Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Figaro
Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Babylon AD
Jr. Member

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 7:36 am    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Lopettakaa nyt tuo pelleily. Ei Tolkki eikä Kotipeltoa halua fanien valitsevan ehdotonta "puolta". Strato on kuitenkin pelkkä bändi. Sen takia ei pitäisi uhkailla ketään väkivallalla. Surullista mutta totta. Fanit eivät omista bändiä, ja mikä kamalampaa Timot ovat aivan tavallisia ihmisiä, ihan kuin jokainen meistä. Lopettakaa tuo katkera paskanjauhaminen. Vaikka eri tavalla julkisuudessa toimivat, niin Tolkki ja Kotipelto eivät kumpikaan ole missään vaiheessa yllyttäneet faneja toista vastaan. Ja kyllähän aikamiehet osaavat pitää huolen omista asioistaan.

Back to top
View user's profile Send private message
ElDiablo
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 8:08 am    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Enpä ota osaa sen enempää tähän "olikosesevaieiköseollutse" väittelyyn kuin toteamalla, että kyllä tältä messulaudalta löytyy samaan tyyliin/henkeen kirjoitettuja viestejä.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Malva
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 1:32 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro, jo heti ekasta postista arvelin että onkohan tuo viesti oikeasti Figaron lähettämä. Sillä kun itsekin olen hänet tavannut ja hänen kanssaan foorumissakin kiistellyt ja keskustellut, ei tulisi heti mieleen että hän kirjoittaisi tuommoista tekstiä.

Ja voihan olla että joku on saanut salasanan selville aiemmin ja käytti sitä vasta nyt... En minä tiedä mutta MINÄ en tuomitse Figaroa samantien kun tietää että muillekin on sattunut hakkerointia, kuten Tolkille itselleen. Vai pitäisikö meidän nyt sitten olla uskomatta Tolkkiakaan?

Ja vaikka se olisikin Figaron lähettämä, entä sitten? Viestistä näkee ettei se ole uhkaus, kunhan vain kielikuva. Ja kaikillahan meillä on tunteet ollu kuumina tästä asiasta(no, ei mulla, koska kyseessähän on vain rokkibändi).

Ei pahalla kellekään mitään, mutta hei, kamoon...

Back to top
quentin
Jr. Member

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 1:58 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Tolkki, ootko koskaan aatellu Erkinharjua rumpaliks? =) kova jätkä... Lähtisköhän..

Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger
Invinoveritas
Member

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 3:27 pm    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
quentin wrote:
Tolkki, ootko koskaan aatellu Erkinharjua rumpaliks? =) kova jätkä... Lähtisköhän..

Taitaa olla vaikeeta, sen takiahan Erkinharju lopetti Leningrad Cowboysissa että Peer Gunt pääsee kunnolla baanalle....

Back to top
*Elina*
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 6:06 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

No JOS tuon kirjoittaja oli Figge,niin olen kyllä aika pettynyt herraan. Olen aina pitänyt häntä nimitäin suorasanaisena,joskus liiankin, mutta kuitenkin suht´ järkevänä henkilönä.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
tony_kiss
Member

PostPosted: Thu Feb 12, 2004 6:21 pm    Post subject: Re: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Voitaisiin pitää kiinni siitä että jos joku haluaa toimia omalla nimellään niin sen hän varmaan tekee laittamalla nimimerkikseen oman nimensä.

Back to top
Mormegil
Sr. Member

PostPosted: Fri Feb 13, 2004 12:39 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Ja tästä muuten päästään huteraa muulinsiltaa pitkin siihen, että minua rasittavat tyypit jotka pistävät avatareikseen toisten ihmisten naamoja.

Back to top
ElDiablo
Sr. Member

PostPosted: Fri Feb 13, 2004 12:59 pm    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Mormegil wrote:
Ja tästä muuten päästään huteraa muulinsiltaa pitkin siihen, että minua rasittavat tyypit jotka pistävät avatareikseen toisten ihmisten naamoja.

Jep, vähän niin kuin minä Very Happy

Back to top
Laaka
Sr. Member

PostPosted: Fri Feb 13, 2004 2:20 pm    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

[/quote]

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Feb 14, 2004 1:59 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Okei,

Myönnän että Wilskan nimen käyttö oli tosiaan harkitsematon teko mutta aivan kuten sanottu, JOS miekkonen haluaisi pysytellä tuntemattomana, ei hänen avatarinsa olisi tod.näk hänen oma feissinsä

Back to top
jufoso
Member

PostPosted: Sun Feb 15, 2004 9:57 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Niinpä! Mitä pienestä. Ei toi nyt mua ainakaan hetkauta suuntaan eikä toiseen jos saan tietää NOIN hienon asian! (tosin en kyllä edes tunne koko äijää Very Happy)
Hieno kuva Wilskalla ainakin on Tongue!!!

Back to top
tosise8
Sr. Member

PostPosted: Wed Feb 18, 2004 6:31 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Murgelin Samppa Confused

Back to top
Stratoflier
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 8:49 am    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Hmmm. Pitäsköhän lähettää Tolkille jotain mukavaa tekstiä kirjeitse, että se sais edes joskus jotain mukavaa postiluukusta.

Back to top
jufoso
Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 10:37 am    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Se vois olla ihan hyvä idea... On Tolkin postilaatikosta tullu varmaan aika paljon pelkkää paskaa nii piristäishän se välillä... Teeppä se! Very Happy

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 12:05 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Olen mielihyvin messissä jos vaikka päätetään ostaa Tolkille suklaarasia. Ja mitään kotiosoitetta ei tarvitse, tietääkseni Goldenworks, PL 145, 00100 Helsinki toimii kyllä Timon privapostillekin. Jos joku haluaa ideaan osallistua niin ilmoitelkaa

Back to top
ozzie
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 12:23 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Suklaarasia? kamoon hei, eikös tällä porukalla pystytä parempaankin?

Jos kaikki halukkaat pistää esim. vitosen (oisko liikaa?) ennaltasovitulle tilille niin katsotaan millainen potti saadaan kasaan. Jos parikymmentäkin on mukana niin siinä on jo satanen koossa ja sillähän saa vaikka mitä. Jotain sellaista kuitenkin mistä tulee hyvä mieli ja jolla olisi jonkinlaista tunnearvoa. Ideointia vaan sitten!

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 12:26 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

joku levy?
Elokuva?
Kirja?

No, meilatkaa risto_illi@surfeu.fi

kun keksitte jotain, osallistun kyllä kuluihin.

Back to top
Realism
Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 2:02 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Joku joukkofanilahja olisi kyllä mukava. Hyvä mieli tulisi niin antajille kuin varmasti saajallekkin. Mukana voi olla, kunhan keksitään vaan ensin jotain järkevää, mitä annetaan. Smile

Back to top
Haven
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 2:42 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Eikös pojat Timo ole ansainnut sen minkä Harjut sun muut, aidon Harrikan!
Mut ehkä parikymmentä osallistujaa ei oikeen riitä.. Tongue

Back to top
Nico
Jr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 3:57 pm    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
TimoTolkki wrote:
Eihän toi nyt silleen ole mikään uhkaus, mutta joidenkin tyyppien kohdalla "tekisi mieli lyödä" johtaa itse lyömiseen.
Ja poliisin kanssa on sovittu että pienetkin uhkaukset toimitetaan heille.
Mitä tulee siihen, että nämä raukat kirjoittelevat päätteensä suojista näitä juttuja ja sitten sattuvat näkemään meikäläisen esim Tavastialla face to face, niin aika harvalla on pokkaa tulla heittämään päin naamaa.
Tervetuloa kokeilemaan, täältä nimittäin pesee.

Juu, aivan naurettavaa touhua! Ilmeisesti uhkaukset ja loanheitto on laantumaan päin? Toivottavasti. Toivottavasti sama show ei ala uudestaan kun uusi rumpali julkistetaan.
Minäpä olin viimeksi Tavastialla rohkea ja tulin häiritsemään sinua ja pummasin nimmarin! Wink sain illan aikan vielä Tarja Turuselta nimmarin samaan lappuun. Kyllä oli kotona jälkikasvu onnellisia, kun iskällä ja äitillä oli tuliaisia rokkikeikalta! Joten terveisiä kotipuolesta myös!

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
jufoso
Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 8:08 pm    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Haven wrote:
Eikös pojat Timo ole ansainnut sen minkä Harjut sun muut, aidon Harrikan!
Mut ehkä parikymmentä osallistujaa ei oikeen riitä.. Tongue

Joo no mulla on kyllä rahaa! Very Happy
Eiku harrikan ostoon!! Kuka haluu tulla ajaa sen Lahesta Hesaa, kun ei mulla ole korttia? Tongue

Back to top
Haven
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 8:10 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

jufoso, okei, kaupat tuli, sä ostat harrikan, mä ajan sen hesaan! Very Happy

Back to top
vesku87
Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 10:59 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

ei millään pahalla, mutta pelkäätkö timo nyt että jos näät figaron niin se lataa turpaan? ei tuo viesti mun mielestä ollut kovin tosissaan uhkaava. mutta en halua loukata ketään, enkä kenenkään vihoja niskoihini. myöskään timon, joka on ollut idolini jo 13-vuotiaasta asti (vaikka rumpuja soitankin)

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Thu Feb 19, 2004 11:35 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

@vesku87,

Satuitkos lukemaan hieman ylempänä olevan replyni? Jos et, niin ihan vaan tieodoksi kaksi asiaa:

a)Turpaan veto-privan Tolkille lähettänyt kusipää ei ollut minä.

b)Näin Tolkin Tavastialla hieman aikaa sitten ja kerroin sille tästä asiasta. Tolkki otti homman sen verran tosissaan että halasi ja sanoi että olet vitun hyvä jätkä, uskon kyllä.

Eli eiköhän se "Figaro vetää Tolkkia turpaan" juttu ole halki,poikki ja pinossa

Back to top
vesku87
Member

PostPosted: Fri Feb 20, 2004 8:44 am    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

en tarkoittanutkaan sitä, vaan sitä, että mielestäni tuo posti josta kaikki lähti, ei sisältänyt mitään kovin pelottavaa uhkausta... "että tekisi mieli lyödä".

että niin. mun mielestä.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Fri Feb 20, 2004 11:20 am    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

no, eihän se nyt niin kovin vakava ollutkaan joo, mutta tosiaan(as Timo said)joillain kilipäillä saattaa sana johtaa tekoihin tuollaisessa tilanteessa.

Back to top
jufoso
Member

PostPosted: Fri Feb 20, 2004 2:06 pm    Post subject: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

No joo...
Ehkä puhuin vähän läpiä päähäni! Tongue
Ei mulla ihan !NIIN! paljon rahaa oo, että saisin harrikan ostettuu...
Sinänsä hyvä idea... Very Happy

Back to top
Nico
Jr. Member

PostPosted: Fri Feb 20, 2004 3:28 pm    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Figaro1 wrote:
joku levy?
Elokuva?
Kirja?

No, meilatkaa risto_illi@surfeu.fi

kun keksitte jotain, osallistun kyllä kuluihin.

Kannatan ideaa!
Ostetaan Straton tuleva levy? Very Happy No joo, vizzi vizzi.
Olen mikana, kunhan joku keksii hyvän lahjuksen.... joku vanha Stratocaster?
Sitten jos/kun sopiva keksitään, niin mä voin sen käydä luovuttamassa, vaikka tulevalla Tavastian keikalla

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
carpenter83
Member

PostPosted: Mon Feb 23, 2004 12:54 am    Post subject: Re: Re: Figaro Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Mormegil wrote:
No jos Wilska nyt niin innolla haluaisi pysytellä anonyyminä, hän tuskin pistäisi omaa kuvaansa avatariksi. Eyes

Hämäystä... Smile

Ihme touhua, Wilskahan kirjoittelee Nightwish:kin foorumille tuon tuosta ja ihan omalla nimellään, mutta ei siitä tällaisia taivasteluja nosteta...

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum