Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Locked
User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:
Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Fri Oct 07, 2005 5:33 pm

Figaro1 wrote:Tasan kaikki suuret bändit tuotteistuvat jossain vaiheessa. Eikä minullakaan ole mitään sitä vastaan että julkaistaan joku tuote josta en itse väitä yhtään, juuri siksi että mikään tai kukaan ei pakota minua sitä hankkimaan.
Totally agree. On varmasti esim. Maidenillakin miljoonia fanituotteita eikä niistä kyllä kukaan valita.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Tulenkantaja » Fri Oct 07, 2005 6:04 pm

Zeke89 wrote:
Figaro1 wrote:Tasan kaikki suuret bändit tuotteistuvat jossain vaiheessa. Eikä minullakaan ole mitään sitä vastaan että julkaistaan joku tuote josta en itse väitä yhtään, juuri siksi että mikään tai kukaan ei pakota minua sitä hankkimaan.
Totally agree. On varmasti esim. Maidenillakin miljoonia fanituotteita eikä niistä kyllä kukaan valita.
Eipä minulla ole tähän mitään lisättävää. Mutta onhan se ihan fakta, että fanituotteiden määrästä häviää se roti ja mennään ihan turhuuksiin. Kaikkien suurten bändien kohdalla, sillä tietääkseni bändi itse ei voi kontrolloida tätä osaa julkisuudestaan (vai onko sillä parempaa sanaa?)...

Ei minkään näköistä rottinkia.
...the Virus in your heart

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Vitutusketju

Post by one of these guys... » Fri Oct 07, 2005 8:56 pm

vituttaa ku mieltä raastaa suhdeongelmat joita on pirun ärsyttävää setviä.. kerro yhdelle mitä tunnet häntä kohtaan ja toiselle ja taas toiselle, ja kun vastaus ei ole niiden toivoma ja sitä ei millään hyväksytä nii huhhuh.. tiukkaan vedettyjä umpisolmuja aukaistavaksi.
stratoa aina vähän sydämessä.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Fri Oct 07, 2005 10:03 pm

one of these guys... wrote:vituttaa ku mieltä raastaa suhdeongelmat joita on pirun ärsyttävää setviä.. kerro yhdelle mitä tunnet häntä kohtaan ja toiselle ja taas toiselle, ja kun vastaus ei ole niiden toivoma ja sitä ei millään hyväksytä nii huhhuh.. tiukkaan vedettyjä umpisolmuja aukaistavaksi.
Anteeksi vain, mutten saanut tuosta tekstistä kyllä paljoakaan tolkkua :P

Nyt ei vituta oikeastaan mitään. Perjantai pulkassa ja Miami Vice alkaa kohta, mikäs sen parempaa. Vieraissa olevat norjalaiset sukulaiset tosin vähän rassaa mutta muuten ei mikään.

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Vitutusketju

Post by one of these guys... » Fri Oct 07, 2005 10:11 pm

Anteeksi vain, mutten saanut tuosta tekstistä kyllä paljoakaan tolkkua :P
no loistavaa, mutta jääkööt tollaseks =P
stratoa aina vähän sydämessä.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Strato4ever » Fri Oct 07, 2005 10:17 pm

Mun mielestä bändikin voisi jossain vaiheessa alkaa vaikka suorastaan valittamaan spinelle että rajottakaa nyt helvetti vähäsen. Nyky-Nightwishistä todellakin puuttuu se "viattomuus" mistä Tuomas End of Innocence -DVD:llä juttelee kun joka perkeleen sinkusta ja sen seittemästä kokoelmasta tulee viiskymmentä eri versiota. Luulisi bändillä olevan jotain valtaa sentään?

Vai meneekö se niin että levy-yhtiö, Spine, tasan tarkkaan sanelee mitä bändi tekee ja kaiken paskan mitä Spine haluaa julkaista Nightwish nimellä se saa julkaista ja bändillä ei ole mitään sanottavaa? Tapaus Nightwish menee jo niin pahasti yli kaikkine oheiskrääsineen, että olisiko aika alkaa miettiä vaikka firman vaihtoa? Tai oman perustamista?
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Fri Oct 07, 2005 10:20 pm

Strato4ever wrote:Mun mielestä bändikin voisi jossain vaiheessa alkaa vaikka suorastaan valittamaan spinelle että rajottakaa nyt helvetti vähäsen. Nyky-Nightwishistä todellakin puuttuu se "viattomuus" mistä Tuomas End of Innocence -DVD:llä juttelee kun joka perkeleen sinkusta ja sen seittemästä kokoelmasta tulee viiskymmentä eri versiota. Luulisi bändillä olevan jotain valtaa sentään?

Vai meneekö se niin että levy-yhtiö, Spine, tasan tarkkaan sanelee mitä bändi tekee ja kaiken paskan mitä Spine haluaa julkaista Nightwish nimellä se saa julkaista ja bändillä ei ole mitään sanottavaa? Tapaus Nightwish menee jo niin pahasti yli kaikkine oheiskrääsineen, että olisiko aika alkaa miettiä vaikka firman vaihtoa? Tai oman perustamista?
Tai sitten Nightwish on koko jutussa mukana täysillä, mistä sitä tietää. Ja eipä tuosta albumien myymisestä ainakaan taloudellisesti haittaa ole :)

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Bones » Fri Oct 07, 2005 10:21 pm

Stratofanius wrote:Tai sitten Nightwish on koko jutussa mukana täysillä, mistä sitä tietää. Ja eipä tuosta albumien myymisestä ainakaan taloudellisesti haittaa ole :)
Totta kai siinä on itse bändikin mukana. en usko että levy-yhtiö voi täysin omavaltaisesti tuollasta tehdä.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Oct 08, 2005 11:22 am

Niin kauan kuin levylafka omistaa oikeudet bändin nimeen, ei bändillä ole sanavaltaa, korkeintaan mielipidevalta julkaistuun materiaaliin oli se sitten best-off tai vyö.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Zeke89 » Sat Oct 08, 2005 12:21 pm

Figaro1 wrote:Niin kauan kuin levylafka omistaa oikeudet bändin nimeen, ei bändillä ole sanavaltaa, korkeintaan mielipidevalta julkaistuun materiaaliin oli se sitten best-off tai vyö.
Näinhän se on. Esim. olihan Drakkarillakin vielä vähän aikaa sitten jotain valtaa NW:hen (on vieläkin? Sitä en tiedä) kun julkaisivat Tales From The Elvenpath kokoelman ilman NW:n lupaa. Tästähän Tuomas myös tilitti jossain. Tämän toisen kokoelman Highest Hopes julkaisussa Nightwish on itse täysillä mukana. Mutta muistaakseni jostain luin, että sekin levy julkaistiin vain vastalauseena Drakkarin kokoelmaan vastaan. Drakkarin herrathan olivat sanoneet jotain suuntaan "miksi ei kiskoa Nightwishistä vielä viimeisetkin rahat irti mitä siitä voi saada".
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Oct 08, 2005 1:09 pm

Aina kun levydiili purkautuu, entinen levylafka julkaisee kokoelman. Chosen Ones oli ihan tähän kategoriaan menevä levy.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Tulenkantaja » Sat Oct 08, 2005 1:11 pm

Mutta kyllä bändin täytyisi saada oikeus olla edes jossain määrin kontrolloimassa oheiskrääsän tekemisessä...jotenkin minusta tuo on vähän kohtuutonta, ettei bändillä ole sananvaltaa siihen että heidän nimeään (nimiään) markkinoidaan ihan sumeilematta. Tuomas on sanonut, että jos hänelle tullaan sanelemaan, mitä hän tekee (musiikista puhuttaessa), hän lopettaa heti. Voisivat ottaa edes vähän samantapaisen asenteen tähän muuhunkin...
...the Virus in your heart

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Figaro1 » Sat Oct 08, 2005 3:45 pm

Kaikki oheiskrääsä on kuitenkin sellaista mihin bändi ei vaikuta jos lafka tunkee sen markkinoille välikäsien kautta.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sat Oct 08, 2005 4:19 pm

Tehkööt Nightwish mitä tahtoo ja myykööt rihkamaa kenelle tahtoo, paljon ne kuitenkin myyvät. Uusi kokoelmalevy nousi taas kerran heti kärkeen ja möi platinaa :roll:

Nyt vituttaa helvetinmoinen kurkkukipu. Talosta ei löydy kurkkupastilleja eikä tuonne kylällekään jaksaisi vaivautua pitkän matkan takia.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sat Oct 08, 2005 4:33 pm

Stratofanius wrote:Tehkööt Nightwish mitä tahtoo ja myykööt rihkamaa kenelle tahtoo, paljon ne kuitenkin myyvät. Uusi kokoelmalevy nousi taas kerran heti kärkeen ja möi platinaa :roll:
Ja mikä ihmisissäkin on vikana? :D Siis voihan sitä olla kova fani ja ostaa kaikki erikoisuudet, mutta jos bändi julkaisee koko ajan levyjä tyyliin jotka eroaa vaan erilaisella kansikuvalla, mm.. No mutta toisaalta, tuohan näyttää olevan todella toimivaa, kun ihmiset ostaa vaan ihan kaikkea mitä levy-yhtiö vaan pistää ulos :roll:

Ajattelin myös Iron Maidenin livelevyjen julkaisua. Ah! Taas uusi. Niillä saa helposti rahaa vaihteeksi. :)
Live for now, like there's no tomorrow.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sat Oct 08, 2005 4:39 pm

Piiuska wrote:Ajattelin myös Iron Maidenin livelevyjen julkaisua. Ah! Taas uusi. Niillä saa helposti rahaa vaihteeksi. :)
Niin, mutta Death on the Roadilla on toistaiseksi uusimman levyn livevetoja melko paljon, joten ei tuo nyt (aivan suoraa) rahastusta ole. :)

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Vitutusketju

Post by Pikkusielu » Sat Oct 08, 2005 5:38 pm

Onnistuin taas sairastumaan viikonlopuksi. Nuha vain, mutta niin kova nuha ettei meinaa henkeä saada.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Vitutusketju

Post by Stratofanius » Sat Oct 08, 2005 6:01 pm

Pikkusielu wrote:Onnistuin taas sairastumaan viikonlopuksi. Nuha vain, mutta niin kova nuha ettei meinaa henkeä saada.
Älä huoli, sairas olo minullakin on. Tosissaan vituttaa kun aina viikonlopuksi onnistun sairastumaan. Ja jalassakin on kipua hieman kun koiran kanssa yritin käydä kävelemässä.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Bones » Sat Oct 08, 2005 7:06 pm

Stratofanius wrote:
Piiuska wrote:Ajattelin myös Iron Maidenin livelevyjen julkaisua. Ah! Taas uusi. Niillä saa helposti rahaa vaihteeksi. :)
Niin, mutta Death on the Roadilla on toistaiseksi uusimman levyn livevetoja melko paljon, joten ei tuo nyt (aivan suoraa) rahastusta ole. :)
Ja Maiden ei ole missään nimessä verrattavissa Nightwishiin tuon oheiskrääsän kanssa. Ensi talvella kuulemma uusi studiolevy tulossa? Sittenpä nähdään, mitä kaikkea ne Maidenin nimellä tulevat myymään.
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Sun Oct 09, 2005 2:04 am

Kyllä liika on aina liikaa, oli bändi mikä tahansa. Itselleni on aivan sama mitä kaikkea bändi julkaisee, kun tulen ostamaan enintään itse levyn, ehkä myös paidan jos keikalle satun.

Mikä onkaan sitten tämän illan vitutuksen aihe: ihmissuhteet taas vaihteeksi. Jotkut vaan eivät osaa sanoa suoraan mitä ajattelevat ja sitten tekevät tosi törkeitä ohareita jne. Jos kaikki naiset ovat oikeasti tällaisia (ainakin kaikki omalle kohdalleni sattuneet ovat), sitten on varmaan parempi että pysynkin ikisinkkuna. Yritän kuitenkin toivoa ja uskoa, ettei näin ole ja olen ollut vain tekemisissä "väärien" ihmisten kanssa.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun Oct 09, 2005 11:04 am

Curry wrote: Jos kaikki naiset ovat oikeasti tällaisia (ainakin kaikki omalle kohdalleni sattuneet ovat), sitten on varmaan parempi että pysynkin ikisinkkuna. Yritän kuitenkin toivoa ja uskoa, ettei näin ole ja olen ollut vain tekemisissä "väärien" ihmisten kanssa.
Ja asiahan on vain niin, että kohdallesi on sattunut vääriä ihmisiä jostain vitun syystä.. Pahoillani kuulla tuosta, Tuomas. Ihmissuhteet on vaan jotain niin monimutkaista, jotain jota ei voi käsittää. Vielä se oikea tyttö kohdallesi osuu.. Älä vedä liian isoa pulttia sen takia. Oletpahan ainakin vapaa tekemään mitä vain.

Ystävät ympärilläni mainistee samasta asiasta joka päivä. Toistet seurustelee ja sanoo "meillä ei mene hyvin. Olisi parempi olla sinkku", toiset taas "mm. Minä en seurustele.. En halua olla sinkku..." Oivoi. Herää kysymys, kummin on sitten parempi olla? Tottahan seurustelusuhteetkin ovat onnistuneita, mutta useimmin sitä kuulee sitten tämän saman tarinan. Mutta toinen kysymys, milloin ihminen muka on tyytyväinen? :)
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Vitutusketju

Post by one of these guys... » Sun Oct 09, 2005 12:48 pm

vituttaa kun mua pidetään outona kun kirjotan runoja.. onko siinä jotain homomaista vai ? ja kun haluaa kasvattaa pitkän tukan nii siinä saa "aja ny toi pehkos" "mee ny parturiin" kommentteja ja naurua. ihmisten on vain pakko keskittyä tekeen toisen elämä kurjaks ku ei osaa elää omaansakkaan. olen erilainen ja olisin ylpeä siitä jossen saisi karuja kommentteja.
stratoa aina vähän sydämessä.

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Tulenkantaja » Sun Oct 09, 2005 3:32 pm

Johan olet kummaan porukkaan törmännyt, one of these guys...
Itse en näe siinä mitään kummaa, jos poika rustaa runoja, onhan sekin tapa ilmaista itseään. Ja minkä takia hiuksista pitäisi valittaa..? Koetahan kestää, eiväthän sinun asiasi muille kuulu. Eikä kaikesta palautteesta kannata välittää, kuulen minäkin (vaikka olen tyttö) niin joka päivä kaikenlaista paskaa.
...the Virus in your heart

IceTear1
Sr. Member
Posts:311
Joined:Mon Mar 04, 2002 1:17 pm
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by IceTear1 » Sun Oct 09, 2005 4:58 pm

one of these guys... wrote:vituttaa kun mua pidetään outona kun kirjotan runoja.. onko siinä jotain homomaista vai ? ja kun haluaa kasvattaa pitkän tukan nii siinä saa "aja ny toi pehkos" "mee ny parturiin" kommentteja ja naurua. ihmisten on vain pakko keskittyä tekeen toisen elämä kurjaks ku ei osaa elää omaansakkaan. olen erilainen ja olisin ylpeä siitä jossen saisi karuja kommentteja.
Ja pitkät hiuksethan on useimmille miehille vaan plussaa.

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Vitutusketju

Post by Misty » Sun Oct 09, 2005 5:03 pm

Piiuska wrote: Mutta toinen kysymys, milloin ihminen muka on tyytyväinen? :)
Ei sitten ikinä. Aina löytyy jotain valittamista ja ruoho on aina vihreämpää siellä aidan toisella puolella. :wink:

Tuosta runojen kirjoittamisesta ja pitkästä tukasta voisin kommentoida sen verran, että omasta mielestäni on tosi hienoa, jos joku miespuolinen kirjoittelee runoja ja kasvattaa pitkän tukan. En kyllä näe siinä mitään homomaista. Ajatelkaas nyt, historia on täynnä arvostettuja runoilijoita, joista suurin osa miehiä. Samoin tuo hiushomma. Ennenhän se oli pikemmin sääntö kuin poikkeus, että miehillä oli pitkä tukka. En käsitä kuka keksi, että se pitää leikata. Minusta pitkä tukka miehellä on miehekäs ja jotenkin "alkukantainen". En minä silti mistään luolamiehistä tykkää... :P Mutta entisaikojen soturit ainakin painelivat tukka hulmuten pitkin tantereita. Ja tämä mielikuva aiheutti sen, että alkoi soimaan päässä Taivas lyö tulta... :P

Jos lopettais tän offin tähän. Kiitos ja näkemiin.
~Still waters run deep~

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Sun Oct 09, 2005 5:15 pm

Misty wrote:Tuosta runojen kirjoittamisesta ja pitkästä tukasta voisin kommentoida sen verran, että omasta mielestäni on tosi hienoa, jos joku miespuolinen kirjoittelee runoja ja kasvattaa pitkän tukan. En kyllä näe siinä mitään homomaista.
Samaa mieltä. Ja vielä sitten jotain.. Minä arvostan ihmisessä eniten sitä, että hän on/uskaltaa olla täysin oma itsensä, eikä yritä olla mitään muuta. Jos tekee mieli kirjoittaa runoja ja kasvattaa tukka, sinähän silloin teet sen! Ja homottelut voi jättää sitten ihan suosiolla omaan arvoonsa, aina.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
one of these guys...
Member
Posts:102
Joined:Tue Jul 12, 2005 4:13 pm
Location:Viljakkala, Karhe, Finland

Re: Vitutusketju

Post by one of these guys... » Sun Oct 09, 2005 6:52 pm

kiitän. harva osaa ilmaista itseään runoilla ja olen yksi niistä jotka yrittävät tuoda pitkätukka kulttuuria takas :P tänää ottaa päähän vain se etten päässyt testaamaan uutta salia kun oveen on laitettu sormitunnistin, eli sinne pitää ilmoittautua jostain muualta mutta enpähän tiedä mistä.
stratoa aina vähän sydämessä.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Vitutusketju

Post by Bones » Sun Oct 09, 2005 9:27 pm

Piiuska wrote:Ja homottelut voi jättää sitten ihan suosiolla omaan arvoonsa, aina.
Täyttä totta, aina se vain ei onnistu.

Kaverini koulussa hänen tuttuaan oli suurilla porukoilla pilkattu aina juuri kyseiseen tyyliin ja keksitty mitä tymperämpiä lempinimiä, ja mitä siitä seurasi? itsemurha. Ennen kuin hyppäsi parvekkeelta hän oli huoneeseensa jättänyt lapun jossa luki jotain tyyliin "olinko mä tosiaan niin paska jätkä?".

Se pisti kyllä miettimään. Itsekin syyllistyin joskus kiusaamiseen mutta tuon jutun kuultuani lopetin tykkänään. Mitä vi*un hyötyä toisen kiusaamisesta loppujen lopuksi on? :huh:
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Vitutusketju

Post by Cinda » Mon Oct 10, 2005 9:17 am

Piiuska wrote:Minä arvostan ihmisessä eniten sitä, että hän on/uskaltaa olla täysin oma itsensä, eikä yritä olla mitään muuta. Jos tekee mieli kirjoittaa runoja ja kasvattaa tukka, sinähän silloin teet sen! Ja homottelut voi jättää sitten ihan suosiolla omaan arvoonsa, aina.
Lisäänpä tähän vielä sen, että jos joku on homo, niin silloin hän on. Siihen eivät nimittelyt auta.

Ja ihan aiheeseen: Ketuttaa kun ei kerkeä olla tuon pahemman puoliskon kanssa kuin iltaisin jolloin molemmat ovat ihan väsyneitä. Vapaatkaan eivät aina satu samalle päivälle. Muutenkin tuntuu että mennyt ihan tylsäksi tämä suhde.. :/
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Curry » Mon Oct 10, 2005 7:35 pm

Joo. Ihmiset. Puhukaa asioista rehellisesti, suoraan ja niiden oikeilla nimillä AINA oli asia tai tilanne mikä tahansa, säästätte itsenne monelta mielipahalta ettekä satuta toista tarpeettomasti.

Helevetti, jotkut ihmiset vaan pystyvät hajottamaan meikäläisen niin täydellisesti. Mää en muista koska mää oisin viimeksi ollut näin täynnä täysin puhdasta vihaa. Toivottavasti tämä menee ohi ennen kuin ehdin tehdä tai sanoa jotain mitä saisin myöhemmin katua. Jos en onnistunut sitä jo nyt tekemään.

Locked