Tatuoinnit ja lävistykset

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa
Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Eini » Wed Nov 20, 2002 11:46 am

Täällä ei ookkaan taas vähään aikaan ollu mitään tyhmiä kyselyitä, joten pistetäänpä yksi uusi kehiin...

Eli mitäs mieltä olette tatuoinneista ja lävistyksistä? Oletteko hankkineet tai aiotteko hankkia?

Mulla itellä on selässä tatuointi, pieni kiinalainen merkki, joka tarkoittaa unelmaa. Suunnitelmissa on hankkia uusi tatuointi, mut en vielä ole päättänyt minkälaisen haluaisin. Lävistys on ollut nenässä, mutta kyllästyin siihen jo vuosia sitten. Korvissa on koruja senkin edestä eli viisi.

No niin, teidän vuoro... 8)
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Strato4ever » Wed Nov 20, 2002 11:48 am

hmm...lävistykset vain naisille, IMO. :) Mut tatuoinnin voisin joskus ottaa :)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by ElDiablo » Wed Nov 20, 2002 11:51 am

Läväreitä ei mulle, mutta tatuointi olisi aika kova sana.
Juuri pari päivää olen kehitellyt yhtä visiota tatuoinnista. Paikka ja malli on tosin vähän hmm, joo. :D
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Destrarius » Wed Nov 20, 2002 12:09 pm

Muita lävistyksiä kuin \"normaalit\" korvakorut miulla ei ole, eikä tule...vain yksi pari miulle, kiitos.
Tatuointia ei ole mutta hankin heti kun ikä riittää...luultavimmin niskan seudulle. :D

:eyes

DeFeis
Jr. Member
Posts:1
Joined:Wed Jan 21, 2004 8:45 pm
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by DeFeis » Wed Nov 20, 2002 12:18 pm

Joo... mulla on tällä hetkellä viis tatuointia: rintalastassa Helloweenin Evil Pumpkin, vasemmassa habassa Straton Torus ja käsivarressa Virgin Steelen miekka Age Of Consentin kannesta. Oikeessa habassa on kelttisymboli ja Gaimanin Sandman. Tarkotus on ottaa jossain vaiheessa kuudes tatska.
Lävärit taas ei oo mua oikeen koskaan kiehtonut, mut en delaa, jos jollain niitä on kunhan ei näytä joulukuuselta.
Fire and water and rain comes down

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Malva » Wed Nov 20, 2002 1:43 pm

Mä inhoan kipua, vaikkakin siitä seuraisi jotain hyvää. Niin että ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä. :) No, korvikset, yksi kummassakin korvalehdessä. No, enpä juuri muista korviksia käyttää... Mutta on mulla semmoset kultaiset delfiinikorvikset. :D

STRATOJUHA
Member
Posts:240
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:51 am
Location:Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by STRATOJUHA » Wed Nov 20, 2002 3:17 pm

Olen ajatellu ottaa täs lähiaikoina kumpaakin olkapäähän tatskan toiseen kuun sirppi ja pari tähteä ja toiseen tom strato liljan

TwilightChild
Member
Posts:77
Joined:Tue Nov 12, 2002 12:42 pm
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by TwilightChild » Wed Nov 20, 2002 3:23 pm

Like I thought.. Tästä porukasta joka täällä käy... vrt. edelliset viestit :) Älkää nyt niin kauheasti mulle suuttuko jos mä mielipiteeni kerron :) Laittakaa vaiks yksityisviestii jos haluutte vittuilla. :)
Mutta tästä topicista. Mulla on medusa-lävistys ja tatuointi mahassa. Lisää tulee vielä, kunhan löydän kuvan. btw. kun miettii sitä, että sattuuko ne, niin moni joka on ottanu yhen lävärin/tatskan, niin ottaa lisää. Eli, onko kaikki masokisteja, vai onko se sittenkään niin kivuliasta :)
*I've ripped my nails climbing the razorwalls, I've grown the new ones of steel*

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by *Elina* » Wed Nov 20, 2002 3:29 pm

Minulla ei ole kun kahdet korvikset. Tosin en käytä muita koruja kun luokkasormusta...vasemmassa nimettömässä :D!
Tatuointeja miulla ei ole, enkä varmaan ottaiskaan, koska kyllästyn niin helposti kaikkeen, että se saattais alkaa sitten kaduttamaan.

Guest

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Guest » Wed Nov 20, 2002 3:40 pm

Minä en kykene edes pitämään sormusta pitenpään, kuin korkeintaan 6 tuntia.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Katja » Wed Nov 20, 2002 3:58 pm

noh korviksia on kolme..enempää ei ole tarkotus ottaa...ellen sitten joku päivä ota kahta lisää...sen näkee mutta tatskoista...sellanen ihana kaunis tatska ois kyllä jännä...vielä ei ole mutta voipi olla että joku päivä on... :)
Image

Guest

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Guest » Wed Nov 20, 2002 4:46 pm

Multa löytyy tatuointeja muutama. Oikeassa olkapäässä on ranskan lilja (ja ei, en ottanut straton takia, vaan hommasin ko. kuvan jo ennen kuin olin kuullut koko bändiä), vasemmassa on semmonen ite piirretty tribaali, sekä lisäks rinnassa on myös itsesuunnittelemani rakkaus=viha symboli. Ei ole nyt kuvia käsillä että voisin tänne laittaa :-/

Lävistyksiä ei ole eikä varmaankaan tule :)

Guest

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Guest » Wed Nov 20, 2002 4:55 pm

minulla on pieni \'sininen\' enkeli navan korkeudella, aika reunassa... pienen ruusunkin haluaisin, mutta kuulin että kovin moni ei tee ruusuja (syystä että??)

Kielilävärin haluaisin, mutta kaveri otti ja onnistui liian helposti tulehduttamaan sen... eli en nyt sitten tiedä... toden näköisesti miekin onnistun tulehduttamaan kielilävärin tms. ;)

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Dethroned » Wed Nov 20, 2002 5:06 pm

Lävistykset on karmeita. :err: Miksi ihmiset haluavat näyttää siltä kuin he olisivat tulossa juuri rautakaupasta? Ei sovi järkeen. Eli tosta nyt voi päätellä ettei meitillä ole lävistyksiä.

Tatuointi on kyllä käynyt päässä, mutta enpä ole sitä miettinyt... sellainen kuin Steve Harriksella on kädessään, eli tuo mun avatarin hemmohan siinä on :D Tatuointi on siitä hieman ikävä, että kyllästyessään siihen sitä ei voi noin vain ottaa pois... eli semmonen pitäs olla jota jaksaa myös katella loppuelämän.
Image

Guest

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Guest » Wed Nov 20, 2002 5:38 pm

Oikeaan olkapäähän on tulossa yksisarvinen, kunhan saan tarpeeksi rahaa sen teettämiseen. Vasempaan olkapäähän tulee japanilaisin katagana merkein oma nimeni sillälailla hassusti että:
esa
s s
ase
sa -tavu on kataganalla yksi merkki jolloin tuo näyttää jaappaniksi huomattavasti paremmalta niillä neljällä merkillä. Tämänkin hommaan sitten kun on rahaa. Läväreitä ei ole eikä tule.

Sellainen Helloween kurpitsa on joskus käynyt kanssa mielessä että voisi sellaisen itseensä tatuoittaa.

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Malva » Wed Nov 20, 2002 6:17 pm

isad, no, enpä tiedä tarkalleen, mutta jotkut ovat sitä mieltä että ruusu on huoran merkki. :( Minäkin olisin ruusun halunnut (siis jos uskaltaisin ottaa).

Kalmakoff
Sr. Member
Posts:304
Joined:Sun May 19, 2002 12:02 pm
Location:Tornio, Finland
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Kalmakoff » Wed Nov 20, 2002 6:28 pm

Ei ole, eikä tule.

User avatar
Kain´s seventh son
Sr. Member
Posts:1376
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:48 pm
Location:Ruovesi, Finland
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Kain´s seventh son » Wed Nov 20, 2002 6:53 pm

Semmoinen hassu viikateukko on vilahtanut päässä...jos semmoisen joskus laittaisi...tai semmoisen helvetin komeen avaimen jossa lukee \"Fear\" upeilla goottikirjaimilla :eek:
"Even if I walk through all the circles of hell for you, you wouldn't even piss on me. But it's too late, it's too late my dear.
Because I'm already there!"

Protection-Perkele of Stratoforum

The Ruckus Brigade

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Pentelesh » Wed Nov 20, 2002 10:36 pm

Lävistykset on naisten jutska ja tatskat homojen puuhaa.

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by RD* » Wed Nov 20, 2002 11:21 pm

Puolesta oon penteleen kanssa samaa mieltä, vaan tatskat ei voi olla homojen puuhaa koska mäkin oon semmosta aatellut, vaikkahan ihan hetero oonkin ;)

Aattelin olkapäähän tota Gamma Ray -juttua mikä taitaa näkyä parhaiten Rebellion in Dreamland -sinkun kannesta. Ehkä ens kesänä, pitää vain hankkii toi sinkku niin saa jonkinlaisen mallin :)

Että miksi tatska? Jaa, tuli kesällä ajatus kännissä mieleen eikä lähtenyt krapulan mukana pois. Eroonha siitä ei pääse, vaan onpahan jotain mistä saa vanhana ja höperönä itselleen vittuilla :D
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Malva » Thu Nov 21, 2002 12:23 am

RD*, jos meinaat kesällä ottaa tatskan, ota mielellään alkukesästä. Tai sitten jätä suosiolla syksyyn. On meinaa aika tulehdusaltis se...

User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by King of Loss » Thu Nov 21, 2002 12:38 am

Lävistyksiä tuskin koskaan tulee ja tatuointejakin olen vielä vältellyt. Mutta ei pidä mennä lupaamaan mitään. Jos tatuoinnin ottaisin, ottaisin ehdottomasti joko Episodessa käytetyn tiimalasin tai Dream Theaterin logon.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

Jukkis
Member
Posts:130
Joined:Thu Oct 10, 2002 10:48 am

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Jukkis » Thu Nov 21, 2002 6:01 am

Olen miettinyt tauoinnin ottamista jo useamman vuoden ajan, en kovin aktiivisesti mutta silloin tällöin kuitenkin... jos sen joskus otan niin todennäköisesti siinä tulee olemaan Homer Simpson :D (jossakin ei-niin-kovin-näkyvässä paikassa)

Mene ja tiedä. Lävistystä en kuitenkaan koskaan ota (tai ainakin he-le-ve-tin epätodennäköistä...)

Kello on 6:08 aamulla, olen töissä ja taustalla soi SymphonyX:n Accolade II. Vielä kun kahvit tähän keittelen niin sitten alkaa sujumaan... :D
Huudan, heilutan tukkaa, pompin
Sydän pomppaa kun kuulen Smoken kompin

Mä oon hevari

Mä oon hevari

Mä oon hevari, kitarasoolo, tuplabasaribiitti
Ranneke missä on vittu viis rivii niittii
Nahkahousut, Iron Maiden selkälippu
Jonka yllä lukee: haistakaa vittu

Petri Nygård - Mä oon hevari :D

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Strato4ever » Thu Nov 21, 2002 9:10 am

heh, mäkin olen \"töissä\" eli työharjottelussa ja kirjottelen vaan tänne foorumiin :)

hmm..Oon joskus jopa ajatellut ottaa sellasen Episode tiimalasin olkapäähän niinkuin Tolkilla ja Michaelilla on...Se ois siisti :) Eikä tarvis pelätä että kyllästyis siihen :)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Moikko » Thu Nov 21, 2002 9:24 am

Mulla ei oo kumpiakaan...mitä nyt sukissa on joskus lävistyksiä :D 8)

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Strato4ever » Thu Nov 21, 2002 10:05 am

hehee, ne on kyllä hyödyllisiä! :) Varsinkin jos on vielä kengässäkin reikä niin ilma vaihtuu sukkelaan :):):)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Enska
Sr. Member
Posts:524
Joined:Sun Mar 10, 2002 7:49 pm

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Enska » Thu Nov 21, 2002 12:29 pm

No, lävistyksiä mulla nyt ei just ole mitä nyt korvis vasemmassa korvassa, oon aatellu ottaa lisää reikiä korviin, ehkä...

Tatskaa oon kans jonkin verran aatellu, sillain että suunnittelisin sen itse, varmaan jotain tribaalikuvion tynkää vasempaan olkapäähän...
Vesku Loiri Nasse-Sedälle tappiollisen biljardipelin jälkeen:
- Golfissa et pärjää ainakaan!
Nasse-Setä:
- Juu ihan mikä laji vaan käy kuule... jos sä oot tota tasoa!! =D

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Mare » Thu Nov 21, 2002 1:41 pm

Mulla on 7 korvakorua (vasemmassa korvassa 3, oikeassa 4), napakoru, ja tatuointeja tähän mennessä vain yks; vasemmassa käsivarressa musta Strato-kukka :)
This is the Arockalypse!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Malys » Thu Nov 21, 2002 2:19 pm

Tatuointeja ei ole, mutta olen kyllä miettinyt että minkälaisen ottaisin. Korviksia löytyy sitten 8kpl (vasemmassa 5, oikeassa 3).
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Neon Light Child
Member
Posts:210
Joined:Tue Jul 02, 2002 5:18 pm

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

Post by Neon Light Child » Thu Nov 21, 2002 3:43 pm

Mä olisin jo ottanu pari tatskaa,mut en oikee voi,ku mun ihotyyppi on semmonen ongelmallinen... Eli tatskast vois tulla ongelmii... Lävistyskin on... Silmäkulmas(vasemmas) tappi,ja molemmis päis piikit.. Mä ajattelin ensin,et mä otan vaa yhen lävistyksen,mut nyt oon alkanu ajatella jo toista... Ku mun kohdalla se eka lävärikää ei tuntunu missää... Ei koskenu yhtää...
Tapparan mies mä oon...
Tappara SM 2003!!!!!!!!!!

Locked