Tuska 2005

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Re: Tuska 2005

Post by Eini » Thu Jul 21, 2005 10:46 am

Ei montaa keikkaa tullut katottua kokonaan kun aina tuli oltua jossain tuttujen kanssa rellestämässä. :lol: Koko Tuskan kohokohta oli ehdottomasti Apocalyptica. Muuten jäi vähän vaisuksi koko Tuska. Malysin, Skelethosin ja El Diablon näin, mut en kerenny moikkaamaan. Toinen Tuskan kohokohta oli To Die For -keikka Gloriassa. Harmittaa kun jäi Stam1nan keikka näkemättä kun taisin olla taas anniskelualueella... No, ensivuonna sitten taas uudestaan.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2005

Post by Malys » Thu Jul 21, 2005 5:51 pm

Moony wrote:
Sori vaan kaikille (kahdelle? :D) tämän foorumin jäsenille, jotka joutuivat seurastani kärsimään. En mie tarkoituksella. :P
Aivan karmeaa tuskaa sekin oli, en tiedä miten selviän, ikuiset traumat jäi. :? En koskaan toki kenenkään kimpussa ole.

Tuskat tuskailtu, paluu takaisin arkeen. Ja palamisen seurauksilla leikkiessä. *riipsraapsnahka*
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2005

Post by Figaro1 » Thu Jul 21, 2005 6:41 pm

Olin sunnuntaina aivan paskana koko viikonlopun tuskailusta ja suurin tuska olikin sitten oikeastaan vasta vapaa-maanantain aamu jolloin en meinannut päästä ylös sängystä millään. Kolme päivää kyllä vielä jaksaa mutta Tuska jos kestäisi 4-5 päivää, olisin kuollut, eikä ole vitsi. Kun vetää kolme päivää pelkkää makkara-peruna/olut yhdistelmää ja hengittää Belmontin lisäksi sitä iki-ihanaa pölyä, niin kyllä se tuntuu. Mutta kivaa oli kuitenkin ja luulenpa että ensi vuonna(jos koko bileet tulevat) olen taas 3 dagar paikalla :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
shaz
Sr. Member
Posts:416
Joined:Mon Aug 09, 2004 7:24 pm
Location:Hellsinki

Re: Tuska 2005

Post by shaz » Thu Jul 21, 2005 9:53 pm

Kolme päivää olin minäkin tosiaan.. ja huh, että osasivatkin olla voimat lopussa kun viimeinenkin keikka oli vihdoin paketissa. Olin paikalla ja keikalla joka päivä aikasesta alkuiltapäivästä päivän päätösesiintyjään, ja moshpitteihinkin tuli osallistuttua.. pölyä tuli hengiteltyä, mutta eihän se menoa haitannut! :) Parhaiten mieleen jäivät Testament, Children Of Bodom, Turmion Kätilöt (positiivinen ylläri), Rotten Sound, Dimmu Borgir ja Thunderstone, vaikka viimeksimainitun esitys hieman viileän fiiliksen jättikin, syystä tai toisesta..

Suurella todennäköisyydellä olen ensi vuonna myös mukana. 8)
"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself."
-Sir Richard Francis Burton

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Tuska 2005

Post by Malva » Thu Jul 28, 2005 3:51 pm

Tittidii. Ei se Tuska niin hieno ollut kuin kaikki kehuivat. Ihan jees kuitenkin ja muutama hyvä bändikin. Ja jep, minähän se Stam1nan eturivissä näytin idiootilta, kiitos vaan pojille kun ikuistivat sen! Mä onnistuin kyllä hyvin välttämään kaikki uudet tuttavuudet (vissiin), ainakaan en muista tähän hätään ketään. :D Samat naamat niinku aina. :P

Moony, until next time. ;)

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Tuska 2005

Post by Nightwarrior » Thu Jul 28, 2005 11:08 pm

Toiset Tuska-festarit takana ja kivvoo oli. Paikalla kaikki kolme päivää ja bändeistä jäi parhaiten mieleen Teräsbetoni Apocalyptica, Agonizer (Tavastialla), Gamma Ray, Dimmu Borgir, Children of Bodom ja Sentenced. Foorumilaisia bongasin Malysin ja Malvan, mutta en kehdannut häiritä kun teillä näytti muutakin seuraa siinä olevan :roll: Siellä katsomossa kuitenkin istuitte, mutta en kyllä muista minkä keikan aikana..

Täytyy vaan toivoa, että Tuska järjestetään ensi vuonnakin samassa paikassa. On se sijainti vaan niin ihanteellinen, kun rautatieasema ja keskustan palvelut löytyvät aivan vierestä. Tosin sunnuntaina oli kahdesta kaupasta puolen litran lonkerot lopussa, piti sitten tyytyä siideriin (yäk! :D ).
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

Locked