Tuska 2004

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Blackbird
Member
Posts:275
Joined:Wed Dec 11, 2002 6:56 pm
Re: Re: Tuska 2004

Post by Blackbird » Tue Feb 24, 2004 12:39 pm

Moony wrote:
Blackbird wrote: Onko kenelläkään mitää hajua Bodomin tulemisesta Tuskaan?
Bodom tekee kesän ainoan Suomen keikkansa Sauna Open Airissa.

Voihan paska... :( Olis ollu siisti nähä ne siellä kun en tuonne Saunaan oikein pääse.. Mutta toi Dio oli kyllä mukava yllätys! :D
Imagination is the one weapon in the war against reality.

Enska
Sr. Member
Posts:524
Joined:Sun Mar 10, 2002 7:49 pm

Re: Tuska 2004

Post by Enska » Tue Feb 24, 2004 1:27 pm

DIO!!! Voi jumalauta, saa sitä vähemmästäkin sydärin perkele! No nyt viimeistään on aivan pakko lähteä Tuskaan!!
Vesku Loiri Nasse-Sedälle tappiollisen biljardipelin jälkeen:
- Golfissa et pärjää ainakaan!
Nasse-Setä:
- Juu ihan mikä laji vaan käy kuule... jos sä oot tota tasoa!! =D

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska 2004

Post by Piiuska » Tue Feb 24, 2004 2:03 pm

Nyt tippu silmät. Toivottavasti ei hiukset lähe..
DIO !!!!!!!
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska 2004

Post by Mare » Tue Feb 24, 2004 3:04 pm

Dio....

Dio?? ???

Dio?!

DIO?!?!?

Jumalauta, Dio!!!! :eek:

Nythän on sitten 200% varmaa että tuonne menen, oli se Dion Ruisrock-keikkakin niin helvetin loistava että.... :D

(Vittu kun kädet tärisee niin ettei kirjottaminenkaan oikeen suju.... Ei kele, Dio Tuskaan........ *pyörtyy*)
This is the Arockalypse!

thejanne84
Member
Posts:115
Joined:Fri Dec 12, 2003 1:59 pm

Re: Tuska 2004

Post by thejanne84 » Tue Feb 24, 2004 8:14 pm

No nyt en enää ainakaan raahaudu tuskaan kun kunkku jäi pois... Pärkeleen pärkele. Ilosaarirock vielä harkinnassa filthin poikien takia.

RD*
Sr. Member
Posts:480
Joined:Thu Jun 27, 2002 8:18 pm

Re: Tuska 2004

Post by RD* » Tue Feb 24, 2004 10:05 pm

Dio :) :) :)
Tuskassa ois sitten pakko piipahtaa...
He's got to make his own mistakes
And learn to mend the mess he makes
He's old enough to know what's right
But young enough not to choose it

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska 2004

Post by Eini » Sun Mar 14, 2004 10:49 pm

Kattelin äsken PlazaTV:n taltiointeja viime kesän Tuskasta ja huomasin päässeeni ittekkin filmille. Katoin Ministryn keikan edestä ja olivat sitten kuvanneet vähän muakin. :headbang:
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by StratoPummi » Sun Mar 14, 2004 11:19 pm

Kyllä se nyt vaan on niin, että minäkin sinne Tuskaan tulen.. :)

NW, Sinergy, Twilightning, Sonata, In Flames ja Kotiteollisuus..

siis ei saatana..! :w00t: :jump: :bigok:
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Tuska 2004

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Mon Mar 15, 2004 5:33 pm

Oi,jos ma ens vuonna Tuskaan päästä voisin,
niin iloinen ma silloin oisin,
ja letti viuhuis ees taas,
ain aamusta iltaan aasti.

runosuoni pumppuaa ;)

jos vaan sais jonkun raahattua mukaan niin aina parempi.
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska 2004

Post by Eini » Mon May 24, 2004 11:50 am

Kuulin huhua, että Tuskan lipulla ei enää pääsisikään ilmaiseksi jatkoklubeille vaan tänä vuonna pitäisi maksaa erillinen lippu sinnekkin. En löytänyt nettisivuilta mitään infoa asiasta. Tietääkö joku pitääkö huhu paikkansa?
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tuska 2004

Post by Figaro1 » Mon May 24, 2004 12:05 pm

Pitäähän se. www.imperiumi.net ja siellä messulauta ja Tuska-topic

Lippujen hinnat per ilta ovat kuitenkin 6-8 euroa eli eivät kovin pahat. Ja viime vuoden jatkoklubilla Tavastialla noin 97 % yleisöstä näytti painottavan sanaa JATKO ja keskittyi lähinnä maltaaseen :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Malys » Sat Jul 17, 2004 12:16 am

Eka päivä takana. Oli oikein jees, koko ajan olin suunnilleen jotain bändiä katsomassa, paitsi silloin kun venailin Sonataa lavan edessä. Koko ajan oli tosin kaverit hukassa, joten niitäkin tuli haeskeltua välillä. Kuvia tuli otettua jonkun verran myös, pitää katsoa missä vaiheessa saan ne koneelle ja kenties nettiin. Töistä on ollut jotain hyötyä, kolmen viikon aikana jalat tottuivat seisomiseen ja eivät ole kovin kipeät vaikka 13 tuntia tuli oltua jaloillani melkein putkeen, yhteensä ehkä puolisen tuntia istuin. Ekasta päivästä selvitty, mitä nyt poltin nenäni ja olkapäät ja rintakehää, ihan punaiset. Aurinkorasva? Mitä se on? :eyes Mä oon varmaan hengittänyt puolet Kaisaniemen kentästä ja loput löytyvät sitten mun housuista ja kengistä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Malys » Sat Jul 17, 2004 10:18 pm

EDIT: LOL. Aamupäivällä se ukkonenkin jyrähteli muutaman kerran ja heitteli vesiään, mutta onneksi sekin luovutti. Nyt sitten Hesarin sivuilta luin ukkosen aiheuttamista vahingoista Etelä-Suomessa. Ei täällä vaan mitään.. Illasta oikein nätti sääkin. Huomennakin näyttää oikein kivalta. Oikein positiivista.
Last edited by Malys on Sat Jul 17, 2004 7:22 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by Sir. Decadence » Sat Jul 17, 2004 11:03 pm

Näit varmaan sinäkin mut (olin kanssa melkein eturivissä, pari tyyppiä siinä mun edessä): ennen kun Nightwish aloitti, niin aurinkolasit päässä (sit otin pois, kun bändi tuli lavalle), ruskea letti, Sonatan Takatalvi-paita ja helvetin komea kaveri ylipäätänsä tai no, jaa... :D Niin, joo, mullakin meni hengitykseen niitä kaasuja, köh köhö. Se, että ei saanut oikein selvää välillä johtui yksinkertaisesti siitä, että porukka lauloi niin kovaa mukana. 8)
Last edited by Sir. Decadence on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Tuska 2004

Post by Sacce » Sun Jul 18, 2004 12:02 am

Mun ottamia Tuska-kuvia voi ihastella tuolla: http://koti.mbnet.fi/sacce02/
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Tuska 2004

Post by NightOwl » Sun Jul 18, 2004 10:41 am

Minä olin lauantaina niin tolkuttomassa humalassa, että missasin melkein kaikki bändit. Kilven näin, koska siinä vaiheessa en vielä ollut kuin vähän hiprakassa, ja Death Angeliakin havahduin humalaltani katsomaan (mikä olikin hyvä, sillä Death Angel oli mulle se Tuskan pääesiintyjä!). Kaikki muut bändit meni aivan ohi, mikä oli sinäänsä harmi, sillä lauantaina olisi ollut melkeinpä paras tarjonta. Mutta nyt jäi näkemättä niin Turisas kuin Twilighninkin. Onneksi oli sentään kaljateltassa hilpeää seuraa!

En tiedä millä konstilla olen Tavastialle päässyt, mutta sielläkin jäi bändit näkemättä ja ilta kului lähinnä vessanpönttöä halaillessa. :eyes Tänään täytyy ottaa vähän rauhallisemmin, sillä kyllä ne bändit kuitenkin on festareilla pääosassa. Viinaa voi juoda sitten muulloinkin.
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by Sir. Decadence » Sun Jul 18, 2004 10:56 am

Sacce wrote:
Mun ottamia Tuska-kuvia voi ihastella tuolla: http://koti.mbnet.fi/sacce02/
Ihan eka kuva perjantailta: vasemmassa reunassa, Sonata Arctica -paitainen kaveri olen minä. Elikäs siis tuo vähän sinertävä paita. Pari kaveria siinä kanssa vieressä... :eyes
Ja miksihän luet signatureani?

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Pentelesh » Sun Jul 18, 2004 11:04 am

Turisas oli eilen aivan mahtava, Sinergy Oli Paras. DT, Kilpi, Soilwork, Death Angel ja Nightwish oli ihan jees. Death Angeliltä odotin nopeampaa musiikkia, joten hiukan petyin vaikka soitto kulkikin.

Tänään Dismember \\m/ Of Fire........

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by StratoPummi » Sun Jul 18, 2004 12:54 pm

Niin ja oli tosiaan kiva nähdä Malyskin livenä. :) Otit yllättäen kuvankin. :D (En kerinnyt edes kamma.. .. ainiin, eihän niitä hiuksiakaan ole.. :D )
Last edited by StratoPummi on Sun Jul 18, 2004 10:25 am, edited 1 time in total.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Malys » Sun Jul 18, 2004 9:02 pm

Sir. Decadence: Hmm, oltu näköjään sitten aika lähellä siinä. Minä ikinä mitään missään koskaan milloinkaan huomaa..

Stratopummi + Haven: Oli kiva teitäkin nähdä plus kaikki muut foorumilaiset jotka eteen sattuivat tupsahtamaan. :)

Huh. Tuska ohi, tuska jalkapohjissa vasta tulossa. Nyt alkoi vasta parin vikan bändin aikana tuntumaan monen päivän seisominen jaloissa. JA tänään mulla oli aurinkorasvaakin. \\m/ En varmaan enää pahemmin kärähtänyt. Huh. Olipas se Tuska. Ens vuonna uusiksi. Meikä ainakin tykkäsi ja oli aivan mahtavat säät, kuten viime vuonnakin. Muuten koko kesän satanut ja nyt sitten.. Aiai. Tätä ei voi olla toistelematta. Fear Factory oli hyvä, Diablo myöskin. Niskalaukaus meni puoleksi ohi, nähnyt sen verran usein jo ja satuin löytämään kavereita aina välillä, niin piti niittenkin kanssa höpistä. Charonia katsottiin puolet ja Dio rokkasi. Tulipa Dion aikana ikuistettua sekä kuumailmapallo ETTÄ zeppeliini. Kuvia otin kolmen päivänä yli 600. Siinä on meikällä lajittelemista että mitkä poistan ja mitkä laitan nettiin. Tosin vasta sitten kun syyskuussa tuun Tornioon. Mut on kuorrutettu pölyllä, kavereita näin, hyvää musiikkia, hyvät ilmat.. Oikein jees. Tahtoo lisää. En tosin huomenna enää. 32 tuntia tuli seistyä. Olipa pari kertaa lähteä meikän fiilis erään ihmisen takia, mutta onneksi sekin oli vain väliaikaista.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by StratoPummi » Sun Jul 18, 2004 9:51 pm

Malys wrote:
Tulipa Dion aikana ikuistettua sekä kuumailmapallo ETTÄ zeppeliini.
Tuosta Zeppeliinistä oli uutisissakin juttua, joku vieraileva tähti, joka yrittää kiertää ympäri maailmaa. Hienoa ilmakuvaa helsingistä, jossa hevi soi..!!
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Tuska 2004

Post by Sacce » Sun Jul 18, 2004 9:58 pm

Ens vuoden Tuskaan täytyy varata mukaan aurinkorasvaa. Onnistuin aika tehokkaasti polttamaan niskani, ja nyt siinä on kiva punertava väri pienen kirvelyn lisäksi. :D

Muuten oli kyllä erittäin onnistunut Tuska. Dio ja Machine Men olivat mielestäni tämän vuoden parhaat esiintyjät Tuskassa, mutta mikään tsekkaamistani bändeistä ei ollut huono.
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by Sir. Decadence » Sun Jul 18, 2004 10:10 pm

StratoPummi wrote:
Olitkos se sonatamies, joka katseli Twilightningia eturivissä..?
Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin. 8)
Missäs sinä siellä olit?

Ei, mutta, juu, Dio oli ihan HELVETIN kova. Onko se nyt 62-vuotias ja heitti tollasen keikan! Oisko ollu festareiden parhaat sounditkin? Holy Diver taisi olla paras veto siltä. Oli sitä muitakin loistavia tietysti, Don't Talk To Strangers, siitä biisistä diggaan ja Rainbow In The Dark... jee jee. Eturivistä sekin tuli nähtyä, Goldy heitti plektran ihan viereen, se oiskin pitänyt saada, mutta en saanut. Harmi, kun eivät jakaneet nimmareita tai eivät ainakaan minun tietääkseni. :)
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by StratoPummi » Sun Jul 18, 2004 10:31 pm

Sir. Decadence wrote:
Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin. 8)
Missäs sinä siellä olit?
Ihan takanasi. :) Malys oli myös aivan lähellä.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by Malys » Sun Jul 18, 2004 10:58 pm

StratoPummi wrote:
Sir. Decadence wrote:
Juu, siellä ihan reunassa Twilightningia katselin eturivistä eli todennäköisesti olin. 8)
Missäs sinä siellä olit?
Ihan takanasi. :) Malys oli myös aivan lähellä.
Mä yritän kovasti muistella minkä näköisiä ihmisiä mun ympärillä tuon keikan aikana oli. Hmm. Reunassa tuli seisottua siinä ja kameraa käyteltyä. Hmm. *raapsraaps*
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Sir. Decadence » Sun Jul 18, 2004 11:54 pm

Hö. Kun ei tahdo tunnistaa ketään.
Oliko se muuten tuo Eini kanssa siinä Twilightningin eturivissä?
Kun ei voi vannoa... :eyes
Ja miksihän luet signatureani?

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by StratoPummi » Mon Jul 19, 2004 10:20 am

666. viestinne, sir.

Niin ja sitten siinä Twilightningin keikalla (eturivin maastossa) oli joku Nightwishin Once paitaa pitävä tyttö, joka näytti erittäin tutulle, vaikka en saanutkaan muistilokerostani kaivettua mistä mahdollisesti tunnistan hänet.
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Tuska 2004

Post by Nightwarrior » Mon Jul 19, 2004 12:48 pm

Mie olin tuolla Twiligtningin keikalla toisessa rivissä, siinä ihan keskellä. Päällä mulla oli Nightwishin Wishmaster paita ja vyöltä roikkui muovipussi, että jos joku sattui vaikka näkemään :D

Ensimmäistä kertaa Tuskassa, eikä varmasti jäänyt viimeiseksi! Todella rennot festarit ja mukavan leppoisa ilmapiiri tuolla oli. Bändeistä parhaiten jäivät mieleen Nightwish, Sonata Arctica, Sinergy, Twilightning, DIO ja In Flames. Päälava oli mukavan korkea, jotenka kauempaakin pystyi seuraamaan bändejä ongelmitta.

Jos jostain pitää valittaa, niin se lippusysteemi oli aika rasittava. Ennemmin rannekkeet käyttöön. Meinasi ensimmäisenä päivänä tulla vetelät housuun, kun säikähdin että ehdin jo hävittää lippuni. Ja ne ruoka-annokset...ei kai kukaan edes kehtaa veloittaa kuutta euroa, niin hävyttömän pienestä annoksesta pyttipannua. Mutta näköjään joillakin oli pokkaa :)

Mutta mahtavat festarit kaiken kaikkiaan!
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Re: Tuska 2004

Post by Sacce » Mon Jul 19, 2004 1:38 pm

Nightwarrior wrote:
Ja ne ruoka-annokset...ei kai kukaan edes kehtaa veloittaa kuutta euroa, niin hävyttömän pienestä annoksesta pyttipannua. Mutta näköjään joillakin oli pokkaa :)
Entäs se grillimakkaran hinta sitten... yhden makkaran hinnalla (1,5€) saa ruokakaupasta ainakin yhden paketin makkaroita. Siksi otinkin omat eväät mukaan. :)
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Tuska 2004

Post by NightOwl » Mon Jul 19, 2004 1:47 pm

Sen lisäksi että Tuskan ruoka on aina ollut tosi kallista, se on myös aina ollut tosi pahaa! En tiedä miksei ne kiinalaiset sun muut joilla on myyntikojuja suunnilleen kaikilla festareilla, ole löytäneet Tuskaa. Ehkä siellä ei ole tilaa tai jotain...

No, tuli sitä safkaa tänäkin vuonna nälissään ostettua. Vuoden pohjanoteeraus: Kalkkunapaella! :yuk:
Great Power gives me a freakin' headache.

Locked