Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Tuska 2004
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Blackbird
Member

PostPosted: Tue Feb 24, 2004 12:39 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Moony wrote:
Quote:
Blackbird wrote: Onko kenelläkään mitää hajua Bodomin tulemisesta Tuskaan?
Bodom tekee kesän ainoan Suomen keikkansa Sauna Open Airissa.

Voihan paska... Sad Olis ollu siisti nähä ne siellä kun en tuonne Saunaan oikein pääse.. Mutta toi Dio oli kyllä mukava yllätys! Very Happy

Back to top
View user's profile Send private message
Enska
Sr. Member

PostPosted: Tue Feb 24, 2004 1:27 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

DIO!!! Voi jumalauta, saa sitä vähemmästäkin sydärin perkele! No nyt viimeistään on aivan pakko lähteä Tuskaan!!

Back to top
Piiuska
Sr. Member

PostPosted: Tue Feb 24, 2004 2:03 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Nyt tippu silmät. Toivottavasti ei hiukset lähe..
DIO !!!!!!!

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Tue Feb 24, 2004 3:04 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Dio....

Dio?? Confused

Dio?!

DIO?!?!?

Jumalauta, Dio!!!! Surprised

Nythän on sitten 200% varmaa että tuonne menen, oli se Dion Ruisrock-keikkakin niin helvetin loistava että.... Very Happy

(Vittu kun kädet tärisee niin ettei kirjottaminenkaan oikeen suju.... Ei kele, Dio Tuskaan........ *pyörtyy*)

Back to top
thejanne84
Member

PostPosted: Tue Feb 24, 2004 8:14 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

No nyt en enää ainakaan raahaudu tuskaan kun kunkku jäi pois... Pärkeleen pärkele. Ilosaarirock vielä harkinnassa filthin poikien takia.

Back to top
RD*
Sr. Member

PostPosted: Tue Feb 24, 2004 10:05 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Dio Smile Smile Smile
Tuskassa ois sitten pakko piipahtaa...

Back to top
Eini
Sr. Member

PostPosted: Sun Mar 14, 2004 10:49 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Kattelin äsken PlazaTV:n taltiointeja viime kesän Tuskasta ja huomasin päässeeni ittekkin filmille. Katoin Ministryn keikan edestä ja olivat sitten kuvanneet vähän muakin. Ylsuper

Back to top
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Sun Mar 14, 2004 11:19 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Kyllä se nyt vaan on niin, että minäkin sinne Tuskaan tulen.. Smile

NW, Sinergy, Twilightning, Sonata, In Flames ja Kotiteollisuus..

siis ei saatana..! W00t Jump1 Bigok

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 15, 2004 5:33 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Oi,jos ma ens vuonna Tuskaan päästä voisin,
niin iloinen ma silloin oisin,
ja letti viuhuis ees taas,
ain aamusta iltaan aasti.

runosuoni pumppuaa Wink

jos vaan sais jonkun raahattua mukaan niin aina parempi.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Eini
Sr. Member

PostPosted: Mon May 24, 2004 11:50 am    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Kuulin huhua, että Tuskan lipulla ei enää pääsisikään ilmaiseksi jatkoklubeille vaan tänä vuonna pitäisi maksaa erillinen lippu sinnekkin. En löytänyt nettisivuilta mitään infoa asiasta. Tietääkö joku pitääkö huhu paikkansa?

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Mon May 24, 2004 12:05 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Pitäähän se. www.imperiumi.net ja siellä messulauta ja Tuska-topic

Lippujen hinnat per ilta ovat kuitenkin 6-8 euroa eli eivät kovin pahat. Ja viime vuoden jatkoklubilla Tavastialla noin 97 % yleisöstä näytti painottavan sanaa JATKO ja keskittyi lähinnä maltaaseen Smile

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Sat Jul 17, 2004 12:16 am    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Eka päivä takana. Oli oikein jees, koko ajan olin suunnilleen jotain bändiä katsomassa, paitsi silloin kun venailin Sonataa lavan edessä. Koko ajan oli tosin kaverit hukassa, joten niitäkin tuli haeskeltua välillä. Kuvia tuli otettua jonkun verran myös, pitää katsoa missä vaiheessa saan ne koneelle ja kenties nettiin. Töistä on ollut jotain hyötyä, kolmen viikon aikana jalat tottuivat seisomiseen ja eivät ole kovin kipeät vaikka 13 tuntia tuli oltua jaloillani melkein putkeen, yhteensä ehkä puolisen tuntia istuin. Ekasta päivästä selvitty, mitä nyt poltin nenäni ja olkapäät ja rintakehää, ihan punaiset. Aurinkorasva? Mitä se on? Eyes Mä oon varmaan hengittänyt puolet Kaisaniemen kentästä ja loput löytyvät sitten mun housuista ja kengistä.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Sat Jul 17, 2004 10:18 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

EDIT: LOL. Aamupäivällä se ukkonenkin jyrähteli muutaman kerran ja heitteli vesiään, mutta onneksi sekin luovutti. Nyt sitten Hesarin sivuilta luin ukkosen aiheuttamista vahingoista Etelä-Suomessa. Ei täällä vaan mitään.. Illasta oikein nätti sääkin. Huomennakin näyttää oikein kivalta. Oikein positiivista.

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sat Jul 17, 2004 11:03 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Näit varmaan sinäkin mut (olin kanssa melkein eturivissä, pari tyyppiä siinä mun edessä): ennen kun Nightwish aloitti, niin aurinkolasit päässä (sit otin pois, kun bändi tuli lavalle), ruskea letti, Sonatan Takatalvi-paita ja helvetin komea kaveri ylipäätänsä tai no, jaa... Very Happy Niin, joo, mullakin meni hengitykseen niitä kaasuja, köh köhö. Se, että ei saanut oikein selvää välillä johtui yksinkertaisesti siitä, että porukka lauloi niin kovaa mukana. Cool

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sacce
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 12:02 am    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Mun ottamia Tuska-kuvia voi ihastella tuolla: http://koti.mbnet.fi/sacce02/

Back to top
NightOwl
Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 10:41 am    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Minä olin lauantaina niin tolkuttomassa humalassa, että missasin melkein kaikki bändit. Kilven näin, koska siinä vaiheessa en vielä ollut kuin vähän hiprakassa, ja Death Angeliakin havahduin humalaltani katsomaan (mikä olikin hyvä, sillä Death Angel oli mulle se Tuskan pääesiintyjä!). Kaikki muut bändit meni aivan ohi, mikä oli sinäänsä harmi, sillä lauantaina olisi ollut melkeinpä paras tarjonta. Mutta nyt jäi näkemättä niin Turisas kuin Twilighninkin. Onneksi oli sentään kaljateltassa hilpeää seuraa!

En tiedä millä konstilla olen Tavastialle päässyt, mutta sielläkin jäi bändit näkemättä ja ilta kului lähinnä vessanpönttöä halaillessa. Eyes Tänään täytyy ottaa vähän rauhallisemmin, sillä kyllä ne bändit kuitenkin on festareilla pääosassa. Viinaa voi juoda sitten muulloinkin.

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 10:56 am    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Sacce wrote:
Mun ottamia Tuska-kuvia voi ihastella tuolla: http://koti.mbnet.fi/sacce02/

Ihan eka kuva perjantailta: vasemmassa reunassa, Sonata Arctica -paitainen kaveri olen minä. Elikäs siis tuo vähän sinertävä paita. Pari kaveria siinä kanssa vieressä... Eyes

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Pentelesh
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 11:04 am    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Turisas oli eilen aivan mahtava, Sinergy Oli Paras. DT, Kilpi, Soilwork, Death Angel ja Nightwish oli ihan jees. Death Angeliltä odotin nopeampaa musiikkia, joten hiukan petyin vaikka soitto kulkikin.

Tänään Dismember \\m/ Of Fire........

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 12:54 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Niin ja oli tosiaan kiva nähdä Malyskin livenä. Smile Otit yllättäen kuvankin. Very Happy (En kerinnyt edes kamma.. .. ainiin, eihän niitä hiuksiakaan ole.. Very Happy )

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 9:02 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Sir. Decadence: Hmm, oltu näköjään sitten aika lähellä siinä. Minä ikinä mitään missään koskaan milloinkaan huomaa..

Stratopummi + Haven: Oli kiva teitäkin nähdä plus kaikki muut foorumilaiset jotka eteen sattuivat tupsahtamaan. Smile

Huh. Tuska ohi, tuska jalkapohjissa vasta tulossa. Nyt alkoi vasta parin vikan bändin aikana tuntumaan monen päivän seisominen jaloissa. JA tänään mulla oli aurinkorasvaakin. \\m/ En varmaan enää pahemmin kärähtänyt. Huh. Olipas se Tuska. Ens vuonna uusiksi. Meikä ainakin tykkäsi ja oli aivan mahtavat säät, kuten viime vuonnakin. Muuten koko kesän satanut ja nyt sitten.. Aiai. Tätä ei voi olla toistelematta. Fear Factory oli hyvä, Diablo myöskin. Niskalaukaus meni puoleksi ohi, nähnyt sen verran usein jo ja satuin löytämään kavereita aina välillä, niin piti niittenkin kanssa höpistä. Charonia katsottiin puolet ja Dio rokkasi. Tulipa Dion aikana ikuistettua sekä kuumailmapallo ETTÄ zeppeliini. Kuvia otin kolmen päivänä yli 600. Siinä on meikällä lajittelemista että mitkä poistan ja mitkä laitan nettiin. Tosin vasta sitten kun syyskuussa tuun Tornioon. Mut on kuorrutettu pölyllä, kavereita näin, hyvää musiikkia, hyvät ilmat.. Oikein jees. Tahtoo lisää. En tosin huomenna enää. 32 tuntia tuli seistyä. Olipa pari kertaa lähteä meikän fiilis erään ihmisen takia, mutta onneksi sekin oli vain väliaikaista.

Back to top
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 9:51 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Malys wrote:
Tulipa Dion aikana ikuistettua sekä kuumailmapallo ETTÄ zeppeliini.

Tuosta Zeppeliinistä oli uutisissakin juttua, joku vieraileva tähti, joka yrittää kiertää ympäri maailmaa. Hienoa ilmakuvaa helsingistä, jossa hevi soi..!!

Back to top
Sacce
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 9:58 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Ens vuoden Tuskaan täytyy varata mukaan aurinkorasvaa. Onnistuin aika tehokkaasti polttamaan niskani, ja nyt siinä on kiva punertava väri pienen kirvelyn lisäksi. Very Happy

Muuten oli kyllä erittäin onnistunut Tuska. Dio ja Machine Men olivat mielestäni tämän vuoden parhaat esiintyjät Tuskassa, mutta mikään tsekkaamistani bändeistä ei ollut huono.

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 10:10 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
StratoPummi wrote:
Olitkos se sonatamies, joka katseli Twilightningia eturivissä..?

Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin. Cool
Missäs sinä siellä olit?

Ei, mutta, juu, Dio oli ihan HELVETIN kova. Onko se nyt 62-vuotias ja heitti tollasen keikan! Oisko ollu festareiden parhaat sounditkin? Holy Diver taisi olla paras veto siltä. Oli sitä muitakin loistavia tietysti, Don't Talk To Strangers, siitä biisistä diggaan ja Rainbow In The Dark... jee jee. Eturivistä sekin tuli nähtyä, Goldy heitti plektran ihan viereen, se oiskin pitänyt saada, mutta en saanut. Harmi, kun eivät jakaneet nimmareita tai eivät ainakaan minun tietääkseni. Smile

Back to top
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 10:31 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Sir. Decadence wrote:
Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin. Cool
Missäs sinä siellä olit?

Ihan takanasi. Smile Malys oli myös aivan lähellä.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 10:58 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
StratoPummi wrote:
Quote:
Sir. Decadence wrote:
Missäs sinä siellä olit?

Ihan takanasi. Smile Malys oli myös aivan lähellä.

Mä yritän kovasti muistella minkä näköisiä ihmisiä mun ympärillä tuon keikan aikana oli. Hmm. Reunassa tuli seisottua siinä ja kameraa käyteltyä. Hmm. *raapsraaps*

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 11:54 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Hö. Kun ei tahdo tunnistaa ketään.
Oliko se muuten tuo Eini kanssa siinä Twilightningin eturivissä?
Kun ei voi vannoa... Eyes

Back to top
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 10:20 am    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

666. viestinne, sir.

Niin ja sitten siinä Twilightningin keikalla (eturivin maastossa) oli joku Nightwishin Once paitaa pitävä tyttö, joka näytti erittäin tutulle, vaikka en saanutkaan muistilokerostani kaivettua mistä mahdollisesti tunnistan hänet.

Back to top
Nightwarrior
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 12:48 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Mie olin tuolla Twiligtningin keikalla toisessa rivissä, siinä ihan keskellä. Päällä mulla oli Nightwishin Wishmaster paita ja vyöltä roikkui muovipussi, että jos joku sattui vaikka näkemään Very Happy

Ensimmäistä kertaa Tuskassa, eikä varmasti jäänyt viimeiseksi! Todella rennot festarit ja mukavan leppoisa ilmapiiri tuolla oli. Bändeistä parhaiten jäivät mieleen Nightwish, Sonata Arctica, Sinergy, Twilightning, DIO ja In Flames. Päälava oli mukavan korkea, jotenka kauempaakin pystyi seuraamaan bändejä ongelmitta.

Jos jostain pitää valittaa, niin se lippusysteemi oli aika rasittava. Ennemmin rannekkeet käyttöön. Meinasi ensimmäisenä päivänä tulla vetelät housuun, kun säikähdin että ehdin jo hävittää lippuni. Ja ne ruoka-annokset...ei kai kukaan edes kehtaa veloittaa kuutta euroa, niin hävyttömän pienestä annoksesta pyttipannua. Mutta näköjään joillakin oli pokkaa Smile

Mutta mahtavat festarit kaiken kaikkiaan!

Back to top
Sacce
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 1:38 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Nightwarrior wrote:
Ja ne ruoka-annokset...ei kai kukaan edes kehtaa veloittaa kuutta euroa, niin hävyttömän pienestä annoksesta pyttipannua. Mutta näköjään joillakin oli pokkaa Smile

Entäs se grillimakkaran hinta sitten... yhden makkaran hinnalla (1,5€) saa ruokakaupasta ainakin yhden paketin makkaroita. Siksi otinkin omat eväät mukaan. Smile

Back to top
NightOwl
Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 1:47 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Sen lisäksi että Tuskan ruoka on aina ollut tosi kallista, se on myös aina ollut tosi pahaa! En tiedä miksei ne kiinalaiset sun muut joilla on myyntikojuja suunnilleen kaikilla festareilla, ole löytäneet Tuskaa. Ehkä siellä ei ole tilaa tai jotain...

No, tuli sitä safkaa tänäkin vuonna nälissään ostettua. Vuoden pohjanoteeraus: Kalkkunapaella! Acyuck

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum