Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Tupakoitko?
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 5:17 pm    Post subject: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

koska niin usean hevarin näkee kaupungilla rööki suussa ajattelin kysyä miten aisian laita tämän porukan kanssa on.

itse olen toki maistanut ja silloin tällöin polttanut mutta en vakituisesti eikä minulla ole riippuvuutta.
lisäksi olen ala-ikäinen ja se vahingoittaa terveyttä jne...

mutta siis POLTATKO?

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Katja
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 5:22 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

nöynöynöy, tupakointia EI tueta! okei olenhan minkin ollu joskus pentuna nuori ja tyhmä ja polttanut mutta sitä nyt sillon pitiki olla tyhmä mutta ei tod nykyään...haluaa suojella omaa terveyttään niin pitkälle kuin mahollista Smile

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 5:38 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

se on kyllä kaikkein naurettavinta että syynä tupakoimiselle on että kaikki muutkin polttaa.

mun kaveri rupes polttaan kun se rupes hevariks
(varmaan koska kaikki muutkin)

no ne on sen keuhkot.
meillä oli koulussakin joku info-jutska tupakoinnista ja sen vaaroista ja info-materiaali oli kerrassaan järkyttävää joten kyllä silloin tuli toppi sille että ainakaan en enää polta edes silloin tällöin.
koska sitäkin seuraa nikotiini ongelma jota en todellakaan halua, sillä silloin sen lopettaminen on ainakin todella vaikeeta!

Back to top
Haven
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 6:33 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Jouni, kyllähän se hyvä on kun on kyselyitä, mutta rajansa silläkin. Ei nämä vielä mitään, mutta jos tätä linjaa jatkuu, niin koko tämä off-topic-puoli on täynnä sun kyselyitä. Wink

Ei tupakkaa.
Teini-iässä nyt pitää kokeilla vaikka mitä, niin suurinosa polttaa, mutta itse siihen en koskaan mennyt mukaan. Ei mitään järkeä koko pienessä rullassa, pilaa vaan terveyden. Tongue

Back to top
Strato4ever
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 6:34 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En polta, joskus kauan sitten olen maisteskellut. Kavereistakaan ei vissiin yksikään polta, mutta tuttuja samanikäisiä tiedän ketkä polttaa. Tyhmää touhua sanon minä.

Back to top
View user's profile Send private message
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 7:09 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

ei siitä hyödu mitään ja hajukin on ihan karmee ja Haven emmä kaikkee sentään kysele pistin vaan tän koska halusin tietää ja jutella itekin asiasta ja nähä muitten mielipiteet.
no pakkohan jonkun kyselläkin Very Happy

Back to top
Moikko
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 7:15 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

NO SMOKING HERE!!! Rvd

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
*Elina*
Sr. Member
USER_AVATAR_REMOTE

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 7:34 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En polta Very Happy! Tupakka on pahan hajuista ja tappavaa. *Hyihyi*

Back to top
Punapiraija
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 7:37 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Tupakkaa ei tueta.

Back to top
Heraklos
Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 7:52 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Juu, EN polta. Smile Juomapuolta joskus harrastan, mutta kohtuudella. Cool

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 8:28 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

9 vuotta on tullut käryteltyä ja tällä hetkell menee sellainen puoli askia päivässä

Lopettamista olen kokeillut, ei onnistu Sad

Back to top
Sir. Decadence
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 8:37 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Enpä polta.
Enkä aiokaan polttaa.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Jaakko
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 8:45 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Tälläkin hetkellä roikkuu rööki huulessa Smile

Back to top
Eini
Sr. Member

PostPosted: Mon Mar 22, 2004 9:05 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Joskus aikoinaan poltin kuusi vuotta, mutta nyt olen ollut polttamatta kolme vuotta. Paljon meni rahaa savuna ilmaan. Sad

Back to top
Malva
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 9:38 am    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Samat topikit joka paikassa.... Boooooooring.... >=(

Poltin, en polta enää paitsi silloin tällöin humalassa.

Back to top
Curry
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 10:45 am    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Maistuu aivan paskalle.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
dwarflander
Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 11:10 am    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Valitettavasti olen polttanut jo noin 13 vuotta Sad Välillä olen koittanut lopettaa mut on aikast vaikeaa. Nikotiini on muuten todella pahasti riippuvuutta aiheuttava. Buh

Back to top
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 1:11 pm    Post subject: Re: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Jaakko wrote:
Tälläkin hetkellä roikkuu rööki huulessa Smile

poltako sisällä?!vai onko sulla kone ulkona? Smile

Back to top
Rantanen
Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 2:41 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Joo. Kun olen kotona, parvekkeen ovi käy suurinpiirtein neljänkymmenen minuutin välein. Alkoholia juodessani käyn tupakalla ehkä kahdenkymmenen minuutin välein. Käärin itse omat sätkäni. Tupakkaan ja sätkäpapereihin menee noin 7 euroa viikossa. Varsinkin masennusvaiheessa tupakkaa kuluu enemmän, se tuntuu helpottavan.

Tällä hetkellä olen sen verran hermostunut ja levoton että en kaipaa apatiaa poistavia aineita kuten kofeiinia tai nikotiinia. Sen sijaan viskipullo olisi poikaa.

"Do what you want but don't do it around me, idleness and dissipation breed apathy. I sit on my ass all goddamn day, a misanthropic anthropoid with nothing to - - say what you want, do all you can, break all the fucking rules and go to hell with superman and die like a champion, yeah hey"

-BAD RELIGION: Do what you want

Back to top
Gallowspole
Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 3:34 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

No en polta enkä ole polttanut, vanhemmat epäili asiaa kun olin nuori, löivät vielä vetoa asiasta että varmasti alan ku kaikki kaveritkin.. no, tonnin rikkaampana opiskelijan oli hyvä olla Very Happy

Back to top
Jaakko
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 3:40 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Ei satu oleen partsia ja tää on 4. kerros, ei kehtaa juosta pihalla rapun kautta koko ajan. Jos olis parveke niin ehkä sit palaiski vähemmän ku ois vaivalloisempaa.

Back to top
Syncope
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 3:46 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En polta! Yksinkertaista, mutta totta!

Back to top
Piiuska
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 3:49 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En polta.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 4:17 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Enpä polta, ei ole ikinä ollut tuohon kiinnostusta. Pari kaveria on alkanut polttamaan täysi-ikäistymisen jälkeen, mutta minä en siitä pidä. Joskus ala-asteella löydettiin siskon kanssa tupakka-aski ja testattiin sytyttää, siihen jäi mun kokeilut.

Tupakoitseva ihminen haiseekin niin pahalle aina poltettuaan..

Back to top
Mormegil
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 4:30 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En polta, eikä kyllä kiinnostaisi kokeillakaan.

Back to top
Venus
Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 4:50 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En missään nimessä polta, vaikka joskus tuli kyllä erehdyttyä siihenkin...silleen pikkusen.. Mutta hyihyi en. Cool

Back to top
Sami112
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 5:16 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Yuck, en todellakaan.

Back to top
Zeke89
Sr. Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 5:33 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En todellakaan. Tupakkaa ei tueta...

Back to top
Nokikana
Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 5:47 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

Kännissä poltan, muuten en. Very Happy

Back to top
JSM
Member

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 10:15 pm    Post subject: Re: Tupakoitko? Add User to Ignore List Reply with quote

En polta.

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Stratovarius Community Forum Index -> Muut aihealueet Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum