Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

SE FUE JARI DE LA BANDA...FECHAS NUEVAS...SE SEPARA STRATO??
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gon
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 14, 2005 9:49 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

qué cochinos.... debe ocurrir algo al pasar la línea del ecuador hacia abajo! Laughing aquí es mear fuera del tiesto.....eso de andar todo el día con la cabeza pa abajo debe ser raro... Laughing Laughing

Back to top
View user's profile Send private message
Hades
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 14, 2005 3:45 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

gon wrote:
qué cochinos.... debe ocurrir algo al pasar la línea del ecuador hacia abajo! Laughing aquí es mear fuera del tiesto.....eso de andar todo el día con la cabeza pa abajo debe ser raro... Laughing Laughing

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad SE HAN REIDO MUUUUUCHO DE MI!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

pd. me tendre q poner pañales. Cool

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Lord_ZX
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 14, 2005 6:28 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

gon wrote:

Laughing Laughing

Back to top
iglehart
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 11:42 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Pero es mejor mear en el tiesto kon la kabeza abajo , ya ke si la tienes arriba te meas hasta el kulo............haha Cool Laughing

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Hades
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 7:27 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

iglehart wrote:
Pero es mejor mear en el tiesto kon la kabeza abajo , ya ke si la tienes arriba te meas hasta el kulo............haha Cool Laughing

...que lindo momento.... Puke

Back to top
gon
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 12:17 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Hades wrote:
iglehart wrote:

...que lindo momento.... Puke

Cochambresville´s Moments! Laughing

Back to top
TheBlackRose
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 7:21 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Laughing ojala que no muera esa alegria, espontaniedad y diversion que nos alegra el dia a los que andamos bajados bajados a veces Sad

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
iglehart
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 7:29 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Hahaha apodria hacer una broma con eso de "bajados" pero mejor no hahahaha Cool Cool Laughing Laughing Laughing

Back to top
gon
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 7:33 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Cochambresville´s last moments!

Back to top
iglehart
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 7:49 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

quizas pero el "espiritu" sigue "en alto" Laughing Laughing Laughing

Back to top
dfigueroa
Member

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 11:56 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

gon wrote:
Cochambresville´s last moments!

no creo.. no hay que ser tan pesimista.... o tendrás algo de razón??

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
iglehart
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 1:57 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Nah...el uso de razon ya se nos acabo, aca estamos para COCHAMBREAR MIERDA!!!!!!! Cool Beerchug Beerchug Beerchug Beerchug Beerchug Jeinvasion Jeinvasion Jeinvasion Jeinvasion Jeinvasion Jeinvasion Jeinvasion Jeinvasion Funmeter2 Funmeter2 Funmeter2 Jfgrouplaugh1 Jfgrouplaugh1 Jfgrouplaugh1 Jfgrouplaugh1 Ola Ola Ola Ola Ylsuper Ylsuper Ylsuper Ylsuper Ylsuper Ylsuper Ylsuper

VAMOS COCHAMBRESVILLE QUE AUN NOS QUEDA PARA RATO!!!!

Back to top
Stratovarious
Sr. Member

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 6:13 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Lord_ZX wrote:
jajaja Laughing , bueno, veo que se estan riendo mas, eso es bueno!... hay que animar mas la fiesta de Cochambresville!!! no lo creen?, ademas yo con el Cardenal no tenemos problemas Comunidad!!!, nada, si hasta ahora es asesor de instrumentos de sonido... que tal!
Solo soy un poquin belicoso... Hades te extrañaste un poquito, pero preguntale a GON Evil or Very Mad

Y me sigue riendo de que cago fuera del tiesto!!! Laughing Y se me ocurrio sin los amazonicos!! <<< LOgro

jejeje pues opara cuando gusdtes amigo joiajoiajaoi

no por el hecho de discutir cosas aki ç...se es enemigo de alguien y eso hay ke entenderlo entre todos .....

Back to top
Hades
Sr. Member

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 8:00 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Laughing Laughing Laughing He visto esa "cosa" q has hecho iglehart y me he reido como un stupido un rato... me ha causado gracia! stubo creativo.!
Idea Question (((Son los efectos colaterales de lo q te has fumado???))) Laughing

Back to top
TheBlackRose
Sr. Member

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 8:07 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

se volvio LOCA de felicidad la golfita Laughing Laughing

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Maka
Sr. Member

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 11:51 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Hades wrote:
Laughing Laughing Laughing He visto esa "cosa" q has hecho iglehart y me he reido como un stupido un rato... me ha causado gracia! stubo creativo.!
Idea Question (((Son los efectos colaterales de lo q te has fumado???))) Laughing

debo admitir que mi reacción fue la misma Rolling Eyes Rolling Eyes

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hades
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 12:52 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Maka wrote:
Hades wrote:

Arrow Mi consuelo entonces je! Jump1

Back to top
Maka
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 1:11 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Hades wrote:
Maka wrote:
Hades wrote:

Arrow Mi consuelo entonces je! Jump1

Laughing Laughing qué fácil te consolás entonces Laughing

Back to top
Paola
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 1:21 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

quien me explica??, que no tengo N.P.I ( Ni puta idea)

Back to top
Maka
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 25, 2005 8:55 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

ajajaja N.L.I (ni lo intentes)

Back to top
Paola
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 5:54 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

T.W ( Ta weno) Laughing

Back to top
iglehart
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 5:56 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

E.D.C(Estoy De Cumpleaños!!!!!!) Cool

Back to top
Hades
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 6:00 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

iglehart wrote:
E.D.C(Estoy De Cumpleaños!!!!!!) Cool

Feliz cumple!!!!!! Beerchug !!! 100pre soy el primero en saludar... por algo soy el embajador de la FIESTA... y por ende FIESTA en el BURDEL!!!!!! Very Happy

Back to top
iglehart
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 6:02 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

me parece bn... Wink

Back to top
Paola
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 6:02 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Congratulations!!!

Felicidades de verdad ojala que la pases bien en tu día Wink

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum