Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Mistä sait kicksit?
Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
*Elina*
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 9:11 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Tätäkään aihetta ole käsitelty kuin noin 1000 kertaa Eyes...
Noh, isosiskon tehokkaan aivopesun ja pakkokuunteluttamisen tulosta on minun stratottamiseni Smile. Hyvin tehosi nuo kyseenalaiset keinot!

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hatebreeder86
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 11:27 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

joo on pari kertaa tämäki aihe nähty. oiskohan ollu father time vai will the sun rise ku joskus 97 tienoilla kaverilla kuuntelin episodea. eka levy oli visions of europe.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Strato79
Jr. Member

PostPosted: Tue Jul 29, 2003 10:58 am    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Yläasteaikainen poikakaverini äänitti mulle Episoden, kun arveli mun tykkäävän siitä ja oikeessahan se oli. Siitä lähtien on Stratovarius ollu ainoo bändi, jonka fani voin sanoa olevani. Episodelta taisi kolahtaa eniten Forever.

Back to top
View user's profile Send private message
Muffis
Member

PostPosted: Fri Aug 01, 2003 3:42 pm    Post subject: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

ku kuulin black diamondin... sen jälkeen stratovarius on ollu yksinkertaisesti PARAS!!! Very Happy

Back to top
ChildLikeTheEmpress
Jr. Member

PostPosted: Fri Aug 01, 2003 5:08 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

hmmm..mulla alkoi hiukan erikoisesti.. romantiikkaa makuuhuoneessa Stratovariuksen tahtiin..ei sen jälkeen voinut olla kuuntelematta..ensimmäinen biisi oli kai Forever..ei ihan muista tarkalleen..

Back to top
Muffis
Member

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 9:28 am    Post subject: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

ChildLikeTheEmpress! Tervetuloa joukkoon! Very Happy

Back to top
Kähönen
Jr. Member

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 12:36 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Mulla(Minulla) se alkoi kesällä 2001, kun eräs kaveri huomasi minun olevan henkisesti RAPpiolla ja järjesti hieman Episode-Infinite-Intermission tehohoitoa (teidän ei pitäne vetää tästä mitään sairaita, kieroja, tms. kyseenalaisia johtopäätöksiä).

Back to top
metalcaster
Member

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 4:15 pm    Post subject: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

kaveri soitti joltain kokoelma cd:ltä black diamondin ja minä olin myyty.
itse kun ostin kyseisen CD:n suurin piirtein kusin hunajaa ja levy paloi puhki parissa päivässä

Back to top
Melancholy
Jr. Member

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 5:11 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Kaveri soitti Against the Wind biisin ja siitähän se Straton kuuntelu alkoi.

Back to top
StratoAnkka
Member

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 7:17 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Back to top
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 7:56 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Ei kahta viestiä peräkkäin, käydä edit-mahdollisuutta, kiitos.. Smile

Back to top
-StratoVaris-
Sr. Member

PostPosted: Fri Aug 08, 2003 11:23 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

kiitos terkuista... Smile

Back to top
Vagabond
Member

PostPosted: Sun Aug 10, 2003 12:20 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

"penkoin" koko levy kaupan ja sitte löysin Intermissionin(sen sini kantisen version) ja siitä lähtien oon ollu Stratojen uskollinen fani ja nykyään on jokanen levy taskus Smile

Back to top
Silakka
Member

PostPosted: Fri Aug 15, 2003 8:42 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

2001 kevättalvella kun kaverini soitti black diamondin cd:ltä. Innostuin hetkessä. Olin vuosia miettinyt, että mikä on minun musiikkityylini. Mikään ei tuntunut kolahtavan. Sitten Black Diamond jysähti ja kunnolla. "Tämä on miun musiikkia" tuumasin ja siitä se sitten alkoi.

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Nightguest
Member

PostPosted: Mon Aug 18, 2003 7:04 am    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Todennäköisesti biisi oli joko Kiss of judas tai Black diamon. Black diamon ainakin löytyi 5-6 luokan joltain kokoelmakasetilta jota sitten luokassa kuunneltiin välitunneilla. Siitähän se sitten lähti ja tässä sitä ollaan. Cool

Tuolla kyseisella kasetilla oli myös mm. Dimmu Borgiria ja Covenanttia... Mutta mikään noista ei suuremmin iskeny, paitti strato.

Back to top
Stratoflier
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 18, 2003 11:09 am    Post subject: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Eini wrote:
Siitähän se kaikki alkoi kun kuulin Black Diamondin vähän sen jälkeen kun se oli julkaistu. Siitäpä se sitten pikkuhiljaa lähti ja tällä hetkellä omistan kaikki levyt ja aika monta sinkkuakin. Kalliiksi on tullut... Very Happy

SAMAT SANAT Very Happy

Back to top
Pummiii
Member

PostPosted: Fri Aug 22, 2003 2:14 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Taisin kuulla jostain kautta Against the wind:in joskus vuosina mistä on pirun kauan. Se oli menoa ! Eyes

Back to top
Padme
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 3:24 pm    Post subject: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
*Elina* wrote:
Tätäkään aihetta ole käsitelty kuin noin 1000 kertaa Eyes...
Noh, isosiskon tehokkaan aivopesun ja pakkokuunteluttamisen tulosta on minun stratottamiseni Smile. Hyvin tehosi nuo kyseenalaiset keinot!

voi kunpa omaanikin pikkusiskooni tehoaisi samat keinot... Very Happy

Back to top
Karen Hill
Member

PostPosted: Sat Aug 30, 2003 4:34 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Back to top
Celtica
Jr. Member

PostPosted: Sat May 22, 2004 2:21 pm    Post subject: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Elements pt1:n aikaan näin televisiosta Eagleheartin musiikkivideon ja ensimmäisenä kolahti Kotipellon ääni Music Sen jälkeen alkoi vanhempien kappaleiden kuulostelu ja tähän ollaan tultu.

Back to top
Gallowspole
Member

PostPosted: Sat May 22, 2004 3:01 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Ekana tulee mieleen kotipellon ääni, se teki suuren vaikutuksen, SOS oli biisi joka ekana kolahti.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat May 22, 2004 7:07 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Okei, enää siitä en saa kicksejä mutta Stratofanius lähti käyntiin Black Diamondin kuultuani

Back to top
p.c.l
Jr. Member

PostPosted: Sat May 22, 2004 8:48 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Tolkki veti niin hyvin Nurmirockissa Nurmijärvellä sillon kun yngwie oli vielä kingi Wink

Back to top
Skelethos
Member

PostPosted: Sun May 23, 2004 4:07 pm    Post subject: Kixejä Add User to Ignore List Reply with quote

(Black Diamond ja Paradise oli aluksi totta kai niitä kovimpia...)

Back to top
MetalWarrior
Sr. Member

PostPosted: Sun May 23, 2004 10:26 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Kiss Of Judas Jyrki-ohjelmassa sillon kun se ilmestyi.Oisko ollu 1997?Heti innotuin.Lopetin techno & dancen kuuntelun siihen päivään ja vaihdoin metalliin.Tässä sitä ollaan,noin 150 metallilevyä hyllyssä... Wink

Back to top
Infnity
Member

PostPosted: Mon May 24, 2004 8:55 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Se oli Episoden aikoihin. En muista mikä se biisi oli minkä kaveri soitti, mutta se potki persiille ja siitä lähtien olen pitänyt Stratoa ykkös bändinä.

Kaverit ovat aina naureskelleet minun Strato hullutukselleni, sillä olen kuitenkin 24v ja silti minun pitää käydä kaikilla keikoilla jonne on mahdollista päästä ja avovaimo ihmettelee kun pitää ostaa lehti jos siinä on vaan Stratosta juttua.
Niin ja keräilen Strato kamaa. Kaikki levyt (CD) löytyy Kaikki sinkut (2 lukuunottamatta). Vinyylit suurimmaksi osaksi ja yksi rumpukapula. Ja tietenkin levyt on sekä Suomi että japsi versioina. Wink

Back to top
Shadowchaser
Jr. Member

PostPosted: Mon May 24, 2004 9:22 pm    Post subject: Re: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Sama täällä. Subtv:ltä tuli ohjelma missä sai toivoa musavideoita. Näin eagleheartin ja siitä se sitten lähti.

Back to top
Saint Reaper
Jr. Member

PostPosted: Thu May 27, 2004 12:57 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Miun Straton kuuntelu lähti siitä kun kuulin Stratospheren ja mietin että mikä bändi voi tehä noin loistavan instrumentaalin!!! Smile

Back to top
Raven
Member

PostPosted: Thu May 27, 2004 6:23 pm    Post subject: Re: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Figaro1 wrote:
Okei, enää siitä en saa kicksejä mutta Stratofanius lähti käyntiin Black Diamondin kuultuani

HÖPÖ HÖPÖ! Saa siitä vieläkin kicksit... Very Happy

No samasta veisusta se itselläkin se Stratoilu lähti. Kuulin jossain Jyrkin hevilähetyksessä tämän BD:n ja ihmettelin, että voiko näin vitun hienoa musiikkia olla edes olemassa... Sen biisin jälkeen ei ole yksikään biisi kolahtanut samalla tavalla.

Samanlainen "kolahdus" tapahtui joskus pikkujesenä, kun kuulin Queenin Show Must Go On -biisin. SMGO ja BD ovat edelleenkin mielestäni kaksi parasta koskaan kirjoitettua kappaletta. Tongue

Back to top
KarMar666
Member

PostPosted: Mon May 31, 2004 8:17 pm    Post subject: Re: Mistä sait kicksit? Add User to Ignore List Reply with quote

Ylen Top 40 video ohjelmassa näin Episodelta jonkun videon silloin julkaisun aikaan ja jäin silloin koukkuun!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum