Miittiä Tampereella pe 28.10?

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:
Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Curry » Mon Oct 24, 2005 2:47 pm

Voitaisiin kyllä pitää miitti Rautatieaseman edessä kolmelta. Mulla on erittäin todennäköisesti päällä tuolloin siniset farkut, musta nahkatakki ja mustavalkoinen kaulaliina.

Tuosta sitten johonkin syömään. Miettikää Tampereen tuntevat niitä ruokapaikkoja valmiiksi, mulle kyllä passaa että jos etukäteen ei keksitä mitään, sovitaan tuolla. Itseäni buffetti kiinnostaa ehdottomasti eniten.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Curry » Tue Oct 25, 2005 11:10 am

Joo. Meikäläisen majoitusviritelmä sitten kosahti, että oisko kenelläkään tarjota mulle yösijaa pe-la -väliseksi yöksi? Ei jaksais nukkua kahta peräkkäistä Tampereen reissua pusikossa :D

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Stratosfear » Tue Oct 25, 2005 12:22 pm

Curry wrote:Edelleen: Oon kysellyt useampaan otteeseen, jos laudan tamperelaiset tai muut jäsenet tietävät paikkoja missä kannattaa käydä syömässä, KERTOKAA NIISTÄ JA TEHKÄÄ EHDOTUKSIA! Itse laitoin tuon, koska haluan miitin järjestettävän ja kukaan muukaan ei ollut mitään ehdottanut.

Jos on parempia ideoita niin KERTOKAA NE!
http://www.huviopas.net

Aleksanterinkadulla (lähellä Koskikeskusta) sijaitsee pieni kiinalainen ravintola missä on edulliset hinnat ja 1.5x annokset. Yhdestä annoksesta riittää melkein kahdelle.

Pakkahuoneen toisella puolen (siis Tullintorin kauppakeskuksen lähellä) sijaitse Ravintola Telakka missä on ok hintainen lounas. Opiskelijoiden suosima paikka. http://www.telakka.sci.fi/

Tiedoksi, että Pakkauhuoneen vieressä sijainnut parkkipaikka (siis hiekkakenttä) on rakennuskohteena. Jos autonsa haluaa jättää jonnekin todella lähelle niin kannattaa katsoa Tullintorin ympäristön sivukatuja. Lähellä on myös parkkitalo: http://www.tampereenptalo.fi/tulli.htm

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Curry » Wed Oct 26, 2005 3:19 pm

Lyödään nyt lukkoon tämä, eli rautatieasemalla kolmelta syömään lähtevät.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Malys » Thu Oct 27, 2005 11:59 am

Mä vähän luulen että en tulekaan miittiin. Kait. Kolmelta on sittenkin mulle turhan aikaista, ajattelin tulla vasta vähän ennen kasia Tampereelle ja yritän selvitellä kaikille kamoilleni sijoituspaikkaa. :P

No ketkä tunnistaa mut, niin tulkaa vaan nykimään hihasta. Mä en kuitenkaan ketään tunnista.

Malvalta terkkuja.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Eini » Thu Oct 27, 2005 1:57 pm

Ozzie houkutteli minutkin mukaan eli Tampereelle olen tulossa huomenna. Tarkalleen ottaen missä tapaamme rautatieasemalla?

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by ozzie » Thu Oct 27, 2005 2:09 pm

Varsin houkuttelin :lol: Satuinpahan kysäisemään "Oletko tulossa?". Aamulla minäkin vasta tiedän sitten varmaksi pääsenkö tulemaan, mutta toivo elää vahvana 8)
Näinhän se on...

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Curry » Thu Oct 27, 2005 5:01 pm

Eiköhän se paras paikka ois rautatieaseman edessä. Jos jollekin ei vielä oo meikäläisen pärstä tuttu, niin klikatkaa viestini alareunasta "website", siinä ois meikäläisen kuvia. Pistän huomenna päälle siniset farkut, mustan nahkatakin ja mustavalkoisen kaulaliinan.

Jos myöhästyn niin syyttäkää junaa :D

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Eini » Thu Oct 27, 2005 6:40 pm

ozzie wrote:Varsin houkuttelin :lol: Satuinpahan kysäisemään "Oletko tulossa?".
Kyllähän sinä minut tiedät, tuokin riitti. :lol:

Osa taitaakin tuntea minut, mutta niille jotka eivät tunne, kuva löytyy tuolta: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Elli79 . Uusin kuva taitaa olla todenmukaisin, on noita kiloja päässyt vähän kertymään. :lol: Hiukset on blondit/pinkit ja jotain mustaa on päällä. Laukussa HIM:n logo. Huomenna nähdään!

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Misty » Thu Oct 27, 2005 6:53 pm

Minä en miittiin ehdi, mutta keikalle tulen. Jos joku teistä minut ennenkin nähneistä minut tunnistaa, niin hihasta kiinni vain. Yksin olen liikenteessä, joten seura ihan tervetullutta. :)
~Still waters run deep~

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Eini » Thu Oct 27, 2005 9:50 pm

Misty wrote:Yksin olen liikenteessä, joten seura ihan tervetullutta. :)
Samat sanat. :)

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by SirJuzzi » Fri Oct 28, 2005 12:09 pm

Voi olla että tähän aikaan tänne on jo ihan turha kirjoitella, mutta minun kuvani löytyy galleriasta, ja monet sen ovat varmasti katsoneetkin. Päällä vaaleat farkut ja tummanruskea mokkatakki.

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Curry » Fri Oct 28, 2005 7:55 pm

Jeesjees. Wingdom soittaa taustalla, hörppäilen olutta ja kirjoittelen vaikka väliaikaraporrtia tässä aikaa tappaakseni.

Raxissa pidetyssä ruokailumiitissä oli messissä mää, Mare + kaveri, Eini ja SirJuzzi. Tosi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja nähdä vanhoja tuttuja. Vituttaa vaan, kun en saanut vieläkään rikottua buffetennätystäni (12 palaa pizzaa + jälkiruoat), mut enköhän onnistu siinä vielä joskus :D

Nyt sitten tultiin keikalle kokoonpanolla mää-Mare-Maren kaveri-Eini-Ozzie, paikanpäällä löysin vielä Malyksen.

Ei kai siinä. HF aloittaa puolen tunnin päästä, ja erääseen Strato-paitaan voisi tulla parempia kokoja kuin mitä tuolla myyntipisteessä nyt on tarjota. Kyllä nyt keikalta pitää paita ostaa, jos löytyy tyylikäs ja sopiva.

Curry kiittää ja kuittaa, takaisin bilettään :wink:

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by SirJuzzi » Fri Oct 28, 2005 8:20 pm

Hahaa, Curry on siis elitisti. :wink:

Oli kiva päästä lopultakin näkemään tämänkin laudan porukkaa, kiitos kaikille "miittiin" osallistuneille. Pitäkäähän hauskaa keikalla. :)

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Malys » Sat Oct 29, 2005 7:04 pm

Mä olin kyllä aika luuseri kun en sinne aikaisempaan miittiin tullut, mutta en jaksanut lähteä kamojen kanssa mihinkään (kun en tiennyt että voinko jättää ne jonnekin säilöön). Ja Ozzien ja Curryn hukkasin melko aikaisessa vaiheessa iltaa Pakkahuoneella. :P

Mutta kiitos pienestä miitistä. :)

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Curry » Sat Oct 29, 2005 7:42 pm

Jeesjees, nyt on meikäläinenkin kotiutunut. Eilen ehdin jo kertoakin väliaikatietoja (älkää enää päästäkö alkoa nauttinutta meikäläistä koneelle! :D ), ja nyt on viiltävän loppuanalyysin paikka :D

Hammerfall ja Strato, molemmat aivan perkeleen kovia keikkoja. Voin vaan sanoa, että kannatti tulla. Aina on mahtavaa tutustua uusiin ihmisiin ja nähdä vanhoja tuttuja.

Kiitokset kaikille mukanaolleille, erityiskiitokset meikäläisen Sputnikiin hoitaneelle Mistylle :D

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Misty » Sat Oct 29, 2005 8:54 pm

Curry wrote:Kiitokset kaikille mukanaolleille, erityiskiitokset meikäläisen Sputnikiin hoitaneelle Mistylle :D
Hehe, kiitokset itselles mukavasta seurasta! Tulikin biletettyä ihan kiitettävästi. :D

Keikat oli mahtavat ja hyvät fiilikset jäi. Lautalaisista tuli bongattua Ozzie (kiitokset mukavasta juttuseurasta!), Mare ja Eini. Malysia koitin katsella, mutta enpä nähnyt missään. Kaikenkaikkiaan oikein hauska ja onnistunut ilta. :)
~Still waters run deep~

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Malys » Sat Oct 29, 2005 8:59 pm

Ois pitänyt varmaan sanoa omiksi tunnusmerkeiksi housut, joissa on toisessa lahkeessa iso perhonen. :P

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Eini » Sun Oct 30, 2005 12:15 pm

Oli tosiaan kiva tavata porukkaa miitissä + Misty ja Ozzie sitten illemmalla. Vieläkin harmittaa, et olin niin väsynyt etten jaksanut lähtä muitten mukana baariin enkä Ozzien kanssa syömään. Joskus toiste sitten.

Keikat katoin eturivistä Maren vieressä. Kuvia tuli otettua vaan 84 kpl... :lol: Sain myös Hammerfallin basistin plekun. Kummatkin keikat olivat aivan loistavia. Kyllä kannatti lähtä Tampereella käymään. Ne screenillä näytetyt kiertuepätkät olivat kanssa aika kivoja. Mahtaakohan ne tulla seuraavalle DVD:lle?

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Miittiä Tampereella pe 28.10?

Post by Mare » Sun Oct 30, 2005 3:27 pm

En turhaan ole puolikuollut nyt, yöllä istuin 9h junassa, kotona aamulla kuuden pintaan. Reissu oli kyllä erittäin onnistunut, kiva tavata lautalaisia taas ja käydä porukalla syömässä, vaikka mulla ei isommasti nälkä ollutkaan :D Jotenkin tuntuu, että keikka oli paras Stratoilta mitä olen nähnyt, kaikki tuntui olevan vireessä ja yleisökin hyvin mukana.

Kiitokset kaikille lautalaisille (ja 'ulkopuolisista' Niinalle ja Antille<3), ja eritoten kiitos Porralle ja vielä ihan megasuuret kiitokset Jensille (you will get the money back next time) \,,/
This is the Arockalypse!

Locked