Zijn er nog nederlanders hier?

This forum is for languages besides English and Finnish. This forum is not moderated so if you have problems in this board, we can't help you.
User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands
Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sun Aug 20, 2006 6:51 pm

Mooie foto's hoor, vooral die eerste van Arch Enemy, precies op het goeie moment :)
Heb ook de fotos op de site bekeken, zien er goed uit hoor!!

Zo te horen heb je je wel vermaakt, ondanks dat het zo vermoeiend was.

We zijn hier druk met de kinderkamer bezig. Er is geschilderd en behangen. Nu nog de vloer erin en ik wil nog een vensterbank maken. Dan het ledikant afmaken en dan kunnen de meubels erin :banana1:

Gister een droger gekocht, laminaat en een plafondlamp, goh het geld schiet je zakken uit :?
Maar het is het allemaal vast waard :D

Gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Wed Aug 23, 2006 4:45 pm

Ja als je een vensterbank hebt in de kinderkamer kunnen daar ook knuffels op komen te staan. Watvoor behang hebben julile gekozen een rustig effen kleurtje of met patroon?

Ik ben wel nieuwsgierig naar de babykamer als ie af is. :)

Gaat de zwangerschap volgens het boekje?


Daniëlle moet volgende week weer naar school. Dinsdag rooster halen en kennis maken en woensdag weer naar school. Gelukkig, krijgen we weer iets meer ritme hier in huis.

Vrijdag hebben we nog een bruiloft in Medemblik, en zondag nog twee verjaardagen op 1 dag.


Ik heb een paar weken geleden de DVD For the Sake of Revenge van Sonata gekregen en End of A Era van Nightwish. Echt twee super dvd's en kijk en luister ze vaak.

Nu is Daan ook helemaal Sonata om dus het brainwashen heeft geholpen en hoor ik steeds na het eten Sonata muziek uit haar kamer.


Ik heb sinds april ook een myspace.com site, had er niet veel aangedaan tot begin van de week en toen kreeg ik ineens heel veel 'vriendjes' erbij.

hier de url: www.myspace.com/stratovana

Ben alleen nog niet echt handig met html en wil nog een mooie achtergrond etc. maar hoe dat precies moet?

Nu heeft Stratovarius ook een myspace.com. Zitten de jongens daar zelf nu op of wordt dat gedaan door iemand anders? Mensen berichten wel naar de band toe, dus ik twijfel.

Iig geval hebben ze me toegevoegd. :wink:


Kga zo eten maken, moet ook gebeuren en ik kom na het weekend wel weer kijken hier.

Fijne dagen allemaal.

Silvana

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Fri Sep 01, 2006 7:50 pm

Heb gister net al het benodigde hout gehaald, een vriendin van ons kan het via een computer gestuurde freesbank uitzagen. Ik heb dus een ontwerp gemaakt op de computer in 3D en de benodigde tekeningen opgestuurd.
Het ziet er heel cool uit (vind ik), ik moet hier en daar nog wat bijschaven, maar dat komt zeker goed.

We hebben gekozen voor 2 wanden licht creme en 2 rood, geen patroon alleen een klein werkje erin.

Dit zijn de 3D ontwerpen:

Image

Image

Image

In het echt wordt het mooier hoor, qua kleuren en zo

En er komt natuurlijk een bodem in het bedje :wink:
Als het klaar is zal ik zeker fotos maken en posten.

Verder verloopt de zwangerschap zeer voorspoedig, Madelon heeft een aardige buik en regelmatig voelen we wat bewegen :D Ze heeft alleen veel last van brandend maagzuur en af en toe een beetje rugpijn. Verder gaat alles in de laagste versnelling en dat vergeet ik wel 's. dan loop ik al weer verderop en komt ze achter me aan geschuiveld :roll:
Maar ze kan op me rekenen hoor, ik pak en til alles voor d'r, wat dat betreft ben ik gewoon haar slaafje :wink: Ik vind het leuk.
Vooral 's avonds als ik de kleine vertel wat we allemaal die dag hebben gedaan. Daarna een een melodietje uit een teddybeer (eigenlijk een dino) afgeloten met een akoestisch nummer van Ayreon (meestal "Dreamtime" :banana1: )

Zo te zien heb jij het druk gehad afgelopen weekend. Wel leuk dat je kinderen ook wel van "onze" muziek houden.

Is het de moeite waard om me aan te melden bij myspace? Ik ken het eigenlijk niet.
Hoe dat werkt met de achtergrond weet ik trouwens ook niet.

Ik ga nu weer eens wat hout in de grond zetten, moet ook gebeuren :D

Groetjes
Cees

ps, dit zijn onze belangrijste knuffels tot nu toe:

Dina:
Image

Dina en Dinie:
Image

Arie:
Image

Diederik:
Image

(heb een fotoshoot gedaan :wink: )
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Mon Sep 18, 2006 1:29 am

Hoi Cees, lees dit nu pas Oeps. helemaal dit forum even vergeten, totdat ik je op myspace tegen kwam hihi. Welkom bij de club en myspace is goed om te netwerken. Heb je vragen hoe je je space kunt oppimpen dan vraag je maar raak. Als je op mijn myspace kijkt dan zie je dat de heren Timo en Timo ook een eigen space hebben en ik die stratovarius is niet origineel maar Timo T is bezig met een originele stratovarius space en zet hem pas online als hij af is.
Heb al een paar keer berichtjes uitgewisseld met Timo T. Twee weken geleden even over m'n puberdochter gepraat omdat hij ook een puberdochter heeft. En ik wat problemen met de mijne had. Grote kinderen grote zorgen.


Die 3d tekeningen zien er echt geweldig uit. En die knuffels. Gisteren was ik Diergaarde Blijdorp met een vriendin en haar twee dochtertjes van 3 en 5 jaar. En na afloop wilde zij nog even het winkeltje in. Vol met dierenknuffels. Leuk om te zien en tis dat ik geen geldboom heb :) anders had ik een hele partij weggekocht.

Ik wil zeker als het kan en mag op kraam visite komen met Danielle samen.

Ik duik nu mn bed in, het is al laat en morgen gaat de wekker om half acht. dus nog maar zes uur slapen. oeps.

Ik spreek je snel.


Groetjes aan Madelon en knuf aan baby hihi.

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Tue Sep 19, 2006 6:22 pm

Ha ha, ik dacht wel dat ik via MySpace je weer hier kon krijgen :D
Ach we zijn hier natuurlijk niet zo aktief als op andere forums.

Laatste tijd echt heel druk geweest, de kinderkamerstress zat er behoorlijk in bij Madelon. Maar het is inmiddels klaar, vanavond gaan we nog wat kasten bij de IKEA halen, die het helemaal af zullen maken.

Zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik MySpace 's wat oppimpen. Een vriend van me zit er ook op (Kondratieff) en heeft me al wat tips gegeven, dus dat komt helemaal goed.

Als je zin en tijd hebt, ben je van harte welkom hoor, om naar de kleine spruit te komen kijken. Cool dat je zo geïnterreseerd bent 8)

Nog effe een plaatje van de kamer:

Image

Er volgen er vast nog meer :D

Laterrrr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Thu Nov 16, 2006 4:33 pm

Geez, 5 maanden alweer dat ik hier voor het laatst geweest ben.

Ben zo druk bezig geweest met andere forums dat ik hier niet eens meer kwam. Gezien ik nu tijdelijk m'n functie op PUFF heb neergelegd (stress vertroebelde m'n geest en rationeel denken kon ik niet meer), heb ik nu wat meer tijd om andere plaatsen te bezoeken.

Gelukkig is onze webmaster een goeie gozer en heeft ondanks m'n vele vergissingen nog steeds vertrouwen in m'n kunnen, dus neem ik effe wat rust en laat hem het forum beheren. Ik heb een maand "vakantie" genomen, maar zit te denken dat uit te breiden tot 1 januari, zodat ik 2007 met een schone lei als admin start.

Heb vorige week Rhapsody (Of Fire)'s nieuwste album Triumph Or Agony aangeschaft en hoewel me het een dag of twee duurde om eraan te wennen, ben ik nu erg onder de indruk van dit album.

Heb tevens kaartjes vor Finntroll/Sodom op Tweede Kerstdag, gezien ik vooral Sodom eens live wil zien en dit m'n enige kans kan zijn. Finntroll kan me gestolen worden, dus als die laatst spelen ben ik vroeg weg.

@ Spidey: interessante foto's. Is de kleine inmiddles al gearriveerd?

User avatar
Spiderman
Member
Posts:171
Joined:Thu Aug 05, 2004 12:51 pm
Location:Near Amsterdam, Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Spiderman » Sat Nov 18, 2006 2:54 pm

Hi AO,

Ik had je eigenlijk niet meer verwacht hier.

Ja, afgelopen zaterdag ben ik vader geworden van een dochter: Tessa Elvira.
Een prachtig mooi meisje met een behoorlijk temperament (nu al).

Hier wat foto's nadat ze net geboren is:

Image
Image
Image
Image

We zijn erg moe, omdat er geen goeie nachtrust in zit, maar wel erg trots.

Ik hoop dat het jou binnenkort ook beter gaat, wellicht inderdaad verstandig om 2007 fris te beginnen.

gr
S
With great power, there must also come great responsibility! (Peter Parker)

User avatar
Agent Orange
Member
Posts:272
Joined:Sat May 01, 2004 1:25 pm
Location:Scheveningen, The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by Agent Orange » Sun Nov 19, 2006 1:57 am

Gefeliciteerd dan, hoop dat ze een goeie toekomst tegemoet gaat.

Ben vandaag naar de film Borat geweest. Briljante film, zelfs als vond ik hem af en toe wat onsmakelijk.

Heb voor de rest niets te melden, wou weer eens zien hoe het er hier aan toe ging.

User avatar
rikkertje
Sr. Member
Posts:1801
Joined:Wed Jan 07, 2009 6:14 pm
Location:The Netherlands

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by rikkertje » Sat Jan 09, 2010 12:19 pm

Zijn de Nederlanders hier nog?:)

stratovana
Member
Posts:275
Joined:Sat Aug 21, 2004 1:49 am
Location:The Netherlands
Contact:

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by stratovana » Thu Jul 22, 2010 8:11 pm

Ja, ik ben weer terug van weggeweest!

Waar is de rest?

Ik ga trouwens naar Wacken over 2 weken. Als alles goed gaat/is heb ik een stage pass voor Stratovarius daar. Het was al voor 99,5 % zeker een week of twee geleden.

User avatar
AGAG
Sr. Member
Posts:7857
Joined:Fri Jun 06, 2008 3:04 am
Location:El Salvador

Re: Zijn er nog nederlanders hier?

Post by AGAG » Tue Jan 04, 2011 9:42 am

Stront, stront, stront! :x
---...---

Post Reply