Kuolema

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland
Re: Kuolema

Post by Figaro1 » Fri Apr 30, 2004 8:42 am

17 vuotias on Figgen veikkaus.

Oikeasti Jouni voisi tosiaan ottaa pään käteen
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Sacce
Sr. Member
Posts:552
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:57 pm
Location:Lahti

Re: Kuolema

Post by Sacce » Fri Apr 30, 2004 11:35 am

Näin sanoi JouNi@Arcticmetalshare ikä-topicissa:
itelläni 15wee tulee lasiin vasta 9.4. eli ei enää kovin kauaa(wee)
Et luovuttaa saa, sillä rinnassasi hakkaa... sydän metallinen!!

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Re: Re: Re: Kuolema

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sat May 01, 2004 10:30 am

StratoPummi wrote:
JouNi@Arcticmetalshare wrote:

sinäpä sen sanoit NightOwl, että hoitoon tai apua jostain ettei tarvis sieltä pöydältä hypätä.
Menisitkö sinä hoitoon, jos sinulla menisi huonosti..? Menisinkö minä..? Se on nimittäin ISO kynnys hakea apua ja foorumeille tuskansa kirjoittaminen voi joissain tilanteissa tuntua helpottavalle.

Että Jouni miettii nyt hetken.
..ja olen miettinyt.Ehkä en menisi jos olisin yksin, mutta jos kaverit ja suku tukisivat luultavasti menisin.
joten siitä olenkin huolissani onko rantasella ketään joka sen sinne hoitoon saisi tai edes rohkaisisi jatkamaan,sillä joku sanoi kerran että itse murha on itsekkäin teko minkä voi muille tehdä, viedä itsensä pois toisten luota ja aiheuttaa heille samalla surua.
saatoin tietysti käyttää tapani mukaan hieman rankkaa kieltä kun noita aikasempia kirjottelin, mutta silloin syynä oli lähinnä se että Rantasen iänikuiset valitukset otti hieman jo pattiin. mutta lueskeltuani hieman muiden "masennus"-kokemuksia tajusin ettei se elämä ehkä ihan aina ole helppoa ja joskus masentaa ihan ketä vaan. jopa minuakin.
mutta samaa mieltä olen niinkuin aikasemminkin että apua jostain ja voimia että jaksat Rantanen ja mieti ainakin kolmesti mitä aiheutat jos päätät päiväsi hyppäämällä sieltä pöydältä...se ei ole se oikea ratkaisu!
ehkä nyt apua Rantaselle en voi omasta puolestani muuten antaa kuin kannustaa eteenpäin, ethän voi tietää mitä huomenna tapahtuu jos et elä ja ota selvää!
kuuntele muita,hekin ovat selvinneet! osoita että sinussa on vielä voimaa nousta ylös!
We´ll find a place where the sun still shines..

Raven
Member
Posts:289
Joined:Sun Nov 23, 2003 1:32 pm

Re: Re: Kuolema

Post by Raven » Mon May 03, 2004 7:46 pm

...Tell me why
No heart to cry
Hang me high...

Nightwish - Romanticide

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Re: Re: Re: Re: Kuolema

Post by ozzie » Tue May 04, 2004 11:10 am

JouNi@Arcticmetalshare wrote:

..ja olen miettinyt.Ehkä en menisi jos olisin yksin, mutta jos kaverit ja suku tukisivat luultavasti menisin.
joten siitä olenkin huolissani onko rantasella ketään joka sen sinne hoitoon saisi tai edes rohkaisisi jatkamaan,sillä joku sanoi kerran että itse murha on itsekkäin teko minkä voi muille tehdä, viedä itsensä pois toisten luota ja aiheuttaa heille samalla surua.
saatoin tietysti käyttää tapani mukaan hieman rankkaa kieltä kun noita aikasempia kirjottelin, mutta silloin syynä oli lähinnä se että Rantasen iänikuiset valitukset otti hieman jo pattiin. mutta lueskeltuani hieman muiden "masennus"-kokemuksia tajusin ettei se elämä ehkä ihan aina ole helppoa ja joskus masentaa ihan ketä vaan. jopa minuakin.
mutta samaa mieltä olen niinkuin aikasemminkin että apua jostain ja voimia että jaksat Rantanen ja mieti ainakin kolmesti mitä aiheutat jos päätät päiväsi hyppäämällä sieltä pöydältä...se ei ole se oikea ratkaisu!
ehkä nyt apua Rantaselle en voi omasta puolestani muuten antaa kuin kannustaa eteenpäin, ethän voi tietää mitä huomenna tapahtuu jos et elä ja ota selvää!
kuuntele muita,hekin ovat selvinneet! osoita että sinussa on vielä voimaa nousta ylös!
Hyvä Jouni. Ajateltua asiaa. Tuohon mielipiteeseen minäkin voin yhtyä.
Näinhän se on...

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Kuolema

Post by Rantanen » Tue May 04, 2004 11:33 am

Olen vielä hengissä mutta sukulaisten puolelta tulee pian hautajaiset eteen. Ihan luonnollinen kuolema, ei siinä mitään. Kai se on jotenkin vaikuttanut minuunkin. En ole missään vaiheessa varsinaisesti hautonut itsemurhaa, en ole ollut niin epätoivoinen, mutta aika masentunut kylläkin. Olen tehnyt joitakin typeriä juttuja, ne ovat melko pieniä, mutta vituttavat, omatuntoa soimaa parista pikku jutusta. Ei, en ole tehnyt kenellekään muulle henkistä tai fyysistä väkivaltaa, mutta pettänyt luottamuksia.

Lähden perjantaina kesämökille tekemään hommia. Toivottavasti siellä on kivaa.
One by one we all give in.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Kuolema

Post by Jonna » Tue May 04, 2004 4:02 pm

On mullakin ptkä kokemus suoranaisesta kiusaamisesta tai ainakin syrjinnästä, siis kouluajoilta.
Kouluun meno pelotti tai muuten vain ahdisti, kun ei ollut samanhenkistä seuraa samalla luokalla. Monesti jäin yksin kun piti muodostaa ryhmiä ja sitten piti vain tunkea johonkin porukkaan, ainakin näennäisesti.

Onneksi tuo aika on jo kaukana takanapäin. Itsemurha-ajatuksia ei ollut, mutta oman arvottomuuden tunteita kylläkin. En tiennyt mikä minussa oli vikana, koska muita ei juuri kiusattu tai jätetty ulkopuolelle.
Ei ollut elämä helppoa, mutta en väitä että se olisi sitä vieläkään. Kohtuullisesti menee kuitenkin.
Fani-78

Locked