Tämä foorumi...

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am
Tämä foorumi...

Post by Malva » Fri Apr 30, 2004 2:12 pm

...on aika ainutlaatuinen.

Missään muualla en ole törmännyt tällaiseen. Jaamme elämämme ilot ja surut, olemme kaikki loppujen lopuksi kavereita keskenään, vaikka tänne mahtuu näitä riitapukareitakin (itseni mukaanlukien ;) ). Tuemme toisiamme, näpäytämme toisiamme, olemme jopa huolissaan toisistamme. Oikeastaan minun ei enää edes kuuluisi olla tällä foorumilla, sillä onhan tämä Straton foorumi ja minä olen lakannut fanittamasta Stratoa jo jokin aika sitten, mutta porukka on täällä jotenkin niin... ainutlaatuista, ilmapiiri on niin ainutlaatuinen, etten halua lähteä poiskaan...

Näillä sanoin toivotan mukavaa vappua kaikille ja iloista kesän odotusta, itsellänihän kesäloma jo tavallaan alkoi. :)

~Heidi

ElDiablo
Sr. Member
Posts:1490
Joined:Sun Mar 03, 2002 5:53 pm
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by ElDiablo » Fri Apr 30, 2004 2:29 pm

...teille ei enää tarjoilla!

Noh noh, leikkiähän tämä vain :D

Se on kyllä myönnettävä, että paikoin suuria tunteita tämä lauta kyllä herättää, suuntaan jos toiseen. Vaikka itselläni vaaka kellahtaa yleensä sinne toiselle puolelle, niin kyllähän täällä ihan hyvää juttuakin on.

Notta wappua vaan kaikille, melkein tasapuolisesti.
'Religion is the most malevolent of all mind viruses' - Arthur C. Clarke

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by Piiuska » Fri Apr 30, 2004 3:43 pm

Last edited by Piiuska on Fri Apr 30, 2004 12:43 pm, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
Sir. Decadence
Sr. Member
Posts:1333
Joined:Tue Sep 30, 2003 12:38 pm
Location:Dreamspace
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by Sir. Decadence » Fri Apr 30, 2004 3:55 pm

Onhan täällä tosiaan hyvää porukkaa.
Erästä toista foorumia, jolla käyn tämä ei kuitenkaan ihan vastaa, koska se foorumi on hyvin pieni kävijämäärältään ja kaikki tuntevat toisensa siellä erittäin hyvin, ilot ja surut jaetaan sielläkin.
Mutta tämä on suunnilleenkin se foorumi suuremmassa mittakaavassa, jotenka hatunnosto vaan Stratofoorumille!
On tämä kyllä loistofoorumi! :)
Ja miksihän luet signatureani?

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Tämä foorumi...

Post by Haven » Fri Apr 30, 2004 4:01 pm

On, aivan loistava lauta! Mutta siitähän saa kiittää kaikkia laudan käyttäjiä! Jopa jo legendaarista goofya, jolta sai hyvät naurut välillä.. :D

HYVÄT PÄSSIÄISET KAIKILLE!
Aya!

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by *Elina* » Fri Apr 30, 2004 5:59 pm

Juu,kiva foorumi on :). Ja sehän on vain mukavien käyttäjien ansiota :)! Jee!
Kun menette tänään baariin ja ostatte pääsylipun,niin muistakaa minua,sillä itse vietän vappua pääsylippuja myyden :D! Hauskaa vappua, toivottaa Elina :).

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Tämä foorumi...

Post by Mare » Fri Apr 30, 2004 6:20 pm

Vaikka tämän foorumin taso onkin hivenen laskenut siitä mitä se pari vuotta sitten oli, on tää silti suurimmaksi osin kiva paikka vieläkin. Ihan mielellään tänne tulee katsastamaan mitä muille kuuluu. :) Se on myös tosiaan sanottava että yleensä täällä on aina joku joka osaa auttaa/neuvoa mikäli jokin ongelma on.

Mutta joo. Railakkaat vaput vaan kaikille!
This is the Arockalypse!

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Fri Apr 30, 2004 7:05 pm

mielemmun täällä vierailen kuin SA:n foorumilla vaikka kovempi SA fani olenkin.
ja ilmapiiri on välistä mahtava,esim. YAY ja VITSI-GALLUPPI ovat jakaneet iloja minun ja kavereideni kesken vaikka he eivät tätä foorumia edes selaa.
ja joskus on minuakin potuttanut kun on jotakin tullut sanottua ja se on loukannut muita,esim. tänne tullessani sain aikamoiset vihat päälleni samoin saatoin käyttää ehkä HIEMAN harkitsematonta kieltä Rantasen KUÒLEMA-topikissa...joten anteeksi, mutta aika muistot kultaa! :D
JA HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!!! :lol:
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Faxon
Member
Posts:116
Joined:Tue Oct 15, 2002 11:15 am

Re: Tämä foorumi...

Post by Faxon » Fri Apr 30, 2004 9:17 pm

VAPPUJA!!! :D :D
(KÄNNIT)
Perhana mitkä sävärit!

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by Sami112 » Sat May 01, 2004 1:33 am

ärrärrrrärärärrrryargh*RöyH**Hik* Joo, hyvä voorumi on...oiskohan tää kuulunu yay:hin? No sama se, täällä se on kuitenkin..*Rääägh*
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by Curry » Sat May 01, 2004 11:57 am

Joo, tää on kyllä hyvä paikka. Voitais pitää joskus ne pirskeet!

Niitä odotellessa, hauskaa vappua! :D

-Tuomas-
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by Malys » Sat May 01, 2004 12:10 pm

Straton foorumeilla minäkin olen ollut mukana jo reilut 3 vuotta ja omasta mielestäni tää on paras foorumi niistä joilla olen. Aika jännä, joistakin ihmistä joihin olen ekan kontaktin saanut foorumin on tullut ihan oikean elämän kavereita. :D
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

User avatar
Mormegil
Sr. Member
Posts:4327
Joined:Fri Apr 25, 2003 2:31 pm
Location:United States of Europe, FI, Pori
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by Mormegil » Sat May 01, 2004 12:32 pm

Vappu, kuten kaikki muutkin juhlat, paitsi ehkä Joulu, ovat perseestä, joten en toivo kellekään hyvää sellaista. :evilgrin:
Last edited by Mormegil on Sat May 01, 2004 9:34 am, edited 1 time in total.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by StratoPummi » Sat May 01, 2004 8:50 pm

Kyllä tämä minunkin mielestäni on varsin idyllinen paikka. :) Kuitenkin jossain vaiheessa kohtapuolin tulee jo puolitoista vuotta täällä täyteen. :)

Persoonallista ja mukavaa porukkaa. :D
PA-PE-RI-MASSAA
SUO-RAT HAMPAAT
LAI-HAN TY-TÖN VATSAA POLTTAA!

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Tämä foorumi...

Post by Strato4ever » Sat May 01, 2004 10:57 pm

Hyvin pitkälti samoilla linjoilla olen. Jotenkin en vain ole "päässyt sisälle" mm. Nightwishin ja Sonatan foorumeihin samalla tavalla kuin aikoinaan pääsin stratofoorumiin sisään. Joku tässä mestassa vetää puoleensa :)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
JouNi@Arcticmetalsha
Sr. Member
Posts:355
Joined:Tue Jan 27, 2004 8:42 pm

Re: Re: Tämä foorumi...

Post by JouNi@Arcticmetalsha » Sun May 02, 2004 7:56 am

Strato4ever wrote:
Hyvin pitkälti samoilla linjoilla olen. Jotenkin en vain ole "päässyt sisälle" mm. Nightwishin ja Sonatan foorumeihin samalla tavalla kuin aikoinaan pääsin stratofoorumiin sisään. Joku tässä mestassa vetää puoleensa :)
Sonatan foorumilta puuttuu se joku ja Nightwishin käytön lopetin noin muutaman päivän kuluttua koska huomasin että off-topic-puolelta löytyy samat jutut kuin Straton ja SA:n foorumeilta.
tänne tullessani heti jäi jotain käyttäjiä mieleen avatarin takia,ja kun ei niitä sonatan foorumilla ole harvemmin pelkkää nickiä katsoo sen tarkemmin.
eli pikku vinkki Malva :D
We´ll find a place where the sun still shines..

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Tämä foorumi...

Post by Eini » Sun May 02, 2004 12:10 pm

Me ollaan parhaita! :D
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

Haven
Sr. Member
Posts:1508
Joined:Sat Jan 18, 2003 12:31 am
Location:Eurajoki

Re: Tämä foorumi...

Post by Haven » Sun May 02, 2004 2:35 pm

Ja tämähän on suht siisti lauta. Muilla laudoilla taitaa niitä kuvia olla signaturenakin, mutta täällä niitä ei näy, ja juuri tuo mitä Jouni sanoi, että avatareista yleensä tunnistaa kuka on kirjoittanut, ei tarvitse edes vilkaista nickiä. Ja niin kotoiset nämä väritkin. =P
Aya!

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by Alexi » Sun May 02, 2004 3:07 pm

Kiitoksia tosiaan kaikille että olette olleet mukavia postaajia ja että tämä foorumi pysyi mukavana vaikka yhdessä vaiheessa vähän toiseltaa näyttikin.On tänä ollut paras foorumi mihin minä olen viestitellyt. Mukavat vaput,kesät sun muut vaan kaikille minunki puolesta

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Re: Tämä foorumi...

Post by hevi_man » Sun May 02, 2004 8:52 pm

Eini wrote:
Me ollaan parhaita! :D
Mutta minä olen paska :) .

Kyllähän tämä foorumi on ainutlaatuinen.Joskus kun alkaa vituttaa niin tänne sen voi purkaa todella hyvin.
Välillä on kyllä tänki foorumin taso ailahdellu aika lailla mutta viime aikoina ei oo ollu MINUSTA mitään erikoista.

(muistuttaa tämä foorumi välillä vähän Finntrollin foorumia, jossa ei puhuta asiaa oikeastaan koskaan ;) )
Led by the reaper I walk in the night...

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by Nightwarrior » Mon May 03, 2004 10:12 am

Totta puhutte! Minunkin suosikkifoorumini on tämä ollut jo pitkään. En tiedä mikä täällä kiehtoo, mutta jokin vetää tänne aina uudelleen :) Vaikka viime aikoina olen intin takia kirjoitellut vähemmän tänne, on täällä pakko päästä käymään edes kerran viikossa lukemassa uudet viestit.

Ja yksi suuri syy, miksi viihdyn täällä, on juuri se että täällä on suht aktiivista porukkaa!

Iso käsi Meille! :D
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Re: Tämä foorumi...

Post by Sami112 » Mon May 03, 2004 2:47 pm

Nightwarrior wrote:

Iso käsi Meille! :D
Image
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Tämä foorumi...

Post by Figaro1 » Mon May 03, 2004 6:58 pm

Jos minä en tästä forumista nauttisi, en pomppaisi täällä kymmentä kertaa päivässä :)
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by Katja » Mon May 03, 2004 7:52 pm

joo nyt vois itekki vastata tähän ketjuun :) mutta jooh tämä on sinällään tosiaan ainutlaatunen foorumi, vaikken tosiaan itteäni enään voi kanskaan lukea niihin superhyper faneihin niin silti täällä tulee aina vähintään pari kertaa päivässä tultua käytyä...ihan vain siksi koska täällä on jotenkin kuiten niin ihana ilmapiiri ja ehkä se vaikuttaa niin paljon että olen tämän kautta oppinu tuntemaan mulle niin tärkeitä ihmisiä että en tiä...tämä lauta saanu paljon aikaan *avautuminen* :D noh eih mutta se on todellakin jännää että kaikki täällä omat ilonnsa, surunsa jakaa tasaisesti...hassua sinällään :)
Image

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by Syncope » Mon May 03, 2004 8:15 pm

Ainoa forumi, jota jaksan säännöllisesti seurata! Loistavaa porukkaa! :evilgrin:
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Tämä foorumi...

Post by Misty » Tue May 04, 2004 8:11 am

Kovin aktiivisesti en viime aikoina ole kirjoitellut, mutta kyllähän täällä tulee kävästyä tosi usein lukemassa. Tämä foorumi on kyllä se ainoa, jota jaksan seurata useimmin. Täältä löytyy ne mukavimmat ja mielenkiintoisimmat ihmiset. Tunnen jotenkin suurempaa läheisyyttä ihmisiä täällä kohtaan, kuin muilla laudoilla. Ja edelleen toivoisin tapaavani ainakin osan porukasta, mielellään vaikka kaikki. :)
~Still waters run deep~

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Tämä foorumi...

Post by ozzie » Tue May 04, 2004 10:56 am

Jännä juttu että näennäisesti kovin erilaisista personallisuuksista löytyy näinkin paljon samanhenkisyyttä. Te olette kaikki ihan symppiksiä :)
Näinhän se on...

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by Jonna » Tue May 04, 2004 3:29 pm

Olen itse myös viihtynyt täällä hyvin. Olisi joskus taas mukava tavata teitä muita jotka täällä käyvät aktiivisesti. Viime vuonna mentiin yhdessä sinne urheilutalolle ja sen jälkeen vielä pienissä porukoissa jatkoille.

Voitaisiinko silloin kesällä Qstockin aikaan tai Jalometallissa tavata? Ainakin sinne Qstockiin olisi tarkoitus mennä Moonsorrowia katsomaan. :)
Fani-78

FlyingSnow
Member
Posts:77
Joined:Sun Mar 23, 2003 4:22 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by FlyingSnow » Tue May 04, 2004 4:31 pm

Minä olen ikuinen nyybie täällä... Mutta vaikka en kovin ahkerasti postailekaan, niin säännöllisesti tulee aina palattua tänne lukemaan teidän juttuja.

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Tämä foorumi...

Post by stratowiruz » Tue May 04, 2004 5:59 pm

Onhan täällä tullut pyörittyä - viime aikoina joskin harvakseltaan. Pitäsköhän aktivoitua uudelleen? Kesä tulossa! Tuo englannin kielinen puoli ei kyllä juurikaa nappaa, mutta ehkä mä täällä turvallisella kotimaisella puolella pysyisin edelleen. Ellei joku ala vääntää jotain siansaksaa... No joo. Tuttuja on tullut osaksi joistakin nimimerkeistä, jopa oikeassa elämässä tavattuani. Ihan kiva juttu, ja homma jatkunee!

Locked