Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Costa Rica!!!

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dfigueroa
Member

PostPosted: Tue May 10, 2005 3:49 am    Post subject: Costa Rica!!! Add User to Ignore List Reply with quote

saludos a todos!!!! me un al foro hace mucho tiempo pero no he escrito nada!!!! la verdad es que es demasiada gente!!!! y s que me va a costar mucho ponerme al da!!! entonces este topic es para saludar!!!!

espero que estn bien!!!!

saludos!!!

Dennis
Costa Rica

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Hades
Sr. Member

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 6:01 pm    Post subject: Hola para ti tambien Add User to Ignore List Reply with quote

Yo tambien estoy empezando a postear aqui... asi q yo te saludo ya q nadie lo ha hecho...!!!!... mmm... Rolling Eyes ... y bueh...

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Equinox
Sr. Member

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 6:39 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Oh no....otro thread....Worried

El Cardenal los va a ahorcar a ustedes en vez de a Mi...entonces podre volver con mis palabras de doble sentido hacerca de el! Yupiiiiii

Back to top
View user's profile Send private message
Stratovarious
Sr. Member

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 7:45 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

este post lo habia puesto dennis hace un tiempo lo activo hades de nuevo y bueno HADES OYE MAN ENTIENDE DENNIS POSTEA EN LSO DEMAS THREADAS Y LOS ALUDASMO Y YA ES PARTE DE LA COMUNIDAD ASI KE ENTIENDE AKI LSO DE HABLA HISPANA SOMOS TODOS UNO ASI KE UNTE MEJOR A LOS DEMAS KE VES KE ESTAN EN ESPAOL TB ENCONTRARAS A dfIGUEROA AHI

TANTO LES CUESTA ENTENDER ??

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum