Stratovarius Community
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register 
 Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Tolkki sairaalaan.
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Stratosfear
Sr. Member

PostPosted: Sat May 01, 2004 9:36 pm    Post subject: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Niin tai sitten Timo ei ole ollutkaan missään sairaalassa vaan halusi näpäyttää eräitä henkilöitä tällä laudalla ettei totuus paljastuisi liian nopeasti. Pallo on Timo Tolkilla ainakin toistaiseksi.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Eini
Sr. Member

PostPosted: Sun May 02, 2004 12:02 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Stratosfear wrote:
Niin tai sitten Timo ei ole ollutkaan missään sairaalassa vaan halusi näpäyttää eräitä henkilöitä tällä laudalla ettei totuus paljastuisi liian nopeasti. Pallo on Timo Tolkilla ainakin toistaiseksi.

Oletko koskaan harkinnut itse hakevasi ammattiauttajan apua harhoihisi?

Back to top
View user's profile Send private message
hevi_man
Member

PostPosted: Sun May 02, 2004 8:35 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

[/quote]

Back to top
Stratosfear
Sr. Member

PostPosted: Sun May 02, 2004 9:31 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

[/quote]

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 12:40 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Mielenkiintoista, Stratosfear quottaa postauksia eikä lisää niihin mitään...
(ainakaan minä en mitään miehen omaa kommenttia löytänyt tuosta edellisestä postistaan)

Palasin eilen lomalta ja ajattelin että kuinkahan monta sataa viestiä tänne on tullut, yllätyin kun huomasin että Strato puolelle niitä oli tullut n 4-5 kpl

Bändin tilanne on tällä hetkellä mitä on, emmekä me fanit tiedä asiasta mitään konkreettista. Odotan innolla sitä päivää kun stratocomiin ilmestyy varsinainen uutinen bändin jatkoa koskien. Olen ollut kurkkua myöten täynnä näitä Stratosfearin "uutisia" joita hän latelee tasaisin väliajoin mutta mitä helvettiä? Eihän tässä tarvitse kuin todeta että mies puhuu mitä sylki suuhun tuo ja antaa jätkän olla noiden juttujensa kanssa. Olen aivan satavarma siitä että heti kun Stratovariuksen jatko/lopettamispäätös varmistuu, siitä ilmoitetaan kyllä. Aivan yhtä varma olen siitä että Stratosfearilla ei ole mitään varmoja tietoja eikä hänelle ole kukaan toimittaja kertonut yhtään mitään. Jos näin olisi, olisimme me muutkin jo nähneet juttuja bändin tulevaisuudesta.

Back to top
Stratosfear
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 2:16 pm    Post subject: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Figaro1 wrote:
Bändin tilanne on tällä hetkellä mitä on, emmekä me fanit tiedä asiasta mitään konkreettista.

Totta. Hyvin harva ihminen tietää todellisuudessa mitä Stratovariuksessa oikeasti tapahtuu. Tiedotteet ja todellisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.

Quote:
Figaro1 wrote:
Odotan innolla sitä päivää kun stratocomiin ilmestyy varsinainen uutinen bändin jatkoa koskien. Olen ollut kurkkua myöten täynnä näitä Stratosfearin "uutisia" joita hän latelee tasaisin väliajoin mutta mitä helvettiä? Eihän tässä tarvitse kuin todeta että mies puhuu mitä sylki suuhun tuo ja antaa jätkän olla noiden juttujensa kanssa. Olen aivan satavarma siitä että heti kun Stratovariuksen jatko/lopettamispäätös varmistuu, siitä ilmoitetaan kyllä.

http://www.stratovarius.com/forum/ viewtopic.php?TopicID=4895&page=0[/url]

Quote:
Figaro1 wrote:
Aivan yhtä varma olen siitä että Stratosfearilla ei ole mitään varmoja tietoja

Nyt Figaro1 kirjoittaa ihan omiaan. En ole misään väittänyt, että minulla olisi mitään varmoja tietoja.

Quote:
Figaro1 wrote:
eikä hänelle ole kukaan toimittaja kertonut yhtään mitään.

Figaro1 taas kirjoittaa omiaan. En ole misään väittänyt toimittajan kertoneen minulle henkilökohtaisesti tietoja.

Quote:
Figaro1 wrote:
Jos näin olisi, olisimme me muutkin jo nähneet juttuja bändin tulevaisuudesta.

Tämä taasen ei pidä mitenkään paikkansa, Sinä et tiedä yhtään mitään siitä mitä henkilöitä minä tunnen. Minä voin tuntea, vaikka Kai Hansenin. Kerrottakoon kuitenkin nyt, että minä en tunne Kai Hansenia.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 7:17 pm    Post subject: Re: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Tuon tasoista on tuo Sinun oma tekstisi minun silmissäni. Jos maailmassa on vähänkään realismia, sinä et sitä tule koskaan ymmärtämään

Back to top
SirJuzzi
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 7:45 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Onnitteluni äärimmäisen fiksusta quote-toiminnon käyttämisestä. Very Happy

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 8:38 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Kiitos kiitos. Ainakin itse saan tuosta paljon paremmin selvää kuin niistä iki-ihanista

"Malys wrote: Malva wrote: Laaka wrote: Joopa" kommenteista että kuka sanoi ja mitäkin

Back to top
Stratosfear
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 9:10 pm    Post subject: Re: Re: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Ehkä sinnun kannattaisi mennä käytöstapa-/keskustelukurssille. No ehkä, kun saat ikää lisää niin kasvat vielä aikuiseksi. Ainakin nykymenolla siihen tuntuu vielä olevan pitkä aika

Back to top
classic
Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 9:32 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

No niin, jäitä hattuun Smile Kumpikaan ei tajua toista ja sillä sipuli. Kuukauden sisällä tilanne tulee selviämään jonkin verran. Nimittäin siitä, pitääkö strato seuraavan keikkansa. Ja se on faktatietoa se.

Back to top
Eini
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 9:50 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Vastaus kysymyksiinhän löytyy nyt Straton sivuilta. Käykääpäs lukemassa sieltä. Ja tästä lähtien voisi Stratosfear pitää päänsä kiinni.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 10:01 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Stratosfearille terveisiä että menee kertomaan niitä iltasatujaan todellakin jonnekin muualle.

Back to top
ploughman
Member

PostPosted: Mon May 03, 2004 10:37 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Back to top
Laaka
Sr. Member

PostPosted: Tue May 04, 2004 1:40 pm    Post subject: Re: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Quote:
Figaro1 wrote:
Kiitos kiitos. Ainakin itse saan tuosta paljon paremmin selvää kuin niistä iki-ihanista

"Malys wrote: Malva wrote: Laaka wrote: Joopa" kommenteista että kuka sanoi ja mitäkin

En tiedä olenko minä sinun mielestäsi tuollainen quottaaja? En ole ikinä postannut tuollaisia pitkiä quote- ketjuja.Vai olinko minä vain esimerkkinä? Ja minun mielestä en ole myöskään tuollaiseen joop, juupa, eipä, olipa- tapaan syylistynyt. Vai? Enkö ole ainakaan väitellyt tobikeissa...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Tue May 04, 2004 3:18 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Käytin Laaka sinua vain täysin puhtaasti esimerkkinä, rest in peace!

Back to top
Laaka
Sr. Member

PostPosted: Tue May 04, 2004 3:30 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Jaah, no ajattelin vaan kun sait juuri mnut valittua kaikkien muiden joukosta:)

...Anteeksi tsättäily Smile

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Malva
Sr. Member

PostPosted: Tue May 04, 2004 5:59 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Mä en kyllä koskaan käytä quotea noin, kiitti vaan.

Ja sitäpaitsi ÄLÄ KOSKAAN QUOTOI KUIN SE, MIKÄ ON TARPEELLISTA JA POISTA KAIKKI MUU POSTISTASI.

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Tue May 04, 2004 6:08 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Kuinkahan monta kertaa Figaron käyttäessä quotea minä olen saanut ihmetellä että mikä piru mahtaa olla Figaron omaa tekstiä, quotesta ei ota selvää pirukaan. Ja lainataan ehdottomasti aivan liikaa tekstiä. Epäolennaista mukana ja PALJON. No, enpä jaksa nykyään Figaron posteja pahemmin lukeakaan, päänsäryn niistä vaan saa. Ja mielipiteet muuttuvat kuin tuuliviiri.

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Wed May 05, 2004 10:15 am    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Lopetan näin ollen quottaamisen kokonaan tai sitten teen sen manuaalisesti. Et ole yksin ongelmasi kanssa

Ja mitä tulee minun kommenteista aiheutuvaan päänsärkyyn niin tähän voisin joko todeta että saan itse päänsärkyjä monien monituisten kirjoittajien teksteistä mutta jos joku tyyppi sattuu jurppimaan(esim minä Sinua Malys)niin ei kukaan pakota lukemaan. Ja jos olen niin paska jätkä niin Killfile on juuri minua varten suunniteltu Wink

Back to top
Malys
Sr. Member

PostPosted: Wed May 05, 2004 12:14 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Figaro: Minä puhuin quoteista, kun käytät quoteja, niin niitä ei jaksa lukea, koska saa päänsäryn kun yrittää selvittää mikä on kenenkin tekstiä. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun on pitänyt etsiä alkuperäinen posti ja katsoa mitä siinä lukikaan ja mitä on kirjoittanut quoten käyttäjä

Back to top
Figaro1
Sr. Member

PostPosted: Wed May 05, 2004 12:53 pm    Post subject: Re: Tolkki sairaalaan. Add User to Ignore List Reply with quote

Sitten luovun quoten käytöstä

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Stratovarius Community Forum Index -> Stratovarius keskustelu Suomeksi All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum