Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.
Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by skar » Mon Mar 28, 2005 10:56 am

http://www.noise.fi/uutiset/?id=4894

www.enchain.org


Onhan tää milenkiintoinen juttu eli: Kyseessä on siis Riihimäkeläinen Enchain niminen bändi.

Bändin nettisivuilta löytyy demo biisistä "Search for the light" Music osiosta.

Ei meinaa ensinnäkään samaksi neidoksi noista kuvista MissK:ta tunnistaa ja toiseksi ei se huonosti laula!
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Mormegil » Mon Mar 28, 2005 11:25 am

Laulu oli juuri se mistä vähiten pidin tuossa Search For The Lightissa. :roll:
Mutta enpä minä muutenkaan naislaulajista ole pitänyt...

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Sir. Decadence » Mon Mar 28, 2005 12:02 pm

Minä tykkäsin tuosta biisistä ja myös laulusta.
Ei olisi kyllä haitannut, jos Miss K olisi Stratoon tullut laulamaan.
Mutta onhan se tietysti parempi nyt jatkaa vanhalla kokoonpanolla, kun homma taas toimii sillä akselilla.
Enchainia täytyy seurata tarkemmin.

User avatar
Pummiii
Member
Posts:183
Joined:Thu Jan 09, 2003 8:45 pm
Location:Helsinki

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Pummiii » Mon Mar 28, 2005 1:01 pm

Ei minulle oikein auennut tuo biisi. Ei vain iskenyt millään tavalla.

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Kenji » Mon Mar 28, 2005 1:18 pm

Pummiii wrote:Ei minulle oikein auennut tuo biisi. Ei vain iskenyt millään tavalla.
Sama homma. Ei napannu ollenkaa :(

Kenji
Member
Posts:148
Joined:Tue Nov 25, 2003 3:26 pm
Location:Järvenpää

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Kenji » Mon Mar 28, 2005 1:21 pm

Pummiii wrote:Ei minulle oikein auennut tuo biisi. Ei vain iskenyt millään tavalla.
Sama homma. Ei napannu ollenkaa :(

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by skar » Mon Mar 28, 2005 1:30 pm

Sir. Decadence wrote:Minä tykkäsin tuosta biisistä ja myös laulusta.
Muutaman kerran oon kuunnellu tuon biisin ja tuolla katriinalla on aika eksoottinen lauluääni. Kuulostaa paljon paremmalta kuin se sen aikaisemman bändin tekeleet. Tosin oisin odottanut, että se vetäisis tosi korkeelta, että sain vielä tarkemman kuvan.

Tuli tuosta biisistä vaan mieleen, että onkohan TT jotenkin mukana bändin taustavoimissa? En tiiä, mutta jotenkin tuossa oli jotain tuttua :)
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Stratosfear » Mon Mar 28, 2005 2:25 pm

Laulusta tuli mieleen ihan Hellionin Ann Boleyn. Tosin ei lähekkään samaa karismaa äänessä MissK:lla.

User avatar
D-Iivil
Member
Posts:149
Joined:Thu May 02, 2002 11:21 pm
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by D-Iivil » Tue Mar 29, 2005 11:47 am

Ponneton, keskinkertainen laulajahan tuo Katri on... ei puhutellut hetkeäkään kun tuon demobiisin kuuntelin.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by IceBreaker » Tue Mar 29, 2005 2:47 pm

Todellakin, yhdyn täällä oleviin mielipiteisiin, että juuri Katriinan laulussa oli se kyseisen biisin ongelma ja aika ponnetontahan laulu oli. Ihmettelen myös, että olipa ääni melko matala. Olisin olettanut olevan enemmän kirkumista. No, uusi bändi uransa alussa, niin ei paljoa voi odottaakaan. :roll:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Curry » Tue Mar 29, 2005 2:57 pm

Ihan kohtalainen esityshän tuo oli. Jää kyllä ikuiseksi arvoitukseksi (toisaalta saa kyllä jäädäkin kun "vanhat" kerta jatkavat) mitä Timo olisi saanut aikaan tämän tytön kanssa... Timo on kyllä tähän asti aina onnistunut scouttaamaan juuri oikeita ihmisiä bändiin, en usko että tästä olisi tullut mikään harhalaukaus. On hyvä muistaa, että Straton resursseilla tulos olisi varmasti aika paljonkin erilainen (sekä soundit että sävellysten taso) mitä tällä demolla.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Sir. Decadence » Tue Mar 29, 2005 3:53 pm

Ihmettelen kyllä miksi tuo lauluääni on sitten noin matala, kun kerran Katriinalla on niin laaja ääniala.
Kävi muuten tuon kappaleen kohdalla siten, että kuulosti aluksi paremmalta kuin oikeasti onkaan.
Niinkin voi käydä, vaikka onkin yleensä toisin päin.
Mutta siltikin demoksi on varsin hyvä.
Seurailen bändin kehitystä. :)

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by skar » Sat Apr 02, 2005 2:11 pm

Sir. Decadence wrote:Ihmettelen kyllä miksi tuo lauluääni on sitten noin matala, kun kerran Katriinalla on niin laaja ääniala
Joo totta, mutta mun mielestä tosi eksoottinen ääni. Mulla soi se biisi päässä vieläkin vaikken oo viikkoon kuullu sitä.

Ihan mielenkiinnolla ootan sitä, että leidi laulaa korkeelta. Toi oli niin möree ääninen biisi että TK ei ees pääse noin matalalle...... :lol:

just kidding
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Zeke89 » Mon Apr 04, 2005 5:46 pm

En tykännyt tästä yhtään... Jotenkin laulu on niin "hirveä" minun korvaani. Alkoi melkein itkettää kun ajattelin Katrin laulamassa Black Diamondia :cry: 8)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Zeke89 » Mon Apr 04, 2005 5:46 pm

En tykännyt tästä yhtään... Jotenkin laulu on niin "hirveä" minun korvaani. Alkoi melkein itkettää kun ajattelin Katrin laulamassa Black Diamondia :cry: 8)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Fire-Elk
Jr. Member
Posts:33
Joined:Sat Feb 12, 2005 1:11 pm
Location:Joensuu, Finland

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Fire-Elk » Tue Apr 19, 2005 7:47 pm

kun biisi alko kuulosti ihan lupaavalta mutta kun laulu alko niin se hohto loppu siihen.
Out of the silent planet
Dreams of desolation

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by stratowiruz » Tue Apr 19, 2005 9:25 pm

Ihan kelvollinen biisi, tänään kun vihdoin sain koneeni toimimaan "kunnolla" joten päätin testata.
Ei nyt ihan ehkä niin mielenkiintoista, että levyn ostaisin. Mutta jos lisää tiedossa, niin tutkitaan asiaa!

User avatar
skar
Member
Posts:199
Joined:Mon Jun 21, 2004 8:35 am
Location:Finland. Varkaus.

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by skar » Sat Jun 04, 2005 1:08 pm

:shock:

Nyt enchain on laittanut uuden mp3 demon nettisivuilleen. "Twisted time" ei todellakaan nappaa ja tuo "MissK:n" ääni joko ei toimi demoilla tai sitten se on vaan :cry:

Yleensä en pidä kun joku kirjoittaa tälläisiä musta tuntuu arvosteluja, mutta "hirveetä karjumista ja metelöintiä" tuo Katrinan laulu ON!



http://www.enchain.org/music.html
"Se saatanan hurri on oikeasti juuri niin hieno mies kuin voi olettaa. Ei tosiaan lapsille sopiva, mutta kyllä muille. Ja hulluhan se on." (www.juho.com)

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Sir. Decadence » Sat Jun 04, 2005 4:30 pm

Njooh, ihan kohtalaistahan tuo on.
En tiedä, tuo laulu kuulostaa jotenkin "nuhaiselta"... onkohan se oikea adjektiivi? :roll:

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Piiuska » Sat Jun 04, 2005 7:16 pm

Nuhainen. Joo, enemmänkin tunkkainen. Tuo ääni ei soinu kertaakaan kunnolla.. En tiedä, mitäköhän olisi oikeasti tullut jos hän olisi jäänyt Stratoon? Minun positiivisuus bändiä kohtaa olisi ainakin valunut alas. Miss K:n ääni ei oikein miellytä :)

Mietin vaan.. joka tapauksessa tuo "hei, olen Straton uusi laulaja" - uutinen antoi hänelle paljon lisää kuuluisuutta.. Onko se sitten hyvä vaiko negatiivisempi asia? Mm.. Ainakin hyvä tilaisuus saada itsensä kuuluviin näinä päivinä tämän Stratohässäkän takia.

Oli kuitenkin mielenkiintoista kuunnella, kts linkistä 8)
Live for now, like there's no tomorrow.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by IceBreaker » Fri Sep 02, 2005 5:34 pm

Varsin huonosti tämä ajoittuu Straton uutukaisen julkaisun kanssa samaan aikaan, mutta kun kukaan ei ollut maininnut asiasta aiemmin ja itse vasta näin tiedon tapahtuneesta Kotipellon foorumilla. Eli, Katriina ei ole enää edes Enchaininkaan jäsen. Kuten näette bändin sivuilta: http://www.enchain.org/home.html TK foorumilla epäiltiin, että mahdollisesti Tolkki on tekemässä Katriinalle biisejä tulevaisuuden suhteen. En tiedä onko suunnitteilla hänelle soolouraa vai jotain uutta bändiä tai onko edes mitään suunniteltukaan. :roll:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

Gorgar
Jr. Member
Posts:7
Joined:Thu Jan 15, 2004 11:47 am

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by Gorgar » Fri Sep 02, 2005 6:31 pm

IceBreaker wrote:Varsin huonosti tämä ajoittuu Straton uutukaisen julkaisun kanssa samaan aikaan, mutta kun kukaan ei ollut maininnut asiasta aiemmin ja itse vasta näin tiedon tapahtuneesta Kotipellon foorumilla. Eli, Katriina ei ole enää edes Enchaininkaan jäsen. Kuten näette bändin sivuilta: http://www.enchain.org/home.html TK foorumilla epäiltiin, että mahdollisesti Tolkki on tekemässä Katriinalle biisejä tulevaisuuden suhteen. En tiedä onko suunnitteilla hänelle soolouraa vai jotain uutta bändiä tai onko edes mitään suunniteltukaan. :roll:
Soundin mukaanhan Tolkin levyfirman yksi alamerkki keskittyy seksikkäisiin naislaulajiin :twisted:

Ja eräs roskalehti paljasti että sopimus on olemassa.

StratoMerja
Member
Posts:247
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:35 pm
Location:Helsinki

Re: Enchain - "Miss K:lla" uusi bändi

Post by StratoMerja » Mon Sep 05, 2005 9:15 pm

Onneksi jäi Straton ulkopuolelle.!! .Sääliklsi käy bändin soittajia kun laulajana on tuon ääninen nainen. Onni on että ei ole pakko kuunnella . Oiikeilla laulajilla on sitä jotain ja karismaa joka erottaa rivilaulajista jotka taasen esiintyvät muiden apujen varassa.

Locked