Mitä teet lomalla??

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
User avatar
Moikko
Sr. Member
Posts:826
Joined:Thu Nov 14, 2002 11:19 am
Location:Vantaa, Finland
Contact:
Mitä teet lomalla??

Post by Moikko » Wed Jun 09, 2004 8:30 am

Itse voin kertoa sen verran että olen perheeni ja appivanhempien kanssa lähdössä Juhannuksen jälkeen Ranskaan autolla josta meille on varattuna talo 2 viikoksi ja reissuun kaiken kaikkiaan tuhlaantuu aikaa reilu 3 viikkoa joten odottelen erittäin suurella innolla alkavaa lomaani.. :D 8)
Last edited by Moikko on Thu Jan 01, 1970 2:00 am, edited 1 time in total.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Katja » Wed Jun 09, 2004 11:09 am

hmmm noh kesälomaa ollu tuolta maaliskuusta asti melkeempä mutta nyt kesällä ei oikein mitään ihmeempiä ole suunnitelmissa PAITSI Provinssirock mitä oottaa iha innolla :D ja sit olis tarkotus päästä joskus ens kuussa Helsinkiin ku olikoha se tavastialla on kotipellon keikka ja kaverin synttärit, olis siisti päästä sinne, jos tästä repis jostain rahaa.. :eyes
Image

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by NightOwl » Wed Jun 09, 2004 11:18 am

Mulla alkaa loma viikkoa ennen juhannusta, eli puolitoista viikkoa olisi vielä sinniteltävä töissä! Lasken jo päiviä... Lomalla meinaan pyöräillä mökin ja kodin väliä (50 km per sivu). Tarkoitus olisi mökkeillä viikonloput, viikot olen varmaan kaupungissa ja etsin asuntoa. Otan rennosti, tapaan kavereita, käyn terasseilla, picnicillä Suomenlinnassa... Kaikki festarit joille meinaan mennä, jää tänä vuonna lomani ulkopuolelle. Täytyy muuten yrittää saada vapaata niitä varten... Toinen osa lomastani on elokuun lopulla, silloin lähden viikoksi Kreetalle.
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by *Elina* » Wed Jun 09, 2004 1:02 pm

Miun suurin missio oli ottaa aurinkoa ja uida 8). Noh,alkukesän säät on ollut vähän muuta miltä...
Töissä olen tässä meidän ravintolassa. Nyt lähinnä siivoilen,kunnes juhannuksena täytän 18. Juhannukseksi mennään Kouvolan Partyplanettiin ( :eyes) joka jääkin sitten ainoaksi festariksi,kun Ilosaari peruuntui :~( .
Soutuvene pitäis myös heittää järveen,niin pääsisin kavereitten kanssa mato-ongelle. Lupasin heidät onkimaan viedä.
Niin ja ajokortti olis tarkoitus saada tässä kesän mittaan. Tosin ajotunteja puuttuu vielä jonkun verran,mutta kyllä se ehtii.

hevi_man
Member
Posts:250
Joined:Fri Jul 11, 2003 2:44 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by hevi_man » Wed Jun 09, 2004 1:33 pm

Koko kesäloma menee vaan ollessa, paitsi Qstokkiin ois tarkotus lähtee.Viikonloput ryyppää ja viikolla on kavereitten kaa.Telttailemaankin pitäis lähtee.
Led by the reaper I walk in the night...

Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Venus » Wed Jun 09, 2004 4:49 pm

Käyn riparin , menen TUKSAan, rantailen, häröilen, musisoin(nuotiohippikitara-tyyliin i hope ;) ), jaa-a noh, lomailen. 8)
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Re: Mitä teet lomalla??

Post by stratowiruz » Wed Jun 09, 2004 5:12 pm

Venus wrote:...menen TUKSAan...
Hmm, tarkoitatko Tucson nimistä kaupunkia Amerikassa, tarkemmin Arizonassa? Vai, jotain ihan muuta. No joo, kyllä mä tiedän. Minä? Koitan saada vahän vapaata töistä, en ole vielä päättänyt milloin. Mökillä voisi käydä, ehkä Porissa jazzeilla myös, syödä jäätelöä, juoda hieman terasseilla, uida, palvoa aurinkoa, ajella autolla, syödä hyvin, nauttia musiikista myös. En tiedä vielä! Mahdollisesti juhannuksen jälkee viikko töitä, sitte 3 viikkoo vapaata.
Last edited by stratowiruz on Wed Jun 09, 2004 2:12 pm, edited 1 time in total.

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Malys » Wed Jun 09, 2004 5:25 pm

No koko kesä menee täällä Hesassa opiskeluihin kuuluvaa pakollista työharjoittelua suorittaessa. Parin viikon päästä on about viikon loma (kun edellisenä viikonloppuna teen päiviä sisään) ja juhannukseksi kotiin. Nyt sunnuntaina on Helloween Tavastialla ja sitten Tuska. Mahdollisesti muillakin keikoilla tässä käyn, kunhan töiltäni jaksan, sen verran rankkaa kuitenkin seisoa koko päivä ja kävellä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Piiuska » Wed Jun 09, 2004 5:26 pm

Heinäkuussa töihin ja Tuskaan :) Tapaan siellä sitten myös erään hyvin läheisen ystäväni Ranskasta :)
Last edited by Piiuska on Wed Jun 09, 2004 5:23 pm, edited 1 time in total.
Live for now, like there's no tomorrow.

Enska
Sr. Member
Posts:524
Joined:Sun Mar 10, 2002 7:49 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Enska » Wed Jun 09, 2004 5:27 pm

Millä vitun lomalla?? :D No joo, paria kesäkurssiahan tässä käydään koulussa, ja huomenna Sauna Open Airiin. Ja Tuskaan tottakai.
Vesku Loiri Nasse-Sedälle tappiollisen biljardipelin jälkeen:
- Golfissa et pärjää ainakaan!
Nasse-Setä:
- Juu ihan mikä laji vaan käy kuule... jos sä oot tota tasoa!! =D

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Jonna » Wed Jun 09, 2004 5:55 pm

Teen töitä isän omistamassa firmassa, siis istun tietokoneen ääressä ja teen hommia (esim. taulukkolaskentaa, tekstinkäsittelyä ja kuvien piirtämistä).
Siinä samalla tulee kuunneltua levyjäkin. 8)

Kerran viikossa käyn ratsastamassa ja myöhemmin kesällä olisi tarkoitus osallistua maastoretkille islanninhevosilla (olen kerran jo kokeillut sitä talvella). Se riippuu ihan ilmoista koska eihän sitä vesisateella kannata lähteä ja maksaa siitä kymmeniä euroja. Hyvällä ilmalla (ei kuitenkaan hirveällä helteellä) se on nautittavaa ulkonaoloa josta voi sitten vähän maksaakin. Oi sitä vapauden tunnetta. :)
Kalliita nuo harrastukset silti on, ettei kovin usein ole tuollaiseen varaa. :(

Ulkomaanmatkoista en vielä tiedä tämän kesän osalta. Festareista ehkä menen sinne Qstockiin heinäkuussa.

Juhannuksena varmaan mökille Rokualle, missä aikaisemmatkin juhannusviikonloput on vietetty. On vaan luvattu aika viileää säätä jos niihin sammakko-ukkoihin nyt on luottamista. :buh:
Fani-78

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Re: Mitä teet lomalla??

Post by Nightwarrior » Wed Jun 09, 2004 6:15 pm

*Elina* wrote:
Juhannukseksi mennään Kouvolan Partyplanettiin ( :eyes)
Miekin olen tuonne tulossa ;) En kyllä ymmärrä miksi, kun bändit on mitä on mutta tuleepahan nyt edes jossain käytyä juhannuksena :eyes

Mulla kesäloma alkaa periaatteessa heinäkuun 9. päivä kun intti loppuu. Lomalla ois tarkoitus käydä Tuskassa, rentoutua, rullaluistella ja käydä ehkä vielä jossain muilla festareilla (esim. QStock)
~Life has given me much - maybe taken more
but those good times were always worth waiting for
When it's time to take leave of this world
I will leave with bitterness and joy~

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Re: Re: Mitä teet lomalla??

Post by *Elina* » Wed Jun 09, 2004 6:25 pm

Nightwarrior wrote:
*Elina* wrote:
Juhannukseksi mennään Kouvolan Partyplanettiin ( :eyes)
Miekin olen tuonne tulossa ;) En kyllä ymmärrä miksi, kun bändit on mitä on mutta tuleepahan nyt edes jossain käytyä juhannuksena :eyes
No sanotaanko nyt vaikka näin,että siellä ei ole kun kaksi bändiä,jotka haluan nähdä :D. Tuleepa sitten vietettyä bileteltassa aikaa... Ihan kivahan tuonne on kuitenkin kavereitten kanssa lähteä pilettämään :). Vaikka olenkin katkera siitä Ilosaaren peruuntumisesta :buh:.

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Figaro1 » Wed Jun 09, 2004 7:14 pm

Musta tuntuu että mistään lomasta ei voi puhua kun ei töitäkään ole :)

No, aion olla ainakin kolme päivää Tuskassa ja jos mahdollista niin myös muutaman viikonlopun mökillä. Varmaan tulee välillä myös käytyä Meikolla uimassa(makea järvi Espoossa)ja kavereita moikkailtua. Terasseilla en aio pahemmin notkua
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

Huliisi
Member
Posts:298
Joined:Wed Mar 12, 2003 9:01 pm
Location:Paska Kaupunni

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Huliisi » Wed Jun 09, 2004 7:29 pm

Pelaan jalkapalloa, uin, soitan kitaraa, tapaan kavereita ja jos jää aikaa niin saatan teurastaa muutaman lampaan.
Released from the rotten thoughts
No more pain
No more gods

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Eini » Wed Jun 09, 2004 8:13 pm

Kesälomaa vietän tämän ja ensi viikon ja sitten vielä heinäkuussa Tuskaviikon. Ensiviikolla olisi tarkoitus lähteä Provinssirockiin ja Juhannuksena ehkä Kalajoelle. Heinäkuussa tulen Etelä-Suomeen Tuska-viikolla jo maanantaina, alkuviikko lomaillen ja loppuviikko Tuskassa. Toivottavasti pääsen myös Qstockiin ja Jalometalliin. Muutenhan tuo kesä menee töitä tehdessä.
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Strato4ever » Wed Jun 09, 2004 8:54 pm

En kait mitään. Festareille on turha hinkua, töitäkään ei ole. Koneella istuessa hyvää musaa kuunnellessa tämä kesä taitaa vierähtää.
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Re: Mitä teet lomalla??

Post by cliff » Thu Jun 10, 2004 5:43 am

Piiuska wrote:
Tapaan siellä sitten myös erään hyvin läheisen ystäväni Ranskasta :)
]
Ranskasta... Hei, ranskalaiset ovat kummallinen... he laulavat koko paivä tyhmät laulut Popcorn vuoksi :D
<b>This is wrong</b>

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Re: Re: Mitä teet lomalla??

Post by Piiuska » Thu Jun 10, 2004 11:41 am

cliff wrote:
Piiuska wrote:
Tapaan siellä sitten myös erään hyvin läheisen ystäväni Ranskasta :)
]
Ranskasta... Hei, ranskalaiset ovat kummallinen... he laulavat koko paivä tyhmät laulut Popcorn vuoksi :D
Ei, Ranskalaiset eivät ole kummallisia, Cliff on :D
Wanna have some popkillercorn ?
Live for now, like there's no tomorrow.

User avatar
cliff
Sr. Member
Posts:3362
Joined:Fri Apr 19, 2002 10:38 pm
Location:Tampere

Re: Re: Re: Re: Mitä teet lomalla??

Post by cliff » Thu Jun 10, 2004 12:28 pm

(i"m wondering if someone here can understand that conversation... don't worry, I can't understand it neither :D)
Last edited by cliff on Thu Jun 10, 2004 9:29 am, edited 1 time in total.
<b>This is wrong</b>

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Curry » Thu Jun 10, 2004 12:39 pm

Parin tunnin päästä Saunaan, sitte heinäkuun puolivälissä inttiin. Tylsä kesä :D
"The coldest blood runs through my veins / you know my name"

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Piiuska » Thu Jun 10, 2004 4:41 pm

Perkeleen saunamiehet.. Noh, ottakaa hyvät löylyt, pitää kattoa ensi vuonna uudestaan mitä bändejä siellä soittaa ja tulla ittekkin paikalla :)

Cliff: Niin, minulla on syntymähumala..
Live for now, like there's no tomorrow.

Pentelesh
Sr. Member
Posts:597
Joined:Sun May 19, 2002 6:04 pm
Contact:

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Pentelesh » Thu Jun 10, 2004 5:15 pm

Millä lomalla?

Rantanen
Member
Posts:221
Joined:Fri Jan 02, 2004 1:04 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Rantanen » Thu Jun 10, 2004 7:05 pm

Ei tässä mitään varsinaista lomaa ole, olen ollut niin pitkään työttömänä. Huomenna raahaan hoikan varteni kesämökille Pohjois-savon sydämeen ja olen siellä juhannuksen yli. Viikon olen yksin, viikon vanhempien kanssa. Aion käydä kalassa, saunoa, juoda vähän olutta, syödä grillimakkaraa, kuunnella musiikkia ja luonnonääniä ja olla vaan. No joo Dostojevskia ja Hermann Hessea vois lukea välillä.
One by one we all give in.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Mare » Fri Jun 11, 2004 5:25 pm

Ööö. Vielä ens viikko töitä, sitten seuraavalla viikolla suuntaan ilmeisesti jo keskiviikkona kohti etelää. Tosin en ole varma kuinka etelään menen, ilmeisesti Valkeakoskelle. Perjantaina 25.6. sitten Nummirockiin jonne olen sopinut treffit yhden überihanan ihmisen kanssa. *ihkuilua* Ja tietenkin Straton ja Lordin keikat voisi katsastaa. ;) Sieltä suuntaan Kouvolaan kun näyttää tuo Lordi esiintyvän PartyPlanetissakin. =P

Ja heinäkuussa sitten tämä pakollinen Tuska. Ja jossain vaiheessa pitäis fysiikan kurssikin suorittaa, mutta eiköhän se siitä sitten....
This is the Arockalypse!

User avatar
Late-x
Jr. Member
Posts:48
Joined:Sun Apr 11, 2004 4:05 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Late-x » Fri Jun 11, 2004 5:34 pm

Enpä juuri mitään
Whatta fuck, an apple

Toxic Enema
Member
Posts:147
Joined:Sat Oct 25, 2003 11:17 pm

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Toxic Enema » Fri Jun 11, 2004 6:10 pm

Ei oo lommaa mutta pitkän taistelun jälkeen saavutettu yliopistopaikka haluamaani pääaineeseen lämmittää enemmän kuin mahdollisuus lorvailuun. Laastihommia ja vitutusta tiedosa kesäksi.
Juo enemmän sitä viinan paskoo niin opit!

Gallowspole
Member
Posts:159
Joined:Wed Feb 25, 2004 6:23 pm
Location:Turku-Rauma=Mynämäki

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Gallowspole » Mon Jun 14, 2004 5:03 pm

Loma??? mikä se on???????
There's a time to live, there's a time to die. But no one can't escape the Destiny.

STRATOJUHA
Member
Posts:240
Joined:Sun Mar 03, 2002 10:51 am
Location:Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Mitä teet lomalla??

Post by STRATOJUHA » Mon Jun 14, 2004 6:47 pm

Menemme bändin kanssa studioon tekemään 4:n biisin demo, jussina täytyy lähteä mökille ryyppäämään, ja vikalla loma viikonloppuna tuskaan.

Jukkis
Member
Posts:130
Joined:Thu Oct 10, 2002 10:48 am

Re: Mitä teet lomalla??

Post by Jukkis » Mon Jun 14, 2004 8:27 pm

Käyn Sulkavan Suursouduissa rykäisemässä kavereiden kanssa kirkkoveneellä 65 km, käyn Tuskassa perjantaina, vietän 30-v. synttärit, menen kavereiden häihin. Muun ajan vietän varmaan varsin tarkasti lasten kanssa. Vaimo onkin töissä mun loman ajan...
Huudan, heilutan tukkaa, pompin
Sydän pomppaa kun kuulen Smoken kompin

Mä oon hevari

Mä oon hevari

Mä oon hevari, kitarasoolo, tuplabasaribiitti
Ranneke missä on vittu viis rivii niittii
Nahkahousut, Iron Maiden selkälippu
Jonka yllä lukee: haistakaa vittu

Petri Nygård - Mä oon hevari :D

Locked