Tolkki laulaan !!!

Täällä käydään Stratovarius-aiheiset keskustelut. Ja Suomeksi tottakai.
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Figaro1 » Sat Jul 03, 2004 3:57 pm

"Mikä ettei"

Jos nyt yhtään ymmärsin oikein niin suuntasit tuon tuota taito-kommenttiani kohtaan?

Jos näin niin onhan se nyt mielestäni aika selvä että 10 vuotta soittanut soittaja ei oikein sovi vuoden soittaneeseen bändiin tai päinvastoin.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratosfear » Sat Jul 03, 2004 8:23 pm

Timo Tolkki lopette aikoinaan laulamisen, kun se vaati niin paljon työtä ja lisäksi kitaran soittaminen on huomattavasti vaikeampaa, kun joutuu vielä laulamaan. Timo Kotipelto on hoitanut laulupuolen Stratovariuksessa erittäin hyvin.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Figaro1 » Sat Jul 10, 2004 12:58 pm

Tietääkseni Tolkki lopetti laulamisen vain siksi että ei pitänyt omasta äänestään eikä muutenkaan kokenut olevansa tarpeeksi hyvä laulaja
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratosfear » Sat Jul 10, 2004 5:18 pm

Figaro1 wrote:
Tietääkseni Tolkki lopetti laulamisen vain siksi että ei pitänyt omasta äänestään eikä muutenkaan kokenut olevansa tarpeeksi hyvä laulaja
Voi siinä sitäkin olla, mutta muistaakseni asia nimenomaan oli niin, että Tolkki halusi helpottaa hommia studiossa ja toiseksi keikoilla on helpompaa, kun voi vain keskittyä soittamiseen. Oli miten oli niin Timo Kotipelto on hoitanut hommat hyvin ja sopivampaa laulalaa Stratovarius olisi tuskin löytänyt ainakaan Suomesta siihen aikaan, kun paikka oli avoinna.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Figaro1 » Wed Jul 14, 2004 4:39 pm

Tuon voin allekirjoittaa täysin
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Bones » Wed Aug 04, 2004 10:07 pm

Aika moniki on varmaan huomannu että Straton biisit (aika moni ainakin) muuttui paljon korkeammalta laulettaviksi kuin sillon ku TT oli laulajana...
Oon itekki aatellu että jos TT alkais taas laulaan nii tuloksena saattais olla tosi hyvii levyjä. Dreamspace ja Twilight Time ovat minusta Straton parhaat levyt eikä Fright Night:kään huono ole!! Siinäki on sellaset kuin Future Shock, Black Night ja Darkness. Kotipelto oli huippu laulaja ja varmasti Stratofanit jää kaipaamaan sen ääntä... ja jos MissK:n sijasta Tolkki alkaiski laulaan nii ei Stratovariuksessa NIIN kauheita muutoksia sitte tapahtuiskaan...(jos bändi jatkaa)

SoulOfVagabond
Jr. Member
Posts:5
Joined:Mon Aug 02, 2004 11:36 pm

Tolkki laulamaan....

Post by SoulOfVagabond » Thu Aug 05, 2004 10:10 am

Ilman muuta jos Tolkki ei saa sovittua asioita Kotipellon kanssa, niin sitten Tolkki laulamaan sillä kaikki tietää et myös sil miehel löytyy siihen potentiaalia....Kuultuani Fright Nightin, Twilight timen,Dreamspace, sekä Tolkin soolotuotantoa voin vakuuttaa et Tolkki on oikea mies siihen hommaan, jos Kotipelto ei jatka...

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Figaro1 » Thu Aug 05, 2004 3:27 pm

A)Mielestäni tilanne on aika perverssi jos Tolkki siirtyykin laulavaksi kitaristiksi ikään kuin back to the roots meiningillä

B)En usko että Tolkki tuota tekee, ottaen huomioon hänen kommentit laulamisestaan. Se että hän lauloi omalla Soololevyllään on aivan itsestään selvää mutta en usko kohdan A toteutumiseen.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Zeke89 » Thu Aug 05, 2004 3:39 pm

Bones wrote:Aika moniki on varmaan huomannu että Straton biisit (aika moni ainakin) muuttui paljon korkeammalta laulettaviksi kuin sillon ku TT oli laulajana...
Onko nyt noin... Kuuntele esim. Reign of Terror biisi. Siitä lähinnä kohta 2:53. Siinä Tolkki kiekuu korkeemmalta kuin Kotipelto yleensä. Ja muutenkin vanhoissa biiseissä on enemmän korkealta laulettuja kohtia kuin uusissa... mutta voin olla väärässäkin...
(ehkä ymmärsin väärin sen mitä sanoit ja tarkoitit mutta...)

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratosfear » Thu Aug 05, 2004 3:41 pm

Timo Tolkki ei varmasti rupea Stratovariuksen laulajaksi enää. Siinä on liian kova työ, kun samalla pitäisi soittaa. Sen takia nimenomaan Stratovariukseen hankittiin aikoinaann laulaja.

User avatar
Forever
Member
Posts:112
Joined:Mon Oct 27, 2003 4:15 pm

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Forever » Thu Aug 05, 2004 8:51 pm

Okei... Asiahan on niin, että jos Tolkki ei osaa sopia riitojaan Kotipellon kanssa, niin siinä tapauksessa haavet Straton jatkamisesta voi unohtaa!!

Sillä Strato = 2 Timoa, Jens, Jörg ja Jari

Kuulinhan jostain, että Tolkki heitti sähköpostilla kaksi entistä jäsentä ulos bändistä.. Mutta ei se meidän vika ole, jos Tolkissa ei ole miestä sopimaan.

Tuli tossa mieleen Tolkin kommentti Kotista Soundi -lehdelle olisko ollu syyskuu 2003 ja aika törkeesti pisti tietoisuuteen oman mielipiteensä "kikkelihevistä". Itse en ainakaan olisi halunnut olla tuon pilkan kohteena.

Yhteenveto: Tolkki tuskin enää siirtyy minkään paljon keikkailevan bändin kitaristilaulajaksi ja Timo Kotipellon ääntä ei pysty kukaan korvaamaan Stratossa!! En tiedä miten Tolkki on loukannut Kotipeltoa, mutta eihän se meille faneille kuulu, vaan se on henk. koht. asia!

Ja toivon, että jos ei Stratoa niin ees soololevyjä Timoilta, sillä he ovat aivan uskomattomia säveltäjiä ja taitavat oman osansa musiikissa. :wink:

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Bones » Thu Aug 05, 2004 9:21 pm

Zeke89 wrote:
Bones wrote:Aika moniki on varmaan huomannu että Straton biisit (aika moni ainakin) muuttui paljon korkeammalta laulettaviksi kuin sillon ku TT oli laulajana...
Onko nyt noin... Kuuntele esim. Reign of Terror biisi. Siitä lähinnä kohta 2:53. Siinä Tolkki kiekuu korkeemmalta kuin Kotipelto yleensä...
Sori että selitin vähän sekavasti... tarkotin siis että aika suuri osa biiseistä. Myönnän että TT:stäki lähtee joissaki biiseissä älyttömästi ääntä.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratosfear » Thu Aug 05, 2004 9:50 pm

Forever wrote:Okei... Asiahan on niin, että jos Tolkki ei osaa sopia riitojaan Kotipellon kanssa, niin siinä tapauksessa haavet Straton jatkamisesta voi unohtaa!!
Itse kyllä ajattelin jättää vakioveikkaus kupongin tällä viikolla. Tuntuu siltä, että olisi hyvät mahdollisuudet voittaa. Jos ei yritä ei voi voittaa.

User avatar
Forever
Member
Posts:112
Joined:Mon Oct 27, 2003 4:15 pm

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Forever » Fri Aug 06, 2004 2:32 am

Stratosfear wrote:
Forever wrote:Okei... Asiahan on niin, että jos Tolkki ei osaa sopia riitojaan Kotipellon kanssa, niin siinä tapauksessa haavet Straton jatkamisesta voi unohtaa!!
Itse kyllä ajattelin jättää vakioveikkaus kupongin tällä viikolla. Tuntuu siltä, että olisi hyvät mahdollisuudet voittaa. Jos ei yritä ei voi voittaa.
Mitäh???

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by StratoPummi » Fri Aug 06, 2004 10:15 am

Timo Tolkki:

"Asia on niin, että minä ja Kotipelto ei tulla ikinä enää olemaan samassa bändissä"

"Stratovarius on Kotipelto, Jörg, Jari, Jens ja minä."

Ellei mies ihan valehtelija ole, niin noista lausunnoista voi päätellä jo paljon bändin tulevaisuudesta. Mutta ihmetyttää vaan kovasti, että Timot olisivatkin nyt hieromassa sovintoa. Ja Kotipelto on edelleenkin täällä foorumissa kirjautuneena, uudistuksen jälkeenkin.

:roll:

No, Minulle on ihan sama. Jos Strato tekee uuden levyn, niin olen tyytyväinen ja ostan sen joka tapauksessa. Jos levyä ei tule, niin olen yhtälailla tyytyväinen (kuten lompakkonikin)
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Bones
Sr. Member
Posts:1429
Joined:Mon Aug 02, 2004 6:16 pm
Location:Rovaniemi, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Bones » Sun Aug 08, 2004 10:34 am

StratoPummi wrote:No, Minulle on ihan sama. Jos Strato tekee uuden levyn, niin olen tyytyväinen ja ostan sen joka tapauksessa. Jos levyä ei tule, niin olen yhtälailla tyytyväinen (kuten lompakkonikin)
Olen samaa mieltä sillä pari kymppii siinä sais säästettyy... :D Toivottavasti kuitenki sama vanha kokoonpano tulee vielä olemaan yhdessä ja tekemään levyjä... Mutta aika näyttää!
So you children of the world, listen to what I say
If you want a better place to live in, spread the words today
Show the world that love is still alive, you must be brave
Or you children of today are children of the grave

Peteju
Jr. Member
Posts:1
Joined:Tue Aug 31, 2004 8:16 pm
Location:Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Peteju » Tue Aug 31, 2004 8:22 pm

Mun mielestä ei olis yhtään pahempi jos Tolkki rupeis laulaan
muistatteko vielä piisin Tolkin soololevyltä piisin nimi "Soldiers Prayer"

Mahtava sanoitus ja Laulu :)


Niin miksi helvetissä ei?!

Olen kyllä tottakai myös Kotipelto fani, mutta myös Tolkki OSAA laulaa!

-Pete

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Figaro1 » Wed Sep 01, 2004 11:41 am

StratoPummi wrote: Timo Tolkki:

Ellei mies ihan valehtelija ole, niin noista lausunnoista voi päätellä jo paljon bändin tulevaisuudesta. Mutta ihmetyttää vaan kovasti, että Timot olisivatkin nyt hieromassa sovintoa. Ja Kotipelto on edelleenkin täällä foorumissa kirjautuneena, uudistuksen jälkeenkin.
Ei ole Tolkki ainoa joka on pyörtänyt puheitaan. Timo Kotipelto on monesti sanonut asioita tyyliin "ei ole halua enää vetää näitä viimeisiä Strato-keikkoja ja en voi olla Tolkin kanssa samassa bändissä". Sitten mies kuitenkin tekee niin paljon Straton keikkoja kuin annetaan eteen ja
kummasti näyttää toimivan. Olipa mies vissiin sanonut jossain jopa niin että "ei ole mitään sitä vastaan että olen Tolkin kanssa samassa bändissä"

Ja(ties kuinka monennen kerran): Jos tosiaan Timo Kotipelto EI olisi Straton jäsen enää, olen 101 % varma siitä että hänen käyttäjätunnus, mode-oikudesta puhumattakaan olisi poistettu.


StratoPummi wrote:
No, Minulle on ihan sama. Jos Strato tekee uuden levyn, niin olen tyytyväinen ja ostan sen joka tapauksessa. Jos levyä ei tule, niin olen yhtälailla tyytyväinen (kuten lompakkonikin)
Kieltämättä sama se on täälläkin. Edelliset levyt olen tosiaan myynyt pois kun kaikki on kuultu varmaan 300 kertaa mutta jos uusi levy tulee, ostan sen kyllä ihan mielenkiinnolla. Hyllyssäni on varmaan 30 bändin tuotannosta vain muutama uusin levy.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratosfear » Fri Sep 03, 2004 9:02 pm

Figaro1 wrote:Ja(ties kuinka monennen kerran): Jos tosiaan Timo Kotipelto EI olisi Straton jäsen enää, olen 101 % varma siitä että hänen käyttäjätunnus, mode-oikudesta puhumattakaan olisi poistettu.
Mielenkiintoinen seikka oli eräässä sanomalehdessä äskettäin. Uutisessa (taisi liittyä tähän Hurriganes tapahumaan) mainittiin Timo Kotpelto (Stratovarius). Mitään eroa ei ole tapahtunut. Lehdistö uutisoi välillä Timo Kotipelto (ex-Stratovarius) tai Timo Kotpelto (Stratovarius). Jos ero olisi oikeasti tapahtunut niin aivan varmasti joka paikassa lukisi Timo Kotipelto (ex-Stratovarius).

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Sir. Decadence » Fri Sep 03, 2004 11:38 pm

Stratosfear wrote: Mielenkiintoinen seikka oli eräässä sanomalehdessä äskettäin. Uutisessa (taisi liittyä tähän Hurriganes tapahumaan) mainittiin Timo Kotpelto (Stratovarius). Mitään eroa ei ole tapahtunut. Lehdistö uutisoi välillä Timo Kotipelto (ex-Stratovarius) tai Timo Kotpelto (Stratovarius). Jos ero olisi oikeasti tapahtunut niin aivan varmasti joka paikassa lukisi Timo Kotipelto (ex-Stratovarius).
Niin, vähän erikoista kyllä...
Muuten, Ayreonin vastajulkaistussa Universal Migrator Pt. I & II special editionin kannessa, kun lukee albumeilla esiintyviä artisteja, on Kotipellon nimen perässä nimen omaan ex-Stratovarius.
Mutta tietystikään ei levyjen uudelleenjulkaisijoilla ole ollut mitään varmaa käsitystä Straton tilasta.
Eli tietääkö lehdistö ja ns. sisäpiiri totuuden, mutta tuommoiset aika täysin ulkopuoliset, kuten nyt nuo Ayreonin levyn julkaisijat, eivät tiedä tai eivät ainakaan uskalla lähteä aavistelemaan?
No, mene ja tiedä, kunhan tuli tuo Ayreonin levy Stratosfearin kirjoituksesta mieleen. :roll:

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by stratowiruz » Sat Sep 04, 2004 8:04 am

Stratosfear wrote:Timo Kotpelto (Stratovarius) ... Timo Kotipelto (ex-Stratovarius) ... Timo Kotpelto (Stratovarius) ... Timo Kotipelto (ex-Stratovarius)
Vai niin, eli Timo Kotpelto on/oli Stratovarius laulaja, ja Timo Kotipelto on/oli ex-Stratovarius laulaja? Sori näsäviisauteni, pisti vaan silmään!

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Figaro1 » Sat Sep 04, 2004 2:05 pm

No jumalauta, Stratosfear on ihan oikeassa. Jos todellakin ero OLISI tapahtunut, olen ihan varma että lehdistökin tietäisi puhua EX-Stratovarius laulaja Timo Kotipellosta. Kun ja jos bändistä eroaa jäsen, siitä kyllä tiedotetaan.(niin, tiedotettiinhan Jörgin ja TK:n lähdöstä tosiaan Strato.comissa mutta taitavat tosiaan olla bändissä edelleen)

Ja(saa kyllä nauraa jos siltä tuntuu): Olen edelleenkin aivan satavarma siitä että jos Kotipelto olisi poistunut Stratovariuksesta, ei hänen omalla nimellään varustettua, moderaattorin oikeudet omaavaa käyttäjää olisi koko hiivatin forumilla.

Stratovariukselle on saatu webmaster "Fred Derf"(ihan varmasti oikea nimi) joka on kyllä päivittänyt uutisia Jarin häistä ja muuta olennaista
Bändin tilasta ei ole hiiskuttu yhtään mitään. Jos Kotipelto ei olisi enää bändissä, olen varma että ko. "webmaster" olisi poistanut hänen käyttäjätunnuksensa. Ja olen myös varma siitä että ko webmaster olisi uutisoinut bändin tilaan konkreettisesti liittyviä uutisia. Mielestäni ei ole mahdollista että bändi "vain häviää" kartalta.

Stratosfear
Sr. Member
Posts:775
Joined:Fri Mar 15, 2002 5:24 pm
Contact:

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratosfear » Sat Sep 04, 2004 7:31 pm

Sir. Decadence wrote: Eli tietääkö lehdistö ja ns. sisäpiiri totuuden, mutta tuommoiset aika täysin ulkopuoliset, kuten nyt nuo Ayreonin levyn julkaisijat, eivät tiedä tai eivät ainakaan uskalla lähteä aavistelemaan?
No, mene ja tiedä, kunhan tuli tuo Ayreonin levy Stratosfearin kirjoituksesta mieleen.
Ei tiedä. Tämä Stratovarius teatteri on ollut niin epäselvää, että harva tietää lopulta missä mennään. Jos oikeasti Timo Kotipelto olisi lähtenyt Stratovariuksesta niin varmasti Timo olisi sanonut suoraan asiat miten ne ovat ja lisäksi ei varmasti olisi suostunut esiintymään Stratovariuksen kanssa ainakaan ylimääräisiä konsertteja. Sellaista sopimusta ei ole olemassa missä Kotipellon olisi pakko esiintyä Stratovariuksen kanssa. Olisi kyllä ensimmäinen kerta, kun tuollainen sopimus nähtäisiin. Jostain kumman syystä Timo Kotipelto on pyrkinyt välttämään Stratovariusta koskevia kysymyksiä. Kun esim. Adrian Smith lähti aikoinaan Iron Maidenista niin hän puhui asioista, ei tosin kovin mielellään, mutta kuitenkin. Kotipelto sen sijaan pyrkii välttelemään Stratovarius kysymyksiä, mutta jos joutuu sellaiseen vastaamaan niin kovin välttelevää on vastaaminen.

Stratowariuz
Jr. Member
Posts:39
Joined:Sun Aug 28, 2005 11:50 am
Location:Oulu, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratowariuz » Sat Oct 01, 2005 7:20 pm

Kyllä se on totta että Tolkki osaa laulaa helvetin hyvin, kuten olette jo sanoneet.

Sitten ku on taas uuden levyn aika niin ois ihan mukavaa vaihtelua kuulla vaikka pari biisiä Tolkin laulamana. :)

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Figaro1 » Sat Oct 01, 2005 7:54 pm

jepjep.
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

*Toxic Enema
Jr. Member
Posts:33
Joined:Wed Aug 03, 2005 9:46 pm
Location:Oulu

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by *Toxic Enema » Sun Oct 02, 2005 11:09 am

Stratowariuz wrote:
Sitten ku on taas uuden levyn aika niin ois ihan mukavaa vaihtelua kuulla vaikka pari biisiä Tolkin laulamana. :)
Niin kauan kun T. Kotipelto on bändin palkkalistoilla, ei pitkäsoitoilla tulla Tolkin laulamaa rallia kuulemaan. Jonku sinkun B-puolen voi korkeintaan esittää.
Life´s been too dire so the fullest desire has died deep from inside.

User avatar
Intiaani
Sr. Member
Posts:566
Joined:Mon Sep 12, 2005 2:10 pm
Location:Buried Alive by Jens The Undertaker at Black... SABBATH!

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Intiaani » Sun Oct 02, 2005 12:42 pm

Mielestäni Tolkki olisi muuten ihan hyvä laulaja, mutta hänen äänessään on vähän liikaa vibratoa. Tiedä sitten että millaisessa kunnossa hänen äänensä nykyään on. Ainakaan Stratovarius-rockumentarylla hänen äänensä ei tuntunut hirveän hyvin pelaavan :).

Pelasi Tokin ääni sitten hyvin tai ei, ei hän ole lähimainkaan Kotipellon tasoinen. Ei ole nyt, ei ollut ennen eikä tule koskaan olemaankaan. Mies on valovuoden parempi kitaransoittajana kuin laulajana, jos näitä taitoja nyt voi mitenkään verrata.

Olisi kyllä kiva kuulla taas Tolkin laulua, mutta en haluaisi häntä bändin ykköslaulajaksi niin kauan kuin Kotipelto on Stratossa mukana.

Stratofanius
Sr. Member
Posts:3235
Joined:Sat Jan 22, 2005 12:37 pm

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratofanius » Sun Oct 02, 2005 12:54 pm

Ja onhan se niin että jos Kotipelto potkaistaisiin pellolle (taas) ja Tolkki tulisi jälleen laulamaan, iso osa Stratovariuksen "markkina-arvoa" luultavasti katoaisi ja musiikki olisi ehkä vaikeammin lähestyttävää. Luulen ettei harva stratoon vähän vähemmän tutustunut olisi edes kuunnellut/on kuunnellut Tolkin aikaisia levyjä.

Mielestäni Tolkki on toki hyvä laulaja, mutta kyllä Kotipelto häntä reilusti parempi on.

Stratowariuz
Jr. Member
Posts:39
Joined:Sun Aug 28, 2005 11:50 am
Location:Oulu, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratowariuz » Sun Oct 02, 2005 1:05 pm

*Toxic Enema wrote:
Stratowariuz wrote:
Sitten ku on taas uuden levyn aika niin ois ihan mukavaa vaihtelua kuulla vaikka pari biisiä Tolkin laulamana. :)
Niin kauan kun T. Kotipelto on bändin palkkalistoilla, ei pitkäsoitoilla tulla Tolkin laulamaa rallia kuulemaan. Jonku sinkun B-puolen voi korkeintaan esittää.
Niinpä. :roll:

Stratowariuz
Jr. Member
Posts:39
Joined:Sun Aug 28, 2005 11:50 am
Location:Oulu, Finland

Re: Tolkki laulaan !!!

Post by Stratowariuz » Sun Oct 02, 2005 1:07 pm

Stratofanius wrote:Ja onhan se niin että jos Kotipelto potkaistaisiin pellolle (taas) ja Tolkki tulisi jälleen laulamaan, iso osa Stratovariuksen "markkina-arvoa" luultavasti katoaisi ja musiikki olisi ehkä vaikeammin lähestyttävää. Luulen ettei harva stratoon vähän vähemmän tutustunut olisi edes kuunnellut Tolkin aikaisia levyjä.

Mielestäni Tolkki on toki hyvä laulaja, mutta kyllä Kotipelto häntä reilusti parempi on.
I Agree ^^

Locked