Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Vitutusketju
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 102, 103, 104

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 15, 2007 1:16 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

VITTU!!!
Tein puolisolleni kysymyksen ja vaadin rehellistä vastausta, kysymykseni hänelle oli:
Nyt sanot kumman haluat elämääsi, minut vai sen JANI R:n Seinäjoelta?
Vastaus kuului: JANIN!!!
VITTUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
NYT Sattuu ja paljon!!!

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address
metalman
Member

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 9:47 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Ensimmäinen ylioppilas-tutkinto kerta nyt takana. Biologiaa yritin kirjoittaa mutta ei siitä mitään prkl tullut. Jos läpi menee niin kiva mutta en odota liikoja. Sad . No keväällä sitten uudestaan... Funmeter1

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 9:19 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

VITTU!!! Mä en tajuu mikä vittu tota JIM-TV kanavaa vaivaa!!! Just nyt ku pitäs kattoo se Kotipellon pokerijakso, Paska väittää:
Kanava on salattu tai se ei ole saatavilla! Mitä vittua, mulla todellakin pitäs näkyä se kanava! Se on muuten ainoa kanava mikä mulla ei näy, näkyy Maikkarin maksulliset kuten myös TV1000kanavat! FITTAN!!!

Back to top
Jonna
Sr. Member

PostPosted: Fri Oct 12, 2007 1:08 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

metalman wrote:
Ensimmäinen ylioppilas-tutkinto kerta nyt takana. Biologiaa yritin kirjoittaa mutta ei siitä mitään prkl tullut. Jos läpi menee niin kiva mutta en odota liikoja. Sad . No keväällä sitten uudestaan... Funmeter1
Eihän ne ylioppilaskirjoitusten kysymykset ole välttämättä sellaisia, mitä olisi juuri itse toivonut. Ei niitä tärppejä ehkä satukaan olemaan kysymysten joukossa, johonkin on vaan vastattava ja odotettava irtopisteitä. Ei mullekaan osunut sellaisia kysymyksiä kohdalle, joista olisin vetänyt täydet pisteet. Ja sama koski muitakin aineita. Ei ollut tärppejä esim. äidinkielessä, jostakin aiheesta oli vain yritettävä kirjoitettaa jotain. Jäikin vähän keskinkertaisiksi kirjoitusten tulokset omalla kohdallani, mutta opiskelupaikan sain kuitenkin. Eikä niillä tuloksilla ole sitten niin väliä. Lukiotodistus oli itselläni parempi kuin yo-todistus. Onneksi kirjoitukset itselläni jo kaukana takanapäin (reaalin kirjoitin 10 vuotta sitten syksyllä ja loput keväällä).

Back to top
View user's profile Send private message
Jonna
Sr. Member

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 5:44 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

On taas vaihteeksi luvattu muutamaa astetta plussan puolella ja vesisadetta. Nyt kun olisi luntakin maassa ja vähän pakkasta. Sitten tulee vaan hirveän liukasta, kun on satanut vettä.

Back to top
exe knight
Sr. Member

PostPosted: Fri Dec 07, 2007 10:02 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

En nyt sinänsä tiedä onko tuo hyvä vai huono juttu, mutta vielä kymmenen työpäivää...niinkuin aika monilla muillakin taitaa olla Very Happy Mad

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Rantanen
Member

PostPosted: Sat Dec 22, 2007 3:59 pm    Post subject: Jouluhössötys Add User to Ignore List Reply with quote

Minä olen täysin rauhallinen ja muilla on vauhti päällä. Alkaa ottaa päähän tämä jouluhössötys. Mad

Back to top
Tulikaarme
Member

PostPosted: Mon Jan 21, 2008 12:16 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Teoriakokeessa: 1 väärin sanallisissa, 9 kuvissa (8 yläraja). Mad Eli ei menty läpi, ei...

Back to top
tosise8
Sr. Member

PostPosted: Mon Jan 21, 2008 1:27 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Söin kanaa, nyt on vitulliset mahakivut, yms...

Back to top
Mormegil
Sr. Member

PostPosted: Mon Jan 28, 2008 7:23 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Vituttaa taas vaihteeksi siihen malliin että kohta lähtee henki, joko itseltä tai ensimmäiseltä joka sattuu vähänkin aukomaan päätä. Vituttaa opiskella alaa joka ei kiinnosta vähääkään. Vituttaa olla yksin. Eikä yhtään helpota se että pitäisi lopetella polttaminen, jos ei terveyden (hah!) niin taloudellisen tilanteen takia.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Skyggeboy
Sr. Member

PostPosted: Mon May 25, 2009 11:38 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Eipä näköjään ole foorumilaisia vituttanut sitten viime vuoden tammikuun Laughing

No meikäläistähän tällä hetkellä vituttaa sekainen unirytmi. Onneks tulee ihan just lomat ni pääsee tästä kestovitutuksesta.

Back to top
exe knight
Sr. Member

PostPosted: Tue May 26, 2009 11:54 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

No 08 nyt oli niin täydellinen vuosi, 01011001 ja kaikkee. Very Happy

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Sat May 30, 2009 3:05 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Skyggeboy wrote:
Eipä näköjään ole foorumilaisia vituttanut sitten viime vuoden tammikuun Laughing

No meikäläistähän tällä hetkellä vituttaa sekainen unirytmi. Onneks tulee ihan just lomat ni pääsee tästä kestovitutuksesta.
samma här... täää o mun normaali nukkumaan meno aika... tosin pitäs olla se muutama tunti taakkeppäin näin perheen isänä... mutta ku ei vittu tuu unta, pitäs varmaa hakee unipillerit lekurilta, mutta kuitenki tulis niitäki suutus päissää ottaa liian suuren annoksen Rolling Eyes

Back to top
shg
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 09, 2009 4:29 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

En nyt viitsi uutta ketjua aloittaa, sopinee tähän: mutta mua ...tuttaa(siis potuttaa)kun en osaa käyttää tätä palstaa. Miten tuollainen toisen postauksesta lainaus tehdää, siis että se lainattu teksti tulee tummemman harmaalle alueelle? Question

On muuten hyvin rauhallista porukkaa kun ei potutusaiheita ole sitten toukokuun kenelläkään ollut. Smile No hyvä niin, että menee ilmeisen mukavasti.

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 09, 2009 6:47 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

shg wrote:
En nyt viitsi uutta ketjua aloittaa, sopinee tähän: mutta mua ...tuttaa(siis potuttaa)kun en osaa käyttää tätä palstaa. Miten tuollainen toisen postauksesta lainaus tehdää, siis että se lainattu teksti tulee tummemman harmaalle alueelle? Question

On muuten hyvin rauhallista porukkaa kun ei potutusaiheita ole sitten toukokuun kenelläkään ollut. Smile No hyvä niin, että menee ilmeisen mukavasti.

jokaisen kirjoituksen oikealla puolella suunnillee sen tekstin yläpuolella on tollainen QUOTE-nappula, paina siitä ni joha toimii buk facial ... Very Happy

Back to top
shg
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 09, 2009 9:29 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

[quote="StratoTimo"][quote="shg"]En nyt viitsi uutta ketjua aloittaa, sopinee tähän: mutta mua ...tuttaa(siis potuttaa)kun en osaa käyttää tätä palstaa. Miten tuollainen toisen postauksesta lainaus tehdää, siis että se lainattu teksti tulee tummemman harmaalle alueelle? Question

On muuten hyvin rauhallista porukkaa kun ei potutusaiheita ole sitten toukokuun kenelläkään ollut. Smile No hyvä niin, että menee ilmeisen mukavasti.[/quote]
jokaisen kirjoituksen oikealla puolella suunnillee sen tekstin yläpuolella on tollainen QUOTE-nappula, paina siitä ni joha toimii buk facial ... Very Happy[/quote]

Koitetaas ny toimiiko.

Back to top
shg
Sr. Member

PostPosted: Thu Jul 09, 2009 9:29 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

No ei, mä oon tosi kädetön!

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 12:08 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

shg wrote:

Juu siis kokeillaa vielä kerran Razz
eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua Wink

Back to top
shg
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 6:35 am    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

[quote="StratoTimo"][quote="shg"]No ei, mä oon tosi kädetön![/quote]
eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua Wink[/quote]

Koitetaas. Jätin yhden tyhjän rivin väliin. Onkohan mulla joku täppä asetuksissa väärässä kohdassa?

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 2:12 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

shg wrote:
StratoTimo wrote:
shg wrote:

eli kun quotetat, ni aloita kirjoittaminen vaikka seuraavalta tyhjältä riviltä, ni sillon quoten pitäis onnistua Wink

Koitetaas. Jätin yhden tyhjän rivin väliin. Onkohan mulla joku täppä asetuksissa väärässä kohdassa?

Näyttää olevan, koska kun mä tätä sun epäonnistunutta quotetin, ni sitte kuitenki se onnistu, eikä mun tarvinnu mitää korjata... ihme juttu kyllä sinänsä Rolling Eyes
Mutta hyvää viikonloppua vain sinnekkin, mää lähen Tampereelle ryyppää pariks päivää Razz

Back to top
Mormegil
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 2:16 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

shg wrote:
StratoTimo wrote:
shg wrote:

Eihän sulla ole valittuna noita "Disable HTML in this post" tai "Disable BBCode in this post" -kohtia (En muista kumpi niistä estää quote- ja muiden taggien käytön) heti tämän tekstikentän alapuolella?

Back to top
shg
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 2:17 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Kiitti kun viitsit yrittää auttaa!

Hyvää viikonvaihdetta ja oo ihmisiks nääs Tampereella! Smile

Back to top
shg
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 2:19 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Mormegil wrote:
shg wrote:
StratoTimo wrote:
shg wrote:

Eihän sulla ole valittuna noita "Disable HTML in this post" tai "Disable BBCode in this post" -kohtia (En muista kumpi niistä estää quote- ja muiden taggien käytön) heti tämän tekstikentän alapuolella?

Olisko se niistä kiinni, mulla oli täppä kummassakin ja nyt otin ne pois.

EDIT: WAU nyt toimii! Kiitti sullekin! Smile Eipä ...tuta (siis potuta) enää.

Back to top
Mormegil
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 2:33 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

Hyvä hyvä. Wink

Back to top
StratoTimo
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 12, 2009 11:42 pm    Post subject: Add User to Ignore List Reply with quote

shg wrote:
Kiitti kun viitsit yrittää auttaa!

Hyvää viikonvaihdetta ja oo ihmisiks nääs Tampereella! Smile

Oltii oltii, mutta vituttaa ku meni pikkase liikaa rahnaa...
hattari hanson mieeekkkkaaa on ihan passskaaaa miekka

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 102, 103, 104
Page 104 of 104

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum