Freedom Call

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:
Freedom Call

Post by ForceMajeure1 » Thu Mar 24, 2005 1:14 pm

Mitäs mieltä porukka on ko. ryhmän uusimmasta levystä "Mother Earth" ?

Hyvän kuuloinen levy noin pääosin... mutta noi biisien nimet olisi ehkä voinut miettiä vähän paremmin edes vähän omaperäisemmiksi... Hunting High & Low, Mother Earth, Carry On, Starlight ja Starchild on ainakin ihan suoraan joltain toisilta bändeiltä pöllitty.

We are one!
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Freedom Call

Post by ElDiablo » Thu Mar 24, 2005 3:12 pm

Levyn nimihän on siis Circle of Life.
En ole vielä tuota päässyt kuulemaan, mutta tiistaina pääsen näkemään ko. bändin livenä!
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Freedom Call

Post by Mormegil » Thu Mar 24, 2005 3:41 pm

ForceMajeure1 wrote:Hunting High & Low, Mother Earth, Carry On, Starlight ja Starchild on ainakin ihan suoraan joltain toisilta bändeiltä pöllitty.
Tuo on juuri yksi niistä syistä miksi en kovin innokkaasti olisi tuohon bändiin tutustumassa. Kun kappaleiden nimiäkin varastellaan niin olisi aika epätavallista jos näin ei toimittaisi myös itse musiikin kanssa.
Eikä Freedom Call ole muutamien kuultujen kappaleiden perusteella muutenkaan minua hurmannut. Kamelotin uusin saa tyydyttää minun power metallitarpeeni Helloweeniin uutta singleä odotellessa. :wink:

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Freedom Call

Post by stratowiruz » Thu Mar 24, 2005 3:53 pm

Mormegil wrote:Tuo on juuri yksi niistä syistä miksi en kovin innokkaasti olisi tuohon bändiin tutustumassa.
Itseäni ei sitten haittaa pätkääkään vaikka joku biisi, varsinkin vain nimen perusteella, muistuttaisi jostakin jo aikaisemmin tehdystä. Mutta asiaan, uusinta levyä olen mp3 formaatissa kuullut kerran taikka pari - liian laiska kuuntelemaan tarkemmin kun niin paljon levyjä tarkistettavana. Ja varsinkin kun musiikkimakuni on muuttunut varsin radikaalisti, joten uusin FC levy on ja pysyy ostoslistalla, mutta ei ns. pakko heti saada -ilmiön houkuttamana, tällä hetkellä. Kaksi ensimmäistä, varsinkin ensimmäinen levy, todella upeita tekeleitä! Lisää kuuntelu mahdollisuutta uudelle täytyy siis antaa minun. Ehkä nyt pääsiäisen aikana? :)

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Freedom Call

Post by ForceMajeure1 » Thu Mar 24, 2005 4:55 pm

ElDiablo wrote:Levyn nimihän on siis Circle of Life.
En ole vielä tuota päässyt kuulemaan, mutta tiistaina pääsen näkemään ko. bändin livenä!
hopsan, niinpä oliki :D
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Freedom Call

Post by ForceMajeure1 » Thu Mar 24, 2005 4:56 pm

Mormegil wrote: Kaksi ensimmäistä, varsinkin ensimmäinen levy, todella upeita tekeleitä! Lisää kuuntelu mahdollisuutta uudelle täytyy siis antaa minun. Ehkä nyt pääsiäisen aikana? :)
Diggailen itse ylivoimaisesti eniten Crystal Empirestä tähänastisista... tai no tuota uutta pitää varmaan soittaa vielä ennenkuin tietää mihin se sijoittuu.
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Freedom Call

Post by Mormegil » Thu Mar 24, 2005 5:03 pm

^ Öh'm, tuo on kylläkin stratowiruzin postista quotettu. ;)

User avatar
ForceMajeure1
Member
Posts:154
Joined:Sun Dec 14, 2003 10:27 pm
Location:Tampere, Finland
Contact:

Re: Freedom Call

Post by ForceMajeure1 » Thu Mar 24, 2005 5:14 pm

no niin on... mitäköhän vittua se sun nimen siihen tunki... painoin vaa quote :O

nimim. En vaan osaa
Check out my melodic metal band's MP3s at

http://www.forcesite.net

Locked