Moderaattorit?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Moderaattorit?

Post by Figaro1 » Fri Oct 07, 2005 9:33 am

Malys wrote:Ehkä kynnys raportoida modeille alentuu sillä, että myöskin modet valittaisiin käyttäjien joukosta.
Muutenkin ne pitäisi valita käyttäjien joukosta jos minulta kysytään. Tietääkseni Timo Kotipellolla on vieläkin moderaattorin oikeudet tänne, mutta Tolkilla olen nähnyt vain "Sr.Member"-rivijäsenen tittelin vaikka hänkin oli mode, olisiko ollut edelisellä laudalla. Ja kumpikaan nyt ei ole juuri mitään tänne kirjoitellut, johtuen "erittäin yllättävistä" kiireistä bändin kanssa.

Jos käyttäjien joukosta modet valitaan, niin ainakin lauta varmaan tulee sitten myös moderoitua tehokkaammin.

Mutta en valitettavasti itse koe edelleenkään olevani pätevä saati kiinnostunut moderoinnista.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
tosise8
Sr. Member
Posts:341
Joined:Sat Jan 24, 2004 1:22 pm
Location:Iittala

Re: Moderaattorit?

Post by tosise8 » Sat Oct 08, 2005 10:04 pm

Vaatisikohan se mahdottomia koodiporukalta että pistettäis niin että Ei voi heti rekisteröidyttyä lähettää viestiä vaan venata hetken ajan esim. viikon niin ei tulisi niitä hetkenmielijohteesta trolleja.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Moderaattorit?

Post by IceBreaker » Sat Oct 08, 2005 10:33 pm

tosise8 wrote:Vaatisikohan se mahdottomia koodiporukalta että pistettäis niin että Ei voi heti rekisteröidyttyä lähettää viestiä vaan venata hetken ajan esim. viikon niin ei tulisi niitä hetkenmielijohteesta trolleja.
Siitä en osaa sanoa - olisiko ideassa edes loppujen lopuksi kovinkaan järkeäkään, vähän kummastelen -, mutta ennen vanhaan täällä oli kuulemma käytössä ainakin järjestelmä, jonka perusteella nyyppä sai avata uusia thredeja vasta kirjoitettuaan 50 viestiä.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
NordicStorm
Sr. Member
Posts:2174
Joined:Fri Mar 01, 2002 11:46 pm
Location:Finland

Re: Moderaattorit?

Post by NordicStorm » Sun Oct 09, 2005 1:34 pm

Uhm, puhun valitettavasti vain vähän suomea, en osaisi ymmärtää mitä te kirjoititte...älä äänestä minua (oui, je parle de toi, cliff!).

*palaa englanninkieliselle puolelle*
Give me liberty, or give me cake!

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Moderaattorit?

Post by cliff » Sun Oct 09, 2005 2:30 pm

Hei Nordic, ensi kädessä sinä puhut hyvin suomea!
Luulen, että sinä olisit erinomainen moderaattori. :wink:
<b>This is wrong</b>

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Moderaattorit?

Post by ozzie » Mon Oct 10, 2005 10:29 am

Niin kiinnostavaa kuin se olisikin, en usko että ehtisin moden virkaa täysipainoisesti hoitamaan. Kiitokset kuitenkin positiivisista mielipiteistänne, on mukava huomata ettette pidä aivan pellenä :lol:

Niinkuin IceBreaker huomasikin, olen pitänyt hiljaiseloa johtuen työtilanteesta. Käyn toki silmäilemässä posteja pysyäkseni edes vähän kärryillä siitä missä tällä laudalla mennään, mutta en suoraan sanoen ole ehtinyt jäädä kirjoittelemaan sen paremmin. Samasta syystä muuten minua ei näy mesessäkään, se on aika usein kiinni. Ketään en ole laittanut estoon, jos sitä epäilette :wink:

Sitten, jos useamman moderaattorin systeemiä tullaan käyttämään, voisin hyvin ajatella osallistuvani jollakin prosentilla mutta yksin minulla tosiaan ei ole mitään mahdollisuutta ko. tehtävää hoitaa.
Näinhän se on...

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Moderaattorit?

Post by IceBreaker » Fri Oct 14, 2005 2:05 am

Ei hajuakaan mitä Jens miettii liittyen foorumin moderointiin, mutta nyt myös Lauri on liittynyt foorumille ja saanut samalla moderaattorin oikeudet. http://www.stratovarius.com/forum/profi ... ile&u=6612

Kuten Figaro mainitsi tuossa ylempää, Tolkki ei ole enää kuitenkaan omannut moderaattorin oikeuksia.

Englannin puolella muuten oltaisiin vähäsen kiinnostuneita mikäli täälläkin ylläpidettäisiin jonkinasteista äänestystä kenestä voisi olla modeksi. :roll: Joten olisiko siis sellaiseen järkeä, mielipiteitä kiitos. :)
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Moderaattorit?

Post by Cinda » Fri Oct 14, 2005 7:45 am

Minä vain mietin että mihin niitä moderaattoreita tällä puolella tarvitaan, kun ei täällä ole edes elämää. Eikä häiriköitäkään ole kovin paljon. Uusista topiceista puhumattakaan. Mutta olisihan se hyvä jos löytyisi joku aloitteellinen ja suht. puolueeton maode joka ehkä jopa saisi tänne jotain eloa aikaiseksi. Englannin puolella tapahtuu jatkuvasti [en voi sanoa varmasti, sillä en käy siellä], että sinne ehkä tarvittaisiin joku liikeenteenohjaaja.. :)
Ja niin, itseäkin kovasti moderointi kiinnostaa, mutta tiedän ettei minua siihen valittaisi, saatika sitten että osaisin mitään tehdä.

Curry ja ElDiablo varmasti hoitaisivat homman mainiosti! :)
Don't ask who's to blame, I don't know.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Moderaattorit?

Post by IceBreaker » Fri Oct 14, 2005 8:29 pm

Cinda wrote:Minä vain mietin että mihin niitä moderaattoreita tällä puolella tarvitaan, kun ei täällä ole edes elämää. Eikä häiriköitäkään ole kovin paljon. Uusista topiceista puhumattakaan.
Kotipellon suomenkieliselle foorumilleko luulet eksyneesi? :roll: Minusta täällä Suomipuolella on meno ollut melko vilkasta. :)
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Moderaattorit?

Post by Cinda » Sat Oct 15, 2005 11:00 am

Mitään Kotipeltoja :O
Tarkoitin että ei ole häiriköitä, mutta ei myöskään uusia topiceja, mutta on toki vanhoilla topiceilla ollu vilinää ja vilskettä.
Don't ask who's to blame, I don't know.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Moderaattorit?

Post by IceBreaker » Sat Oct 15, 2005 5:09 pm

Cinda wrote:mutta on toki vanhoilla topiceilla ollu vilinää ja vilskettä.
Siinä tapauksessa sanonta "kun täällä ei ole edes elämää" ei sopine kuvaamaan tilannetta. :wink:
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Moderaattorit?

Post by Cinda » Sat Oct 15, 2005 5:30 pm

Äh, unohda nyt jo koko juttu :D
Don't ask who's to blame, I don't know.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Moderaattorit?

Post by SirJuzzi » Sat Oct 15, 2005 6:33 pm

Kuuluu ehkä lähinnä tähän topiciin, mutta mikäs foorumin ulkonäön on muuttanut tylsän harmaaksi?

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Moderaattorit?

Post by Malys » Sat Oct 15, 2005 7:24 pm

Hmm, oonko minä ainoa sitten jolla foorumi on tummansininen? Asetus, jonka itse olen valinnut.

Edit: Kokeiles Juzzi muuttaa tuolta profiilistas väriasetusta? Ainakin itsellä toimii nuo kaikki muutkin.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Moderaattorit?

Post by SirJuzzi » Sat Oct 15, 2005 9:12 pm

Jep, nyt toimii. Hämmästytti vaan, kun ihan itsestään oli väriskaalaksi muuttunut joku board enginen oletus.

User avatar
Tulenkantaja
Member
Posts:53
Joined:Thu Sep 01, 2005 5:35 pm
Location:the City of Angels
Contact:

Re: Moderaattorit?

Post by Tulenkantaja » Sun Oct 16, 2005 6:24 pm

Tää harmaa sivu on karmea...miten se nyt noin muuttui...

Välikommenttikuningatar iskee taas.
...the Virus in your heart

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Moderaattorit?

Post by ElDiablo » Sun Oct 16, 2005 11:45 pm

Vaihdasta profiilista Board Style haluttuun. "plain" on se harmaa, itselläni on käytössä Igluu.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Pikkusielu
Sr. Member
Posts:1502
Joined:Mon Jul 11, 2005 11:09 am

Re: Moderaattorit?

Post by Pikkusielu » Mon Oct 17, 2005 9:54 am

Minullakin on kyllä pysynyt ihan normaalina... :roll:

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Moderaattorit?

Post by Figaro1 » Mon Oct 17, 2005 8:14 pm

Hassua on että eilen lauta oli muuttunut itse itsestään ihan harmaaksi ja kirjaimet isoiksi ja tänään vanha ulkoasu teki comebackin. On tämä kuitenkin paljon parempi.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

IceBreaker
Sr. Member
Posts:4718
Joined:Thu Jan 13, 2005 11:37 pm
Location:Somewhere out from Strato-forum (=Etelä-Kymenlaakso)

Re: Moderaattorit?

Post by IceBreaker » Tue Oct 18, 2005 3:41 am

Figaro1 wrote:Hassua on että eilen lauta oli muuttunut itse itsestään ihan harmaaksi ja kirjaimet isoiksi ja tänään vanha ulkoasu teki comebackin. On tämä kuitenkin paljon parempi.
Jatketaan vielä ainakin yhdellä viestillä tätä offtopicia. :P Minä näen yhä laudan uudenharmaana ja vaihdoin profiilinikin harmaaksi, sillä vanhalla teemalla minulla alkoi viime päivinä ilmetä ongelmia viestien lähettämisessä. Kun taas tällä "plain-teemalla" vastaavia ongelmia en ole enää kohdannut.
"I shall seize Fate by the throat; it shall certainly not bend and crush me completely"

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Moderaattorit?

Post by *Elina* » Tue Oct 18, 2005 11:31 am

Mie teen comebackin 8) .
Vaikka mie en aikoihin olekaan täällä kirjotellut,niin voisin antaa ääneni ElDiablolle.

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Moderaattorit?

Post by Warrior » Tue Oct 18, 2005 3:48 pm

Piiuska wrote:Jo edellä mainitussa englanninkielisessä topicissa jotkut antoivat suomalaisille mode-ehdokkaiksi mm. seuraavia nimiä :

-IceBreaker
- Nordic
- ElDiablo
- Curry
- Ozzie
:shock: - Warrior :shock:
- Figaro1
-SirJuzzikin taisi jossain vilahahtaa.
Vau, meikäläistäkin ehdotettu. Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta pysyttelen ehkä mielummin taka-alalla :).

Ozzielle voisin kyllä ääneni antaa.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Moderaattorit?

Post by Jabi » Tue Oct 18, 2005 5:27 pm

IceBreaker wrote:
Cinda wrote:mutta on toki vanhoilla topiceilla ollu vilinää ja vilskettä.
Siinä tapauksessa sanonta "kun täällä ei ole edes elämää" ei sopine kuvaamaan tilannetta. :wink:
No elämää kuitenkin on syystä tai toisesta selkeästi vähemmän kuin vielä vuosi-pari sitten.

Locked