Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Tuska 2004
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Malys
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 2:29 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Hmm, oonkohan mä outo tai jotain, mutta mulla ei tullut kuin vikana päivänä parin vikan bändin aikana vasta nälkä, vaikka aamulla olin syönyt jokusen leivän ennen lähtöä ja alueella en syönyt mitään ja join vain vettä. Se nälkä ainakin itsellä häviää aina jonnekin ja joskus illalla/yöllä huomaan että hupsista, mä en olekaan syönyt kuin aamulla viimeksi ja ei ole vieläkään nälkä.

On turhan lämmin ja hiostava ilma täällä töissä, pistää mut aivastelemaan.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 4:34 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Itse en muita alueella nähnyt kuin Warriorin. En tiedä muistakaako hän minut... Semmonen varmaan kaksi päätä lyhyempi pitkätukkainen blondi käveli ohitsesi oisko ollu lauantaina siinä paitakojun lähellä. Päällä oli semmonen musta kauluspaita ja kaulassa hopeinen risti. Olipas "tarkasti"selitetty... Very Happy Pelottavan näköinen henkilö tuo Warrior... Tongue

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 4:40 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

No minulla kävi näin että olin kaverini kanssa junassa Puistolan kohdalla... Ja olin unohtanut lippuni kotiin! Eyes Korsosta olin lähtenyt... Sitten puhelu mummulle että voisiko hän hakea kotoani lipun ja tuoda minulle sinne Helsinkiin... Mutta... hänpäs oli Malmilla sillon!! Joten jäimme Malmilla pois ja hän sitten heitti minut ja kaverini käymään meillä ja hain lipun... Nyt hirvittää kun mietin että kuinka lähellä se oli että kerkesin Sonataa katsomaan... Wink

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Warrior
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 5:00 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Siis täh. joitain minua nuorempia heeboja sieltä kyllä muistan, mutta en osannut yhdistää heitä kehenkään foorumilaiseen. Ja mie oon muuten ihan rauhallinen ja kiltti ihminen eli en olisi suuttunut, vaikka olisitkin nykäissyt hihasta. Smile

Back to top
View user's profile Send private message
Malys
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 5:26 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Taisin suorittaa tällaisen pikaisen sairastumisen Tuskassa. Nyt on hirveä niiskutus ja aivastelu. Tai sitten se johtuu tästä työpaikasta. Ei jessus sentään. Kun töihin lähdin, ei mitään. Heti kun tuun tänne niin alkoi tämä. Yäh. En muuten ala.

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 5:41 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Warrior wrote:
Siis täh. joitain minua nuorempia heeboja sieltä kyllä muistan, mutta en osannut yhdistää heitä kehenkään foorumilaiseen. Ja mie oon muuten ihan rauhallinen ja kiltti ihminen eli en olisi suuttunut, vaikka olisitkin nykäissyt hihasta. Smile

no en minä uskaltanut... Oon ujo. Tongue No tämän näköinen henkilö huomasi sinut http://www.kolumbus.fi/mighty_zeke/ profilepic.jpg ...Olin siinä kahden naispuoleisen ystäväni kanssa siinä, niin en olisi varmaan kerinnyt paljon muuta sanoa kuin moi. Mutta eipä voi mitään. Olisi kyllä ollut varmaan mukava jutella... Ensi vuonna sitten Wink

Back to top
Cinda
Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 6:00 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Työ ootta sitten ollu ihan lähellä Twilightningin aikana Surprised
Minäkin oli nimittäin eturivissä. niitten kahen
hullun jätkän vieressä jotka heilu ihan hulluna eikä antanu mun kattoa rauhassa. Mur..
Mutta kivaa oli. Kai. Enpä taida kyllä kuitenkaan enää keikoille lähteä. Ei ole minun hommaa :/

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Cinda
Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 6:28 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Olin siis eturivissä..

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 8:30 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Edit: Ei juma että täällä töissä on tylsää, vielä 1,5h vuoroa jäljellä ja kahden tunnin päästä olisin kämpillä.. Mitä tehnyt illan, surffannut netissä ja lukenut lehteä.

Back to top
ThePKH
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 9:25 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Tuskat on tuskailtu. Joka vuosi tuntuu vähenevän tuo määrä bändejä mitä näen siellä livenä mutta hauskanpito-taso säilyy aina vähintään yhtä hyvänä. Tai siis, näin moniakin bändejä mutta ainoat joiden settiä voin sanoa seuranneeni vähintään puoliväliin tai jopa kokonaan olivat: Ensiferum, Dark Tranquillity, Nightwish, Turisas, Dio, Fear Factory, Niskalaukaus ja Death Angel.

Sosialisointiin eli uusien ja vanhojen tuttujen kanssa paskanjauhamiseen meni suht paljon aikaa. Samoin alkoholin voimalla toikkarointiin yms.

Yhteenvetona voidaan sanoa että hauska reissu. Rahaa meni juuri niin paljon kun minulla oli mukana eli sellaiset 260 euroa ja hilut päälle. Tuosta sellaiset 90 euroa meni erilaisina nesteinä alas kurkusta. Tuska-alueen kalja-hintoja ei kestä kuin kerran vuodessa. Jopa Jyväskylän baareissa kehtaa juoda oluen jos toisenkin useammin.
Jalat ja niskat on paskana sillä vaikka en kovin monesti lavan edustalla luuhannutkaan niin silloin kun siellä olin heilutin kyllä asiaan-kuuluvasti päätäni. Kova yskäkin on. Varmaan joudun syyttämään ikkuna auki nukkumista (lauantain ja sunnuntain välinen yö oli viileähkö), festarialueen pölyisyyttä ja sitä että tupakkaa meni askillinen päivässä (mikä on sinäänsä aina omanlaisensa kokemus sellaiselle joka ei selvinpäin yleensä polta).

Quote:
Malys wrote:
Ainiin, ThePKH ja Skelethos + ElDiablo jokusen kerran bongasin, mutta mä uskaltanut ketään mennä häiriköimään. Mä oon nössö.

Hitto sentään. Minäkin sinut näin yhden kerran ohimennen mutta lievestä alkoholisoituneisuudesta johtuen tajusin asian vasta noin 30 sekuntia tapahtuneen jälkeen. Razz

Täältä en kyllä muista nähneeni kovinkaan montaa. Malys ja ElDiablo tulevat lähinnä mieleen. Muilta foorumeilta useampikin. -Ei sitten tiedä kuinka moni niistä kuuluisista tutuista kasvoista oli täältä. Tongue

Back to top
FlyingSnow
Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 9:43 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Oikein hieno viikonloppu jälleen. Vielä vähän väsyttää, mutta kyllä se tästä. Perjantai ja lauantai tuli vietettyä nestemäisellä ravinnolla, mutta eilen ei enää jaksanut, vaan vesilinja voitti.
Parhaat keikat minun mielestä Death Angel, In Flames ja Dio.

Ja lauantaina tuli festarin jälkeen nähtyä Wilska Mäkkärissä. Jos olisin ollut selvinpäin en olisi varmaan mitään sanonut, mutta oli pakko kysyä, että "oletko kenties sukua Wilskalle". Hän vastasi, että on Wilska. Ja sitten meninkin sen jälkeen ihan paniikkiin... Luvlove

Back to top
emppu
Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 10:52 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
StratoPummi
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 10:53 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

[/quote]

Back to top
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 11:21 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

No huhhuh. Mitähän tuosta nyt vois sanoa.... Loppujen lopuksi ei kauheasti bändejä kateltu, mitä nyt Dio, Sonata, Kilpi, Nightwish ja Machine Men.... Diohan oli ihan hellllvetin loistava, mun henk.kohtainen jumala (mikäli joku ei sitä vielä tiennyt). Eturivissä oltiin Cliffin, Piiuskan ja Venuksen kanssa, ja ite otin herra Ronniesta kuvia 137 kappaletta. Ihan kiva saavutus, huh? Very Happy

Äh. Parempaa raporttia tulee mahdollisesti kun olen tästä Tuska-kuumeesta selvinnyt. Tai ehkä Piiuska tai Venus voi kirjottaa raportit mun puolesta. Fuckin' HEAVYCOWS! Very Happy

Back to top
ElDiablo
Sr. Member

PostPosted: Mon Jul 19, 2004 11:27 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Kuvia tuolta: http://www.vedenpaa.com/eldiablo

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Tue Jul 20, 2004 3:30 am    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Nyt kun katsoin nuo miitti kuvat niin taisin nähdä myöskin Einin ja Jukkiksen... Mutta en ole nyt sata varma... Marea yritin etsiä ja etsiä mutta en tunnistanut. Tuon kuvan perusteella olen varma että näin sinut jossain vaiheessa.. Mutta perkule kun en ole varma. Smile

Back to top
Nightwarrior
Sr. Member

PostPosted: Wed Jul 21, 2004 12:14 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Cinda wrote:
Minäkin oli nimittäin eturivissä. niitten kahen
hullun jätkän vieressä jotka heilu ihan hulluna eikä antanu mun kattoa rauhassa. Mur..

Taisit olla minun edessä Smile Mun oikealla puolen nimittäin oli siinä eturivissä kaksi äijää, joilla oli aikamoinen letin heilutus käynnissä koko keikan ajan. Sanoivat olevansa jostai Tornado bändistä. Oliko sun vasemmalla puolen joku japanilainen (?) tyttö? Ja taisit jossain vaiheessa kysyä multa sen kiipparistin nimeä? Wink Päästin sit keikan lopussa pari tyttöä siihen toiseen riviin, kun halusivat päästä näkemään lähempää..

Back to top
Mare
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Thu Jul 22, 2004 11:15 am    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Zeke89 wrote:
Marea yritin etsiä ja etsiä mutta en tunnistanut.
Oikeen etsiä.... No voihan nenä, mähän olen suosittu! Very Happy

Zeke, jos ensi vuonnakin aiot Tuskaan mennä niin sovitaan etukäteen että morjenstetaan jossakin. Tongue

Back to top
Skelethos
Member

PostPosted: Fri Jul 23, 2004 8:14 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Malys, olisit vaan tullut höpöttämään. Mitä enemmän moikkailee, sitä parempi! Smile Sitä paitsi naamamuistini on välillä niin huono, että on hyvä tulla muistuttamaan, jos en huomaa.... Very Happy ei vaan kyllähän minäkin sinut huomasin jossakin käänteessä ja ilmeisesti jotain tervehdystä nyökkäsin, mutta jonnekin oli kova kiire enkä ehtinyt jäädä häiriköimään...

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Fri Jul 23, 2004 8:30 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Skelethos wrote:
Malys, olisit vaan tullut höpöttämään. Mitä enemmän moikkailee, sitä parempi! Smile Sitä paitsi naamamuistini on välillä niin huono, että on hyvä tulla muistuttamaan, jos en huomaa.... Very Happy ei vaan kyllähän minäkin sinut huomasin jossakin käänteessä ja ilmeisesti jotain tervehdystä nyökkäsin, mutta jonnekin oli kova kiire enkä ehtinyt jäädä häiriköimään...

Mä oon käynyt sua jo sen verran monta kertaa häiriköimässä etten uskaltanut. Tongue Tervehdin minäkin siinä, jos sitä nyt edes huomasi.. Heh. No pitää olla jatkossa rohkeampi. Naama- ja nimimuisti on itsellä ainakin melkoisen kökkö..

Noniin. Meikän Tuskaisia kuvia löytyy TÄMÄN linkin takaa. Osa parempia, osa huonompia. En ole edelleenkään kuvaaja. Osa huonoista kuvista on päässyt ihan tarkoituksella sinne, eivät ole olleet vahingossa laitettuja. Jos sivusto tekee kummallisuuksia, niin se ei ole mun vika.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Sat Jul 24, 2004 12:10 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Malys wrote:
Mä oon käynyt sua jo sen verran monta kertaa häiriköimässä etten uskaltanut. Tongue Tervehdin minäkin siinä, jos sitä nyt edes huomasi.. Heh. No pitää olla jatkossa rohkeampi. Naama- ja nimimuisti on itsellä ainakin melkoisen kökkö..

Malys, ensiksikin Skele on yksi mukavimpia tyyppejä joita tiedän ja toiseksi, harrastan itsekin sitä että juttelen myös ventovieraille ihmisille keikoilla. Hevarit pitävät ns "yhtä" ja kyllä sanovat jos jonkun puhe heitä häiritsee. Mullekin saavat kaikki tulla juttelemaan jos haluavat. Ja itselläni on naamamuisti aivan erinomainen, nimimuisti hieman heikompi mutta sekin hyvä. Jos näen jonkun tyypin yhden kerran, muistan hänen naamansa vuodenkin päästä

Back to top
Cinda
Member

PostPosted: Wed Jul 28, 2004 2:05 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:

Taisit olla minun edessä Smile Mun oikealla puolen nimittäin oli siinä eturivissä kaksi äijää, joilla oli aikamoinen letin heilutus käynnissä koko keikan ajan. Sanoivat olevansa jostai Tornado bändistä. Oliko sun vasemmalla puolen joku japanilainen (?) tyttö? Ja taisit jossain vaiheessa kysyä multa sen kiipparistin nimeä? Wink

No niinpä tietenki. Olinhan se minä juu. Mulle tuli tosiaan blackout enkä millään muistanu sen tyypin nimee, mutta Mikkohan se oli. Oli muuten huipputyyppi. Ei millään meinannu pysyä aloillaan. Smile
Hauska tietää että se oli sitten "tuttu" joo tosi tuttu.. Mut kuitennii. Very Happy

Back to top
Eini
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 4:28 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Zeke: Taisit seisoa melkein mun vieressä Sonatan nimmarijonossa? Katoin, että se olet sinä, mutta kun en ollut varma niin en puhunut mitään... Olikos myös Haven siellä??

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 5:06 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Eini wrote:
Zeke: Taisit seisoa melkein mun vieressä Sonatan nimmarijonossa? Katoin, että se olet sinä, mutta kun en ollut varma niin en puhunut mitään...

Ainii!!! Juu, niimpäs taisin seistä. Smile Nyt muistan. Huomasin itsekkin sinut, ja mietin että mistäköhän olit niin tutun näköinen. Mutta en vaa saanut päähäni että kuka olit. Smile Mutta eipä voi mitään. Ei siinä jonossa olisi varmaan kauheesti kerinnyt edes puhua. Wink

Back to top
Haven
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 6:51 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Juuh, minä kyselin Eini sulta papereita sillon siinä jonossa. Et tainnu tunnistaa sillon, kun katsoit sen näkösenä että kukas helvetti tuo on? Tongue

Back to top
Eini
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 8:42 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Haven wrote:
Juuh, minä kyselin Eini sulta papereita sillon siinä jonossa. Et tainnu tunnistaa sillon, kun katsoit sen näkösenä että kukas helvetti tuo on? Tongue

No sillon mä just mietein, et ootkohan se sä. Sä olit blondi kun mä sut viimeksi näin. Sanoin Cindallekkin, et tuo tyyppi tuossa on luultavasti se foorumin Haven, mut en ole varma... Very Happy

Back to top
Haven
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 9:28 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Hiukset tekee paljon, kun kukaan ei tunnistanu. Tai sitten ei vaan haluttu tunnistaa. Smile

Perhanan ujous oli liikaa, kun tuli nähtyä kaikki miittinkissä olleet, plus muutama muukin, mutta kenenkään muun kuin Malysin ja Cliffin kanssa ei tullut vaihdettua yhtään sanaa. Paitsi pxi:n, mutta hänkään ei sitten minua tunnistanut. Very Happy

Back to top
Piiuska
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 9:50 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

@Haven: Mitäs se semmonen peli oli kun et edes tervehtiny minua ? Wink

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 10:02 pm    Post subject: Re: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Haven wrote:
Hiukset tekee paljon, kun kukaan ei tunnistanu. Tai sitten ei vaan haluttu tunnistaa. Smile

Perskele, älä valehtele! Kyllä mä tunnistin kun aikani siinä pällistelin. Very Happy

Back to top
Piiuska
Sr. Member

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 10:39 pm    Post subject: Re: Tuska 2004 Add User to Ignore List Reply with quote

Malys oli mulle jotenkin semmonen "tuntomerkki" siellä miitissä. En edes tiedä miksi hänet niin hyvin tunnistan Smile

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum