Children Of Bodom

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Fri Sep 09, 2005 8:57 pm

Eiköhän tämä asia ole tullut jo selväksi kaikille minuakin vastustaville.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: Children Of Bodom

Post by Jaakko » Sat Sep 10, 2005 2:36 am

On ihmisillä puute ongelmista kun ihan väkisin pitää tästäkin semmonen vääntää. Muuttakaa Janne ja Wellu vaikka Etiopiaan muutamaks vuodeks elämään semmosta elämää mitä siellä keskivertokansalaiset elää ja miettikää sitten onko oikeesti niin vakavia asioita nuo.

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Children Of Bodom

Post by Janne » Sat Sep 10, 2005 11:17 am

Jaakko wrote:Muuttakaa Janne ja Wellu vaikka Etiopiaan muutamaks vuodeks elämään semmosta elämää mitä siellä keskivertokansalaiset elää ja miettikää sitten onko oikeesti niin vakavia asioita nuo.
Mulle riittää Plan-ilta, kiitosta vaan.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sat Sep 10, 2005 11:30 am

Lainaanpa Devin Townsendin kappaletta Earth Day tähän väliin. Suunnattu siis nimenomaan Jannelle, ja Wellullekin:

"So shut your face and take your seat, cause after all you're just talking meat, and music? It's just entertainment, folks!!"

Tuon sortin vyörytys mitä te, tai erityisesti Janne, täällä pidätte, on lähinnä naurettavaa. Kertoo jotain henkisestä kasvusta jos useamman kerran pitää haukkua käyttäjä x ja verrata perään musiikin warettamista kaupasta varastamiseen.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 10, 2005 12:42 pm

Warettamista voisi verrata myös pizzaan:

Tilaanpa pizzan jossa on tietyt täytteet. Maksan siitä 7 euroa. Maistuu paskalta. Tiedän että ensi kerralla otan jonkun toisen pizzan.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sat Sep 10, 2005 1:50 pm

Ei voisi.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 10, 2005 1:57 pm

Rahat menevät hukkaan jos tilaan paskan pizzan siinä missä paskan levyn waretus ei maksa mitään, totta. Mutta jos waretan paskan bändin paskan levyn, en ostakaan sitä paskaa.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Hatebreeder86
Sr. Member
Posts:454
Joined:Fri Jul 19, 2002 12:58 am
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Hatebreeder86 » Sat Sep 10, 2005 2:07 pm

syökää paskaa

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 10, 2005 3:10 pm

Sehän sopii *hakee vessaharjan*
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Children Of Bodom

Post by Pikkusielu » Sat Sep 10, 2005 3:20 pm

Olisipa täällä joku lyömässä lukkoon näitä aiheita...

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Bones » Sat Sep 10, 2005 3:50 pm

Pikkusielu wrote:Olisipa täällä joku lyömässä lukkoon näitä aiheita...
Vaikken netti-ihmisiä olekaan niin kyllä tämä minusta kiinnostavampi aihe on kuin CoB :). Mutta se että yhtä ihmistä aletaan sortamaan vain sen takia että hän on rohkea ja uskaltaa myöntää lataavansa levyjä, on lapsellista. Samoja asioita ei ole hauska toistaa, mutta pakko kai se on kun eräille ei näytä menevän jakeluun: Jos itse et ole levy-yhtiön palkkalistoilla tai bändin jäsen, älä marmata levyjen lataamisesta. Näinpä täällä jonkun puhuvan jo huonosta moraalistakin! Ja levyjen lataaminenhan on elämää suurempi asia... huhheijaa
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Figaro1 » Sat Sep 10, 2005 4:04 pm

Niinpä! Ja Eipä! siihen samaan syssyyn.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

classic
Member
Posts:221
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:23 pm

Re: Children Of Bodom

Post by classic » Sat Sep 10, 2005 5:51 pm

Mulla ois asiaa Children of bodomista.

Näinpä tänään niiden uuden videon tv:stä ja oli mielestäni todella makeaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Varmasti täällä löytyy ihmisiä jotka sanoo että hohhoijaa, taas tuommoinen soittovideo. Mutta se oli kyllä tehty tyylillä ja hyvällä otteella. Hienoja efektejä oli (esim Laihon hehkuvat silmät) ja muutenkin todella energisen näköistä katsottavaa eikä mitään paikallaan jurnottamista. Lisäksi kappaleen soundit olivat mielestäni todella hyvät, vaikka vain tv:stä sen kuulinkin. Kyllä siitäkin kuitenkin jonkinlaisen käsityksen saa. Vitun hyvä meiniki on varmaan ilmaus, jota CoB:n tapauksessa pitää käyttää :)

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Children Of Bodom

Post by Pikkusielu » Sat Sep 10, 2005 6:52 pm

Bones wrote:Jos itse et ole levy-yhtiön palkkalistoilla tai bändin jäsen, älä marmata levyjen lataamisesta.
Kirjoitanpa tuon Vanhaan testamenttiin heti Jesajan kirjojen perään.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Stratofanius » Sat Sep 10, 2005 7:15 pm

Hatebreeder86 wrote:syökää paskaa
Sepäs on hienoa. Miksei tästä nosteta samanlaista hälinää kuin "älä itke":stä?
classic wrote:Varmasti täällä löytyy ihmisiä jotka sanoo että hohhoijaa, taas tuommoinen soittovideo.
Niin, tosiaan. Näin toisen kerran videon ja eipä kovinkaan hääppöinen. Biisikin on aika tusinakamaa kosketinkuvioita lukuun ottamatta. IMHO.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sat Sep 10, 2005 7:20 pm

Stratofanius wrote:
Hatebreeder86 wrote:syökää paskaa
Sepäs on hienoa. Miksei tästä nosteta samanlaista hälinää kuin "älä itke":stä?
Siksi, ettei se enää tässä topicissa paljoa tunnu.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Bones » Sat Sep 10, 2005 11:24 pm

Pikkusielu wrote:
Bones wrote:Jos itse et ole levy-yhtiön palkkalistoilla tai bändin jäsen, älä marmata levyjen lataamisesta.
Kirjoitanpa tuon Vanhaan testamenttiin heti Jesajan kirjojen perään.
Täytyy myöntää mutta tuo oli jo aika hyvin sanottu :wink:
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Children Of Bodom

Post by IceBreaker » Sun Sep 11, 2005 12:55 am

SirJuzzi wrote:
Stratofanius wrote: Sepäs on hienoa. Miksei tästä nosteta samanlaista hälinää kuin "älä itke":stä?
Siksi, ettei se enää tässä topicissa paljoa tunnu.
Tämä topic näyttää olevan täysin pilalla jo pitkään aikaa sitten. Tai sitten on aivan kukoistuksissaan. :?
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Sun Sep 11, 2005 1:40 am

Nyrkillä turpaan ja mulkulla perseeseen, niin sitä hyvä tulee.

...lisää kaljaa

User avatar
julkimo
Member
Posts:97
Joined:Tue Jun 29, 2004 3:50 pm

Re: Children Of Bodom

Post by julkimo » Sun Sep 11, 2005 8:45 am

classic wrote:Mulla ois asiaa Children of bodomista.

Näinpä tänään niiden uuden videon tv:stä ja oli mielestäni todella makeaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Varmasti täällä löytyy ihmisiä jotka sanoo että hohhoijaa, taas tuommoinen soittovideo. Mutta se oli kyllä tehty tyylillä ja hyvällä otteella. Hienoja efektejä oli (esim Laihon hehkuvat silmät) ja muutenkin todella energisen näköistä katsottavaa eikä mitään paikallaan jurnottamista. Lisäksi kappaleen soundit olivat mielestäni todella hyvät, vaikka vain tv:stä sen kuulinkin. Kyllä siitäkin kuitenkin jonkinlaisen käsityksen saa. Vitun hyvä meiniki on varmaan ilmaus, jota CoB:n tapauksessa pitää käyttää :)
Minä näin kans eilen tuon videon. Olen samaa mieltä kanssasi, että poikien liikehdintä oli todella energistä ja sai hymyn huulille, ehkä paras musiikkivideo pitkään aikaan mitä olen nähnyt..

Wellu
Member
Posts:151
Joined:Mon Dec 02, 2002 12:06 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Wellu » Mon Sep 12, 2005 10:07 am

Figaro1 wrote:Jos warettamallani levyllä on kaksi hyvää biisiä ja 9 paskaa, en sitä osta.
Jos taas levyn 10:stä biisistä n.8 on todella hyviä, ostan levyn varmasti.
Ja olenpa ihan yhdenkin biisin warettamisen jälkeen ostanut eräänkin bändin 4 levyä ja 2 ep:tä. Ja kuten jo sanoinkin, jos waretan levyn joka on mielestäni silkkaa paskaa, Shift+Delete astuu kuvioon hyvin äkkiä. Näin kävi viimeksi eilen.
Minä yleensä kuuntelen levyn kerran kaupassa. Jos sieltä löytyy vähänkään potentiaalia, ostan levyn, muuten jätän sen odottamaan seuraavaa asiakasta. Eli jos sieltä löytyy pari hyvää kappaletta ja yhdeksän paskaa, levy on huono minun mielestä, enkä sen tähden jaksa vaivautua. Levyt kuitenkin ajattelen aina enemmän kokonaisuuksina kuin yksittäisinä kappaleina. Tämän takia sinkut eivät yleensä kauan allekirjoittaneen soittimessa pyöri, kun yksittäistä kappaletta ei jaksa pyörittää sen yhden tai kahden kerran jälkeen.

Toisaalta kun asioi samassa kaupassa, niin kauppiaskin osaa jo heittää ehdotuksia, että tästä sinä voisit tykätä. Ja yleensä näin onkin.

Tuolla tyylillä sen mitä olen musiikkia kuunnellut ja levyjä ostellut viimeisen yhdeksän vuoden aikana, niin kokoelma on karttunut noin 600-700 CD-levyllä.

Osalta bändiltä nyt sitten tulee ostettua levyjä sen suuremmin niitä kuuntelematta. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka Opethin uusin. Siitä olin kuullut vain yhden Opethin sivuilla olleen maistiaskappaleen etukäteen ja ilmestymispäivänä kauppaa ja kassan kautta töihin. Levy olisi tosin lähtenyt ihan samalla kaavalla mukaan vaikka en olisi tuota kappaletta kuullutkaan.
Figaro1 wrote:Ja kuten yleensä aina, Wellu on lopettamassa keskustelua heti kun on saanut oman mielipiteensä esille. Uskomattoman perseestä oleva asenne.
En nyt kehtaa tuohon anaalikommenttiin heittää mitään vasta palloon, mutta jos viittaat nyt tässä tuohon minun ja Sir. Decadencen väliseen enemmän (Sir. Decadencen puolelta) tai vähemmän (minun puolelta) fiksuun keskusteluun, niin luepa se uudestaan ja mieti miten lopetuksessa kävi. Tiivistäen se kuitenkin meni jotenkin näin. Sir Decadence sanoi ensin, että "Väännetäänkö lisää tästä aiheesta? :)". Ja johon minä vastasin, että "Eiköhän tämä voida lopettaa tähän. ;)" Anteeksi nyt vaan jos sinä, et saanut sanoa vielä asiaasi, mutta voit toki tuoda sen vielä esille jos haluat. En vain kehdannut tällä kertaa vetää sinua mukaan keskusteluihin, kun viimeksi, kun kommentoin sinun tekstiä, sinä hyökkäsit silmille. Mutta uskoisin, että niin minä kuin Sir. Decadence sai sanoa asiansa tuossa, ilman että kumpikaan meistä loukkaantui? Vai mitä Sir. Decadence? Toisaalta molemmat olimme saaneet kyllä esittää tuossa asiansa ja ymmärsimme tahoillamme, että lisäpostaukset asiaan olisivat olleet enemmän tai vähemmän jankkausta saman asian ympärillä, ilman että ne olisivat tuoneet lisää valoa asiaan? Sir. Decadence voinee vahvistaa tilanteen?
Figaro1 wrote:Levykaupoista saa ostaa levyjä ja ne voi palauttaa jos kuitti on tallella. Kuinka monta tapausta on sellaisia että levy ei miellyttänyt ja kuinka monta sellaista että levy poltettiin itselle ja palautettiin sen jälkeen?
Ja edelleenkin seison sen mielipiteen takana että niin kauan kuin joku muu jakaa levyjä ja minä ne imutettuani joko kuuntelen sen kerran deletoin sen tai sitten ostan ko. bändin kaikki levyt en toimi väärin.
Joten pidä säkin se turpasi kiinni.
Eikös levyissä yleensä ole käytössä tämä sinettisysteemi, eli sinetöidyt levyt voi palauttaa, mutta muuten ei. Vähän kuten alusvaatteilla, joilla ei ole palautusoikeutta. En kyllä ole tähän sinettiasiaan törmännyt kuin isoissa ketjuissa, mutta veikkaisin, että pienestä lähilevykaupasta ei kovin monesti voi ostaa levyjä, jos ne aina kiikuttaa päivän parin päästä takaisin kommentilla, että en minä tästä tykännytkään.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by Sir. Decadence » Mon Sep 12, 2005 1:08 pm

Wellu wrote:Mutta uskoisin, että niin minä kuin Sir. Decadence sai sanoa asiansa tuossa, ilman että kumpikaan meistä loukkaantui? Vai mitä Sir. Decadence? Toisaalta molemmat olimme saaneet kyllä esittää tuossa asiansa ja ymmärsimme tahoillamme, että lisäpostaukset asiaan olisivat olleet enemmän tai vähemmän jankkausta saman asian ympärillä, ilman että ne olisivat tuoneet lisää valoa asiaan? Sir. Decadence voinee vahvistaa tilanteen?
Loukkaannuin kovasti, juu.
Viiltelen ranteitani HKL:n matkakortilla ahdistukseeni.
Ei, kyllähän nuo mielipiteet saatiin sanottua ihan sulassa sovussa.
Eipähän tästä aiheesta nyt enää viitsi (tai edes tarvitse) jauhaa (etenkään Bodom-aiheessa).
Eipä minun mielipiteeni tuosta miksikään muutu ja tuskinpa sinunkaan, joten silkkaa jankkaustahan se vain olisi tästä eteenpäin.

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Children Of Bodom

Post by Pikkusielu » Mon Sep 12, 2005 3:20 pm

Wellu wrote:Minä yleensä kuuntelen levyn kerran kaupassa.
Tällainen ei täällä korvessa ole mahdollista ja en edes tiedä onko Sodankylässä (160km) kunnon levykauppaa. Siitä seuraava vakavasti otettava paikka, josta ostaa tai kuunnella levyjä onkin Rovaniemi (300km). Kyllähän se minunkin latailuani vähentäisi kummasti, jos täällä olisi levykauppa, sillä ei sitä joka päivä olla ajamassa 160 kilometriä. Onhan meillä aina S-Marketin levylaari, josta löytyy jopa Stratojen levyjä, mutta hinta on aika tyyris ja valikoima vähäinen.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Children Of Bodom

Post by SirJuzzi » Mon Sep 12, 2005 3:53 pm

Kaupassa kuuntelu ei kyllä anna levystä välttämättä ollenkaan oikeata kuvaa. Tasan kerran olen ostanut levyn kaupassa kuuntelun perusteella, ja se viihtyi hyllyssäni alle kuukauden. Useamman kerran taas on käynyt niin, että joltain levyltä on päätynyt koneelle muutama biisi joltain levyltä eikä ole iskenyt sitten yhtään, mutta aina välillä on tullut kuunneltua ja sitten kas kas, olenkin löytänyt itseni levykaupasta ostamasta kyseistä plattaa. Monet näistä levyistä ovat vieläpä niitä, joita tulee kuunneltua vielä vuosienkin päästä.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Children Of Bodom

Post by Stratofanius » Mon Sep 12, 2005 4:29 pm

Pikkusielu wrote:
Wellu wrote:Minä yleensä kuuntelen levyn kerran kaupassa.
Tällainen ei täällä korvessa ole mahdollista ja en edes tiedä onko Sodankylässä (160km) kunnon levykauppaa.
Kyllä siellä yksi on, tosin nimeä en muista. Ja myydään siellä muutakin rojua.

User avatar
julkimo
Member
Posts:97
Joined:Tue Jun 29, 2004 3:50 pm

Re: Children Of Bodom

Post by julkimo » Mon Sep 12, 2005 4:32 pm

Pikkusielu wrote:ja en edes tiedä onko Sodankylässä (160km) kunnon levykauppaa.
Ei!

jarkki
Jr. Member
Posts:16
Joined:Thu Nov 20, 2003 5:21 pm

Re: Children Of Bodom

Post by jarkki » Mon Sep 12, 2005 4:37 pm

Halusinpas minäkin kertoa mielipiteeni tähän paskanjauhamiseen. Siitä nyt ei edes pitäis syntyä minkäänlaista keskustelua, että onko oikein ladata jonkun musiikintekijän tuotoksia laittomasti itselleen? Kyllä se vaan väärin on.

Biiseillä on aina tekijänsä, ja niiden omistaja. Levy-yhtiöt maksaa bändille/tekijälle biisien oikeuksista, mutta aina niillä on omistajansa. Näiden biisien laiton kopiointi on jonkun toisen omaisuuden varastamista. Eikö? Nykyään ne sattuu olemaan digitaalisessa muodossa, niitä on vaivaton levittää ja hankkia ilmaiseksi. Jos joku keksisi varman keinon varastaa kaupasta jäämättä kiinni, tekisitkö niin? Jos kaikki tekisivät niin, kauanko meillä olisi kauppoja? Jos taiteilijan tauluja varastettaisiin, eikä kukaan koskaan jäisi kiinni, kauanko taiteilija jaksaisi maalata tauluja ilmaiseksi? Taiteilijan olisi keksittävä joku muu ansiotyö.

Omastakin mielestä levyjen hinnat ovat korkeita, mutta se vain on niin. Ikävää mutta totta. Ei se oikeuta silti ketään hankkimaan niitä sitten laittomasti ilmaiseksi. Ja eivät ne siitä ainakaan halpene, mikäli yhä useampi varastaa ne netistä. Se mikä lopulta on merkittävää vahingontekoa, on mielestäni järjestäytynyt ammattimainen piratismi, jolla joku käärii toisen tekemästä työstä rahat. Tämän rinnalla yksittäinen kotikäyttäjä on mitätön ongelma. Kyllähän se levymyynnistä näkee, artistit joiden kuulijakunta on lähinnä vanhemmat aikuiset myyvät levyjään aika huikeitakin määriä. Mutta montako omistajaa löytyy Nightwishin Once-levylle niiden lisäksi jotka ovat sen ostaneet rehellisesti? Jos tälläisen kohderyhmän omaavan bändin levymyynti on Suomessa tasolla triplaplatinaa, on suoritus mielestäni huikea.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Children Of Bodom

Post by Bones » Mon Sep 12, 2005 8:02 pm

classic wrote:Mulla ois asiaa Children of bodomista.
Tämä on ehdottomasti koko topicin kohokohta :lol: . jutut ovat menneet niin väärille raiteille että kohta joutuu pyytämään anteeksi että saa keskeyttää puhuakseen alkuperäisestä aiheesta. :) Noniin itse en ole In Your Face-biisiä kommentoinut mutta nyt sanon vaan että kyseessä ei ollut niin hyvä biisi kuin odotin. Oikeastaan se oli aika huono. Mutta uusimman levyn aion ostaa ja mielipiteitä lisää sen jälkeen.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Children Of Bodom

Post by StratoPummi » Thu Sep 15, 2005 7:35 am

In Your Face oli pirteä ja sai odotukset nousemaan paljon enemmän, kuin Lost..trashed.. sinkku. :)

Musiikkivideokin oli yksi parhaista, vaikka siinä vain bändiä näytettiinkin. (taikaa?)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: Children Of Bodom

Post by StratoFactor » Thu Sep 15, 2005 4:17 pm

Katsoin minäkin sen In Your Facen silloin vähän aikaa sitten ja se oli hyvä video. Ihmettelen vähän tyyppien vähäistä "showtaiteilua", mutta eihän se siinä pääosassa ollutkaan. :D
Aina ei pysty

Locked