Vitutusketju

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:
Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 19, 2003 7:56 pm

RD* wrote:
Ei ihan turhaan mietityttänyt tytön mielenliikkeet..hetki sitten pisti viestin, jonka mukaan mussa ei oo mitään vikaa, mutta eiköhän oltais vain ystäviä... :err:
Tämä tästä päivästä enää puuttuikin...
hmmm tässä päivässä on jotain mättäävää....meinaan noin ihmissuhteiden kannalta...tuntuu että tänään kaikilla menee/kaikki kuulee jotain vituttavaa ihmissuhteisiin liittyen.... :eyes
Image

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 7:59 pm

StratoPummi wrote:
riippuu vähän minne sen piilotat.. :D :D
Niinpä.
ps. se on ihan pesäpallo vaan.. ;)
Yksinkertaisuus todistettu. :lol: Vain semmonen alkoi korjaamaan tuota kuulaa. Hih! :D

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Mon May 19, 2003 8:03 pm

Katja wrote:

hmmm tässä päivässä on jotain mättäävää....meinaan noin ihmissuhteiden kannalta...tuntuu että tänään kaikilla menee/kaikki kuulee jotain vituttavaa ihmissuhteisiin liittyen.... :eyes
Kerro ihmeessä lisää...muiden murheet on aina *niin* piristäviä 8)
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 19, 2003 8:05 pm

RD* wrote:

Kerro ihmeessä lisää...muiden murheet on aina *niin* piristäviä 8)
oikeasti mie TAKAAN ettet halua kuulla...enkä mie kyllä halua kertoa kaikelle kansalle (tulin n. kilometrin pituinen viesti)....mutta lyhyesti ihmissuhdeongelmia....pettymystä ja vitutusta...ankarasti!
Image

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Mon May 19, 2003 8:11 pm

Katja wrote:
oikeasti mie TAKAAN ettet halua kuulla...enkä mie kyllä halua kertoa kaikelle kansalle (tulin n. kilometrin pituinen viesti)....mutta lyhyesti ihmissuhdeongelmia....pettymystä ja vitutusta...ankarasti!
Taidat olla oikeessa...mun vitutukseni on onneksi aika vähäistä, ei tavattukaan kuin pariin kertaan, eikä tunnettu kuin viikko. Sitäpaitsi, pitäis kai olla hyvillään ettei musta löytynyt "mitään vikaa"(ööh...mikä vitun pässi nyt täydellistä dumppais :eyes )

Vaan helpottaa asian käsittämistä kun saa pistää sen tekstiksi, ja jos et kaikille halua mainostaa niin pistä vaikka sähköpostilla...tai kirjoita vaikka omaksi iloksesi, auttaa kait sekin.
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 8:13 pm

Katja wrote:
oikeasti mie TAKAAN ettet halua kuulla...enkä mie kyllä halua kertoa kaikelle kansalle (tulin n. kilometrin pituinen viesti)....mutta lyhyesti ihmissuhdeongelmia....pettymystä ja vitutusta...ankarasti!
:( Tuonko takia et ollu perjantaina baarissa? Yritettiin Malysin kanssa sua bongata.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 19, 2003 8:16 pm

RD* wrote:
Taidat olla oikeessa...mun vitutukseni on onneksi aika vähäistä, ei tavattukaan kuin pariin kertaan, eikä tunnettu kuin viikko. Sitäpaitsi, pitäis kai olla hyvillään ettei musta löytynyt "mitään vikaa"(ööh...mikä vitun pässi nyt täydellistä dumppais :eyes )

Vaan helpottaa asian käsittämistä kun saa pistää sen tekstiksi, ja jos et kaikille halua mainostaa niin pistä vaikka sähköpostilla...tai kirjoita vaikka omaksi iloksesi, auttaa kait sekin.
nonih tuosa ajassa ei ehi kiintyä ihmiseen kovinkaan paljon siinä mielessä hyvä....
mutta juuh kiitoksia oikein paljon mutta minulla ei oo tapana kertoilla omista murheistani vieraille ihmisille...ystävät kärsiköön...ja se mihin kirjotan kaikesta on sellanen pienen pieni kirjanen..... :eyes
Image

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 19, 2003 8:17 pm

Malva wrote:

:( Tuonko takia et ollu perjantaina baarissa? Yritettiin Malysin kanssa sua bongata.
eih en ollu perjantaina baarissa siks ku olin niiin väsyny...lauantaina kyllä olin...ja viikolloppuna sitä kaikki oli paremmin ku voiskaan:)
Image

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Mon May 19, 2003 8:19 pm

Katja wrote:
eih en ollu perjantaina baarissa siks ku olin niiin väsyny...lauantaina kyllä olin...ja viikolloppuna sitä kaikki oli paremmin ku voiskaan:)
Aih.... :) No, prkle, jää se bongaaminen vissiin Niskalaakin keikalle? Siis että Malys ja mä sua bongataan. :)

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Katja » Mon May 19, 2003 8:22 pm

vaikka btw. just kuulin tuossa et moni ihminen oli minut nähny kyllä perjantainakin baarissa vaikka en edes ollu...ihmettelen vain että miteköhän olivat:D
Last edited by Katja on Mon May 19, 2003 5:30 pm, edited 1 time in total.
Image

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Mon May 19, 2003 8:27 pm

Malva wrote:

Yksinkertaisuus todistettu. :lol: Vain semmonen alkoi korjaamaan tuota kuulaa. Hih! :D
Niin, joko olin typerä tai näsäviisas.. tosin tuokin oli niin itsestään selvää, että epäillyttää kirjoittaa tätäkään.. :eyes

=P
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Mon May 19, 2003 9:49 pm

Juuri silloin kun luulee että mikään ei voi mennä enää huonommin, kaikki romahtaa päälle!
Last edited by Haven on Mon May 19, 2003 6:51 pm, edited 1 time in total.
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Vitutusketju

Post by Malys » Mon May 19, 2003 9:59 pm

Katja wrote:

eih en ollu perjantaina baarissa siks ku olin niiin väsyny...lauantaina kyllä olin...ja viikolloppuna sitä kaikki oli paremmin ku voiskaan:)
Malva: Olisi sittenkin pitänyt lähteä lauantaina =P Mutta oli siellä kyllä hiljaista..

Pitää yrittää katsoa josko sinne Niskalaakin keikalle pääsisi, Sonatan Oulun keikan jälkeen voisin palailla Tornioon muutamaksi päiväksi ja lähteä sieltä Hesaan, junia luulisi kulkevan kun Lordikin aloittaa jo kymmeneltä muistaakseni, ehdin junaan hyvin.

Tosin Niskalaukaus on 10.7. ja Tuska alkaa 11.7. :( Joten taitaapi jäädä tuo väliin, että ehdin Helsinkiin ajoissa.

Jotain positiivista, sain mun esitelmän valmiiksi \\m/ Vielä pitäisi tänään ehtiä tehdä itselle tukisanalista ja huomenna tulostaa hirveä läjä paperia..
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Mon May 19, 2003 10:09 pm

Haven> Jos yhtään helpottaa, nin mulla on nyt kolmas kevät josta menee parhaat ajopäivät sivu suun koska pyörässä on jotain vikaavikaavikaa. Kevari nyt oli aina paloina, mutta yllätys oli et tää viissatkukin päätti piruilla...
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Vitutusketju

Post by Haven » Mon May 19, 2003 10:45 pm

RD*: Kyllä mä sen tiesin että toi vittuilee, kun kerran projektin ostin. Aina niissä on jotain vikaa, ei se niinkään. Mutta se että menin itse sitten tuhoamaan sen moottorin, prkl..
Aya!

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue May 20, 2003 7:57 am

StratoPummi wrote:
Niin, joko olin typerä tai näsäviisas..
Kummin vain, ei se positiivista ole. :D
tosin tuokin oli niin itsestään selvää, että epäillyttää kirjoittaa tätäkään.. :eyes

=P
Niinpä... :eyes Voisit joskus vähentää sitä kuittailua, kun kumminkin harvemmin sieltä mitään kaameen järkevää tulee.

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Vitutusketju

Post by Piiuska » Tue May 20, 2003 8:16 am

No vittu ekanakin vituttaa se kun serkku ei pääsekkään välttämättä lähtemään sinne tuskaan vaan sen takia kun isän pitäs saaha nukkua se vitun toinen yö siellä helsingissä.... Ja serkun pitäs olla jo sunnuntaina kotona...... >=( :~( Vittu... Perkele kun varmaan joku ihmettelee että mikäs se siinä vituttaa kún ei serkku pääse kun ite pääsee, mutta kun minä tiiän tasan tarkkaan miltä siitä tuntuu sitten kun minä lähen sinne eikä se pääse ja en halua kahtoo semmosta ihmistä joka murjottaa sen takia kun isä haluaa nukkua yhen yön kunnollla... :( >=( :~( Ja ei sitäpaitsi satu olemaan edes yhtään hyvä serkku... Helevetin helevetti...

Toiseks vituttaa se kun tännään on koulua ja koulua on vielä kaks viikko ja se on perseestä..

Ja sitten vielä se että tuo kone soitatti kaks ihan paskaa biisiä peräkkäin... :err:

Kylläpä alko päivä ihanasti...
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Re: Re: Vitutusketju

Post by Mormegil » Tue May 20, 2003 2:20 pm

Öö... Meillä on 6 tuntia viikossa yhtä ainetta, eli 12 tuntia matikkaa viime jaksossa. Ja minun keskittymistäni ei ainakaan yhtään tämmöinen määrä yhtä ainetta paranna, täydellisesti päinvastoin; väsyttää niin, ettei hyvää ettei kuorsaa. :err:
Last edited by Mormegil on Tue May 20, 2003 11:21 am, edited 1 time in total.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Vitutusketju

Post by Eini » Tue May 20, 2003 2:41 pm

Loistava ja piristävä topicci! :) Saa valittaa ja huomata, ettei se muillakaan niin kivaa aina ole! :eyes

Vituttaa kun työvuorot on aina niin perseestä! Aina viikonloput kiinni! Kysyn vaan, et missähän välissä sitä ehtisi treffailla uusinta mieskokelasta?!? :buh: Ja ens viikolla ois kaverin häät, en tiedä vielä pääsenkö sinnekkään!
Ja ulkona sataa vettä ja mulla on flunssa ja olen lääkekuurilla (poskiontelontulehdus). Helvetti!!! :evilgrin:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue May 20, 2003 2:48 pm

Malva wrote:

Niinpä... :eyes Voisit joskus vähentää sitä kuittailua, kun kumminkin harvemmin sieltä mitään kaameen järkevää tulee.
jaa'a, selvensin vain väärinkäsitystä jonka olit saanut.. Sinun kanssasi tämä menee vaan aina tähän, pitää selventää jotain pikkujuttua, koska sellaisenaan jätettynä saat minut näyttämään idiootilta.. olet mestari siinä.. =P
Sen takia siis paljon korjaavia lyhyt-ytimeisiä viestejä..
;)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Tue May 20, 2003 2:51 pm

Vähänpä mua vitutukset haittaa, tänään on taas ihan pirtee olo...Tää mennee nyte ihan offtopiikiksi, mutta ilmaisen silti itseäni koska osaan ja voin :D
Eli asiat on just ihan yhtä surkeesti kuin eilenkin, mutta olo on ihan ok, sanoisinko jopa hyvä! Pistää toki miettimään, ole yhtään mitään syytä olla mitään muuta kuin vittuuntunut, silti on pirtee fiilis ja naamalla virne...jokohan se järjen valo nyt on sammunut? :D
Mainittakon vielä, että olen ihan vesiselvä...mielestä vain katoavat kaikki huonot asiat, ja pienikin mukava sano tänneppäin tai hyvä kappale tai hitto vaikka ton meitin koiranpennun nappisilmät, ne pysyy mielessä :)
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Vitutusketju

Post by Jonna » Tue May 20, 2003 3:30 pm

Tällä hetkellä ottaa aika monikin asia päähän:
:evilgrin:

1. Yhdellä nettikurssilla pitäisi osata ohjelmoida -> ei ole juuri minkäänlaista kokemusta siitä.
Pitäisi siis kirjoittaa jotain koodikieltä ja saada vielä ohjelma toimimaan.

2. Kaikki tilauksessa olleet tai nyt olevat levyt ei ole tulleet (vielä) postissa.
Syyt:
viivästykset aikataulussa/firma, josta olen jonkun levyn tilannut ei ole pystynyt sitä hankkimaan ollenkaan (esim. CDON).

3. On niin paljon levyjä mitä tekisi mieli kokoelmiini hankkia mahdollisimman pian, mutta kun ne maksaa niin paljon ja pitäisi jäädä rahaa muuhunkin tarkoitukseen (ruoka, vaatteet jne.).

4. Kaikki kallistuu jo tässä jo ennestään kalliissa maassa. Tv-lupamaksu uhkaa nousta aika reilustikin, jos adressit ei vaikuta päättäjiin mitenkään. Se yhdessä Sailaksen esitysten kanssa :err:
Milläs tässä sitten laskut maksetaan?
Joka paikasta vaan irtisanotaan porukkaa.
Fani-78

User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm

Re: Vitutusketju

Post by King of Loss » Tue May 20, 2003 3:43 pm

Kukaan ei ole tainnut vielä mainita joka kesäistä riesaa eli siitepölyä. Onneksi sentään allergialääkkeet auttaa ja pahimmat silmien kutinat ovat poissa ja lääkkeiden johdosta myös omenan syönnistä ei tule sitä normaalia reaktiota :D

Mutta summa summarum, helpompi olisi jos ei tätä riivatun allergiaa olisi.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

Janne
Sr. Member
Posts:1286
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:05 am

Re: Vitutusketju

Post by Janne » Tue May 20, 2003 3:53 pm

Meikäläisen joka keväinen helvetti on jäännyt odotettua vähäisemmäksi, tuhdilla lääkityksellä koivun siitepölyt eivät ole päässeet pahemmin iskemään. :) ...silti tämä vaiva ajoittain vituttaa rankasti.

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Re: Vitutusketju

Post by RD* » Tue May 20, 2003 3:54 pm

King of Loss wrote:
Mutta summa summarum, helpompi olisi jos ei tätä riivatun allergiaa olisi.
Tahdonvoimaa, hyvä mies, tahdonvoimaa! :D
Nuei, olihan mulla siedätyhoitookin muutama vuosi...vaan tosiaan, allergiasta pääsee asenteella, ainakin minä pääsin. Kyllähän sen vielä huomaa, mutta ei se vaivaa :)
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Vitutusketju

Post by Malva » Tue May 20, 2003 4:34 pm

StratoPummi wrote: koska sellaisenaan jätettynä saat minut näyttämään idiootilta.. olet mestari siinä.. =P
Sen takia siis paljon korjaavia lyhyt-ytimeisiä viestejä..
;)
No se ei kumminkaan ole tarkoitus, ellen suoraan sano että näytät idiootilta.

;) Ja muuten, rajoitahan imperiumissa, saat kohta paskaa niskaan. :(

Destrarius
Sr. Member
Posts:1094
Joined:Fri Oct 04, 2002 4:50 pm

Re: Vitutusketju

Post by Destrarius » Tue May 20, 2003 4:42 pm

Noista allergioista puheen ollen...onko teillä millaisia allergioita? Itsehän kärsin useistakin allergioista...koivu, leppä, paju, 3 heinää(en muista mitkä), kissa, koira...olikohan muita... :err:
Noh kuitenkin...nuo osaa vituttaa ihan tosissaan... :buh:

:eyes

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Vitutusketju

Post by RD* » Tue May 20, 2003 4:54 pm

Heiniä oli mitälie, vaan pahimpaan sain tosiaan siedätyshoitoa. Kissallekin olen allerginen ja maidolle, muita en muista. Maitoa kittaan kait 10 litraa viikossa eikä muistakaan voi sanoa juuri haittaa olevan...joskus keskikesällä olen sortunut Zyrteciin, mutta alkoholi ajaa tarvittaessa saman asian :D
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Vitutusketju

Post by StratoPummi » Tue May 20, 2003 5:00 pm

Malva wrote:

No se ei kumminkaan ole tarkoitus, ellen suoraan sano että näytät idiootilta.

;) Ja muuten, rajoitahan imperiumissa, saat kohta paskaa niskaan. :(
Juuh, siellä on vähän kireää porukkaa.. :err: Suuttuvat ihan aiheellisista mielipiteistä..

Ja kyllähän minä tiedän ettet tee sitä tahallasi, sehän lukee signaturessasi.. ;) Sinun vastauksissasi on vain vängätty aina jotain uutta, joka on mielestäni vääristelty totuus, jolloin korjaan hieman ihan korjausmielessä.. Tätä lukee näet muutkin.. Monesti jopa ymmärsit asian, mutta kirjoitat sen sitten epäedullisesti kannaltani (vahingossa, tiedän sitä sattuu)

Saakohan tosta mitään selkoa..?
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Vitutusketju

Post by Malys » Tue May 20, 2003 5:37 pm

Prkl

Esitelmän pidin, opettaja jaksoi valittaa jopa esityksen alussa tapahtuneesta pienestä paikallaan huojumisesta, joka sitten loppui. Ei se muille sanonut yhtään mitään. En muista sanoiko koko esityksestä mitään positiivista, jopa sellaisen työtä kehui jota ei ollut tehty edes loppuun.

Huomenna Microsoft Accessin koe, ja minä olen pihalla.

Huomenna ruotsin messut, minä osaa puhua.

Ja niistä allergioista:
-eläimet, siitepölyt, kala, tomaatti, pähkinät, hedelmät (ainakin ne mitä olen syönyt, omena, banaani, mandariini, appelsiini..), en muista edes kaikkea. Testeissä kun kävin, niin taisin reagoida 14 aineelle. Kala on ehdottomasti pahin, pelkkä haju saa reaktion aikaan. Eläinten kanssa selviän mainiosti lyhyitä aikoja kunhan pesen kädet usein enkä anna niiden nuolla/kuolata ihoa. Torniossa katupöly aiheuttaa myös nuhaa, kotona Kuusamossa sitä pölyä ei ole niin pahasti.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Locked