Nickname

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm
Re: Re: Nickname

Post by Venus » Thu Oct 30, 2003 9:48 pm

Haven wrote:
Katsos, kun yhdistää kirjaimet H, a, v, e ja n, saa nickin joka muistuttaa omaani. =P

Ei voi muistaa enää.
Haven on myös kaupunki, jo kerran mainitussa, Dragonlance kirjasarjassa..

Oma nickini..hmm..No, alkaa v-kirjaimella, koska oikea nimenikin alkaa sillä. Sitten jotain Stratoon liittyvää halusin siihen ja Venus in the morning on erittäin hyvä kipale.. Kaverin lausahdus "alkaispa minunki nimi veellä nii voisin käyttää Venusta jossain" kuitenkin oli syy miksi annoin sen jäädä lopulliseksi. Ihan vaan näyttääkseni "minäpä voin"-tyyliin.. ;)
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Re: Re: Nickname

Post by Haven » Thu Oct 30, 2003 9:59 pm

Mitenkähän tämäkin liittyi taas..
Last edited by Haven on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Aya!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Nickname

Post by StratoPummi » Thu Oct 30, 2003 10:27 pm

Haiven, se on Sir StratoPummi.. :D

Sinulle herra Pummi.. :lol:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Jabi
Sr. Member
Posts:1388
Joined:Thu Apr 04, 2002 1:47 pm
Location:Post-democratic Society

Re: Nickname

Post by Jabi » Thu Oct 30, 2003 10:40 pm

"Haiven"... Muahhahhah. :lol:

Mutta kuinka monta pummia historian mittaan on muka aateloitu?

=P
OMG, they fired Jari! Bastards!

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Nickname

Post by Haven » Thu Oct 30, 2003 11:29 pm

Haiven sopii hyvin. =P

Jabi, jos en pahasti ole hakusessa, niin tuskin yhtään. :D
Aya!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Re: Nickname

Post by Malys » Thu Oct 30, 2003 11:38 pm

Haven wrote:
Meillä on sitten Malysin kanssa jotain yhteistä näköjään. =P
Vähänx me ollaan samixii. ;)

Mutta tosiaan, turhan usein näkee samankaltaisia nikkejä, joita sitten tahdo oikein muistaa kuka oli kukin. Omani on vähän hankala vaan lausua.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Nickname

Post by Moikko » Fri Oct 31, 2003 9:31 am

Joo, on muuten ollu topiccina ennenki mutta laitetaan nyt sitten eli kaveri joskus vuonna kivi ja keppi yritti kirjottaa tahalleen mun nimeä väärin mutta onnistu kirjottamaan senkin vielä väärin eli mun oikee nimi on Miko niin sen piti kirjottaa Mikko ja pieni kirotusvihe pääsi tapahtumaan ja musta tulikin siitä päivästä lähtien Moikko :lol: :zzz:

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Re: Re: Re: Re: Nickname

Post by Sami112 » Fri Oct 31, 2003 9:41 am

Nikki tulee etunimestä, ja tuo numerosarja erään kuuluisan kummitustalohuijauksen näyttämönä tunnetun Amityvillen talon osoitenumerosta.
Last edited by Sami112 on Fri Oct 31, 2003 7:42 am, edited 1 time in total.
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Nickname

Post by Mare » Fri Oct 31, 2003 10:18 am

Zeke89 wrote:
No mun nickki (Zeke)tulee yhdestä leffasta nimeltä "Kauhun oppitunnit"(The Faculty)siinä oli yksi tyyppi nimeltä Zeke. Lisäys 89 on mun syntymä vuosi.
Arvaukseni Zeken alkuperästä meni siis oikeaan! Itse olen aika vasta Kauhun oppitunnit kattonut, ja ajattelin että ehkä olet sieltä nikkisi napannut. Kerrankin mä arvasin jotain oikein =P
This is the Arockalypse!

janivarius
Member
Posts:92
Joined:Wed Jul 23, 2003 9:00 am

Re: Nickname

Post by janivarius » Fri Oct 31, 2003 11:14 am

Mulla nickissä on sotkettu vähä omaa nimeä ja vähä Stratovariusta (kuten nokkelimmat ovat saattaneet jo havaita :) )
Tais olla tuo mielikuvitus tasolla x kun tuon "keksin" :D
Ikinä ei oo asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla pahentaa!

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Nickname

Post by Mormegil » Fri Oct 31, 2003 12:51 pm

Haven = Satama, turvapaikka... (Englanniksi)

Ihme nickkejä eräillä. :D

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Nickname

Post by Figaro1 » Fri Oct 31, 2003 2:29 pm

Aina tuokin parempi kuin esim GOREGUTSPILLER jonka olen muistaakseni SFP:n(RIP) laudalla nähnyt...

Ja sitten on ihan pakko sanoa että ne kaikenmaailman Tolkkiin viitaavat nickit kuten vaikka MaidenTolkki tai HymnToTolkki ovat kanssa aika köyhiä mielestäni
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Nickname

Post by Mormegil » Fri Oct 31, 2003 2:32 pm

Niinpä, Helloweenin laudalla varsinkin rasittaa, kun suurin piirtein kaikki nickit ovat jonkun bandin jäsenen nimestä johdettuja, kuten Ingo Fly Free, Deris4TheWorld, jne... :buh:

User avatar
The Firewolf
Member
Posts:175
Joined:Tue Aug 26, 2003 11:40 am

Re: Nickname

Post by The Firewolf » Fri Oct 31, 2003 6:39 pm

No jos haluatte löytää niitä bändistä johdettuja nimiä niin pistäytykää Iron Maidenin laudalla kun siellä varmasti yli puolet nickeistä on Iron-jotain tai Maiden-jotain...
Mutta oma nick tuli siitä kun hiukset on kuparinväriset ja rakastan ja ihannoin susia(äärettömän uljaita ja kauniita eläimiä) ja noistahan sitten saa väännettyä mukavasti tuon tulisutta tarkoittavan nickin jonka mie sain omakseni erään kaverin "antamana" kun minä ehdotin hänelle nimeä joka vastakohtana tarkoittaa jääsutta(The Icewolf). Mikä on hauskaa on se että hän tulee irakista(=lämpimiltä alueilta) ja minä taas olen ihan ehta suomalainen(=kylmät alueet) joten olettaisi noiden nimien olevan toisin päin mutta näin sopi paremmin meidän luonteisiin joten... =P

Looney2k
Sr. Member
Posts:656
Joined:Mon Jul 15, 2002 5:17 pm
Contact:

Re: Nickname

Post by Looney2k » Sat Nov 01, 2003 12:02 am

Jens Johanssonin yhdestä kutsumanimestä tulee tuo Looney ja 2k on vain turha sanaleikki.
Ja ehkä tuo looney kuvastaa vallatonta ihmistä, koska looney tunes tekee aika hilpeää musiikkia. ;)
-Drink me, drink me.
sanoi:Smirnoff pullo

Dethroned
Sr. Member
Posts:588
Joined:Thu Jul 25, 2002 10:52 am
Contact:

Re: Nickname

Post by Dethroned » Sat Nov 01, 2003 1:59 pm

Sanakirja pelleilyjä.... Sattui näyttämään/kuullostamaan hienolta. :D

dethrone = syöstä valtaistuimelta, syrjäyttää.
Image

User avatar
Padme
Sr. Member
Posts:1058
Joined:Mon Jun 09, 2003 1:18 pm

Re: Nickname

Post by Padme » Sat Nov 01, 2003 9:52 pm

Tarja on oopperalaulaja
eikä ole. :eyes

nicki... eeh, no kyllähän te sen kaikki tiedätte. Itsekin joskus hävettää ja tuntuu lapselliselta, mutta ei siitä enää osaa luopuakaan. :D
In the name of Jens, `yks bisse´ and holy SPAM. ;)

Karen Hill
Member
Posts:76
Joined:Fri Aug 29, 2003 3:40 pm

Re: Nickname

Post by Karen Hill » Sun Nov 02, 2003 7:10 pm

Karen Hill on...

Joskus 10-11 vuotiaana itsdelleni kehittämä taiteilijanimi, jolla ei ole paljonkaan yhteyttä omaan nimeeni, nimeni ei siis ole esim. Kaarina Mäki... Hetken Karen tuntui jopa eräänlaiselta sivupersoonalta, mutta nykyään se on vain nimi, jota käytän netissä jonkin verran.
In the long run there's still time to change the road you're on...

User avatar
JakeZilla
Member
Posts:115
Joined:Thu Mar 07, 2002 4:30 pm
Contact:

Re: Nickname

Post by JakeZilla » Fri Nov 07, 2003 8:35 am

Jake + GodZilla - God = JakeZilla! :D

Nimi tuli oikeastaan yhdestä ihan tyhmästä läpästä kun joskus 8. luokalla eräs luokkatoverini oli nähnyt GodZilla-leffan ja rupes sitten vääntämään jotain ihmeen "JakeZilla"-läppää.. toisaalta nimi on tarkemmin ajateltuna perkeleen hyvä, ja minua jotenkin kuvaava, joten enpä sitä sitten viitsinyt hukkaankaan heittää :lol:
How Much Blood Would You Shed To Stay Alive?

For My Pain...
Member
Posts:118
Joined:Tue Oct 28, 2003 6:14 pm

Re: Nickname

Post by For My Pain... » Fri Nov 07, 2003 9:09 am

Otin nikkini suoraan bändistä...Kekseliästä, tiedän =P
You can always cry but never complain...
All those bitter tears, will it ease the pain?

Metal Messenger
Jr. Member
Posts:49
Joined:Sat Dec 28, 2002 11:49 pm

Re: Nickname

Post by Metal Messenger » Sat Nov 08, 2003 12:22 pm

Mun nikki tulee portugalilaisen power metalli yhtyeen saman ninisestä piisistä.
Pardon fucking me,who the fuking fuck is jesus.I`m the motherfuking new messiah.For the fucking world. Hah hah haa! Edguy - New age messiah.

sirahvi
Member
Posts:85
Joined:Mon Mar 24, 2003 2:10 pm

Re: Nickname

Post by sirahvi » Sat Nov 08, 2003 1:42 pm

Rekisteröityessäni tänne, mietin, enkä oikein millään keksinyt hyvää nikkiä. Silloisessa huoneessani kone oli ikkunan edessä ja ikkunalaudalla oli sellaisia itsekoristeltuja purkkeja. Yhdessä oli kirahvin kuva.

Kirahvihan olisi nyt kuulostanut aivan päättömältä :D , mutta kun kaivoin jostain muistilokerostani, että sana 'kirahvi' on ennen suomenkielessä ollut muodossa 'sirahvi', että se kuitenkin kuulostaa pallljon paremmalta. Sitten ajattelin myös, että se on tarpeeksi päätön juuri mun nikiksi ja lisäksi varmasti hyvon uniikki. ;) Siitäpä se sitten tuli... :err:

ShadowOfSouls
Member
Posts:278
Joined:Sun Jan 19, 2003 1:49 pm
Contact:

Re: Nickname

Post by ShadowOfSouls » Sat Nov 08, 2003 4:07 pm

shadow of souls on pikku muunnelma yhen kaverin kommentista joskus kauan kauan sitten... vitun synkkäsielunen paskiainen :) pidin kommentista niin paljon että siitä tuli peräti mun nicki
Find the cold darkness within.
Embrace the void.
Death is only an illusion.
Life is even less.

Realism
Member
Posts:212
Joined:Sat Nov 08, 2003 10:08 pm

Re: Nickname

Post by Realism » Sat Nov 08, 2003 11:41 pm

Tosta tulostimen kyljestä katoin...
Ee saatana...

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Nickname

Post by StratoPummi » Sun Nov 09, 2003 11:49 am

Realism wrote:
Tosta tulostimen kyljestä katoin...
:lol: ei saatana..

Kun ideat loppuu, katso ympäristöäsi ja revi mitä irti saat.. :D
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Nickname

Post by Warrior » Sun Nov 09, 2003 11:58 am

Mä oon se power metallin Mighty Warrior ilman Mighty -sanaa.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

User avatar
ThePKH
Sr. Member
Posts:767
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:39 am
Location:Kangaslampi, Jyväskylä, Finland
Contact:

Re: Nickname

Post by ThePKH » Tue Nov 11, 2003 5:07 am

The Petteri K Hyvönen

:err: Mielikuvituksen puute silloin kauan kauan sitten kun tämän nikin vakiinnutin. Taisi olla joskus 1998...
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

Blackbird
Member
Posts:275
Joined:Wed Dec 11, 2002 6:56 pm

Re: Nickname

Post by Blackbird » Thu Nov 13, 2003 7:27 pm

Mietittiin silloisen tyttöystävän kanssa, että mikä olisi hyvä, ja kun oli aika kiire pois koneelta niin tyttöystäväni heitti että "laita siihen blackbird! se kuulostaa vähän hevahtavalta."
siitäpä se sitten tuli ja tuota nickiä oon käyttäny kaikkialla missä nickejä tarvitsee.. paitsi mailiosoitteessa.. siitä vaan en tiedä että miten "hevahtavalta" tuo nimi kuulostaa muiden mielestä.. :eyes mun mielestä ei yhtään.. :buh:
Imagination is the one weapon in the war against reality.

SirJuzzi
Sr. Member
Posts:1933
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:38 am

Re: Nickname

Post by SirJuzzi » Thu Nov 13, 2003 7:46 pm

Here we go again...

Tuota Juzzia en jaksa selitellä, kun se on niin pirun monimutkainen ja pitkä juttu, ettekä te sitä tajuaisi kuitenkaan... ;) Eivaan, nuo zetat tuli silloin joskus 5 vuotta sitten, kun ne näytti paremmilta kuin ässät peräkkäin. Olen harkinnut useammankin kerran niiden muuttamista ihan ässiksi, mutta en ole jaksanut sitten säätää. Kun kuitenkin unohtaisin sen, ja ihmettelisin miksen pääse kirjautumaan joka paikkaan. Tai sitten jostain unohtuisi vaihtaa, ja sama ihmetys...

Eipä tässä kovin suurta tarinaa muutenkaan ole taustalla, silloin piti keksiä nick ja Sir kuulosti hyvältä. Alunperin olinkin pelkällä Sir-nickillä. Nightwishin ekalla foorumilla taisi moinen olla. Sitten kun se foorumi vaihtui, otin tuon Juzzin kuvioihin.

Ja sanokaa vaan Jussiksi, ja jos satutte joskus elävässä elämässä törmäämään, niin älkää hitossa alkako sönkkäämään noita zetoja, siihen menee hermot! =P
Play the violent strings of my symphony.

User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm

Re: Re: Nickname

Post by King of Loss » Thu Nov 13, 2003 10:41 pm

SirJuzzi wrote:
Here we go again...

Tuota Juzzia en jaksa selitellä, kun se on niin pirun monimutkainen ja pitkä juttu, ettekä te sitä tajuaisi kuitenkaan... ;) Eivaan, nuo zetat tuli silloin joskus 5 vuotta sitten, kun ne näytti paremmilta kuin ässät peräkkäin. Olen harkinnut useammankin kerran niiden muuttamista ihan ässiksi, mutta en ole jaksanut sitten säätää. Kun kuitenkin unohtaisin sen, ja ihmettelisin miksen pääse kirjautumaan joka paikkaan. Tai sitten jostain unohtuisi vaihtaa, ja sama ihmetys...
Seli seli. Myönnä pois, että sisimmässäsi olet edelleen se sama teini ja vielä ylpeä sellainen. Z-kirjainten vaihtaminen veisi sinulta pois täysin katu-uskottavuuden, jonka turvin täälläkin saat mielipiteillesi painoarvoa. Jos minulla olisi yhtä teini nimimerkki antaisin sen taatusti olla sellaisena. ;)

Oma egon pönkittäjäni (lue nick) juontaa juurensa siihen samaan ylitsepääsemättömään tilanteeseen, jolloin piti miettiä mitä ihmettä tuohon valkoiseen tekstikenttään kirjoittaisi. Pain of Salvation taisi silloinkin soida tiuhaan ja lujaa, joten sieltä King of Loss tuli valittua. Eihän tuo nyt mitään minusta kerro, mutta tulipahan joku nimi nyt ruudulle laitettua.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

Locked