Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Bijour les ninnins!

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dkb
Jr. Member

PostPosted: Fri Oct 28, 2005 11:36 pm    Post subject: Bijour les ninnins! Add User to Ignore List Reply with quote

Very Happy
Nouvelle arrivée, parce que jamais venue sur ce site que je trouve excellent. Cool
Voyant qu'il y avait pas mal de petits frenchies, je vens vous faire un p'tit coucou, histoire de faire les présentations, quoi! Wink
@+ !! Twisted Evil

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
MaFiaBoY
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 28, 2005 11:57 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Bienvenue parmi nous (disait le chat), dkb ! Il y a déjà un topic français qui existe, je t'invite à poster dessus pour ne pas encombrer le forum qui est déjà assez pollué comme ça en ce moment...

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
metal_4_life14
Member

PostPosted: Sat Oct 29, 2005 10:11 am    Post subject: Re: Bijour les ninnins! Add User to Ignore List Reply with quote

dkb wrote:
Very Happy
Nouvelle arrivée, parce que jamais venue sur ce site que je trouve excellent. Cool
Voyant qu'il y avait pas mal de petits frenchies, je vens vous faire un p'tit coucou, histoire de faire les présentations, quoi! Wink
@+ !! Twisted Evil

Bienvenue Dkb!!!! En effet viens nous voir sur le topic approprié. enfin je ne dis rien lors de ma première fois ici j'avais créé également un nouveau topic Very Happy "nouveau venu". Mais bon n'hésites pas à venir poster dans "les français parlent aux français" tu y seras bien recue Wink . Petite question tu vas voir strato à lille je suppose ? Ca sera ta première fois ?

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Patricia
Sr. Member

PostPosted: Sat Oct 29, 2005 9:05 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Salut Dkb!

Sois la bienvenue ici!
J'espère que tu plairas sur ce forum.
Alors rejoins-nous sur le topic des français. Smile

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Discussion in other Languages All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum