Kuorosota
Nyt eka jakso nähty. Onko porukalla millaisia mietteitä ohjelmasta? Ite tykkäsin kyllä ja jään mielenkiinnolla odottamaan mitä suoratlähetykset tuo tullessaan
- StratoTimo
- Sr. Member
Re: Kuorosota
No kattoin määkin ton ohjelman ja Kotipelto oli aika hyvällä taktiikalla värväämässä hoilaajia, ku kävi sillo syssyllä Raatio roskissa :party:
Ja tarkoituksenahan ois mennä paikanpäälle kannustamaan Kotin joukkuetta, voittoon tietenkin
Ja tarkoituksenahan ois mennä paikanpäälle kannustamaan Kotin joukkuetta, voittoon tietenkin
Meikä Ankka
- mayhem-for-all
- Sr. Member
Lähemmäs Viisikymmentä tuli mukaan kun muiden järjestämiin tilaisuuksiin tuli erilaisilla mainostus keinoilla vain jotain viisi tai kuusi.
Uskon Voittoon.
Uskon Voittoon.
Hei! Onko joku tallentaa sen?
"I am eager and wakeful, I am a stranger in a strange land.
Thy breath comes to me whispering an impossible hope."
"I forget, I ever forget, that the gates are shut everywhere in
the house where I dwell alone!"
- exe knight
- Sr. Member
Mielestäni on melkein fakta että joko Kotipelto tai Irina voittaa, toinen sen takia kun on niin kuuluisa ja "rakastettu", ja Kotipelto taas ainoa metallisempi tyyppi.
Tuon jakson pystyy katsomaan ilmaiseksi Nelosen Netti-TV:stä 25.1 asti.majakka wrote:Hei! Onko joku tallentaa sen?
Kiitos paljon!Tero-75 wrote:Tuon jakson pystyy katsomaan ilmaiseksi Nelosen Netti-TV:stä 25.1 asti.majakka wrote:Hei! Onko joku tallentaa sen?
Toivon, että se on mahdollista. Netti tv (nyt) kirjoitti Kuorosota saatavilla vain Suomessa. (tekijänoikeus, tarkistaa oma IP-osoite, huomaa minun paikkani) Onko niin?
"I am eager and wakeful, I am a stranger in a strange land.
- StratoTimo
- Sr. Member
Timolle pikaista paranemista!StratoTimo wrote:Timo Kotipelto sairaalaan
Toivottavasti paranee ja pääsee Kuorosotaan
- StratoTimo
- Sr. Member
Jep, todellakin toivon, että paranee ja saa levättyä sekä kerättyä voimia. Todellakin myös toivon, että Kotipellon joukkue tämän voittaa ja miksei voittaisi, kun on Suomen/maailman paras vokalisti kyseessäIceTear1 wrote:Timolle pikaista paranemista!StratoTimo wrote:Timo Kotipelto sairaalaan
Toivottavasti paranee ja pääsee Kuorosotaan
Meikä Ankka
-
- Member
MTV3:n texti tv:ssä kotipelto sanoo että hän aikoo mennä huomenna kuorosotaan
- Tulikaarme
- Member
Sanotaan, että oma kehu haisee, mutta oli kyllä hemmetin kova veto Lappajärven kuorolta! Aluksi olin kyllä vähän skeptinen, että Marionit ja Irinat pesevät muilla lattioita, mutta hyvinhän tuo meni. Positiivinen yllätys suorastaan. Tätä lisää.
Yhdyn kyllä täysin Tulikäärmeen mielepiteeseen. Mieletön veto oli. Onneks tulee vielä muutama viikko lisää hyvää menoa :rotflmao1:
- StratoTimo
- Sr. Member
No mä voisin yhtyä ihan TulikäärmeeseenIceTear1 wrote:Yhdyn kyllä täysin Tulikäärmeen mielepiteeseen. Mieletön veto oli. Onneks tulee vielä muutama viikko lisää hyvää menoa :rotflmao1:
Mutta joo, aluksi olin kansa skeptinen Kotin joukkueesta, mutta kun hänen joukkueensa veto alkoi, niin mun monttu oli aivan auki, että mitäs mitäs, täähän on saatana mestariteos, kuulosti meinaa ihan alkuperäiseltä se herran laulu, joka tuli sieltä rappuja alaspäin
Muutes Tulikäärme, mikset sä osallistunut siihen kuoroon... ootin näkeväni sut siellä
Meikä Ankka
- Tulikaarme
- Member
StratoTimo jättää nuo vihjailut sitten sikseen. Minua ei kuorossa nähty, koska minua ei ole siunattu lauluäänellä sitten yhtään. Varsinkin tämän soolo-osuuden vetäneen herran esityksen jälkeen tuli selväksi, että ei sinne kuoroon noin vain ketä tahansa otettu, vaikka kaikki serkunkaimankummintutut sinne pyrkivätkin.StratoTimo wrote:No mä voisin yhtyä ihan TulikäärmeeseenIceTear1 wrote:Yhdyn kyllä täysin Tulikäärmeen mielepiteeseen. Mieletön veto oli. Onneks tulee vielä muutama viikko lisää hyvää menoa :rotflmao1:
Mutta joo, aluksi olin kansa skeptinen Kotin joukkueesta, mutta kun hänen joukkueensa veto alkoi, niin mun monttu oli aivan auki, että mitäs mitäs, täähän on saatana mestariteos, kuulosti meinaa ihan alkuperäiseltä se herran laulu, joka tuli sieltä rappuja alaspäin
Muutes Tulikäärme, mikset sä osallistunut siihen kuoroon... ootin näkeväni sut siellä
Ärsyttävää, kun en saa mieleeni sen jätkän nimeä. Nelosen sivuilla (http://nelonen.fi/kuorosota/timo_kotipelto.html) on esittelyt, mutta eihän noista osaa yhdistää. Ainakaan minä en osaa.
-
- Sr. Member
Katsoin videoita tänään Nelosen verkkosivuilta. Tämä oli erittäin hyvä! Mikä kuoro putosi pois kilpailusta? Koska se ei ollut osoitti!
Tämä samainen kaverihan oli pari kautta sitte idolssissa ja pääs aika pitkälle, näköjää ulkonäölliset seikat ratkaisee irolsseissa..
Olin näkevinäni siellä myös Wheeleri joukkuees BB-Jennin myös ja oliko nyt irinan joukkuees Idols laulajaa myös sooloissa.. anniinako se ny oli.
Mut hemmeti hyvi veti kyl Kotipellon poppoo! Kotipellon laulu suorituksia odotellessa.. ainaki Joacim laulo kuoronsa kanssa välillä, mut nythä se o ymmärrettävää ku keuhkot tulessa oli.
Olin näkevinäni siellä myös Wheeleri joukkuees BB-Jennin myös ja oliko nyt irinan joukkuees Idols laulajaa myös sooloissa.. anniinako se ny oli.
Mut hemmeti hyvi veti kyl Kotipellon poppoo! Kotipellon laulu suorituksia odotellessa.. ainaki Joacim laulo kuoronsa kanssa välillä, mut nythä se o ymmärrettävää ku keuhkot tulessa oli.
Ei mikään kuoro vielä pudonnut, vasta seuraavassa jaksossa. Marionin ja Mikin kuorot sai vähiten ääniä.finnlandia wrote:Katsoin videoita tänään Nelosen verkkosivuilta. Tämä oli erittäin hyvä! Mikä kuoro putosi pois kilpailusta? Koska se ei ollut osoitti!
Juu elikkä tuo sooloa laulanut jätkä oli Antti Railio Celestystä.
-
- Sr. Member
a_Sniper wrote:Ei mikään kuoro vielä pudonnut, vasta seuraavassa jaksossa. Marionin ja Mikin kuorot sai vähiten ääniä.finnlandia wrote:Katsoin videoita tänään Nelosen verkkosivuilta. Tämä oli erittäin hyvä! Mikä kuoro putosi pois kilpailusta? Koska se ei ollut osoitti!
Kiitos!! I arvo oli pohjimmiltaan kilpailun jo.
- StratoTimo
- Sr. Member
Nyt ei voi muuta ku sanoa: kotipelto on Finaalissa
Meinaa se oli ainoo sunnuntai jonne me päästään kahtomaan, muuten se on varattu ihan täyteen Ja turhaanhan mä en sinne lähe!
Meinaa se oli ainoo sunnuntai jonne me päästään kahtomaan, muuten se on varattu ihan täyteen Ja turhaanhan mä en sinne lähe!
Meikä Ankka
- mayhem-for-all
- Sr. Member
Kyllä vahvasti näyttää että on.
Noista muista ole mitään vastusta.
Ja nyt sanon rehellisesti sillä Kotipellon toteutukset ovat näistä olleet lähinnä musiikkimakuani.
ei ole siis pelkkää fanitusta vaikka sitäkin mahtuisi tarvittaessa mukaan.
Noista muista ole mitään vastusta.
Ja nyt sanon rehellisesti sillä Kotipellon toteutukset ovat näistä olleet lähinnä musiikkimakuani.
ei ole siis pelkkää fanitusta vaikka sitäkin mahtuisi tarvittaessa mukaan.
- StratoTimo
- Sr. Member
No jeeeess!!! Nyt on se yks Heinolan kuoro tiputettu pois! Hyvä me :party:
eihän siellä oikeesti näytä olevan kunnon vastusta Kotin kuorolle Ei nääs mua ainakaa muut oo vakuuttanu, varsinka tänään... Pistin ehdotukseks Kotille, että vetäis Enter Sandmanin Ihan vaikka AisPreikkerin kiusaks
eihän siellä oikeesti näytä olevan kunnon vastusta Kotin kuorolle Ei nääs mua ainakaa muut oo vakuuttanu, varsinka tänään... Pistin ehdotukseks Kotille, että vetäis Enter Sandmanin Ihan vaikka AisPreikkerin kiusaks
Meikä Ankka
- Tulikaarme
- Member
Nelosen sivujen mukaan ensi sunnuntaina Timon kuoro laulaa Hunting High And Low:ta.
- StratoTimo
- Sr. Member
jep jep, näinhän mää infosin jo tuola Lontoo puolella hieman ennen sinua, voisit sinäkin siellä käydä välillä hakemassa tuota tietoaTulikaarme wrote:Nelosen sivujen mukaan ensi sunnuntaina Timon kuoro laulaa Hunting High And Low:ta.
Meikä Ankka
Tässä video niille, jotka eivät nähneet suoraa lähetystä : http://www.nelonen.fi/kuorosota/videot/ ... t=0&page=1
aivan mahtava veto :headbang: :headbang:
HHAL!
aivan mahtava veto :headbang: :headbang:
HHAL!
Loisto veto, hyvä Timo ja Timon kuoro! mahtavaa oli kuulla Stratoa :headbang:
- StratoTimo
- Sr. Member
Jep, varsinkin tuollaiselta "keskinkertaiselta" solistiltaIceTear1 wrote:Loisto veto, hyvä Timo ja Timon kuoro! mahtavaa oli kuulla Stratoa :headbang:
No, ensi sunnuntaina pääsen perheeni kanssa ihan paikan päälle...
Meikä Ankka
Timo: tee ny joku jestaksen kokoone lätyskä sinne että näkyy iha telkkuun asti Nii iha finaaliin meet seuraan?
-
- Member
Tolkki on taas suuttunut siitä ettei siltä kysytty lupaa esittää sen säveltämää biisiä telkkarissa