Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Naisrumpali?
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
primal
Sr. Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 2:24 pm    Post subject: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Lukekaapa uusinta seiskaa ja siellä tolkki mainitsee että on harkinnut naisrumpalia, joka on jo löytynyt, mutta tämä ei halua paljastaa itseään vielä.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
ploughman
Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 2:38 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Lukekaa Seiskaa uutisten tähden ja hypätkää kaivoon.

Back to top
View user's profile Send private message
Moony
Sr. Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 3:17 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

http://truemetal.org/stratovarius/ news.php#63

Back to top
hevi_man
Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 3:27 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Voi vittu...

Back to top
-StratoVaris-
Sr. Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 5:37 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

jännäks menee...

Back to top
StratoMerja
Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 6:59 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

tämäkin vain vahvistaa hyvästi jätön .--hyvä näin !

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Heraklos
Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 7:50 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Mitäs ihmeen sukupuolista syrjintää täällä on? Surprised Onko sillä väliä, onko mies vai nainen, kunhan on hyvä? Minulle ainakin se musiikki merkitsee eniten - ihan sama ketkä ovat soittajina, kunhan musiikki on hyvää.

Back to top
Bizarref
Jr. Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 8:10 pm    Post subject: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Heraklos wrote:
Mitäs ihmeen sukupuolista syrjintää täällä on? Surprised Onko sillä väliä, onko mies vai nainen, kunhan on hyvä? Minulle ainakin se musiikki merkitsee eniten - ihan sama ketkä ovat soittajina, kunhan musiikki on hyvää.

Samaa mieltä olen, mutta aika kiinnostavaksi asia menee, en kyllä ylläty enää yhtään jos kyseinen nainen tulee rumpaliksi, nimittäin meinasin niin lujaa tippua tuolilta sillon kun kuulin..ja näin MissK:n Smile Odotan kyllä oikeesti seuraavaa levyä, taitaa tulla jotain hyvin,hyvin hienoa,näin ainakin toivon

Back to top
hevi_man
Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 8:50 pm    Post subject: Re: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Bizarref wrote:
Quote:
Heraklos wrote:

Samaa mieltä olen, mutta aika kiinnostavaksi asia menee, en kyllä ylläty enää yhtään jos kyseinen nainen tulee rumpaliksi, nimittäin meinasin niin lujaa tippua tuolilta sillon kun kuulin..ja näin MissK:n Smile Odotan kyllä oikeesti seuraavaa levyä, taitaa tulla jotain hyvin,hyvin hienoa,näin ainakin toivon

Mitä järkee bändillä säilyttää sama nimi jos asiat vaihtuu noinkin paljon?
Mieslaulaja lähtee tulee nainen tilalle, miesrumpali lähtee tulee nainen tilalle.

Back to top
topinyg12
Sr. Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 10:29 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
hevi_man wrote:
Mieslaulaja lähtee tulee nainen tilalle, miesrumpali lähtee tulee nainen tilalle.

Miksi Stratovariuksen nimi muuttunut 1995? Silloihan kaksi jäsentä vaihtu.

Back to top
carpenter83
Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 10:36 pm    Post subject: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Heraklos wrote:

Näin on ja onhan Maija Vilkkumaakin ihan jees kitaristi/laulaja vaikka onkin nainen Tongue

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
hevi_man
Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 11:12 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
topinyg12 wrote:
Quote:
hevi_man wrote:

Etkö sä ymmärtäny ku mä selitin?

Back to top
Syncope
Sr. Member

PostPosted: Sat Feb 28, 2004 11:26 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
hevi_man wrote:
Quote:
topinyg12 wrote:
Quote:
hevi_man wrote:

Etkö sä ymmärtäny ku mä selitin?

En minäkään ymmartänyt...

En ymmärrä myös sitäkään, miksi ihmeessä jaksatte valittaa bändin nimestä?!? Sanokaa YKSI bändi joka on vaitanut nimensä jos laulaja vaihtuu. Kun Stratovarius myy satojatuhansia levyjä ei ole mitään järkeä vaihtaa nimeä. Pelkkä nimi jo myy paljon! Ajatteleppa minkälaiset kustannukset siitä nimen vaihdoksesta seuraisi!

Back to top
typhus
Jr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 12:06 am    Post subject: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Heraklos wrote:
olen täydellisesti samaa mieltä Smile

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 1:20 pm    Post subject: Re: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Hmm.. Tosi jännäksi menee. Luotan Tolkin päätöksiin.Smile

Quote:
typhus wrote:
Quote:
Heraklos wrote:
olen täydellisesti samaa mieltä Smile

Minäkin olen täysin samaa mieltä teidän kanssa. Smile

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Endorphin
Jr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 6:03 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Vai että nainen rumpaliksi...eipä tohon oikein viiti sanoo yhtään mitään..tai siis jos sanotaan rehellisesti niin oon kyl tätä vastaan, enkä harrasta minkäänlaista sukupuolisyrjintää!!!tämä vain on rehellinen mielipide...sitten vielä joku kaveri tais sanoo mulle et tulee naisrumpali joka soittaa yhdellä basarilla!!siinä vaiheessa sydän pomppas kurkkuun...Stratoa ei jumalauta voi soittaa yhellä pedaalilla!!!!tai no eihä tää mikää strato enää ole.....ainut oikee strato on: Tolkki+Kotipelto+Johansson+kainulainen+m ichael!!Sanokoot kukaki mitä sanoo mut näin minä!!!!Angryfire

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 6:33 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Nainen vaan rumpuihin.
Aivan sama, jos osaa soittaa.
Ja Tolkkihan on jo yhdessä haastattelussa sanonut, että tuplabasarit lähtevät Straton musiikista.
Ei mitään väliä silläkään.
Ei noilla millään muutoksilla pitäisi olla mitään väliä, jos musiikki pysyy hyvänä.
Eivät nuo muutokset vanhaa tuotantoa miksikään ole muuttamassa, vaan uutta ja ihmeellistä on luvassa.
Täytyy vain jaksaa odottaa.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Bizarref
Jr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 7:29 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Muuten, eikö sen seuraavan albumin nimi olekin "Pop killer"..Vai oonko kuvitellut jotain omaani?? Tongue
Nimi ainakin kuulostaa aika vihjailevalta, vielä tän kaiken sekoilun alla Eyes

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 7:38 pm    Post subject: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Bizarref wrote:
Muuten, eikö sen seuraavan albumin nimi olekin "Pop killer"..Vai oonko kuvitellut jotain omaani?? Tongue

No, siis sen työnimi on Popkiller.
Ei lopulliseksi nimeksi varmaankaan se tule. Wink

Back to top
carpenter83
Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 7:49 pm    Post subject: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

voihan sitä yhdelläkin basarilla käyttää kahta pedaalia... Eyes

Back to top
Bizarref
Jr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 7:50 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

No hyvä, ihmettelinkin vähän..
Onnistuin siis ymmärtämään väärin Very Happy

Back to top
jufoso
Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 8:26 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Näinhän siinä joskus käy... Very Happy
Ja onhan se niin, että jotkut ammatti muusikot soittavatkin vain yhdellä basarilla, mut kahella pedaalilla.
Esimerkkiä ei nyt tule mieleen, mut kertokaa jos teillä tulee...

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Punapiraija
Sr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 8:27 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Ei sillä ole väliä, mitä sieltä haarovälistä löytyy, kunhan on hyvä rumpali. Ja tuosta nimenvaihdosta, maailma on täynnä bändejä joilla on nykyään täysin eri kokoonpano kuin alussa ja kuitenkin käyttävät samaa nimeä. Ja Stratovarius on yksi niistä, nimittäin Stratolla ei ole yhtään alkuperäisjäsentä sitten kun Tuomo Lassila lähti bändistä ja harva siitä valitti. Mutta kun rumpali ja laulaja vaihtuivat niin "tutusta ja turvallisesta" Episode-Elements Part 2-kokoonpanosta, niin heti alkoi kauhea valitus.

Back to top
Destiny
Jr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 8:36 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Ei haittaa vaikka Stratoon tulee nais rumpali mutta, kunhan bändi ei ala käyttämään sitä naisten logiikkaa... Very Happy Very Happy Very Happy
Ei tarvi nauraa... Smile

Back to top
Katja
Sr. Member

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 9:50 pm    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

noh kuhan on hyvä rumpali niin okei...

Back to top
Vagabond
Member

PostPosted: Mon Mar 01, 2004 12:41 am    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Minä ainakin(mies puolisena:p) kattelen mielummin kauniita naisia kuin karvasia miehiäSmile

Eihän strato nyt ainoa bändi ole ketä vaihtaa miehistöä...Vai Onko? Confused

Back to top
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 01, 2004 12:55 am    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Mietin, että jos homma jatkuu sellaisena kuin se kuuleman mukaan tuolla juuri olleella keikalla oli, niin kuinka kauan nämä naiset viihtyvät bändissä...

Back to top
typhus
Jr. Member

PostPosted: Mon Mar 01, 2004 11:03 am    Post subject: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

mua ei haittaa jos tulee nainen rumpaliks (ellei se osaa soittaa se on eri asia)eikä mua haittaa se,että se soittaa yhellä pedalilla (se voi soittaa nopeesti ootteko ajatellu Surprised )täs oli mun mielipide Very Happy

Back to top
jyrkky
Jr. Member

PostPosted: Mon Mar 01, 2004 11:32 am    Post subject: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

ja onhan Nico McBrain mahtava rumpalisti. ei mitään kökköä tutututum, ansiosta yhden pedalin. ja tietenkin taidon! Very Happy mutta loppuuko tuon straton kantaman powermetallin rumpujen tututututum, kun käytössä on vain 1 pedali? ääh, emmiö tiiö. toivoisin niin. ja en. Worried

pääni on tyhjä kuin jeesuksen hauta pääsiäisaamuna.(vai mites se menikään?)

Back to top
Jabi
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 01, 2004 5:40 pm    Post subject: Re: Re: Naisrumpali? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
jyrkky wrote:
ja onhan Nico McBrain mahtava rumpalisti.

Täytyy kyllä myöntää, että tosissani luulin aina tähän saakka Nicko McBrainia mieheksi.

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum