilla kiinnostus Stratovariukseen hiipui Destinyn ilmestymisen jälkeen. Toisaalta en ihmettele yhtään, koska uudemmat levyt ovat jakaneet mielipiteitä melko radikaalisti. Järkyttävää kuraa eivät sentään Infinite-Elements levyt ole. Stratovarius mittapuulla mitattuna keskinkertaisia levyjä eli eivät mitään todella surkeita, mutta eivät erinomaisiakaan. Vertailukohdat ovat niinkin huikeat, kuin Dreamspace-Visions aikakausi.
Figaro1 wrote:Ja vaikka olenkin sitä mieltä että Kotipelto on aivan mahtava ihminen ja luonnolisesti taitava mikin varressa, niin kyllä minuakin se falsetto aika paljon rasitti parilla viimeisellä levyllä.
Learning To Fly (Elements Pt. I) on hyvä esimerkki. Toki Kotipelto pystyy laulamaan korkealta, mutta viimeisimmillä Stratovarius levyillä korkealta laulaminen on mennyt yli. Liika on aina liikaa. Coldnessilla Kotipellon laulu toimii, kun ei tarvitse laulaa korkealta.

Figaro1 wrote:Ja jos bändistä todella tuntuu siltä että "this is the end of road" niin on mielestäni huomattavasti fiksumpaa tosiaan poistua takavasemmalle kuin lämmittää vanhaa kahvia siksi että ei jaksa keittää uutta.
Juuri näin. Maailmassa on jo ihan tarpeeksi ns. classic rock orkestereita.
Figaro1 wrote:Itse muotoilisin asian niin että bändi on mitä luultavammin jo saavuttanut kaiken mitä voi, ja jos ei ole enää mahdollisesti saavutettavia tavoitteita, on jatkaminenkin aika turhaa(ainakin näin moni bändi ajattelee). Eikä siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä. Kyllä ikäkin jo on sellainen asia joka vaikuttaa. Bändi Tolkin harteilla vuodesta 1989, ja bändin tämännhetkisten jäsenten ikä lähellä neljääkymppiä.
Stratovarius kuitenkin operoi sellaisella musiikinalueella missä on rajalliset markkinat. Ainakaan tähän asti Stratovariuksen musiikki ei ole ollut sellaista, että sitä voitaisiin myydä useita miljoonia. Nykyinen levymyynti on mielestäni ollut todella hyvää, jos katsoo siihen mitä muut vastaavanlaiset orkesterit myyvät. Huipulla kannatta aina lopettaa, mutta valitettavasti monet artistit/yhtyeet eivät osaa tehdä niin.
Figaro1 wrote:Ja olen itsekin ollut aistivinani Tolkista jonkinasteista kyllästymistä bänditouhuihin. Nythän varmaan kukaan ei tiedä mille ladulle mies suuntaa mutta veikkaanpa että siitä kuullaan jossain vaiheessa, tavalla tai toisella.

Luulisin tuottajan hommista olevan kyse. Timo Tolkki on siihen homman kokemuksen puolesta todella hyvä.
Figaro1 wrote:Olen osittain samaa mieltä, mutta en täysin. Soololevyn ideanahan on juuri se että muut eivät tule siihen sanomaan mitä pitää mihinkin laittaa. Mutta vaikka molemmat levyt sisältävätkin ehdottoman hyviä biisejä, olen itsekin sitämieltä että jonkinasteinen "roiskaisun" maku niissä on. Straton levyillähän on Tolkki ollut enemmän kuin paljon tuottajan roolissa mutta vaikka välit Kotipeltoon olisivat kuinka hyvät, ajatuskin Tolkista Kotipellon soolon tuottajana saa minut puistamaan päätäni. Mutta jos muusikko itse on tyytyväinen tekemäänsä levyyn, se riittää perusteeksi julkaista se.
Timo Kotipelto säveltää kappaleensa kitaralla, vaikka ei osaa kunnolla soittaa sitä. Sitten muut soittajat tyyliin Michael Romeo New Yorkista improvisoivat kotipellon ideoiden pohjalta muusiikin levylle. Tämä taasen kuuluu levyllä osittain yksinkertaisina kappaleina. Kotipelto tosiaan kaipaisi jotain kaveria sävellyspuolelle tavallaan viimeiestelemään kappaleet valmiiksi hänen hyvistä ideoistaan. Timo Tolkkia tässä ei todellakaan kaivata vaan jotain ihan toista henkilöä.
Figaro1 wrote:
Stratosfear wrote:
Timo Kotipellon pitäisi saada kaveriksi joku motivoitunut säveltämisen & sovittamisen hallitseva osaava kitaristi tyyliin Adrian Smith ja ympärille sitoutuneet soittajat eli perustaa kunnon oikea yhtye. Voisi syntyä todella kovaa materiaalia, koska Kotipelto on jo omilla soololevyillään osoittanut omaavansa hyviä ideoita.
Silloinhan ei voisi enää puhua mistään soolo-urasta, ainakaan omasta mielestäni jos näin kävisi(TK perustaisi oman bändin joka soittaa joka levyllä).
Olisi se siinä mielessä parempi vaihtoehto, että soittajilla olisi aikaa paneutua materiaaliin rauhassa. Nyt Kotipellon sooloyhtye koostuu vaihtuvista sessiomuusikoista. Sävellys-/sovituspuolelle Timo Kotipelto tosiaan kaipaisi kaveria.

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Hatebreeder86 » Tue Jan 04, 2005 5:29 pm

ei tätä figaron ja sfearin dialogia..ei..ei..ei!!!

Suski#
Jr. Member
Posts:18
Joined:Fri Dec 17, 2004 7:20 pm

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Suski# » Tue Jan 04, 2005 7:18 pm

:bounce2: aina yhtä viihdyttäväää.......

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Figaro1 » Tue Jan 04, 2005 9:59 pm

Suski# wrote::bounce2: aina yhtä viihdyttäväää.......
That's exactly why I'm doing it ;)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Raven » Tue Jan 04, 2005 10:31 pm

Luulisin tuottajan hommista olevan kyse. Timo Tolkki on siihen homman kokemuksen puolesta todella hyvä.
Terve Tolkki!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by StratoPummi » Wed Jan 05, 2005 1:02 am

Stratosfear wrote:Coldnessilla Kotipellon laulu toimii, kun ei tarvitse laulaa korkealta.
Totta, paitsi Can You Hear The Sound-biisissä, joka on luvalla sanoen yksi huonoimpia biisejä mitä olen pitkiin aikoihin hevigenressä kuullut. Synavetoinen biisi, jossa Timo kiekuu helvetin oudosti nuo kertosäkeiden "sound" sanat ja paljon muutakin. Koko biisikin junnaa paikallaan, omassa typeryydessään ja kosketinkikkailussaan (tämä ei tosin asiaan liittynyt).

Siis piiskasi Tolkki vaikka kuinka Timoa Strato-aikoina, niin näin huonoa laulusuoritusta ei kyllä ikinä tullu todistettua.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by Figaro1 » Wed Jan 05, 2005 2:54 pm

Jossain arvostelussa Coldness-levystä sanottiin ihan samaa ja kieltämättä kyseinen melodia on minunkin korvissani melko kummallisen tuntuinen.
Ja Around-biisistä luki sama Soundissa joskus.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Lopettaako Stratovarius?

Post by tosise8 » Wed Jan 05, 2005 3:56 pm

Hatebreeder86 wrote:ei tätä figaron ja sfearin dialogia..ei..ei..ei!!!
Pelakkaa pojet perkele peeämmällä!

Locked