Tuska 2004

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:
Re: Tuska 2004

Post by Malys » Mon Jul 19, 2004 2:29 pm

Hmm, oonkohan mä outo tai jotain, mutta mulla ei tullut kuin vikana päivänä parin vikan bändin aikana vasta nälkä, vaikka aamulla olin syönyt jokusen leivän ennen lähtöä ja alueella en syönyt mitään ja join vain vettä. Se nälkä ainakin itsellä häviää aina jonnekin ja joskus illalla/yöllä huomaan että hupsista, mä en olekaan syönyt kuin aamulla viimeksi ja ei ole vieläkään nälkä.

On turhan lämmin ja hiostava ilma täällä töissä, pistää mut aivastelemaan.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Zeke89 » Mon Jul 19, 2004 4:34 pm

Itse en muita alueella nähnyt kuin Warriorin. En tiedä muistakaako hän minut... Semmonen varmaan kaksi päätä lyhyempi pitkätukkainen blondi käveli ohitsesi oisko ollu lauantaina siinä paitakojun lähellä. Päällä oli semmonen musta kauluspaita ja kaulassa hopeinen risti. Olipas "tarkasti"selitetty... :D Pelottavan näköinen henkilö tuo Warrior... =P
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by Zeke89 » Mon Jul 19, 2004 4:40 pm

No minulla kävi näin että olin kaverini kanssa junassa Puistolan kohdalla... Ja olin unohtanut lippuni kotiin! :eyes Korsosta olin lähtenyt... Sitten puhelu mummulle että voisiko hän hakea kotoani lipun ja tuoda minulle sinne Helsinkiin... Mutta... hänpäs oli Malmilla sillon!! Joten jäimme Malmilla pois ja hän sitten heitti minut ja kaverini käymään meillä ja hain lipun... Nyt hirvittää kun mietin että kuinka lähellä se oli että kerkesin Sonataa katsomaan... ;)
Last edited by Zeke89 on Mon Jul 19, 2004 1:41 pm, edited 1 time in total.
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Warrior
Sr. Member
Posts:826
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:00 pm
Location:Finland

Re: Re: Tuska 2004

Post by Warrior » Mon Jul 19, 2004 5:00 pm

Siis täh. joitain minua nuorempia heeboja sieltä kyllä muistan, mutta en osannut yhdistää heitä kehenkään foorumilaiseen. Ja mie oon muuten ihan rauhallinen ja kiltti ihminen eli en olisi suuttunut, vaikka olisitkin nykäissyt hihasta. :)
Last edited by Warrior on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.
"Some have a way with words, some not have way. I are one of them."

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Malys » Mon Jul 19, 2004 5:26 pm

Taisin suorittaa tällaisen pikaisen sairastumisen Tuskassa. Nyt on hirveä niiskutus ja aivastelu. Tai sitten se johtuu tästä työpaikasta. Ei jessus sentään. Kun töihin lähdin, ei mitään. Heti kun tuun tänne niin alkoi tämä. Yäh. En muuten ala.
Last edited by Malys on Mon Jul 19, 2004 2:27 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by Zeke89 » Mon Jul 19, 2004 5:41 pm

Warrior wrote:
Siis täh. joitain minua nuorempia heeboja sieltä kyllä muistan, mutta en osannut yhdistää heitä kehenkään foorumilaiseen. Ja mie oon muuten ihan rauhallinen ja kiltti ihminen eli en olisi suuttunut, vaikka olisitkin nykäissyt hihasta. :)
no en minä uskaltanut... Oon ujo. =P No tämän näköinen henkilö huomasi sinut http://www.kolumbus.fi/mighty_zeke/profilepic.jpg ...Olin siinä kahden naispuoleisen ystäväni kanssa siinä, niin en olisi varmaan kerinnyt paljon muuta sanoa kuin moi. Mutta eipä voi mitään. Olisi kyllä ollut varmaan mukava jutella... Ensi vuonna sitten ;)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Tuska 2004

Post by Cinda » Mon Jul 19, 2004 6:00 pm

Työ ootta sitten ollu ihan lähellä Twilightningin aikana :o
Minäkin oli nimittäin eturivissä. niitten kahen
hullun jätkän vieressä jotka heilu ihan hulluna eikä antanu mun kattoa rauhassa. Mur..
Mutta kivaa oli. Kai. Enpä taida kyllä kuitenkaan enää keikoille lähteä. Ei ole minun hommaa :/
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Re: Tuska 2004

Post by Cinda » Mon Jul 19, 2004 6:28 pm

Olin siis eturivissä..
Last edited by Cinda on Mon Jul 19, 2004 3:29 pm, edited 1 time in total.
Don't ask who's to blame, I don't know.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by Malys » Mon Jul 19, 2004 8:30 pm

Edit: Ei juma että täällä töissä on tylsää, vielä 1,5h vuoroa jäljellä ja kahden tunnin päästä olisin kämpillä.. Mitä tehnyt illan, surffannut netissä ja lukenut lehteä.
Last edited by Malys on Mon Jul 19, 2004 5:37 pm, edited 1 time in total.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
ThePKH
Sr. Member
Posts:767
Joined:Sun Mar 03, 2002 12:39 am
Location:Kangaslampi, Jyväskylä, Finland
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by ThePKH » Mon Jul 19, 2004 9:25 pm

Tuskat on tuskailtu. Joka vuosi tuntuu vähenevän tuo määrä bändejä mitä näen siellä livenä mutta hauskanpito-taso säilyy aina vähintään yhtä hyvänä. Tai siis, näin moniakin bändejä mutta ainoat joiden settiä voin sanoa seuranneeni vähintään puoliväliin tai jopa kokonaan olivat: Ensiferum, Dark Tranquillity, Nightwish, Turisas, Dio, Fear Factory, Niskalaukaus ja Death Angel.

Sosialisointiin eli uusien ja vanhojen tuttujen kanssa paskanjauhamiseen meni suht paljon aikaa. Samoin alkoholin voimalla toikkarointiin yms.

Yhteenvetona voidaan sanoa että hauska reissu. Rahaa meni juuri niin paljon kun minulla oli mukana eli sellaiset 260 euroa ja hilut päälle. Tuosta sellaiset 90 euroa meni erilaisina nesteinä alas kurkusta. Tuska-alueen kalja-hintoja ei kestä kuin kerran vuodessa. Jopa Jyväskylän baareissa kehtaa juoda oluen jos toisenkin useammin.
Jalat ja niskat on paskana sillä vaikka en kovin monesti lavan edustalla luuhannutkaan niin silloin kun siellä olin heilutin kyllä asiaan-kuuluvasti päätäni. Kova yskäkin on. Varmaan joudun syyttämään ikkuna auki nukkumista (lauantain ja sunnuntain välinen yö oli viileähkö), festarialueen pölyisyyttä ja sitä että tupakkaa meni askillinen päivässä (mikä on sinäänsä aina omanlaisensa kokemus sellaiselle joka ei selvinpäin yleensä polta).
Malys wrote:
Ainiin, ThePKH ja Skelethos + ElDiablo jokusen kerran bongasin, mutta mä uskaltanut ketään mennä häiriköimään. Mä oon nössö.
Hitto sentään. Minäkin sinut näin yhden kerran ohimennen mutta lievestä alkoholisoituneisuudesta johtuen tajusin asian vasta noin 30 sekuntia tapahtuneen jälkeen. :P

Täältä en kyllä muista nähneeni kovinkaan montaa. Malys ja ElDiablo tulevat lähinnä mieleen. Muilta foorumeilta useampikin. -Ei sitten tiedä kuinka moni niistä kuuluisista tutuista kasvoista oli täältä. =P
For a decent price I've banned kindness from my heart
ThePKH's home

FlyingSnow
Member
Posts:77
Joined:Sun Mar 23, 2003 4:22 pm

Re: Tuska 2004

Post by FlyingSnow » Mon Jul 19, 2004 9:43 pm

Oikein hieno viikonloppu jälleen. Vielä vähän väsyttää, mutta kyllä se tästä. Perjantai ja lauantai tuli vietettyä nestemäisellä ravinnolla, mutta eilen ei enää jaksanut, vaan vesilinja voitti.
Parhaat keikat minun mielestä Death Angel, In Flames ja Dio.

Ja lauantaina tuli festarin jälkeen nähtyä Wilska Mäkkärissä. Jos olisin ollut selvinpäin en olisi varmaan mitään sanonut, mutta oli pakko kysyä, että "oletko kenties sukua Wilskalle". Hän vastasi, että on Wilska. Ja sitten meninkin sen jälkeen ihan paniikkiin... :luv3:

emppu
Member
Posts:268
Joined:Fri Nov 22, 2002 8:44 am
Location:Iisalmi

Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by emppu » Mon Jul 19, 2004 10:52 pm

Jätä se tänään tekemättä minkä huomenna voit teettää toisella!

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by StratoPummi » Mon Jul 19, 2004 10:53 pm

[/quote]
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tuska 2004

Post by Mare » Mon Jul 19, 2004 11:21 pm

No huhhuh. Mitähän tuosta nyt vois sanoa.... Loppujen lopuksi ei kauheasti bändejä kateltu, mitä nyt Dio, Sonata, Kilpi, Nightwish ja Machine Men.... Diohan oli ihan hellllvetin loistava, mun henk.kohtainen jumala (mikäli joku ei sitä vielä tiennyt). Eturivissä oltiin Cliffin, Piiuskan ja Venuksen kanssa, ja ite otin herra Ronniesta kuvia 137 kappaletta. Ihan kiva saavutus, huh? :D

Äh. Parempaa raporttia tulee mahdollisesti kun olen tästä Tuska-kuumeesta selvinnyt. Tai ehkä Piiuska tai Venus voi kirjottaa raportit mun puolesta. Fuckin' HEAVYCOWS! :D
This is the Arockalypse!

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by ElDiablo » Mon Jul 19, 2004 11:27 pm

'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Tuska 2004

Post by Zeke89 » Tue Jul 20, 2004 3:30 am

Nyt kun katsoin nuo miitti kuvat niin taisin nähdä myöskin Einin ja Jukkiksen... Mutta en ole nyt sata varma... Marea yritin etsiä ja etsiä mutta en tunnistanut. Tuon kuvan perusteella olen varma että näin sinut jossain vaiheessa.. Mutta perkule kun en ole varma. :)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Re: Tuska 2004

Post by Nightwarrior » Wed Jul 21, 2004 12:14 pm

Cinda wrote:
Minäkin oli nimittäin eturivissä. niitten kahen
hullun jätkän vieressä jotka heilu ihan hulluna eikä antanu mun kattoa rauhassa. Mur..
Taisit olla minun edessä :) Mun oikealla puolen nimittäin oli siinä eturivissä kaksi äijää, joilla oli aikamoinen letin heilutus käynnissä koko keikan ajan. Sanoivat olevansa jostai Tornado bändistä. Oliko sun vasemmalla puolen joku japanilainen (?) tyttö? Ja taisit jossain vaiheessa kysyä multa sen kiipparistin nimeä? ;) Päästin sit keikan lopussa pari tyttöä siihen toiseen riviin, kun halusivat päästä näkemään lähempää..
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Re: Tuska 2004

Post by Mare » Thu Jul 22, 2004 11:15 am

Zeke89 wrote:
Marea yritin etsiä ja etsiä mutta en tunnistanut.
Oikeen etsiä.... No voihan nenä, mähän olen suosittu! :D

Zeke, jos ensi vuonnakin aiot Tuskaan mennä niin sovitaan etukäteen että morjenstetaan jossakin. =P
This is the Arockalypse!

Skelethos
Member
Posts:255
Joined:Sun Nov 17, 2002 9:25 pm

Re: Tuska 2004

Post by Skelethos » Fri Jul 23, 2004 8:14 pm

Malys, olisit vaan tullut höpöttämään. Mitä enemmän moikkailee, sitä parempi! :) Sitä paitsi naamamuistini on välillä niin huono, että on hyvä tulla muistuttamaan, jos en huomaa.... :D ei vaan kyllähän minäkin sinut huomasin jossakin käänteessä ja ilmeisesti jotain tervehdystä nyökkäsin, mutta jonnekin oli kova kiire enkä ehtinyt jäädä häiriköimään...

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by Malys » Fri Jul 23, 2004 8:30 pm

Skelethos wrote:
Malys, olisit vaan tullut höpöttämään. Mitä enemmän moikkailee, sitä parempi! :) Sitä paitsi naamamuistini on välillä niin huono, että on hyvä tulla muistuttamaan, jos en huomaa.... :D ei vaan kyllähän minäkin sinut huomasin jossakin käänteessä ja ilmeisesti jotain tervehdystä nyökkäsin, mutta jonnekin oli kova kiire enkä ehtinyt jäädä häiriköimään...
Mä oon käynyt sua jo sen verran monta kertaa häiriköimässä etten uskaltanut. =P Tervehdin minäkin siinä, jos sitä nyt edes huomasi.. Heh. No pitää olla jatkossa rohkeampi. Naama- ja nimimuisti on itsellä ainakin melkoisen kökkö..

Noniin. Meikän Tuskaisia kuvia löytyy TÄMÄN linkin takaa. Osa parempia, osa huonompia. En ole edelleenkään kuvaaja. Osa huonoista kuvista on päässyt ihan tarkoituksella sinne, eivät ole olleet vahingossa laitettuja. Jos sivusto tekee kummallisuuksia, niin se ei ole mun vika.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by Figaro1 » Sat Jul 24, 2004 12:10 pm

Malys wrote:
Mä oon käynyt sua jo sen verran monta kertaa häiriköimässä etten uskaltanut. =P Tervehdin minäkin siinä, jos sitä nyt edes huomasi.. Heh. No pitää olla jatkossa rohkeampi. Naama- ja nimimuisti on itsellä ainakin melkoisen kökkö..
Malys, ensiksikin Skele on yksi mukavimpia tyyppejä joita tiedän ja toiseksi, harrastan itsekin sitä että juttelen myös ventovieraille ihmisille keikoilla. Hevarit pitävät ns "yhtä" ja kyllä sanovat jos jonkun puhe heitä häiritsee. Mullekin saavat kaikki tulla juttelemaan jos haluavat. Ja itselläni on naamamuisti aivan erinomainen, nimimuisti hieman heikompi mutta sekin hyvä. Jos näen jonkun tyypin yhden kerran, muistan hänen naamansa vuodenkin päästä
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Cinda
Member
Posts:218
Joined:Thu Oct 09, 2003 12:49 pm
Location:Suonenjoki

Re: Re: Re: Tuska 2004

Post by Cinda » Wed Jul 28, 2004 2:05 pm

Taisit olla minun edessä :) Mun oikealla puolen nimittäin oli siinä eturivissä kaksi äijää, joilla oli aikamoinen letin heilutus käynnissä koko keikan ajan. Sanoivat olevansa jostai Tornado bändistä. Oliko sun vasemmalla puolen joku japanilainen (?) tyttö? Ja taisit jossain vaiheessa kysyä multa sen kiipparistin nimeä? ;)
No niinpä tietenki. Olinhan se minä juu. Mulle tuli tosiaan blackout enkä millään muistanu sen tyypin nimee, mutta Mikkohan se oli. Oli muuten huipputyyppi. Ei millään meinannu pysyä aloillaan. :)
Hauska tietää että se oli sitten "tuttu" joo tosi tuttu.. Mut kuitennii. :D
Don't ask who's to blame, I don't know.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tuska 2004

Post by Eini » Mon Aug 02, 2004 4:28 pm

Zeke: Taisit seisoa melkein mun vieressä Sonatan nimmarijonossa? Katoin, että se olet sinä, mutta kun en ollut varma niin en puhunut mitään... Olikos myös Haven siellä??
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Zeke89
Sr. Member
Posts:946
Joined:Fri Jul 18, 2003 6:37 pm
Location:Vantaa, Finland
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by Zeke89 » Mon Aug 02, 2004 5:06 pm

Eini wrote:
Zeke: Taisit seisoa melkein mun vieressä Sonatan nimmarijonossa? Katoin, että se olet sinä, mutta kun en ollut varma niin en puhunut mitään...
Ainii!!! Juu, niimpäs taisin seistä. :) Nyt muistan. Huomasin itsekkin sinut, ja mietin että mistäköhän olit niin tutun näköinen. Mutta en vaa saanut päähäni että kuka olit. :) Mutta eipä voi mitään. Ei siinä jonossa olisi varmaan kauheesti kerinnyt edes puhua. ;)
Now I'm leaving my worries behind.
Feel the freedom of body and mind I have started my journey.
I'm drifting away with the wind I go...

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Tuska 2004

Post by Haven » Mon Aug 02, 2004 6:51 pm

Juuh, minä kyselin Eini sulta papereita sillon siinä jonossa. Et tainnu tunnistaa sillon, kun katsoit sen näkösenä että kukas helvetti tuo on? =P
Aya!

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Re: Tuska 2004

Post by Eini » Mon Aug 02, 2004 8:42 pm

Haven wrote:
Juuh, minä kyselin Eini sulta papereita sillon siinä jonossa. Et tainnu tunnistaa sillon, kun katsoit sen näkösenä että kukas helvetti tuo on? =P
No sillon mä just mietein, et ootkohan se sä. Sä olit blondi kun mä sut viimeksi näin. Sanoin Cindallekkin, et tuo tyyppi tuossa on luultavasti se foorumin Haven, mut en ole varma... :D
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Tuska 2004

Post by Haven » Mon Aug 02, 2004 9:28 pm

Hiukset tekee paljon, kun kukaan ei tunnistanu. Tai sitten ei vaan haluttu tunnistaa. :)

Perhanan ujous oli liikaa, kun tuli nähtyä kaikki miittinkissä olleet, plus muutama muukin, mutta kenenkään muun kuin Malysin ja Cliffin kanssa ei tullut vaihdettua yhtään sanaa. Paitsi pxi:n, mutta hänkään ei sitten minua tunnistanut. :D
Aya!

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska 2004

Post by Piiuska » Mon Aug 02, 2004 9:50 pm

@Haven: Mitäs se semmonen peli oli kun et edes tervehtiny minua ? ;)
Live for now, like there's no tomorrow.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Re: Tuska 2004

Post by Malys » Mon Aug 02, 2004 10:02 pm

Haven wrote:
Hiukset tekee paljon, kun kukaan ei tunnistanu. Tai sitten ei vaan haluttu tunnistaa. :)
Perskele, älä valehtele! Kyllä mä tunnistin kun aikani siinä pällistelin. :D
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tuska 2004

Post by Piiuska » Mon Aug 02, 2004 10:39 pm

Malys oli mulle jotenkin semmonen "tuntomerkki" siellä miitissä. En edes tiedä miksi hänet niin hyvin tunnistan :)
Live for now, like there's no tomorrow.

Locked