Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:
Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Curry » Sun Jan 16, 2005 2:10 pm

Jaakko wrote:Itse kuitenkin olen aina pitänyt tietynlaisesta rehellisyydestä niin lyriikoissa kuin julkisuudessakin ja joku fiilis siitä musiikista menee tämmöisen teatterin jälkeen väkisinkin. Ei se enää voi niin täysillä iskeä, tulee ero taiteen ja tuotteen välillä siinä tilanteessa selkeästi esille. Elementsit alkoivat jo mennä pahasti sinne tuotteen puolelle ja jos uusi levy ei saa tuntemaan kuinka Tolkki on verenmaku suussa sitä vääntänyt koko sydämellään niin tämä kauan kituuttanut "fanitus" taitaa lopahtaa totaalisesti. Rahalla ja vanhalla taidolla ja maineella tehty musiikki ei ole elämää suurempaa toisin kuin nuo mestariteokset jotka pinnalle nostivat, rimaa on silti koko ajan nostettava. Pahaa pelkään ettei rahkeet enää siihen riitä. Mutta oishan se silti hienoa jos vielä jotain luovuutta irtoaisi.
Asioilla on aina kaksi puolta. Allekirjoitan tämän, mutta varmasti ymmärsit tekstini pointin.

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Stratoflier » Sun Jan 16, 2005 2:11 pm

Mahtavaa!! Ihanaa!! Upeaa!! :D tätä päivää on todella odoteltu..

Heksaboy
Jr. Member
Posts:8
Joined:Wed Sep 08, 2004 4:49 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Heksaboy » Sun Jan 16, 2005 2:17 pm

Wau! Hieno homma tää comeback! Tätä olen todellakin odottanut. Kuin myös ostan varmasti uuden levyn, kunhan sellainen kauppojen hyllylle saapuu 8)

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by IceBreaker » Sun Jan 16, 2005 2:39 pm

Stratosfear wrote: Minä en todellakaan ole ainoa ihminen joka on pitänyt tätä hommaa kusetuksena. Miss K ja Kabablah yms... jutut olivat täyttä kusetusta. Eräät ihmiset ovat tiennet vielä paremmin, kuin minä ja muutamat muut missä oikeasti on menty. Sen tiedän, että tämän teatterin aikana Timo Tolkki on ollut oikeasti myös sairaana ja joutunut välillä keskeyttämään studiohommat pidemmäksikin aikaa. Toisaalta on uskomatonta miten Timo Tolkki on saanut itsensä kasaan niin nopeasti loppukesän ja alkusyksyn koettelemusten jälkeen. Kai se onnistuu siukkaalta ihmiseltä.
Ymmärrän hyvin, että monet ovat pitäneet ruljanssia kusetuksena ja markkinointitemppuna ja saattoipa todella noin olla. Mutta itse en vain oikein usko kaiken tapahtuneen niin, tai sitten vain halua uskoa. Kuitenkin olen vain pelkkä fani toisin kuin itse näytät olevasi, niin en voikaan tietää kulissien takana tapahtunutta ja pääasia on nyt se, että paluu on tapahtunut ja uutta materiaalia ollaan työstämässä.

Kabbalah-juttu kyllä saattoi todennäköisimmin ollakin pelkkää kusetusta. Sen nimittäin voi päätellä rivien välistä lukemalla Tolkin haastattelua syyskuun Soundista, josta siis saa sen kuvan, että tarkoituksella Tolkki sen sivuille pisti. Toisaalta siitä jää myös toinen tulkinta, että yksinkertaisesti Tolkin päässä heitti tuolloin niin kovaa ja hän päätti joko oikeasti uppoutua Kabbalan "oppiin" tai hulluuttaan keksi laittaa siitä soopaa julkisuuteen. Jensiä lainaten maanisessa vaiheessa kun tapahtuu kaikkea kummaa.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Heraklos
Member
Posts:101
Joined:Wed Oct 09, 2002 7:20 am

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Heraklos » Sun Jan 16, 2005 3:49 pm

On tämä nyt kaikesta huolimatta hyvä uutinen. Ja toivottavasti Kotipelto saa myös sävellyksiään läpi Stratoissa. Kyllä Kotipelto osaa säveltää, ja jokainenhan tietää, miten biisit vielä kehittyvät sovitusvaiheessa. Ja kun soittajat ovat huipputasoa, alkavat myös Kotipellon sävellykset elää. Itse kyllä tykkäsin Kotipellon viimeisimmästä soololevystä enemmän kuin Straton Elementseistä.
:twisted:

SilverTongue
Jr. Member
Posts:47
Joined:Sun Jun 20, 2004 11:20 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by SilverTongue » Sun Jan 16, 2005 6:28 pm

Hohoo. Tätä on odotettu! Pääsen ehkä sittenkin näkemään Straton livenä :D.
Into battle we ride, with Gods by our side..

elli kuuro
Jr. Member
Posts:10
Joined:Sat Dec 27, 2003 10:51 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by elli kuuro » Sun Jan 16, 2005 7:44 pm

SilverTongue wrote:Hohoo. Tätä on odotettu! Pääsen ehkä sittenkin näkemään Straton livenä :D.
Mitä niissä on näkemistä? Ainoo jolla on ees yritystä on Kotipelto.

JuFo
Jr. Member
Posts:41
Joined:Mon Dec 30, 2002 11:39 am

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by JuFo » Sun Jan 16, 2005 8:06 pm

Varmaan pariin vuoteen en oo mitään kirjottanu, mut nyt on kyl pakko. Vaik ei tää ollut mikään suuri yllätys, niin kyl tää on loistava juttu. En oo nähny kertaakaan Stratoo livenä (mitä olen katunut syvästi), mutta nyt luultavasti saan! odotan mielenkiinnolla uutta materiaalia ja keikkoja.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Sir. Decadence » Sun Jan 16, 2005 8:59 pm

Voi, onnenpäivää!
Tätä uutista olen odotellut viimeisen vuoden, ja sitten olen kolme päivää poissa koneelta ja luen sen vasta nyt jälkikäteen.
Ei voi muuta sanoa kuin, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Nyt jos koskaan se pitää paikkansa, ettäs perkele! :D

User avatar
Stratoflier
Sr. Member
Posts:580
Joined:Fri Nov 22, 2002 11:32 am
Location:Oulu
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Stratoflier » Mon Jan 17, 2005 9:45 am

elli kuuro wrote:
SilverTongue wrote:Hohoo. Tätä on odotettu! Pääsen ehkä sittenkin näkemään Straton livenä :D.
Mitä niissä on näkemistä? Ainoo jolla on ees yritystä on Kotipelto.
NIISSÄ ON KUULE VAIKKA MITÄ NÄKEMISTÄ!!!!! Varsinkin nyt mielenkiinnolla näkemään minkälainen meininki on pojilla uudelleen yhdistymisen jälkeen :) Niin ja toivottavasti nyt muutkin Straton pojat saa sävellyksiään levyille...

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: jooh....

Post by Wanderer » Mon Jan 17, 2005 11:44 am

Curry wrote:
sade wrote: Joku tuolla kyseli mitä TOSI FANI TEKEE? (kusetuksen ymmärrettyään)
Tosi fani, straton musasta nauttiva, seisoo "yhtyeensä" rinnalla, niin hyvinä, kuin huonoina hetkinä. Kuka voi tämän allekirjoittaa?
Minä ainakin.
Saat addressiisi meikäläisen allekirjoituksen. Mapen imperiumiin kirjoittamaa tekstiä mukaillen (alkuper.teksti kertoi Dave Mustainesta): "Stratovarius on yhtä kuin Stratovariuksen musiikki. Bändin jäsenten ajanviettotavoilla tai uskomuksilla ei ole 20 vuoden päästä kilin v**un vertaa merkitystä."

Toisin sanoen: vain sillä on merkitystä, miten bändin musiikki vaikuttaa kuuntelijaan. Jokainen tämän palstan kirjoittaja pitää Stratovariuksesta siksi, koska bändi on tehnyt hienoa musiikkia. Ei sen takia, että Timo Tolkki, Timo Kotipelto, Jens Johansson, Jörg Michael ja Jari Kainulainen ovat sanoneet ja tehneet sitä ja tätä.
Yhdyn tuohon kommenttiin täysin. Itse diggaan Stratoa just sen takia että bändin musiikki kolahtaa just meikäläiseen. Jotkut biisit kuvaa just omia fiiliksiä, tämämkin takia toivon että bändin musan tyyli säilyy samanlaisena. Allekirjoitan ton addressin. :D
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Stratosfear » Mon Jan 17, 2005 1:52 pm

IceBreaker wrote:Ymmärrän hyvin, että monet ovat pitäneet ruljanssia kusetuksena ja markkinointitemppuna ja saattoipa todella noin olla. Mutta itse en vain oikein usko kaiken tapahtuneen niin, tai sitten vain halua uskoa.
Kaikki ei välttämättä ole teatteria. Osa on aivan varmasti.
IceBreaker wrote:Kuitenkin olen vain pelkkä fani toisin kuin itse näytät olevasi, niin en voikaan tietää kulissien takana tapahtunutta ja pääasia on nyt se, että paluu on tapahtunut ja uutta materiaalia ollaan työstämässä.

Olen aivan varma siitä, että se mitä on oikeasti taphtunut ei tiedä, kuin muutama harva henkilö. Moni kyllä luulee tietävänsä asioista, mutta tilanne on aivan toinen. Kyse on huomattavasti mutkikkaammasta tapauksesta.
IceBreaker wrote:Kabbalah-juttu kyllä saattoi todennäköisimmin ollakin pelkkää kusetusta. Sen nimittäin voi päätellä rivien välistä lukemalla Tolkin haastattelua syyskuun Soundista, josta siis saa sen kuvan, että tarkoituksella Tolkki sen sivuille pisti.

Aivan varmasti on kusetusta. Toiseksi se Kabbalah juttu oli todella vähän aikaa näillä sivuilla ennenkuin poistettiin. Olisiko ollut päivän?
IceBreaker wrote:Toisaalta siitä jää myös toinen tulkinta, että yksinkertaisesti Tolkin päässä heitti tuolloin niin kovaa ja hän päätti joko oikeasti uppoutua Kabbalan "oppiin" tai hulluuttaan keksi laittaa siitä soopaa julkisuuteen. Jensiä lainaten maanisessa vaiheessa kun tapahtuu kaikkea kummaa.
Tai sitten ei. Voinut olla myös täysin terve.

STRATOJUHA
Member
Posts:240
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:51 am
Location:Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by STRATOJUHA » Mon Jan 17, 2005 4:03 pm

huhujahan kuulee vaikka minkälaisia. Olen mm. kuullut semmosen huhun että bodomin kultalevy/ platina sinkut olisivat tulleet silleen että kaikki mitkä uupuivat niistä määristä siirrettiin varastosta toiseen niin että niihin edellyttävät määrät löytyisivät tilastosta. Se oli kuulemma tehty bändin imagoa pönkittääkseen. Mutta mulla ei ole mitään syytä uskoa tota koska se oli vain huhu.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Figaro1 » Mon Jan 17, 2005 4:41 pm

Itse olen myös kuullut huhun että Panteran klassikko Fucking Hostile on nauhoitettu levyversiota puolet hitaampana ja sitten miksatessa on double-speed nappi astunut kehiin(kyllä sellainen namiskuukkeli löytyy pöydästä). Perustan väitteeni niille faktoille että ensinnäkin eräällä Panteran kotivideolla näkyy miten biisin bassoja nauhoitetaan. Rex soittaa n. neljäsosanopeudella levyn nopeudesta. Toisekseen, olen kuullut biisistä 7 eri liveversiota. Kaikki ovat olleet nopeudeltaan ehkä n. puolet siitä mitä levyllä kuuluu. Tämäkin on siis kusetusta sillä jos oikeasti ei osata soittaa noin nopeasti , miksi sitten esitetään osaavansa? Toisaalta, eihän voi olla varma siitäkään että Pantera olisi laittanut tuon hidastetun basso-osuuden videolle juuri siksi että jengi tosiaan luulee että biisi olisi nauhoitettu tuolla nopeudella vaikka ei olisikaan :D

Mitä tulee Timo Tolkin Kabbalah-juttuun, niin minulla on kaksi teoriaa. Joko juttu oikeasti tapahtui, ja sitten ajateltiin että niin shokeeraavaa uutista ei kannata sivuilla pitää. Ja toisaalta, jos juttu ihan oikeasti ei tapahtunut, niin ehkäpä Tolkki ja webmaster ajattelivat että tuo on sentään liian paksua syöttää faneille ja poistivat jutun melkein heti.
Mutta vastausta ei tiedä meistä kukaan, sen tietää vain Timo T ja mahdollisesti webmaster, jos hän oli se joka uutisen sivulle laittoi Tolkin puolesta

Timo Tolkki on kerran sanonut täällä Stratosfearin puheita hevonkukuksi(tai no ei suoraan, mutta sanomalla että "on kiva huomata että minä en ole ainoa joka omaa vainoharhaisia piirteitä). Oliko tässä kyse siitä että Timo ei kehdannut myöntää Stratosfearin olevan oikeassa, vaiko siitä että Stratosfear on koko ajan ollut väärässä?
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Curry » Mon Jan 17, 2005 5:37 pm

STRATOJUHA wrote:huhujahan kuulee vaikka minkälaisia. Olen mm. kuullut semmosen huhun että bodomin kultalevy/ platina sinkut olisivat tulleet silleen että kaikki mitkä uupuivat niistä määristä siirrettiin varastosta toiseen niin että niihin edellyttävät määrät löytyisivät tilastosta. Se oli kuulemma tehty bändin imagoa pönkittääkseen. Mutta mulla ei ole mitään syytä uskoa tota koska se oli vain huhu.
Viimeisin kerta kun tätä kikkaa on käytetty:

SoneraPlaza 7.12.2004: IndX myi platinaa jo ennakkoon

SoneraPlaza 23.12.2004: "...ryhmälle ennätettiin antaa jo kulta- ja platinalevyt...ensimmäisellä listavikollaan suomen virallisella listalla sijalle 23 ja pysyi muuttumattomana samalla sijalla toisella listaviikollaan tällä viikolla."

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Hatebreeder86 » Mon Jan 17, 2005 6:29 pm

Figaro1 wrote:Itse olen myös kuullut huhun että Panteran klassikko Fucking Hostile on nauhoitettu levyversiota puolet hitaampana ja sitten miksatessa on double-speed nappi astunut kehiin
No en todellakaan usko tuohon sillä eihän Fucking Hostile ole edes panteran nopeimpia ralleja. Taino on nopeimpia muttei läheskään nopein. Kyllähän kavereilta livenä taittui vaikka millainen meno, kuunteleppa esim Strenght B' Strenght tai Suicide note Pt2 ... 8)

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by classic » Mon Jan 17, 2005 7:19 pm

Stratosfear:

Edelleen, miksi haluat että kaikkien tietoon tulisi tämä kusetus? Miksi olet ottanut hengentehtäväksesi sen julistamisen? Ei tuo ainakaan miltään Stratovarius-fanin toiminnalta vaikuta. Pyrit latistamaan sen hyvän ilmoituksen, että tältä yhtyeeltä tulee vielä uutta musiikkia. En ymmärrä miksi sitä teet, mutta se ottaa ainakin meikäläistä päähän pidemmän päälle. Ehkä me jotkut emme halua tietää, että homma on kusetusta. Auttaako sen tietäminen ketään? Ja en minä ole mikään sinisilmäinen tosifani, vaikka niin voisi tästä tekstistä päätellä. Faktoja ja totuutta tähän kusetusjuttuun ei varmasti tule moniin vuosiin. Vaikka sitä kuinka jahkaa, niin ei se siitä mihinkään muutu. Edelleen et pysty sanomaan mistä asioita tiedät, ja edelleen kukaan ei voi uskoa. Joten eikö olisi sama lopettaa asioista vihjailu ja odottaa se 10 vuotta, jolloin asia ehkä paljastetaan, jos paljastetaan?

Itseäni ei kiinnosta onko tapahtumat olleet kusetusta vai ei. Sillä ei ole väliä. Sillä on väliä, millainen uusi levy on. Vanhat ovat olleet todella hyviä (jos elementsit unohdetaan osittain) ja toivon että tästä uudestakin tulisi. Se musiikki nyt kuitenkin kuulostaa yhtä hyvältä, oli taustat mitkä tahansa.

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Kenji » Mon Jan 17, 2005 8:46 pm

mun mielest on iha helkutin väsynyttä vieläki väitellä siitä mikä on teatteria ja mikä ei. nytku bändi oikee ilmotti jatkavansa ni olisiko mahdollista keskittyä vaikka siihen mitä tulevaisuudessa tapahtuu :?
en sit tiiä ketä kaikkii asiasta väittely viel oikeesti kiinnosta. itse oon aika väsyny siihe. :(

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Stratosfear » Mon Jan 17, 2005 10:58 pm

Curry wrote:Viimeisin kerta kun tätä kikkaa on käytetty:

SoneraPlaza 7.12.2004: IndX myi platinaa jo ennakkoon

SoneraPlaza 23.12.2004: "...ryhmälle ennätettiin antaa jo kulta- ja platinalevyt...ensimmäisellä listavikollaan suomen virallisella listalla sijalle 23 ja pysyi muuttumattomana samalla sijalla toisella listaviikollaan tällä viikolla."
Kulta- ja platinalevyt myönnetään levy-yhtiöiden kaupalle toimittamien määrien mukaan. Ei sen mukaan kuinka paljon ihmiset levyjä ostavat kaupoista. Jos kaupat tilaavat levyä esim. 20 000 kpl niin kultalevy myönnetään, vaikka sitä todellisuudessa myytäisiin ihmisille kaupoissa 2500 kpl.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Moikko » Mon Jan 17, 2005 11:10 pm

Stratosfear wrote:
Curry wrote:Viimeisin kerta kun tätä kikkaa on käytetty:

SoneraPlaza 7.12.2004: IndX myi platinaa jo ennakkoon

SoneraPlaza 23.12.2004: "...ryhmälle ennätettiin antaa jo kulta- ja platinalevyt...ensimmäisellä listavikollaan suomen virallisella listalla sijalle 23 ja pysyi muuttumattomana samalla sijalla toisella listaviikollaan tällä viikolla."
Kulta- ja platinalevyt myönnetään levy-yhtiöiden kaupalle toimittamien määrien mukaan. Ei sen mukaan kuinka paljon ihmiset levyjä ostavat kaupoista. Jos kaupat tilaavat levyä esim. 20 000 kpl niin kultalevy myönnetään, vaikka sitä todellisuudessa myytäisiin ihmisille kaupoissa 2500 kpl.
Mikä on mielestäni aika kiero kuvio :?

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Stratosfear » Mon Jan 17, 2005 11:14 pm

classic wrote:Pyrit latistamaan sen hyvän ilmoituksen, että tältä yhtyeeltä tulee vielä uutta musiikkia.

Minulla ei ole ollut mitään epäselvyyttä siitä etteikö uusia levyjä tulisi. Kolme levyä tulee ainakin vielä. Noista ainakin yksi on studioalbumi ja ehkä loput kaksi muuta myös. Todennäköistä on, että kaksi studiolevyä ja kolmaslevy on joko kokoelma- tai livelevy. Voihan toki kolme studioalbumiakin tulla vielä, mutta itse uskon vain kahteen.
classic wrote:Faktoja ja totuutta tähän kusetusjuttuun ei varmasti tule moniin vuosiin. Vaikka sitä kuinka jahkaa, niin ei se siitä mihinkään muutu.
Mistäs tiedät tämän?
classic wrote:Itseäni ei kiinnosta onko tapahtumat olleet kusetusta vai ei. Sillä ei ole väliä. Sillä on väliä, millainen uusi levy on. Vanhat ovat olleet todella hyviä (jos elementsit unohdetaan osittain) ja toivon että tästä uudestakin tulisi. Se musiikki nyt kuitenkin kuulostaa yhtä hyvältä, oli taustat mitkä tahansa.
On Stratovariuksen oma vika, että tilanne on päästetty sellaiseksi, kuin se on. Asiat olisi voinut hoitaa myös toisin. Tämä case ei ainakaan Stratovariuksen pisteitä nosta, jos sillä siihen pyrittiin.

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by stratowiruz » Mon Jan 17, 2005 11:48 pm

Moikko wrote:Mikä on mielestäni aika kiero kuvio :?
Onhan se joo, ja jos et tiennyt, niin Top40 ja muut listat pitäisi olla todellisen myynnin perusteella laskettuja. Eli siis taannoinen Indx lienee hyvä esimerkki, myi platinaa ollakseen listalla parhaimmillaan sijalla 23 ja alaspäin. Eikä kaikki levykaupat ja muut myyntikanavat - mitä lie olivatkaan kaikki sitten - ole edes "listassa" mukana.

RokRok
Jr. Member
Posts:20
Joined:Tue Jan 18, 2005 3:54 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by RokRok » Tue Jan 18, 2005 3:59 pm

Uijui! Tämä uutinen pelasti päivän! :D Nyt vaan uutta levyä odottamaan....

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Zeke89 » Tue Jan 18, 2005 5:28 pm

Kenji wrote:mun mielest on iha helkutin väsynyttä vieläki väitellä siitä mikä on teatteria ja mikä ei. nytku bändi oikee ilmotti jatkavansa ni olisiko mahdollista keskittyä vaikka siihen mitä tulevaisuudessa tapahtuu :?
en sit tiiä ketä kaikkii asiasta väittely viel oikeesti kiinnosta. itse oon aika väsyny siihe. :(
Allekirjoitan.

Minua ei enää jaksa kiinnostaa tuo keskustelu "teatterista" ja Stratosfearin väitteistä mitä hän ei voi perustella meille. Totta puhuen tämä keskustelu herättää minussa suurta vihaa ja toiseksi saa minut nauramaan. Minua ei kiinnosta vaikka tämä olisi ollut osittain teatteria, kun tiedän että se oli vain osittain sitä. Ja he ajautuivat sitten oikeasti välirikkoon.
Ehkä jos tämä nyt jotain minussa herättää niin sen, että uskoni bändin jäseniin on mennyt. MUTTA MUSIIKKIIN EI! Stratovariuksen musiikki on minulle parasta mitä on ja kuuntelen sitä vaikka en enää "luottaisi" bändin jäseniinkään. En lopeta bändin kuuntelua vain sen takia jos bändin jäsenet ovat kusipäitä, mutta jos musiikki menee paskaksi vielä jäsenten kusipäisyytteen lisättynä niin sitten.
Mutta henk.koht uskoni bändin jäseniin ei mene ennenkuin joku jäsenistä sen kusetuksen meille todistaa. PISTE.

Case closed minun osaltani, yritän muistaa olla kommentoimatta tätä asiaa enää.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by classic » Tue Jan 18, 2005 5:55 pm

Stratosfear,

Et sitten vastannut yhteenkään kysymykseeni, niinkuin et yleensäkään tee. Ai että mistäkö tiedän ettei totuutta siihen asiaan tule vuosikausiin? Siitä, että sellaista asiaa ei ole järkeä paljastaa, koska se ei taatusti tuo hyvää imagoa. Siksi sitä ei varmasti paljasteta. Ellei bändi tai sen ympärillä työtä tekevät ihmiset ole täysiä idiootteja. Ja siihen en usko, se on sentään niiden ammatti josta saavat leipänsä.

Jees, mutta en minäkään jaksa puhua tästä asiasta tämän enempää. Ihan järjetöntä hommaa. Tavoite kun tässä on ilmeisesti lapioida paskaa ja huonoa mainetta Straton niskaan ja minähän en todellakaan aio olla sellaisessa mukana. Ovat kuitenkin tehneet monet suosikkilevyni, jotka hyllyssäni ovat.

User avatar
Pummiii
Member
Posts:183
Joined:Thu Jan 09, 2003 8:45 pm
Location:Helsinki

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Pummiii » Tue Jan 18, 2005 10:16 pm

Joo, olen kyllä täysin samaa mieltä. Olet nyt stratosfear kirjoittanut varmaan 100 viestiä foorumille, missä jokaisessa on ollut tuo sama pointti teatterista jne... Kiva, että kerroit asian ja oman varman näkemyksesi asiasta, mutta itsesi toistaminen luo sinusta erittäin tyhmän kuvan. Eikä ketään kiinnosta lukea samoja juttuja tuhatta kertaa. Varmasti jotkut muutkin ovat tieneet ns. "varmasta" tietolähteestä asian olevan mitä on, mutta aivan sama loppujen lopuksi. Eiköhän meistä jokainen ole tällä foorumilla, ainakin alunperin, siitä syystä, että ihanoimme Stratovariusksen musiikkia ja saamme siitä jokainen omanlaista tyydytystä. Yhdellä sanalla, faneja. Kiitokset sinulle stratosfear, vaikene, ole hyvä.

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Skelethos » Wed Jan 19, 2005 8:38 am

Zeke89 wrote:
Kenji wrote:mun mielest on iha helkutin väsynyttä vieläki väitellä siitä mikä on teatteria ja mikä ei. nytku bändi oikee ilmotti jatkavansa ni olisiko mahdollista keskittyä vaikka siihen mitä tulevaisuudessa tapahtuu :?
en sit tiiä ketä kaikkii asiasta väittely viel oikeesti kiinnosta. itse oon aika väsyny siihe. :(
Allekirjoitan.
Jep. Minullekin on aivan sama kuinka paljon Stratosfearin jutuissa on totta, mutta noita jorinoita ei oikeasti jaksaisi enää kuunnella. Tai en ole kyllä jaksanut alkuunkaan; siksi olen vältellyt tähän aiheeseen liittyviä keskusteluja. Taidan jättää tämänkin ketjun jatkossa lukematta.

Kaikella kunnioituksella: hajotkaa ufoteorioihinne ja menkää vaikka kansallisteatteriin, jos se vaikka on se oma juttu. Täällä jengiä kiinnostaa MUSIIKKI.

User avatar
Wanderer
Sr. Member
Posts:360
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:50 am
Location:Vantaa,Finland

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by Wanderer » Wed Jan 19, 2005 12:23 pm

Olen samaa mieltä. Noi jutut tosta "teatterista" vois heittää helvettiin. Musiikki se on mikä on mulle se tärkeä juttu tässä bändissä, ei se mitä sitten onkin tapahtunut. Straton musiikki on maailmanhuippua. Muusta ei väliä!
The oldest radio rock station Radio City quit 12-8-2006 :(

User avatar
Skyggeboy
Sr. Member
Posts:361
Joined:Fri Dec 17, 2004 8:13 pm
Location:Helsinki Finland

Re: jooh....

Post by Skyggeboy » Wed Jan 19, 2005 5:21 pm

Wanderer wrote:
Curry wrote:
sade wrote: Joku tuolla kyseli mitä TOSI FANI TEKEE? (kusetuksen ymmärrettyään)
Tosi fani, straton musasta nauttiva, seisoo "yhtyeensä" rinnalla, niin hyvinä, kuin huonoina hetkinä. Kuka voi tämän allekirjoittaa?
Minä ainakin.
Saat addressiisi meikäläisen allekirjoituksen. Mapen imperiumiin kirjoittamaa tekstiä mukaillen (alkuper.teksti kertoi Dave Mustainesta): "Stratovarius on yhtä kuin Stratovariuksen musiikki. Bändin jäsenten ajanviettotavoilla tai uskomuksilla ei ole 20 vuoden päästä kilin v**un vertaa merkitystä."

Toisin sanoen: vain sillä on merkitystä, miten bändin musiikki vaikuttaa kuuntelijaan. Jokainen tämän palstan kirjoittaja pitää Stratovariuksesta siksi, koska bändi on tehnyt hienoa musiikkia. Ei sen takia, että Timo Tolkki, Timo Kotipelto, Jens Johansson, Jörg Michael ja Jari Kainulainen ovat sanoneet ja tehneet sitä ja tätä.
Yhdyn tuohon kommenttiin täysin. Itse diggaan Stratoa just sen takia että bändin musiikki kolahtaa just meikäläiseen. Jotkut biisit kuvaa just omia fiiliksiä, tämämkin takia toivon että bändin musan tyyli säilyy samanlaisena. Allekirjoitan ton addressin. :D

Yhdyn myös tuohon. Eihän kukaan kuuntele bändiä jos musiikista ei tykkää. Jos en pitäisi Tän tyylisestä musiikista niin en kuuntelisi Stratoa. mutta se vaan on niin että STRATOVARIUS on maailman päräs bändi! :D

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Strato teki sen sittenkin!! Comeback 2005!!

Post by IceBreaker » Wed Jan 19, 2005 5:36 pm

Vähän liian pitkälle tuo "kaikki oli teatteria" ajattelutapa on omasta mielestänikin mennyt, varsinkin tässä ketjussa. Puheenaiheenahan piti olla pelkkä Straton paluu. Myönnän että tein tuossa näin uutena jäsenenä itse muutaman viestin mahdollisesta teatterista, johon sitten tietysti Stratosfear laittoi lähes jokaiseen kohtaan quotea aistimuksineen.
Bändin musiikki se tietysti minullekin tärkein asia on, mutta kyllä ne jäsensuhteetkin vaikuttavat. Jos kaikki osoittautuisivat täydellisiksi kusipäiksi niin kyllä se minuun jollakin tavalla vaikuttaisi. Ehkä ainakin kuuntelu vähentyisi, mutta tuskin lähtisin myymään levyjä. Sen verran on rahaa niihin palanut. Toivonpa siis, että uusi materiaali tulisi edes jossakin vaiheessa vielä muistuttamaan Episode-Visions kulta-aikoja ja että yhtyeen sisällä on hyvät välit ja että ne pysyisivät hyvinä vielä pidemmän aikaa. :roll:

Kuitenkin epäilen kovasti sen Kabbalah-jutun todellisuutta.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Locked