Männä kesä.

Täällä keskustellaan aiheista, jotka eivät liity Stratovariukseen.
Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am
Männä kesä.

Post by Malva » Wed Jul 28, 2004 6:51 am

Siis ei ole totta! Luin uutta Cosmoa eilen ja olin saada shokin kun siellä oli asiaa jo SYKSYSTÄ!!! Hitto, mistä ihmeen syksystä kun ei tässä kesääkään ole vielä päästy edes kunnolla viettämään?!

No aloinpahan sitten ajattelemaan että mitä olen tehnyt tämän kesän. Töitä, töitä ja töitä ja viikonloput bilettänyt hillittömästi. Mutta kaikki kesäasiat on jääneet tekemättä. Ei festareita, ja biitsilläkin vain pari kertaa. Ehtiiköhän sitä edes enää, nytkin tuolla ulkona sataa ihan tolkuttomasti... :(

Mites muilla ihmisillä tämä männä kesä on oikein kulkenut? Onko se jo tosiaan syksy???

Malys
Sr. Member
Posts:2525
Joined:Sat Mar 02, 2002 10:04 pm
Location:Finland
Contact:

Re: Männä kesä.

Post by Malys » Wed Jul 28, 2004 7:51 am

Oma kesä on mennyt töissä, kämpillä istuen koneen ääressä ja aika usein oon ollut jossain menossa, en kovin usein koko viikonloppua ole ollut samassa paikassa. Pari kertaa on tullut käytyä keikalla + Tuska, Helsinkiä olen kävellyt ympäriinsä. Hmm. Mitään biitsiä tai muuta auringonpalvontaa en ole edes kaivannut, en ole ikinä välittänyt ko. toimenpiteistä.

Mieli alkaa tehdä jo takaisin pohjoiseen, en yksikertaisesti jaksaisi asua kovin kauaa täällä Helsingissä. Perseestä koko kaupunki. Täällä on aivan liikaa kaikkea ja meikä ei tykkää. Ei mulla kylläkään kertaakaan ole ollut koti-ikävä, kyllästyminen alkaa vaan iskeä.
Evoluutio - se huolehtii niistä, jotka ovat liian tyhmiä huolehtimaan itsestään. -Darwinin palkinnot

stratowiruz
Sr. Member
Posts:2451
Joined:Wed Apr 17, 2002 9:23 pm

Re: Männä kesä.

Post by stratowiruz » Wed Jul 28, 2004 7:57 am

Töitä, töitä ja töitä... aivan kuten edellisetkin. Joskin olin juuri reilun viikon palkattomalla, rahaa paloi. Tuskan ulkopuolella kuuntelin osittain, ja Porissa kävin jazzeilla ihan Kirjurinluodolla asti. Joten tuli sitä festarifiilistä hieman koettua. Muuten sitä samaa, eli vettä sataa.

Aurinkoista jos olisi ollut enemmän, tavallaan olisi häirinnyt vain, koska olen ollut työssä kiinni. Loman ajan oli poikkeuksellisesti yllättävän hyvät kelit. Saapa nyt nähdä, syksy on hiljalleen tulossa. Suomessa neljä vuodenaikaa. Eletään päivä kerrallaan.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Männä kesä.

Post by ozzie » Wed Jul 28, 2004 7:57 am

Äläpä sure, Malva, elokuu on vielä toivoa täynnä biitsille menoa ajatellen. Festarit sen sijaan alkavat pikkuhiljaa vähentyä.

Minusta elokuu on loppukesää. Syksy alkaa vasta syyskuussa. Se on sitten vasta syksy kun lehdet alkavat kellastua ja yöpakkaset alkavat olla nokkosperhosia yleisempiä.

Mitähän minä sitten tein kesällä? Olin viikon mökillä. Join pullon kaljaa päivässä. Maalasin taloa (maalaan edelleen, mutta voiton puolella ollaan). Luin ainakin seitsemän kirjaa parempia säitä odotellessa. Kävin kaksilla festareilla (100% lisäys viime kesään verrattuna). Kävin Tykkimäellä ja Korkeasaaressa. Ajoin nurmikkoa (noin 700 neliötä) kerran viikossa. Kävin "pari" kertaa kalassa. Ja aion mennä vielä pari kertaa, koska kesä ei ole vielä lopussa. Sitäpaitsi kuka kieltää kalastamasta syksyllä..?
Näinhän se on...

User avatar
*Elina*
Sr. Member
Posts:1479
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:35 pm

Re: Männä kesä.

Post by *Elina* » Wed Jul 28, 2004 8:21 am

Mie olen vaan uinut ihan himona :D. Ja aurinkoakin olen ottanut aika paljon... Eli aina kun se jostain pilvenraosta on näyttäytynyt. Olen kyllä onnistunut jopa palamaan muutaman kerran ja nyt on ihan hyvä rusketus :).
Olen ollut töissä.
Yksillä festareilla,joilla oli vähän tylsää.
Ajotunnit olivat päivittäinen rutiini kesä-heinäkuun.
Soutamassa olen käynyt kerran,vaikka piti käydä joka päivä :D.
Lukenut olen.
Mutta ennen kaikkea olen vaan laiskotellut :D. Kohta pitäiskin tosin pikkuhiljaa kaivella kirjoja esiin,kun syksyllä olis kirjotuksia tiedossa :eek:. Matikkaa,ruotsia ja venäjää.

User avatar
Katja
Sr. Member
Posts:1346
Joined:Sun Mar 03, 2002 2:08 pm
Location:oulu
Contact:

Re: Männä kesä.

Post by Katja » Wed Jul 28, 2004 8:58 am

hui niihä se vain on että kyl se syksy sieltä alkaa tulee ku koulukki kohta osalla alkaa, kylläkään itelläni ei ala mutta joillakin :eyes mutta mitähän tässä kesän aikana onkaan tapahtunu, hmm noh kesäkuu meni siinä kesää vähän ootellessä, tuli käytyä provinssirock se kuulu niihi ilosiin asioihin ja tuli sit erottua noh pariaatteessa kahteen kertaan saman jätkän kans, eli sillon sitä sinkkuuduttiin... noh sit heinäkuu onki menn ihan vaan lukiessa kouluhommia ja pilestäessä, tullu tutustuttua aivan hirmuna uusiin ihmisiin, noh sen siitä saa ku lähti tornioon sillon yks kaunis ilta...sitä kyllä kadu ku saanu sen kautta monta hassua kaveria :D jaaa noh siinähän tuo menny tosiaan, ollu kylmä kesä vasta nyt tässä viikko sitten vasta heitin talviturkinki pois, että lämpöä ois kyllä saanu olla vähä enemmä, tosin ne helteet voi vielä yllättää ;)
Image

User avatar
Figaro1
Sr. Member
Posts:4368
Joined:Sun Mar 03, 2002 1:30 pm
Location:Olari, Espoo, Finland

Re: Männä kesä.

Post by Figaro1 » Wed Jul 28, 2004 11:10 am

Osa-aika töitä ja muuten lähinna lööbailua on Figaron kesä sisältänyt. Ensi kuun olen kokonaan töissä. Rahaa on niin perkeleen vähän että juuri mitään reissua ei ole voinut tehdä. Vähän tuntuu siltä että koko kesä on mennyt "itse edestään". Toisaalta olen "lomaillut" työttömänä niin kauan että tämä elokuun alkava työputki on melkeinpä tervettä loma-vaihtelua
I'm going nowhere. All the way to nowhere.

User avatar
Alexi
Sr. Member
Posts:461
Joined:Sun Jan 26, 2003 6:22 pm

Re: Männä kesä.

Post by Alexi » Wed Jul 28, 2004 11:56 am

Keikka rintamalta on ollut aika ikimuistoinen kesä kun on helloween nähty ja käyty ensimmäistä kertaa tuskassa.Sen verran matkustelin että kävin virossa ja mökillä kävin kerran.Helsingissä en ole juurikaan tänä kesänä aikaa viettänyt.Kesätöitä en saanut (tarttee koittaa saada tänä vuonna tettinä jostakin pienemmästä kaupasta töitä niin voisi saada kesätöitäkin sieltä).Uimassa en ole käynyt kertaakaan.Olen viettäny paljon aikaa vaan omissa oloissa. Hyvää loppu kesää kaikille!
Last edited by Alexi on Wed Jul 28, 2004 8:57 am, edited 1 time in total.

VariuS
Member
Posts:142
Joined:Sat May 01, 2004 2:13 pm

Re: Männä kesä.

Post by VariuS » Wed Jul 28, 2004 12:08 pm

Mitähän sitä ois tullut tehtyy..
Moottoripyörällä oon jauhanut toukokuun lopusta tähän mennessä n. 4 500 km, koneella on tullut muutamat yöt CS:ää ja Frozenia pelailtua, Kavereiden kanssa olen hillunut.. Tyypillistä tyhjäntoimitusta :)
Ai niin, metelli-klubilla kävin Sonataa katsomassa.

User avatar
King of Loss
Sr. Member
Posts:1130
Joined:Sat Mar 02, 2002 9:31 pm

Re: Männä kesä.

Post by King of Loss » Wed Jul 28, 2004 9:10 pm

Mennyt kesä on sujunut varsin nopeasti. Kevät muuttui kesäksi tiiviisti kandidaatintutkielmaa tehden. Kun se oli valmis olin viisi viikkoa kesätöissä tavoitteenani hankkia kunnon rusketus, kun kerta ulkona työskentelin. Siellä mitään rusketusta saanut. Kolme viikkoa olen nyt lomaillut. Lomaan on mahtunut vaeltamista Ruotsin lapissa, sukulaisten tapaamista, autolla ajelua pitkin Suomea, löhöämistä, tennistä, koodaamista, yms.
Kesän kohokohtia lienevät talviturkin heittäminen heinäkuun puolivälin jälkeen, vaellusreissu, siskon näkeminen hänen vuoden ulkomailla olon jälkeen, digikameran ostaminen ja tyttöystävän puolittainen pakottaminen ostamaan rullaluistimet (no, ei siinä suurta painostusta edes tarvittu).
Ensi maanantaina elokuun alussa olisi tarkoitus aloittaa työt pienessä IT-alan firmassa, joten rannalla löhöilyt ilmeisesti tältä kesältä jää tähän.
"Women never let you have a bite of ham. They always make you sit down for spinach."

Malva
Sr. Member
Posts:3804
Joined:Mon Mar 04, 2002 8:24 am

Re: Re: Männä kesä.

Post by Malva » Wed Jul 28, 2004 11:00 pm

ozzie wrote:
Äläpä sure, Malva, elokuu on vielä toivoa täynnä biitsille menoa ajatellen. Festarit sen sijaan alkavat pikkuhiljaa vähentyä.
No eihän siinä muuten, mutta kun aina ajattelen että mun synttärit on loppukesästä; ne meni jo. Ankkarock on loppukesästä; se on nyt viikonloppuna! Joten on niin utopistinen fiilis että tässäkö se kesä nyt oli. Tokihan on tapahtunut kaikkea, mutta vaan perusjuttuja, mitä voi tapahtua muulloinkin.

Plääh, on pelottavaa että jos se isonakin on tämmöstä kun duunia painaa ni menee vaan vuodenajat ohi. :(

User avatar
Strato4ever
Sr. Member
Posts:4228
Joined:Mon Mar 04, 2002 3:56 pm
Location:Jyväskylä, Finland

Re: Männä kesä.

Post by Strato4ever » Wed Jul 28, 2004 11:27 pm

Kesä meni ja menee vielä muutaman viikon ajan laiskotellessa. Töitä en saanut, eli kotona olen pääasiassa luuhannut. Vähän on tullut toki reissattuakin, alkukesästä olin viikon isoveljeni ja hänen perheensä luona auttamassa muutossa, sitten olin parin kaverin kanssa Jyväskylässä muutaman päivän. Kaustisen Kansanmusajuhlat tuli katsastettua, kuulemma. En muista sieltä paljoakaan asioita. Parasta kesässä ollu ehottomasti isoveljen lasten näkeminen...Niiin sulosta kattoa kun toinen jo juoksentelee pitkin taloa ja toinen opettelee vasta konttimaan / ryömimään :) Kotona ollessani olen istunut ihan helvetisti koneella, toki välillä leikannut nurmikkoa sun muuta, ettei menisi ihan koneella istumiseksi.

Nyt on oikeastaan jo ikävä koulua ja kavereita ja niitä mahtavia juttuja mitä tuli ekan lukiovuoden aikana keksittyä.

Hauskaa on kumminkin ollut, se on pääasia :)
Each funeral just makes
us realize, that life's
but a series of goodbyes.

Sami112
Sr. Member
Posts:4217
Joined:Sat Mar 02, 2002 11:10 pm

Re: Männä kesä.

Post by Sami112 » Thu Jul 29, 2004 12:25 am

Jos autoilua ei lasketa, niin päin persettähän tää kesä on mennyt..
Jano...Se lähtee juomalla.´´Finland alone - in danger of death, superb, sublime Finland! - shows what free men can do´´
-Winston Churchill
Broadcast speech
1940-

User avatar
NightOwl
Member
Posts:283
Joined:Mon May 12, 2003 11:24 pm

Re: Männä kesä.

Post by NightOwl » Thu Jul 29, 2004 7:30 am

Kyllä tänä aamuna mökiltä palaillessani ajattelin, että on niin syksyisen näköistä kun vain voi olla; synkkää, harmaata ja sateista, vain lehdet puuttui maasta! Mutta eipä silti vielä masennuta, uskon vakaasti, että vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä jne... :)

Minä aloitin kolmen viikon kesälomani viikkoa ennen juhannusta. Alkuloma kului lähinnä kodin ja mökin väliä pyöräillessä, lukiessa ja nettaillessa. Kävin myöskin tosi upealla viikonlopun pituisella melontareissulla! Talviturkin heitin jo vappuna!
Isän sydäninfrakti pysäytti puolessa välissä lomaa, ja loppuloma menikin sitten sitä ihmetellessä. Peruutin sitten esim. risteilyn ja muutamia muita lomasuunnitelmia.
Yllättävää kyllä, mun mielestä mulla oli ihan hyvät lomasäät, vaikka kaikki muut ovatkin valittaneet. Mä ajattelen jotenkin niin positiivisesti, että jos sateisessa päivässä on yksi aurinkoinen tunti, niin muistan sen aurinkoisena päivänä! Juhannuksenakin oli saaristossa niin mahtavat kelit, että siitä riitti hyvää mieltä moneksi viikoksi! Eikä mua muutenkaan pikku sade haittaa! 8)

Festareilla tuli käytyä normaalia vähemmän. Kävin ainoastaan Saunassa ja Tuskassa, yleensä on ollut tapana käydä myös Ruisrockissa ja Ankassa, mutta tänä vuonna ne jäi väliin. Muutamilla muilla keikoilla on tullut käytyä, tosin kesä on kyllä ollut keikkojen suhteen melko hiljaista. Ulkona olen muuten sitten käynyt tosi paljon, terasseilla istunut alvariinsa ja baareissa kolunnut ihan liiankin kanssa.

Töissä olen nyt ollut muutaman viikon, teen tämän kesän ajan vain pelkkää yövuoroa. Sopii mulle oikein hyvin! Ei aamuheräämisiä, ja vapaapäiviäkin on tavallista enemmän. Nyt sitten odottelen vielä elokuun lopulla olevaa viikon lomaa; silloin on tarkoituksena suunnistaa Kreetalle. Sitten saa jo syksy tullakin! :)
Great Power gives me a freakin' headache.

User avatar
ozzie
Sr. Member
Posts:528
Joined:Thu Aug 21, 2003 2:03 pm
Contact:

Re: Re: Re: Männä kesä.

Post by ozzie » Thu Jul 29, 2004 7:37 am

Malva wrote:Plääh, on pelottavaa että jos se isonakin on tämmöstä kun duunia painaa ni menee vaan vuodenajat ohi.
En mitenkään halua masentaa, mutta kyllähän se niin on. Nimimerkillä Done That, Been There... :(
Näinhän se on...

dwarflander
Member
Posts:193
Joined:Thu Jan 09, 2003 5:25 pm

Re: Re: Männä kesä.

Post by dwarflander » Thu Jul 29, 2004 8:24 am

King of Loss wrote:

Ensi maanantaina elokuun alussa olisi tarkoitus aloittaa työt pienessä IT-alan firmassa, joten rannalla löhöilyt ilmeisesti tältä kesältä jää tähän.
Onnea uuteen työpaikkaan :)

@Malva: kyllä se nimenomaan on niin että työelämään astumisen jälkeen on saanut tosissaan pitää huolen siitä että pystyy edes jotenkin nauttimaan kesästä ennenkuin se menee ohi. Valitettavasti ei oikein ole ainakaan minulta onnistunut.

Mun kesäloman eka osa ajoittui Juhannuksen molemmin puolin. Nummirock tuli katsastettua ja lopun aikaa sitten odottelin että sade loppuu :buh: Toisaalta olin niin loman tarpeessa ettei olisi haitannut vaikka olis satanu vanhoja ämmiä äkeet selässä. Mikään ei voita sitä fiilistä että aamulla aikaisin raottaa silmiä hyvin nukutun yön jälkeen ja tajuaa ettei ole mihinkään kiire. Voi rentoutua, ottaa hyvän asennon ja torkahtaa vielä hetkeksi :) Ai niin, koskapa oli huonot kelit, niin aika suuri osa ajasta kului shoppaillessa :err: Opin tekemään taikatempunkin: miten hävitetään mustaan aukkoon koko lomaraha noin sekunnissa :err:
Pimeys, tästä eteenpäin olet minulle valoa.
(André Gide)

Syncope
Sr. Member
Posts:406
Joined:Tue Mar 05, 2002 5:54 pm

Re: Männä kesä.

Post by Syncope » Thu Jul 29, 2004 2:46 pm

Töissä olen ollut koko kesän! En kertaakaan ole käynyt rannalla ja mökilläkin vain pari kertaa! Viikonloput yleensä oluen merkeissä!
Tuska on ainoa tapahtuma jossa olen käynyt. Aika hiljaista....

Perkele, huomasin tänään, että olen SirJuzzin kanssa samalla työmaalla! :D
Nyt olen tutustunut livenä jopa kahteen strato-forumilaiseen, toinen heistä ElDiablo! Tästä on hyvä jatkaa!

Kesän toinen kohokohta (Tuskan lisäksi) on huomenna perjantaina. Nimittäin omat synttärit!!! 8)
Saa nähdä tuleeko viikonlopusta kesän paras..!
look down on me you will see a fool....
look up at me and you will see your lord...
look straight at me you will see yourself

-Charles Manson

Venus
Member
Posts:269
Joined:Wed Oct 16, 2002 1:33 pm

Re: Männä kesä.

Post by Venus » Thu Jul 29, 2004 7:16 pm

Kyllähän siinä vaan niin kävi, että kun kesäkuun sateet loppu ja kesä alko tulemaan, niin sitten alko taas satamaan ja tulikin ihan oikeesti jo syksy.
Jaa-a.. Enpä ole Tuskaa lukuunottamatta päässyt suuremmin reissaamaan.. Tällä hetkellä kovasti yritän tienata rahaa istumalla päivät pitkät kylmissäni sateisella pellolla poimimassa mansikoita.. Kivaa :buh:
No, minä luotan elokuun helteisiin..Kun en ole vielä yhtään kunnon kesäiltaakaan (saatika sitten illanistujaisia) päässyt viettämään..
:eyes
My my my i yi woo..
M M M My Sharona, M M M My Sharona !!

Nokikana
Member
Posts:228
Joined:Thu Mar 06, 2003 4:44 pm

Re: Männä kesä.

Post by Nokikana » Sat Jul 31, 2004 5:12 pm

En ole ollut töissä. Kesäkuussa kävin Sauna open airissa, sen jälkeen olin pari viikkoa kotona sitten olin reilun viikon maalla ja sieltä menin Ilosaarirockiin ja sen jälkeen takaisin tänne Espooseen ja sitten Alastaron ja Urjalan kautta takaisin maalle Puolangalle ja nyt perjantaina tulin takaisin Espooseen. :D
...ja se ruukkukasvi.

User avatar
Eini
Sr. Member
Posts:1077
Joined:Sat Jul 20, 2002 4:49 pm
Location:Pohjois-Pohjanmaa

Re: Männä kesä.

Post by Eini » Mon Aug 02, 2004 4:21 pm

Kolme viikkoa oli lomaa tänä kesänä, muuten olen raatanut kuumassa keittiössä tai ravintolasalissa. Helvettiä! Provinssirockissa tuli oltua koko viikonloppu. Juhannuksena käväisin Kalajoella ja tietenkin Tuskassa tuli rellestettyä koko viikonloppu. Vielä olisi Jalometalli edessä ja sitten on kesä ohi. Nyyh! :~(
Maailma on kuin kirja. Ne jotka eivät matkustele, lukevat vain sivun.

User avatar
Mare
Sr. Member
Posts:4208
Joined:Sun Mar 03, 2002 11:29 am
Location:Kemi, Finland.

Re: Männä kesä.

Post by Mare » Mon Aug 02, 2004 7:22 pm

Sillon kun koulut loppu touko-kesäkuun vaihteessa niin ajattelin vaan että ihanaa päästä kahdeksi ja puoleksi kuukaudeksi lomalle. Aika on mennyt ihan helvetin nopeaa ja nyt kahden viikon päästä alkaa koulut taas. On tässä tietenkin jotain jännää ehtinyt puuhailemaan; mun festarikesään on kuulunut tänä vuonna vain Nummirock ja PartyPlanet (jonne menin pelkästään Lordin takia), ja tietenkin Tuska jossa sekoiltiin kaikki kolme päivää. Elokuun lopulla ois vielä Oulussa ilmakitaransoiton MM-finaali jonne menen Lordia kattelemaan. Sitten täytyykin palailla normaaliin arkeen ja keskittää voimat lähinnä tuohon opiskeluun.

Kokonaisuutena tää kesä on ollut yks parhaista jos ei peräti se paras. Tulipas sitä taas rakastuttuakin.... Image Ehdoton kohokohta mun kesässä oli kuitenkin DIOn Tuska-keikka. \\,,/ Anteeksi että toistan itteäni, mutta on se Ronnie kyllä jumala, ei siitä pääse yli eikä ympäri! =P
This is the Arockalypse!

Nightwarrior
Sr. Member
Posts:576
Joined:Sat Sep 21, 2002 5:34 pm

Re: Männä kesä.

Post by Nightwarrior » Wed Aug 04, 2004 2:48 pm

Mulla meni alkukesä vielä armeijan leivissä. Varsinainen kesäloma alkoi 9. heinäkuuta kun pääsin pois sieltä. Kolmet festarit ehdin kuitenkin tänä kesänä kiertää. Juhannuksena tuli käytyä Kouvolan PartyPlanetissa (no, oli siellä edes se Maren mainitsema Lordi), Tuskassa (ensimmäinen, muttei taatusti viimeinen kerta!) sekä viime viikonloppuna Kuopiossa RockCockissa (Tarot!). Mitään muuta mainisemisen arvoista en sitten olekaan tehnyt, ollut vaan ja nauttinut lomasta. Vajaan kolmen viikon päästä sitten aloitankin opiskelut Jyväskylän AMK:ssa.

User avatar
StratoPummi
Sr. Member
Posts:2526
Joined:Sat Jan 18, 2003 3:18 pm
Location:Kuusankoski ja Kotka
Contact:

Re: Männä kesä.

Post by StratoPummi » Wed Aug 04, 2004 2:57 pm

Minulla meni myös alkukesä armeijassa. Nyt olin sopivasti pari viikkoa pahasti kipeänä. Mutta tästä se lähtee, hellettä luvassa pitkäksi aikaa..! 8)

User avatar
Curry
Sr. Member
Posts:1014
Joined:Wed Jul 31, 2002 2:12 pm
Location:Oulu
Contact:

Re: Männä kesä.

Post by Curry » Sat Aug 07, 2004 11:57 am

Jeejee. Kesäkuussa oli lakkiaiset ja töitä, sen jälkeen ohjelmassa onkin ollut sekä spurguilua Oulussa että sotaleikkiä Sodankylässä, jossa loppuvuosi sitten kuluukin.

Jonna
Sr. Member
Posts:919
Joined:Fri Mar 08, 2002 1:08 pm

Re: Männä kesä.

Post by Jonna » Sun Aug 08, 2004 7:36 pm

Tänään tuli käytyä 3 tunnin maastoratsastusvaelluksella. Kyllä se ihan kuntoilusta käy. Ennen opiskelun aloittamista (ammattikorkeakoulussa alkaa lukukausi elokuun loppupuolella) olisi tarkoitus käydä vielä Levillä mökillä ja siellä lähiympäristössä vaeltelemassa, kävellen ja ratsastaen.
Kunhan nyt ei sataisi sitä vettä joka päivä eikä toisaalta olisi hirveä hellekään (silloin ei tunnetusti jaksa tehdä juuri mitään ihmeellistä, ainakaan liikunnan kannalta ajateltuna).

Piiuska
Sr. Member
Posts:1403
Joined:Thu Sep 12, 2002 7:04 pm

Re: Männä kesä.

Post by Piiuska » Mon Aug 09, 2004 9:35 pm

Minun kesä oli yhtä kiirettä. Se ei kuitenkaan haittaa niin paljoa, koska ehdin kuitenkin pitämään paljon hauskaa ja tapaamaan ihania ihmisiä. Ei ainakaan kerennyt tulla tylsää missään vaiheessa !

Kohokohta oli varmasti Tuska ja erään ihmisen tapaaminen :luv1:

Täytyy sanoa, että oli kyllä ehkä oudoin kesäni ikinä, mutta myös paras. Ehkäpä ensi kesä onkin vielä parempi..
Who knows ? I dunno. Maybe. Perhaps..
@Heii rakkaat hevilehmät !
Live for now, like there's no tomorrow.

J_Crane
Member
Posts:154
Joined:Fri Jan 31, 2003 10:20 am

Re: Männä kesä.

Post by J_Crane » Tue Aug 10, 2004 11:24 am

Kesä? Mikä kesä?
Nojoo.

Töitä tehdenhän tuo on mennyt aika tehokkaasti. Ainoat vapaapäivät viikonloppujen lisäksi ovat olleet juhannuksena se yksi päivä, sekä Ilosaarirock-viikonlopun yhteydessä pe ja ma.
Mutta arvatkaas mitä? Töitä enää tämän viikon perjantaihin! Sitten on LOMA! Muutama viikko lomailua, varmasti mökille menen erakoitumaan, jei :)

User avatar
Beowulf
Sr. Member
Posts:529
Joined:Mon Dec 02, 2002 8:44 am
Location:Helsinki, Finland
Contact:

Re: Männä kesä.

Post by Beowulf » Tue Aug 10, 2004 11:50 am

Minä olen ollut töissä koko kesän. No, ei auta. Viikon päästä maanantaina 16.8. alkaa viiden viikon kesäloma. Vähän myöhäseen menee mutta aivan sama. Parempi että ne lomat on edessä kuin menneet jo.

On toki mulla vapaatakin ollut ja mitään ihmeellistä ei ole tullut tehtyä. Mutta ei sitä tarvitsekaan.
*...Ei hyvää päivää...*

Helu
Member
Posts:169
Joined:Fri Jan 24, 2003 1:57 pm
Location:Athens, Greece

Re: Männä kesä.

Post by Helu » Tue Aug 10, 2004 11:58 am

Kesä on menny ohi niin nopeasti, että oikeen hirvittää.. Koko kesä on menny töissä, nyt oon onneksi jo voiton puolella eli viiminen viikko menossa :). Sitten alkaa 2 viikon ansaittu loma ja 30.8. paluu koulun penkille..

Kesän aikana tuli käytyä vaan Tuskassa, mutta hauskaa oli! :)

Lauantaina olis tarkoitus mennä Pellavarokkiin, sitten kotikulmille maalle, Tallinnaan ja luultavasti Venäjän puolellakin pitäisi käväistä..

Kaiken kaikkiaan on ollu mukava keäs, vaikka vettä onkin satanu!

Misty
Sr. Member
Posts:334
Joined:Fri Sep 06, 2002 9:07 am

Re: Männä kesä.

Post by Misty » Tue Aug 10, 2004 12:24 pm

On ollut vähän outo kesä. Ihan mukava, mutta koko kesä mennyt vähän ohi. Ei ole tullut kummempia tehtyä. Nyt vasta lähdössä kesän ekalle pitemmälle reissullekin, mökkeilemään. Siitä olen iloinen, että helteet jäi tänä kesänä tosi vähiin.

Locked