minkälainen kitara vahvistin?

Muusikot ja muusikoidenalut voivat täällä keskustella kaikesta musiikintekemiseen liittyvästä. Toki myös muutkin ovat tervetulleita mutta keskusteluaiheiden pitäisi täällä jollain tasolla liittyä musiikintekemiseen.
User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,
minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Thu Aug 04, 2005 9:57 pm

Elikkä soitan Fenderin "leimalla" squierin stratocasteria ja mulla on squier SP10 "pikku" vahvistin jonka särö kuulostaa tosi laihalta ja ku pitäis saada vähän rankempaa säröä ja kaikua niin pitäiskö ostaa uus vahvistin vai jokin efekti laite? En jaksa lähteä musiikki kauppaan kysymään niin aattelin oisko teillä rehellistä tietoa kyseisestä kitarasta että mikä siihen parhaiten kävis! Sillä musiikkiliikkeessä ne tuputtaa kuitenkin jotain "ei hyvää ja kallista"! :)
Kiitos jo etukäteen

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Pentelesh » Fri Aug 05, 2005 4:35 pm

Toi särön huonous voi johtua myös kitaran mikistäkin. Jos sulla on mahdollista lainata kaverilta, jotain särö-efektiä, kuten Metal Zonea tai jotain hienoa efektihärdelliä, niin kannattaa kokeilla sen lävitse. Ja kyllä melkein kannattaa ensin sijoittaa rahat särö-pedaaliin tai sitten ostaa kunnon 4x12 kaappi etuasteineen ja niinpoispäin. Vaikka onkin isot kamat, ei se tarkoita että täytyy päästä bändiin soittamaan ;)

Boy-85
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 28, 2002 10:25 pm
Location:Pori, Finland

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Boy-85 » Fri Aug 05, 2005 4:38 pm

Vahvistimen vaihto voi auttaa soundin suhteen, mutta esim. kotisoitossa multiefekti vahvistin- ja kaappisimulaatiolla on kova sana. Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin jos ostaisi jokaisen efektin erikseen (riippuu tietysti myös merkistä/mallista). Esim. Boss GT-6 (jota itse käytän Laneyn TF100:n kautta) on ihan käypä laite, hinta 450:stä ylös. Ei välttämätä yksinkertaisin soundien muokkaamisen suhteen, itse olen toistaiseksi käyttänyt tehtaan soundeja enimmäkseen. En tietenkään tarkoita että joku tietty merkki/malli kannattaa ostaa, sen sijaan kannattaa itse käydä liikkeessä katsomassa ja kokeilemassa eri vehkeitä ja vertailla hintoja. Myyjienkin luulisi tietävän yhtä ja toista, joten heiltäkin voi kysyä.

Boy-85
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 28, 2002 10:25 pm
Location:Pori, Finland

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Boy-85 » Fri Aug 05, 2005 4:49 pm

Pentelesh wrote:Vaikka onkin isot kamat, ei se tarkoita että täytyy päästä bändiin soittamaan ;)
Toisaalta, miksi edes hankkia paljon isoa/kallista tavaraa jos ei soita bändissä :wink:.

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Fri Aug 05, 2005 7:38 pm

Itsekkin mietin että johtusko se mikeistä mutta sain siihen vastauksen kun kokeilin kitaraani serkun vahvistimeen! Ja siinä soundissa oli sitä jotain! :) Sillä on se behringer GM10 vahvistin joka tulee kitaran matkassa mutta sitä vahvistinta ei oikein löydy erikseen myytävänä!

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Zeke89 » Fri Aug 05, 2005 9:49 pm

Line6 Flextone 2 on aikas komea peli. Ainakin saundimaailmaa löytyy.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Sat Aug 06, 2005 4:11 pm

Zeke89 wrote:Line6 Flextone 2 on aikas komea peli. Ainakin saundimaailmaa löytyy.
Jep, löysin kyseisin vahvistimen netistä mutta ei ole hyvä mun kukkarolle! :)

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Pentelesh » Sun Aug 07, 2005 9:19 am

Tosta saat vissiinkin halvalla kunnon efektipedaalin. Näillä on hyvä aloittaa.

http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=18660

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Mormegil » Sun Aug 07, 2005 9:27 am


User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Thu Aug 11, 2005 3:15 pm

Pentelesh wrote:Tosta saat vissiinkin halvalla kunnon efektipedaalin. Näillä on hyvä aloittaa.

http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=18660
"Hakemaasi aihetta tai viestiä ei löydy" ja toi seuraavakin oli pikkasen kallis! :?

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Jaakko » Fri Aug 19, 2005 12:18 pm

Aina voi suositella lähtemään liikkeelle kunnon kitarasta. Ei Squierista oikeasti hyvää soundia irtoa millään vehkeillä, ainakaan dynamiikkaa ja herkkyyttä turha toivoa.

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Tue Sep 06, 2005 4:03 pm

No Terve taas! aattelin nyt kysästä että mitä mieltä ootte tämmösestä paketista:

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-177675.html

ja

http://www.thomann.de/thoiw3_digitech_r ... dinfo.html
[/url]

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Pentelesh » Tue Sep 06, 2005 7:16 pm

^Toi Efektipedaali on vissiinkin ihan jees, en ole kokeillu. Mutta tuo B.C.Rich on soitettavuudeltaa hieman arveluttava (todella isoja eroja yksilöissä) mutta noi tehdas mikit on ihan sudet!!! Eli, joutuisit laittamaan uudet mikit samantien, jos haluat saada hyvän äänen siitä.

Tosin hiljaisessa kotikäytössä se ei varmaankaan niin paljoa haittaa.

Jos noita B.C. Richejä haluat, niin tässä halpiksessa on jo ihan hyvät mikit

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175102.html

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Thu Sep 08, 2005 1:29 pm

Pentelesh wrote:^Toi Efektipedaali on vissiinkin ihan jees, en ole kokeillu. Mutta tuo B.C.Rich on soitettavuudeltaa hieman arveluttava (todella isoja eroja yksilöissä) mutta noi tehdas mikit on ihan sudet!!! Eli, joutuisit laittamaan uudet mikit samantien, jos haluat saada hyvän äänen siitä.

Tosin hiljaisessa kotikäytössä se ei varmaankaan niin paljoa haittaa.

Jos noita B.C. Richejä haluat, niin tässä halpiksessa on jo ihan hyvät mikit

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175102.html
Onko sulla kyseisestä merkistä kokemuksia sitte? ku en oo ite kuullutkaan aikaisemmin kyseistä merkkiä edes, tai se on menny muiden merkkien ohella toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! :) kun näitä merkkejä on aikalailla ja parhaat naurut olen saanut kyllä ILMAT POIS liikkeen FREEDOM säh-kitarasta jonka hintakin on vain 89€ en saatana ostais sellasta! anteeksi vain jos jonkun kotoa semmonen löytyy... mä kuitenkin aattelin tilata kyseiset vehkeet, siis ton warlockin... niin, kai siinä olisi silti paremmat mikit kuin mun squierin stratossa? onhan tuo kuitenkin neljällä mikillä kun taas stratossa on 3! vai onko se niin että hyviä vähemmän ja huonoja enemmän?! :wink: niin tosiaan jos sulla ja jollain toisilla olisi tietoa ton kitaran laadusta ja yleisesti onko se suosittu, ku kuitenkin THOMANNilla se oli liikkeen suisittelu listan ensmäinen!

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Pentelesh » Thu Sep 08, 2005 3:22 pm

B.C. Rich merkinä on hyvä, mulla ittellä on tossa nurkassa tuommoinen Warlock malli, USA-series, jossa on ns. reversed Headstock sekä licensoitu floykka. Ja transparent black tai brown, ota ny selvää tosta väristä :D

Kaverilla on kuitenkin tuommoinen samanlainen Warlock, ja kun joskus bändeissä soiteltiin, niin ei kyllä todellakaan mitään hyvää soundia niistä irronnut. Samoilla vahvistin säädöillä pantiin Ibanez kiinni piuhaan, niin tuli ehkä noin 25% kovemmalla teholla ääntä ämyristä.
Toisekseen, tuossa on vain kaksi mikkiä, nuo ovat molemmat ns. tupla-keloja. Uskallan sanoa aika varmasti, että sun Skuierin mikeistä tulee parempi soundi kuin noista B.C. Richin tehdaskeloista. No, tilaat samalla tämmöisen talla mikin (ei omaa kokemusta tosin tuosta mikistä, mutta kehuttu) sieltä thomannilta, niin sitten saat ainakin hyvät soundit siihen, jos joskus soitat vähän kovempaakin.

Jacksonin tehdas mikit ovat mielestäni paljon laadukkaampia, kuin B.C.n mutta eivät nekään mitään kovin kummoisia loppujen lopuksi ole.

Epiphpnen Gothic Explorer on ehkä halvin hyvä kitara, missä on vakiona semmoiset mikit, että talo tärisee. Tuommoista tekisi itsekin mieli joku päivä.

Mutta, itse en tuollaista settiä tilaisi.

Missäpäin sää asut?

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Thu Sep 08, 2005 4:04 pm

:oops: Jep, olin taas väärässä :D kun oon vasta aloittelija... mutta kyllä silti oon soitostani kehuja saanut hallihtevilta soittajilta, eli osaan soittaa mutta en tajua oikein mitään! sen vaan että oma vahvistimeni on huono koska siinä ei ole yhtään kaikua ja särö on mitä on... nytpähän tunnistan noi tuplamikit! :wink: Kajaanissa asun, miksi kysyt?

vielä kerron vaatimukseni: eli kitara olisi hyvä ja hieno, vahvistimen särö olis itessään jo hyvä ja muutenkin siinä pitäs olla kaikuefektiä! mutta eiköhän noi hoidu kuitenkin sillä efektipedaalilla! vai? :roll:
yhteis hinta ei miel. sais olla kuin n.500€ ja miel. halvemmalla!

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Jaakko » Thu Sep 08, 2005 5:08 pm

Pentelesh wrote: Epiphpnen Gothic Explorer on ehkä halvin hyvä kitara, missä on vakiona semmoiset mikit, että talo tärisee. Tuommoista tekisi itsekin mieli joku päivä.
Älä helvetissä, onko Epiphone joskus tehny jotain hyvääki? En kyllä usko ennen kuin kuulen :lol: No joo, kyllä talo tärisee kitaralla kun kitaralla kunhan vahvarista irtoo muutakin kun ruuveja.

Ja Heke, älä turhaan törsää mihinkään puolisurkeeseen vahvistinviritelmään vaan hommaa Line6 POD tai joku muu mallintava masiina joka tekee kaiken paitsi soittamisen. Behringerin V-Amp on vastaava mutta hitusen halvempi, huuto.netistä tai jostain näitä voi käytettynä saada hyvinkin halvalla. Toinen vaihtoehto on vaan hommata pari erillistä pedaalia mutta sekin oikeestaan vaatis jo efektisilmukan vahvarilta, kaikua kun ei erikseen tahdo saada toimimaan särön etupuolella.

Ei tässä kuitenkaan mitään muuta yhteenvetoa oikeestaan ole kun että halvalla ei saa hyvää jos ei itse tee. Sun ongelmat vielä pienessä mittakaavassa, mulla kiikarissa olevat vehkeet liikkuu kymmenissä tuhansissa euroissa eikä tässäkään tapauksessa vielä aivan ammattitason studiokamoista ole kyse ;)

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Pentelesh » Thu Sep 08, 2005 5:25 pm

No sen verran siitä paikkakunnasta, että kaippa sieltä löytyy oma musaliikekkin, mistä voisi tavarat ostaa?

[url=http://www.thomann.de/thoiw3_marshall_m ... dinfo.html]Tosta Marsu[/quote] joka toimii kotona, ja ehkä myöskin joskus jossain kevyessä bänditoiminnassa. Ei ole hinnalla mielestäni pilattu tuo.

[url=http://www.thomann.de/thoiw3_epiphone_g ... dinfo.html]Tosta kitara[/quote] josta pitäisi lähteä ihan menevät soundit.

tosin, käyppä kattomassa semmoinen kuin http://www.guitar24.de

sieltä löytyy kanssa halvalla kaikkea, esim Line6 Spider II 30w kaappi hieman yli 200e. mutta, kun olet päättänyt mitä aiot ostaa, niin kannattaa käydä kysymässä sieltä Kajjaanin musaliikkeestä, että millä hintaa saisit ne tavarat sieltä.
Katoppa jos sun pitää laittaa niitä takuuna takaisin, on toiminta helpompaa kun vain kannat ne liikkeeseen, etkä ala soittelemaan saksaan asioista.

Mutta, ei muuta kuin malttia. Kyllä sieltä hyvä setti löytyy

EDIT:
Jaakko wrote:Älä helvetissä, onko Epiphone joskus tehny jotain hyvääki? En kyllä usko ennen kuin kuulen No joo, kyllä talo tärisee kitaralla kun kitaralla kunhan vahvarista irtoo muutakin kun ruuveja.]/quote]

Sehän on taas se kuuluisa makuasia ;) Kyllä mä noista Epiphonen Goth-malleista olen tykännyt siitälähtien kun markkinoille tulivat. Eihän ne Custom-shop kitaroille pärjää millään ja varmasti löytyy samaan hintaa jykevämpääkin mallia markkinoilta, mutta ei kaikkea voi aina tietää näistä lankunpätkistä. :?

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Jaakko » Thu Sep 08, 2005 5:49 pm

Ei sillä ettenkö ihan jo tyylin puolesta suosittelis budjettiostajalle tuota Gothicia, itse kun olen täysin hurahtanut Gibsonin alkuperäiseen jota tuo lähes 100% muistuttaa ulkonäöltään. Ja Gibsonhan niitä ei enää teekään, että vois olla vaikeaa uutena löytää.

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Thu Sep 08, 2005 8:00 pm

Pentelesh wrote:No sen verran siitä paikkakunnasta, että kaippa sieltä löytyy oma musaliikekkin, mistä voisi tavarat ostaa?
Kyllähän täältä KAJAANIN MUSIIKKI- löytyy mutta se on omalla tavallaa vähän synkkä paikka... :?

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Kain´s seventh son » Fri Nov 11, 2005 6:15 am

HEKE! Vinkki kokeilemalla viisastuneelta: älä edes pissi sinne päinkään missä lukee Harley Benton!


Itse suosittelen, jos nimittäin hinta/laatu-suhdetta kaipaat, niin Behringerin V-ampirea pömpeliksi (irtoo Thomanilta alle kahellasadalla)(aiheuttaa kerrostalolähiössä varmasti pahennusta :D ) ja Epiphonen Gothic - sarjan kasvattia käden jatkeeksi, itelläni on SG ja oon kyllä pirun tyytyväinen :) (siinä on perkeles Gibsonin Custom -mikkien autenttiset kopiot vakioina! :twisted: )
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Fri Nov 11, 2005 11:25 am

Tuossa viestissä olikin asennetta, täytyy tosiaan vilkaista! :D

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Kain´s seventh son » Fri Nov 11, 2005 5:30 pm

Kyllä vielä joku kaunis päiwä se Gibbonikin tulee handuun tarttumaan :D joku soitinliike tulee vielä rikastumaan kustannuksellani :D (oletuksen Tampereen Soitinkeskus :P )

Ja voin sanoa, että tuo Squierin Strato ei ole mikään laadulla pilattu peli... mikit kiertää ja elektroniikka paukkuu... (mutta on se kyllä helvetinmoinen Punk-kitara :D :twisted: ) itelläni on toulla nurkassa yksi, jonka kaulamikki sanoi aikaa sitten sopimuksensa irti enkä edes jaksanut harkita kolvausten korjaamista, koko kitara kun oli muutenkin varsin raato ;)

Ja jos pelkkiä mikkejä haluaa ostaa, ja humbuckerit saa sopimaan sinne, niin Gibsonin Burstbucker III:set on aikas kovat ;) niissä on kuulemma alan kuumin lähtösingnaali :D kuulostaa aekas perkuleen hyvältä!
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Kain´s seventh son » Fri Nov 11, 2005 5:37 pm

Itse himoitsen tuommoista tuolle viisikieliselle Ibanezille kaveriksi :D http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-16 ... 889bbe8746
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Kain´s seventh son » Sun Nov 13, 2005 1:19 am

http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=18941772

Oma kalustoni näyttää tällä hetekellä tosiaan tämmöiseltä :D tuon 2x60W Rocktronin replitonen repäisin neljälläsataa kaverilta, että elkää edes yrittäkö löytää niin halvalla uutena ;) (se kaveri on oikeesti liian mukava :? makso siitä ite kuulemma jonkun 700€)
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
StratoFactor
Sr. Member
Posts:1226
Joined:Wed Apr 20, 2005 2:13 pm
Location:Shores of Everdark

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by StratoFactor » Thu Dec 29, 2005 4:49 pm

Kain´s seventh son wrote:HEKE! Vinkki kokeilemalla viisastuneelta: älä edes pissi sinne päinkään missä lukee Harley Benton!


:lol: :lol: :lol: Tervetuloa kerhoon ystäväiseni. Minä joudun elämään Benttonin basson kanssa jokaikinen päivä, kunnes saan uuden. Ja ostan luultavasti jonkin halvan kitarasetin, ellen parempaa samalla hinnalla uutena tai käytettynä saa niin joudun tyytymään Benttoniin taas. :D Mutta ajattelin ostaa Epiphonen Thunderbirdin tässä jonain kauniina päivänä. Ja jonkin oikean vahvistimen ja uudet piuhat. Kyllä Benttonista keskiverron saa, kunhan siihen vaihtaa mikit, kielet, nauhat, nupit, kaulan säätää ja virittää sen. Tosin samalla hinnalla saat 14kertaa paremman basson kuin käsissäsi oleva nyt 300e maksava Benttoni. :) Eli lapset, älkää ostako Bentonia, yhdyn kaikkien Bentonin vihaajien mielipiteeseen. Se on ihan täyttä Euroshopper kaakaota. (Ne jotka ovat maistaneet, ymmärtävät vertauksen todenmukaisuuden.) Osta kaveri Marshallia tai Rolandia jos vahvaria olet vaihtamassa. Ja kunno säröt ja vaihdat Squieriin mikit niin elämää kovempi soundi saattaa olla mahdollinen.
Aina ei pysty

User avatar
Jaakko
Sr. Member
Posts:1366
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:54 am

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Jaakko » Thu Dec 29, 2005 5:04 pm

Äläkä perkele osta Marshallia jos ei kolvi pysy kädessä. Tuhannen sekundaa jo suunnittelupuolelta Marsut ja ihan tuurista kiinni hajoaako vai ei. Jos Marshallin ostaa niin kannattaa ostaa niin paljon käytetty että tietääkö onko maanantaikappale vai ei, jos ei ole 10 vuoden käytöllä hajonnut niin ei tule koskaan hajoamaankaan, sen sijaan jos uuden ostaa niin voi kahdessa viikossa kärähtää käsiin :D

User avatar
Heke
Member
Posts:123
Joined:Sat Jun 14, 2003 9:14 pm
Location:Suomi Finland prkl,

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Heke » Thu Jan 05, 2006 7:23 pm

Noh, kyllähän se kolovi kädessä pysyy mut ei kiinnostas yhtään... :D Turhan monesti sormet palanut :D No ei oikeesti 8) Mitä mieltä ootte ZOOM:ista? Ostin pari viikkoo sit Zoom G2- efektin, ite oon pirun tyytyväinen! Perun puheeni kajaanin musiikin puheista. On tullut kuleksittua siellä aeka paljo niin kyllähän siellä palavelu pelaa!
Ystäviä tulee ja menee, Vihamiehiä kertyy...

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Kain´s seventh son » Fri Jan 06, 2006 12:31 am

Ei löydy kokemusta kyseisestä merkistä, joten en mene sanomaan juuta enkä jaata :wink:

Itse tosin suosisin Korgia, Line6:ia ja Behringeriä... kaikkia on jonkun kautta kokeiltu ja hyväksi todettu :D
Tuota minulta löytyvän kaltaista Rocktron Replitonea en sinällään suosittele missään tapauksessa kotitreenikäyttöön, vehkeessä kun tuppaavat kaikki efektit sun muut heittelemään alhaisilla volyymeilla, ja useimmat säröt ovat hiljaisina aikas puuroa... mutta kun on kunnon volyymilla rumpalin kanssa soitellut, niin tuo kuulostaakin heti aikas saatanan hyvältä 8)
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: minkälainen kitara vahvistin?

Post by Kain´s seventh son » Wed Jan 11, 2006 6:33 pm

Jaakko wrote:Ei sillä ettenkö ihan jo tyylin puolesta suosittelis budjettiostajalle tuota Gothicia, itse kun olen täysin hurahtanut Gibsonin alkuperäiseen jota tuo lähes 100% muistuttaa ulkonäöltään. Ja Gibsonhan niitä ei enää teekään, että vois olla vaikeaa uutena löytää.
Ai niin, ja jos joku ei sitten tiennyt, niin tällä miehellä on käynyt helvetinmoinen munkki, ja se on saanut käsiinsä todellakin tällaisen:
http://www.gibson.com/products/gibson/x ... lorer.html
Tiedä Jaakko, että tulen aina olemaan sinulle katkera siitä tiedosta :wink: noita kun on käytännössä mahdoton saada mistään :( paitsi ehkä Ebaystä kiskurihintaan joltain jenkiltä :P

Olisin myös kestänyt sen, että olisi kyennyt jonkun näistä hankkimaan:
http://www.gibson.com/products/gibson/x ... oodoo.html
http://www.gibson.com/products/gibson/sg/SGVoodoo.html
http://www.gibson.com/products/gibson/lespaul/lpsv.html
Niissä erikoisuutena (ulkonäön lisäksi 8) ) se, että kaikissa on vakiona 496R kaulamikki ja 500T tallamikki :shock: löytyvät yleensä vain Explorereista ja V-factorin rumista lapsista :D vaan yllätys, yllätys, lopettivat näidenkin valmistuksen vuonna 2004 :x Ilkeää sakkia nuo Gibsonilaiset :(
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

Locked